Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

Subscriu, din experienta, un mare fâs. Ar cam trebui sa fie logic din moment ce pana acum, acest optional costa 40-50 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OTTA_SB

 

acel "zanganit" sa ii zic la motor, la mine se aude f clar intre 2200-3500 RPM

 

sincer sper sa fie un kkt de defect gen o tabla prinsa prost ceva... de genul asta... si sper sa nu fie gen in MOTOR sau CUTIE ceva :( ca intru peste nemti si le sparg capu :)

 

zic ca poate e un defect simplu, pt. ca masina trage... nu consuma mult, in rest e silentioasa (tocmai pt ca e prea silentioasa am auzit zanganitu asta)

 

una peste alta cred ca avem un prim defect care pare generalizat... daca este la 2 poate chiar 3 (cu deathwish) pe un forum...

 

cred ca ma duc peste PBN sau PBV sa investighez ceea ce v-as sugera si voua... pt. linistea sufleteasca :) sau pt schimb in garantie :( (ceea sper sa nu fie cazul)

 

sa auzim de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut dragi colegi,

Revin dupa ce am trecut de 1500 de km cu noi impresii.

1. Tinuta de drum. Am inceput sa merg noaptea ceva mai tare mai ales ca motorul s-a dezmortit si se simte mai vioi si pot spune ca tinuta de drum este foarte buna si inspira siguranta. Directia este un pic artificiala insa, spre deosebire de modele de productie franceza, este mult mai comunicativa. Excelenta amortizarea denivelarilor. Nu m-am rasturnat inca in pofida suspensie clasice.

2. Chederele de la usi sunt foarte groase si inca nu s-au "rodat" asa ca uneori usile trebuie inchise cu simt de raspundere.

3. Am descoperit ca apasand butonul SETUP de pe butonul central al Climatronicului pe ecran se afiseaza o ilustrare a interiorului masinii si, in functie de setarea Climatronicului, se ilustreaza cu diferite culori, directia fluxului de aer. De asemenea, pentru cei care sunt de parere ca pe AUTO, climatronicul raceste foarte rpd se poate opta pt AC PROFILE - HIGH (ca default el este setat pe MEDIUM). Pe HIGH raceste foarte repede, dar si foarte puternic asa ca aveti grija daca sunteti sensibili la variatii de temperatura sau aer conditionat.

4. Masina lumineaza foarte bine noaptea, dispersorul farului de halogen este mare si se vede. Functia cornering este chiar foarte utila pe stradute laturalnice desi nu as fi crezut. Imi place foarte mult desingul blocurilor optice spate - chiar si fara led arata excelent.

5. Tapiteria de la CL este foarte rezistenta la pete. Mi-a varsat cineva suc pe scaunul din fata si s-a curatat rapid si usor cu solutie Mafra. la drumuri mai lungi scaunele mi s-au parut foarte confortabile.

6. Masina mi se pare foarte lata si am inca ezitari in a lua curbe in anumite spatii inguste. Ma orientez insa dupa oglinzi si incep sa ma obisnuiesc. Poate este o impresie data de silueta joasa si lata a masinii. E bine ca se pot rabata oglinzile atat de bine.

7. Imi place semnalizarea pentru ca maneta se actioneaza usor si pt semnal scurt cu impuls si pentru cel permanent iar maneta revine frumos in pozitia initiala.

8. Autoholdul e practic iar daca iti scoti centura se activeaza frana de parcare. E bine daca esti in panta si iti scoti centura - masina nu o ia la vale - insa e cam enervant in parcare cand dai cu spatele dupa ce ti-ai scos centura si apoi trebuie sa eliberezi frana de mana.

Ca idee eu am tot condus TSI-uri si va pot spune ca acest motor are zgomotul specific TSI (acel tacanit metalic) insa mult redus fata de versiunile anterioare. In manual veti gasi si noile coduri pt motoare. Codurile sunt noi si pt 1.2 TSI si pt 1.4 TSI (nu mai exista CBZB si CBZC). Nu am notat noile coduri dar le puteti gasi in manual.

Decorul Piano Black (sau jet black cum s-o numi) nu este deloc practic. Atrage si praf si amprente, dar cel putin se curata usor cu o carpa din microfibre.

Greutatea din talon pt masina mea este 1230 kg (spre comparatia fosta mea Astra avea 1250 si optiuni mai putine). Am inteles ca in CIV se trece greutatea luand in considerare si un spor de 75 de kg standard (vezi Doamne greutatea soferului). Nu stiu daca este adevarat si n-am avut timp sa verific.

 

Eu sunt in continuare foarte incantat de masina si din ce in ce mai multumit de motor pe masura ce se mai dezmorteste si el. Daca nu mi-ar fi zgariat-o un individ talentat in parcarea unui supermarket ar fi fost si mai bine.

 

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu senzorul de presiune in roti, mie mi s-a aprins o singura data cu motiv, am lovit cu janta o bordura si-am indoit-o si prin urmare roata a inceput sa se desumfle. Dar deja la momentul respectiv, mie mi-era f clar ca se desumfla roata, haha! In rest mie mi se mai aprinde pt ca uit de el si cand imi schimb cauciucurile de iarna/vara uit sa-l resetez si-mi aduce si sistemul aminte ca el exista si lucreaza. Pentru cat a costat, e ok sa-l ai, dar nici nu e vreo minune tehnologica fara de care sa nu poti sa traiesti.

 

@Cosmin D.: in manualele pentru toate masinile de pe noua MQB am vazut ca sunt trecute greutatile incluzand sofer de 75kg. Din ce tin minte, la a mea, era trecuta greutatea la gol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noul 1.4TSi mai porneste turat la temperaturi ridicate (peste 16 grade)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca da... daca am fost eu atent... dar nesemnificativ... si scade f repede turatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 600km cu ea si ma declar foarte incantat. Masina merge sublim, acea trepidatie a ambreiajului a disparut, posibil sa fi fost de vina benzina (?!?!). Singurul aspect negativ pe care l-am descoperit e cacand trec peste denivelari se aude un zdranganit de undeva din bord (cred). Este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se pare normal nici un fel de zdranganit la o masina nou-nouta. Am sa-ti spun insa daca si la mine e la fel (sper ca nu!) atunci cand va veni masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca de vina era clapeta stingatorului care zdranganea in portbagaj...puteam sa jur ca se aude din bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru cei cu HL: in ce conditii se aprind luminile de la picioare si cele din usi? Ma refer laacestea http://youtu.be/-7ak4Ji_Xnk . Credeti ca este posibil un retrofit?

Modificat de Deathwish86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele de la picioare sigur merg montate usor, am facut multi cu V si VI chestia asta. Se aprind la intensitate maxima cand se deschide o usa si raman aprinse la intensitate mai scazuta cu usile inchise, se poate regla intensitatea din meniul masinii.

Pentru cele din/de pe usi cred ca trebuie sa schimbi fata de usa cu totul.

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am fost la Sibiu si inapoi si pot sa spun ca am acum primele impresii privind condusul normal si sportiv.

Aseara pe Valea Oltului am mers pe S cand se putea depasi si am tras peste limita mea de prudenta, ca sa vad cum merge masina, nu am atins limitele ei, nu au scartait cauciucurile si/sau nu a intrat ESP (sau nu mi-am dat seama). Am tras tare si pe urcare pe Draganu.

Masina e mult mai fun de condus decat O2/1.9tdi, trage foarte bine pentru 1.4tsi, imi retrag cele spuse in alt topic ca DSG reduce din sportivitate, dimpotriva modul S da cam tot ce are masina si ajuta pentru ca te concentrezi pe condus. Ca si directie este foarte diferita de O2, in sensul ca ori este supraviratoare ori mai degraba O2 este subviratoare, mereu viram un pic mai mult, trebuie sa ma obisnuiesc cu asta dar masina se controleaza usor si nu se abate de la traseu. Directia este intradevar prea moale iar pentru alergare pe viraje si pentru autostrada voi lasa mereu modul sport (cel din drive mode selection nu numai cel din cutie).

In modul S lag-ul este foarte mic, in D este maricel, de fapt trebuie kick down doua trepte la depasire. Modul E este excelent pentru mers in coloana, decupleaza cand ridici piciorul de pe acceleratie iar consumul la mers in coloana sub 80kmph este sub 6l/100.

Pentru autostrada mi-am setat modul individual, cu directia pe sport si cutia pe eco. Si cruise control.

In conditiile de mai sus, vazut cam ce poate masina pe valea oltului si autostrada, consumul la intoarcere a fost de 6,6l/100, media 85kmph. Inainte de autostrada consumul era 6,2l/100 cu media de 69kmph.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fain, macar cand te bucuri de masina nu mai simti atat de tare gaura din buget :icon_bounce: . Apropo, s-a gandit careva la retrofit-uri pana acuma? Credeti ca ar merita sa facem un thread pentru asta sau e prea devreme?

LE: selectarea modului de conducere e doar pt DSG?

Modificat de Deathwish86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Retrofit sau nu, luminile alea isi fac toti banii. Urasc sa ma urc noapte in masina si sa trebuiasca sa aprind plafoniera sa vad pe unde calc si in acelasi timp sa se uite lumea de afara la mine. Iar dimming-ul e de... poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti ce as vrea eu retrofit daca se va putea? ACC, mi se pare f util chiar si la noi pe cele 2-3 autostrazi, unde lumea merge cu viteze diferite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am atatea in plan... Acum ma uitam la o bara de GTD, cred ca ar arata traznet http://www.caricos.com/cars/v/vw/2014_volkswagen_golf_gtd/1024x768/2.html

Saptamana viitoare vreau sa merg cu masina la detailing exterior, sper sa reusesc sa fac asta macar de doua ori pe an desi e f. costisitor. Daca mai raman banuti in pusculita i-as pune si folii spate, minim 30% trandparenta.

Din dorinta de a face miscare am luat bicicleta la lucru in ultimele 2 zile. Mi-a fost foarte foarte greu sa ma motivez, pur si simplu m-a cucerit masina...poate ca sunt la prima masina, dar nu vad de ce mi-as dori altceva :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am renuntat la ACC din doua motive: e montat prea jos si expus oricarui impact in zona respectiva - mingi, caini, pasari, etc, si al doilea, la generatiile precedente, din cauza drumurilor proaste, radarul (daca se mai foloseste acelasi sistem) se decalibra frecvent si mergea aiurea sistemul. Daca nu s-au schimbat prea multe, e mai bine fara decat cu el, nu ar fi nimic de regretat.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detailing exterior la nici 1000 km? :) sigur găseşti ceva mai bun de făcut cu banii.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 30 zile de la livrare(probabil macar 45 de la fabricatie) e indicat sa incepi sa protejezi vopseaua. Detailing nu inseamna neaparat polishare, cu toate ca sunt atatea autovehicule care necesita macar o trecere cu masina de polishat inca de la livrare.

Oricum, poti face lucrurile mici si singur acasa. E o mica investitie initiala care iti ajunge pentru 2-3 ani.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decontaminare ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 30 zile de la livrare(probabil macar 45 de la fabricatie) e indicat sa incepi sa protejezi vopseaua.

Adica nu mai devreme de atat? Eu aveam in plan ca primul lucru dupa ce o aduc in garaj sa ii aplic o ceruire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai devreme nu e indicat pentru ca vopseaua nu s-a uscat complet si nu a atins inca duritatea finala. Ii trebuie o perioada sa "respire".

Haideti sa vorbim despre asta in topicul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am predat masina la reprezentanta pentru un control amanuntit. Sper sa gaseasca originea zgomotului metalic care se aude intre 1200 si 1800 rpm, mai ales in panta.

Tin sa precizez ca sunt stabilit in Franta, deci controlul il fac la o reprezentanta de aici dar masina a fost cumparata din Ro.

O sa va tin la curent in legatura cu rezeultatul diagnosticului pentru ca stiu ca mai e cel putin inca o persoana care s-a plans de aceasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un Seat Leon 1.4 tsi 2013. am un zgomot metalic intre 2000-3000 rpm.

Am inteles de la reprezentanta ca este vorba de o piesa de la turbina pe care trebuie sa o schimbe, poate te ajuta informatia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca sunt bolile copilariei?!

@csaban Nu ii faci un topic ... niste poze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!