Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

Publicat (modificat)

Fiind un model nou, sunt acceptate si discutiile despre consum. Totusi, rugamintea mea este sa nu puneti foarte mult accent pe subiectul asta, nefacand obiectul principal al topicului. Nu consider necesar un topic in care sa se discute DOAR despre consum (discutii ce ar fi inutile avand in vedere multitudinea factorilor care influenteaza consumul), cred ca este suficient sa fie mentionat aici.

 

Totodata, va rog (din nou) sa nu aduceti in discutie aici PROBLEME de nicio natura, dupa cum am spus in primul post, fiecare problema se va discuta in topic separat. Ma refer la PROBLEME, nu la diferite aspecte despre care inca nu ati strans suficiente informatii.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La G7 au schimbat cumva cartea service fata de G6-? Intreb pentru ca nu apare nicaieri care sunt operatiunile de service care se fac la diverse intervale. Ori am eu orbul gainilor :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o chestie faina pe care am observat-o pentru ca circul mai des printr-un pasaj, la lujerului, este ca ziua cand intru in pasaj, desi nu am vreo lumina aprinsa (pozitie sau far) bordul se aprinde pt. o perioada de timp (gen fade in fade out) pentru ca ochii sa se obisnuiasca cu intunericul si sa nu fii obligat sa aprinzi pozitiile ca sa ti se aprinda si bordul dupa care se stinge usor... e f fain si banuiesc ca tot prin senzorii din interior detecteaza diferenta de lumina din masina inainte si in pasaj.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai senzor de lumina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate vw au senzor de lumina in ceasurile de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face si Golful VI, ceasurile se inchid dupa o perioada de timp, ramanand doar acele aprinse, pentru a te atentiona sa pornesti luminile. Poti sa incerci noaptea! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi permiteti o intrebare adresata posesorilor: cum vi se par inchegate plasticele, in special cele de pe consola centrala? Am fost la un drive test si plasticele acelea lucioase cam scartaie / trosnesc (nu stiu cum sa zic altfel) la orice denivelare mai pronuntata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se aude nimic, nici bordul nici usile nici altceva, pe denivelari se aude doar suspensia putin mai tare decat ma asteptam (pe piatra cubica de exemplu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totul inchegat f bine... nu stiu daca la un HL cum spui tu cu plasticele lucioase ar fi altfel desi nu are de ce... dar la CL cu imitatia aceea de metal nu se aude nimic

 

ba chiar e mult prea multa liniste in masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat din nou planul de service, nu am orbul gainilor, nu scrie ce operatii se fac cu ocaziile reviziilor si intervalele necesare. Scrie doar ceva de genul "consilierii dvs de service va pot spune ce operatii se efectueaza la revizii". Adica eu de ce sa nu stiu cand trebuie schimbate filtrele, distributia, uleiurile, cand si ce se verifica, trebuie sa am asa incredere in dealer ca nu face nimic in plus sau in minus? Patru ani nu o sa am nici un cuvant de spus la reviziile anuale? Ca desi masina vine cu QI6 (interval revizii variabil, maxim la 2 ani/30000km) ai nostri o seteaza cu QI4 (interval fix 1an/15000km). Nu-i bai asta cu 1an/15000km (desi daca producatorul spune ca se poate la 2...) dar vreau si eu sa stiu care sunt operatiile la fiecare revizie, cand se verifica/schimba ce samd. In planul de service la G6 tot asa secret de stat era?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate tin minute e la fel. O sa ma uit pe carte zilele astea si-ti zic exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spunea cineva mai sus sa nu mai vorbiti de consum. Dupa acel post toata lumea a renuntat total la acest aspect.

Am rugamintea ca cei care detin noul golf, pe langa discutarea celorlalte aspecte sa aminteasca si consumul avut in diferite situatii. Poate pentru unii nu este iportant insa pentru alti ar putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe scurt iti spun eu concluzia, daca te intereseaza consumul mergi pe 1.6tdi, are consumul cel mai mic, insa din pacate este cu 2500eur peste pretul lui 1.2tsi - care are un consum foarte decent, chiar si in oras. Vorbesc de 1.6tdi cu 5 viteze, cel cu 6 are un pret prohibitiv, inca 1500eur in plus (e aiurea). Asa ca 1.2 tsi pare best seller ca sa tii pretul de achizitie sub 18miieur. Diferenta de consum intre 1.2tsi si 1.6tdi poate fi 0.5-1.5 litri in plus / 100km ceea ce inseamna 100-200eur in plus pe an, deci merita fata de 2500 eur pretul mai mare al 1.6tdi.

 

Referitor la 1.4tsi am impresia ca 1.4tsi/122cp/DSG consuma cel mai mult, cu 10-20% mai mult ca 1.2tsi/105cp/m6, 1.4tsi/140cp/ACT se pare ca se descurca mai bine la consum, dar este si cu 2000eur mai mult si disponibil doar in echiparea HL (trece de 20mii chiar si manuala).

 

Mai multe detalii "la virgula" cred ca chiar nu conteaza, e clar ca cu un tdi poti scoate sub 5 la drum intins fara sa conduci cu atentie la consum, cu un tsi poti scoate 6 doar daca conduci economic (fara accelerari bruste samd). In oras treaba e mult mai complicata, pentru ca depinde foarte mult de trafic si de cum apesi cand pleci de pe loc, start-stop trebuie neaparat pus daca vrei consum mai mic,ca idee generala tdi ia intre 7-10 iar tsi intre 8-14. A, si la tdi e mai putin important a/c-ul. Dar deja intru in generalitati .. scuze, ma opresc. Concluzia generala din primul paragraf sper sa te ajute :)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi am impresia ca parca vorbesc singur aici, in fine, mai pun cateva impresii, dupa un mers in S ieri pe ploaie, masina se comporta excelent, desi nu am mers la limita aderentei. Am dat de curiozitate pe consum, dupa un drum de 16km mai sportiv avea 11l/100, imi confirma ca la orice motor cu turbo, benzina sau motorina, mersul subturat creste consumul (o sa fiu contrat iar dar asta este parerea mea).

 

Am observat si la un G6 santul acela in exteriorul geamurilor si ma intreb care o fi utilitatea gandita de VW, ca daca n-ar fi fost bine nu l-ar mai fi pastrat si la G7.

 

Ca a venit vremea ploioasa si eu am covorase de textil, de unde iau (in afara de reprezentanta cu 360lei) covorase de cauciuc? Probabil ca au aceeasi forma ca cele de pe G6? Difera la manuala fata de DSG? Ar fi utila o intalnire cu G7/G6 manuala/dsg :)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Covorasul soferului difera aproape sigur pentru ca difera pedala de acceleratie, la G6 era din podea, la G7 nu.

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate tin minute e la fel. O sa ma uit pe carte zilele astea si-ti zic exact.

Pana la urma stie cineva unde gasesc operatiile de service (revizii) la G7?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da un mail la reprezentanta si-ti vor trimite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma stie cineva unde gasesc operatiile de service (revizii) la G7?

Putin cam tarziu, dar avand in vedere ca doar ma plimb pe langa masina, nu o si folosesc, e acceptabil.

Nu am gasit un plan de service complet ci doar asta:

post-12783-0-84758300-1370105553_thumb.j post-12783-0-16496000-1370105582_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca in 4 ani pe langa ulei si filtre nu se inlocuiesc decat bujiile si uleiul de cutia DSG?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si lichidul de frana la 3 ani, apoi din 2 in 2 ani. Ulei, filtre si cam atat...

In rest ce mai e nevoie. Consumabilele nu in au termen fix (bucse, placute, discuri, capete de bara, ambreiaje etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit ceva deranjant si anume gurile de aerisire care suiera daca nu sunt deschise la maxim la viteza ventilatorului 3 sau mai mult, si faptul ca nu le pot da sa bata in sus ca la O2, se pare ca si la O3 sunt la fel ca la G7, nu ma inteleg foarte bine cu ele, bat ba prea tare ba prea incet.

 

Azi am vazut record de G7, unul uranogrey parcat 2.0 tdi CL M6, am analizat din nou culoarea si tot nu imi place, de departe nu se vede ca nu este metalizata dar pentru tine de aproape zi de zi nu imi place cat de mat se vede, doua tungsten silver, unul negru si unul sunset red cu numere rosii care iesea de la PBN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si un punct pozitiv, incepe sa imi placa foarte mult noua directie progresiva, la intoarcerile de 180 grade rotesti volanul cam o data jumate iar la 90 de grade mai putin de o tura, orice manevra pe loc este mult mai usoara de facut, iar la viteza se modifica raportul si daca mai pui si modul Sport al selectiei modului de conducere, senzatia e chiar de masina sport, inca nu am simtit infuenta XDS dar probabil asta e treaba sa nu simti nimic sau auzi scartait de roti nici pe viraje. Azi am incercat iar sa ma joc pe apa si n-am avut destul loc cat sa fac masina sa se simta vreun inceput de derapaj.

Nu stiu cum era la G5/G6, fiind primul meu Golf, dar pot spune ca directia este fff reusita, nici bleaga ca la Renault (avand in vedere ca este electro-hidraulica, am impresia ca la Renault e full electrica), nici grea ca la Opel (daca nu gresesc), ajuta foarte mult in oras si sta bine la viteza, daca nu ar fi progresiva nu ar impaca si una si alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stii ca ai directie electrohidraulica?

Directia e complet electrica la Golf VII si e la fel de amortita ca la orice VW. Cu alte cuvinte nu transmite mai nimic de la sol catre sofer.

Gradul de asistare e una, feedback-ul e ceva total diferit.

Pana si noul serie 5 are directie electrica, o mare porcarie, dar asa e cand vrei sa scazi consumul masinii. Cu fiecare model nou suntem din ce in ce mai departe de placerea de a conduce, Golf VII nu face exceptie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercos: si preferi una hidraulica unde mai schimbi cate o pompa ? (touareg). Ma rog, fiecare cu gustul si placerea lui. Unii se simt mai bine in Dacia 1310. Am si eu un coleg care nu inghite masinile cu CB

@codz: g5,g6,g7 au toate directie electrica

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Full electrica? Aha merci, de aia nu simteam baltile (la O2 cand intram in balti la viteza tragea volanul, la G7 nu se simte). In fine asta e nu avem ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!