Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

@codz Cu stergatorul din stanga nu zic chiar ce ai zis tu: ei zic ca lasa urme de apa. Dar e clar ca e (era?) o problema cu el. (Mie nu mi-a venit inca masina ca sa pot spune ceva concret.) 

 

Despre zgomotul la motor tot ei mentioneaza doar motorizarea 1.4 TSI, dar vad ca aici userii reclama aceeasi problema si la 1.2 TSI.

 

Sincer, eu sunt contrariat: la momentul asta orice masina cauti la un pret de aproximativ 20.000 de euro este imposibil sa nu dai peste vreo belea: la unele pica ceva, la altele altceva, etc. (Si asta se intampla dupa cateva mii de km, nu pe la vreo suta de mii!) Catre unde naiba se indreapta mareata industrie auto? Devin masinile un fel de consumabile? Sau 20.000 de euro au devenit un mizilic si nu te mai poti astepta la calitate la pretul asta?

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la orice model de volum se pune accentul tot mai mult pe optimizarea (a se citi scaderea) costurilor de productie, ceea ce inseamna piese mai ieftine, nu mai sunt facute sa tina pana rugineste masina, function vs. quality, plastic cat mai mult, cat mai putine elemente scumpe.

 

Golf este o masina de volum populara, pentru ca o poti lua la 16mii, poti sa o iei si la 25mii dar tot aceleasi piese (gen senzori, curele, injectoare, motorase si sute de alte piese) ai pe ea, asa ca fabricatia in ansamblu este ca a unei masini de volum VW, si Golful se vinde in milioane de exemplare, deci calitatea nu este prioritara, ci volumul si costurile de productie "optimizate".

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, masina e cu 5000 pana la 10000 mai ieftina decat un A3/Sportback si mai "high tech" decat toate asa ca... trebuie sa taie si ei de undeva.

Au aparut pe undeva manualele de utilizare?

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este clar "Waste gate rattle" de la "actuator rod" si probabil va fi primul fix pentru G7

 

Acolo zice si de stergatorul din stanga, la care au cam gresit la design (si eu am observat ca vibreaza partea de jos a lamei)

 

asta cred si eu ca este... dupa ce am studiat si am vazut ca rattle = zornait :)... deci e bine ca am descoperit noi inaintea mecanicilor de pe meleagurile noastre... banuiesc ca trebuie sa asteptam un fix ceva...

 

asa masina nu pare sa aiba probleme decat acel zgomot uneori... credeti ca poate sa se intample ceva mai nasol daca merg asa cu ea ?

 

mai exact ce face acest wastegate ? si piesa cu problema, e mare/mica :) greu de schimbat ?

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wastegate-ul protejeaza motorul de valori prea mari ale boost-ului. Spre exemplu la turatii mari presiunea de pe evacuare, cea care antreneaza palele turbinei genereaza mai mult boost decat la turatii mici si daca se depasesc anumite valori permise de presiune se va deschide wastegate-ul. Astfel presiunea scade si mai putin aer va ajunge la palele turbinei. De obicei e controlat de un actuator.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de explicatii.

 

pe link-ul postat de iulianb2007 caruia ii multumesc f mult  am descoperit defectul si chiar remediul

 

este vorba de un clip (o piesa) care se prinde de actuator si se pare ca rezolva problema. se comanda de la fabrica din germania

 

e bine ca romanii nici macar nu stiau de defect :)... sper sa ii ajutam cu aces link catre un forum VW din Africa de Sud.

 

am facut deja si reclamatie oficiala la VW Rom si astept raspuns.

 

in rest salutari.

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu stiu despre defect germanii care le fabrica (ca daca ar sti banuiesc ca le-ar pune de la bun inceput acel clips), ce ne mai miram de mecanicii din Ro?

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nemtii se pare ca acum stiu... din ce am citit pe forum deja in Africa de Sud, cel putin 2 de pe forumul respectiv au fost in service si s-a montat acel clips iar acum urmatorii asteapta piesa respectiva, deci germanii stiu...

 

oricum am facut reclamatie oficiala catre VW Romania si astept raspuns.

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cei care aveti jante pe 16 cu ce cauciucuri a venit echipata masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterescugabriel

A cerut cineva planul de service cand a achizitionat masina si cat costa reviziile intre intervale ?

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Planul de service este descris in cartea de service iar costurile variaza de la dealer la dealer si de la luna la luna..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum vi se pare sistemul start-stop? Va aduce economie la consum sau doar emisii mai mici?

Mie la test drive mi s-a parut mai putin intruziv (era un 1.2 este adevarat), dar acum il dezactivez mai mereu, ma deranjeaza opritul imediat al motorului si apoi la plecare se simte pornirea cam ca la diesel, cu tremurat si apoi smuceste daca apesi repede acceleratia.

Cel mai convenabil in oras mi s-a parut sa pun AutoHold si sa ridic piciorul de pe frana imediat dupa ce masina s-a oprit, astfel nu se opreste motorul. Daca vad ca stopul dureaza, apas 1-2 secunde pe frana si motorul se opreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de Start-Stop, se poate pune permanent pe off, sau trebuie apasat butonul de fiecare data cand pornesti masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu trebuie apasat de fiecare data cand pornesti motorul;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest topic se adreseaza POSESORILOR de Golf 7.

Am sters posturile offtopic, urmatoarele posturi de acest fel vor fi sanctionate. Respectati regulamentul. Daca vreti sa discutati despre culori o puteti face pe PM, sau in aria de social.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Start stopul daca l ai activat motorul se opreste cand ai masina pe liber, oprita si cu ambreiajul sus... Cand la semafor s a facut verde apesi ambreiajul si masina porneste... Inteligent... Cand ai start stopul dezactivat...e ca orice masina veche... Cred ca despre asta voiai sa stii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gicansen In mod evident nu aceasta era intrebarea despre Start-Stop, ci daca acesta se activeaza singur cand pornesti masina dis de dimineata sau ramane dezactivat daca asa l-ai lasat de cu seara? (Glumesc putin ca sa se inteleaga mai bine idea.)

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

navi... logic ca e activat si dimineata... chiar nu m am prins...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista posibilitatea dezactivarii S/S. Intrebarea era: daca dezactivez S/S, la urmatoarea pornire a masinii va fi activ sau nu?

Conform celor spuse de florinrmn, daca vrei sa fie inactiv, trebuie dezactivat la fiecare pornire a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cris.g Referitor la intrebarea ta, tot asta am spus si eu, dar cu alte cuvinte. :)

 

Acum, pe de-o parte gincasen o tine pe-a lui asa ca nu as considera un raspuns la intrebarea ta ceea ce scrie el iar pe de alta parte de raspunsul lui florinrmn nu as fi asa de sigur atata timp cat el nu are o masina cu Start-Stop (sau cel putin nu a spus ca ar avea si ca ar fi testat pe ea sistemul Start-Stop in sensul intrebarii tale).

 

Eu zic ca ramane sa descoperim fiecare cum sta treaba si apoi sa spunem aici ce am observat. (La mine nu a venit inca masina, ca sa pot spune ceva, dar va veni curand.) Din cate spui, inteleg ca pana acum la tine sistemul se activeaza la fiecare pornire, indiferent daca a fost activ sau nu in sesiunea precedenta si ca nu ai aflat inca daca si cum s-ar putea dezactiva mai mult timp, in caz ca vrei asta.) 

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S/S e pornit (bec stins pe buton) de fiecare data cand pornesti masina, deci mereu trebuie sa il opresti (bec aprins pe buton) daca nu il vrei.

De asemenea, daca in timp ce masina e pornita selectezi (din MFD) modul Eco, S/S se reactiveaza, trebuie sa il scoti din nou daca nu il vrei.

Nu se poate dezactiva S/S by default, cel putin nu din MFD, probabil doar prin VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Navi: eu am inteles, dar am reformulat ca sa inteleaga si altii.... :)

La mine momentan nu e in niciun fel, nici masina mea nu a venit inca.

 

@codz: multumesc pentru info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!