Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

Se pare ca de zgomote metalice nu scapa acest TSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inb4 apare Bogdan si pe aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa carcotesc un pic despre unele elemente de interior care ar fi putut fi mai bune, chiar daca VW nu trebuie sa fie premium ca Audi:

 

- manerul usii (cel de catre tragi sa inchizi usa dupa ce te-ai asezat pe scaun), nu mi se pare foarte de incredere, poate din cauza faptului ca este acoperit dintr-un plastic din doua bucati care au un mic joc perceptibil cand tragi mai tare de usa, nu are senzatia de robust si nici ergonomia nu este cea mai buna (ar fi trebuit puse mai spre mijlocul usii);

- marginea scaunului (suportul lateral al sezutului), desi foarte utila la drum, agata putin cand intri in masina, mie imi agata cureaua si mereu ma intreb ce naiba se intampla, per total intrarea in masina nu este la de facila ca la O2, probabil si pentru ca scaunul e un pic mai jos si spatiul un pic mai mic;

- plasticul negru lucios de pe HL, de ce oare trebuiau sa aleaga aceasta finisare pentru HL? nu se putea pune nimic mai mat, tot negru dar parca prea luceste a plastic, din nou probabil ca lasa adevaratul feeling premium pentru Audi;

- capatul de jos al stergatorului de la sofer parca vibreaza la revenirea stergatoarelor, nu am observat pana acum acest lucru la O2;

- ca vorbim de stergatoare, nu sunt multumit de setarea stargatoarelor pe Auto - dupa de simte senzorul de ploaie - in sensul ca de cele mai multe ori pe ploaie sterge foarte rar, trebuie sa butonez din butonul de reglare si atunci sterge prea des, ajung sa pun pe manual, iar la oprirea pe loc parca dau in acelasi ritm (tot pe Auto), stiam ca la oprirea pe loc ritmul stergatoarelor scade;

- usile de pe dreapta (spate si fata) au un mic scartait (un zgomot de frecare mai degraba) la deschidere si inchidere, masina are nici 3 luni chiar asa de putin tine o vaselina de fabrica? pana la 1 an si peste iarna ce fac o sa scartie pe bune pana ajung la revizie?

- modul cum baga aerul pe la gurile frontale de ventilatie - am mai spus despre asta, si faptul ca daca il scoti de pe Auto nu mai regleaza debitul in functie de temperatura din masina;

 

Hai sa zic si de chestii bune, ce mi-a folosit in cei 2250km pana acum:

- rear assist, folosit zilnic, nu ma mai intorc in spate la parcare, nu vede colturile cum ar vedea senzorii dar e altfel sa vezi efectiv in spate;

- DSG - love&hate, e automata dar trebuie controlata din acceleratie, altfel vrea neaparat intr-a 7-a :) - totul e fun pe Sport though :) iar pe Eco este geniala chestia cu "Coasting" (scoate din viteza cand nu e nevoie) se simte cum masina merge singura din inertie chiar foarte mult, fara sa accelerezi;

- portbagaj usor de folosit, inca nu am dat pe afara cu bagajele (ma gandeam ca o sa fie nevoie de roofbox, voi vedea la iarna cand vine vremea de un ski in Austria);

- directia asistata foarte bine, progresiva dar nu in sensul in care am crezut eu ca este ca la GT, oricum e mai buna ca la O2, iar pe Sport (din Driving Mode Selection) este utila (eu as zice necesara) pe autostrada (directia in modul normal e moale pentru autostrada, se intareste prea putin la viteza);

- oglinzile rabatabile electric, fac viata mai usoara la parcare pentru cui ii place (ca mine) sa rabateze oglinzile pe partea circulata;

- scaunele Ergo Active si volanul de piele multifunctional, comanda telefonului si indicatiile vocale prin bluetooth de la iPhone - priceless!!

- senzorii de lumina + ploaie + xenon: combinatia care te scapa de grija vizibilitatii, nu butonezi nimic, cand mergi normal esti pe DRL, cand se lasa seara intra xenonul, cand e ploaie si mergi cu viteza fascicolul se adapteaza; nu bate foarte sus pe autostrada (la viteza) dar pentru asta exista si high beam (faza mare); as fi vrut Light Assist, e intradevar util;

- suspensia e reglata pentru autostrada si abordari curbe in viteza, cel putin asa mi s-a parut dupa testul pe Valea Oltului, masina sta excelent, ESP nu intervine vizibil (mai vedem la iarna), anvelopele nu scartaie, masina intra usor pe trasa, nici o subvirare (parca mi s-a parut o mica supravirare), aici probabil si XDS isi face simtita prezenta discret; in oras parca un pic cam dura supensia, dar probabil se mai lasa in timp;

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OTTA_SB - eu cred ca am acelasi zanganit sa zicem ciudat la mine intre 2200 - 3300 RPM cam asa as zice ca se aude...

 

sunt curios ce iti spun cei din franta macar aia sunt neutri :) - sincer sper sa fie o tabla ceva prinsa aiurea... inca nu m-am dus cu masina... astept acum si raspunsul de la tine ca poate ma ajuta aici. chiar sper sa nu fie un raspuns din ala greu genu tre sa schimbam motoru... cutia... kkturi din astea.

 

asa masina trage f bine... consuma bine si afara de zanganitul acela ocazional la turatiile respective este super silentioasa.

 

ma gandesc ca daca tu ai 1.2... nu e acelasi motor... nu e aceiasi turbina asa ca poate este de la o tabla... tot sper eu :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-au sunat cei de la reprezentanta. Mi-au spus ca nu are nimic masina. Tare mi-e teama ca ei au pus doar calculatorul pe ea si nu a dat nici o eroare si basta. I-am intrebat daca au testat o si pe strada si mi au spus ca da.... sincer nu am incredere.

O sa va pun o inregistrare cu zgomotul sa va dati si voi o parere si sa vedeti daca si masinile voastre fac lafel.

Sincer incep sa cred ca nu vine de la motor, am impresia ca vine de undeva de sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei interesati, am pus un filmulet pe youtube cu celebrul zgomot.

Imi cer scuze pentru calitatea sunetului, se aude cam tare vantul dar sunt pasaje unde se aude fff clar un zdraganit tare ciudat.

Astept pareri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam ce e drept ca ar putea sa fie si de undeva de sub masina... de asta m-am tot gandit la vreo tabla, vreun plastic...desprins

 

poate afli mai multe si nu ii lasi asa cu un raspuns relaxat

 

PS: ce e drept cam mult zgomot de la vant... si nu prea imi dau seama daca e la fel... parca la mine este mai metalic si mai intepat dar la cum se aude aici nu imi dau seama si pe al meu nu prea l-am ascultat de afara.

 

se aude f clar daca mergi in paralel cu un zid ceva care "sa intoarca sunetul" imediat si astfel se aude chiar evident... poate incerci asa

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M am consultat cu o persoana care cunoaste mai multe decat mine in mecanica si mi-a spus ca e motorul sub turat si de aceea se aude zgomotul asta, si asa se explica si faptul ca in panta se aude si mai tare pentru ca masina are nevoie de si mai multa putere. Ea fiind sub turata motorul incepe sa tremure producand acest zdranganit, insa vibratiile nu se simt in masina datorita bunei antifonari si amortizorelor de vibratie ale masinii.

Mi se pare o explicatie destul de logica, chiar daca din punctul meu de vedere la 1400 rpm nu mi se pare motirul sub turat, dar poate motoarele astea TSI sunt altfel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1400 rpm este subturat sigur pentru un normal aspirat si cred ca si la TSI nu prea a apucat turbina sa se invarta sa inceapa sa dea cuplu. Desi vad din specificatii pt 1.2 ca la 1400 ar trebui sa ai chiar cuplul maxim. Eu am stat sa ascult ambele filmari si sinceri nu prea am auzit nimic, poate ceva la al 2-lea dar nu-mi dau seama ce ar putea fi. Incearca intr-un tunel/pasaj daca ai pe unde, poate se aude mai bine.

 

La a mea cand merg subturat (sub 1500rpm) se simte cum tremura motorul si se chinuie sa urce in trepte, dar nu se aud alte zgomote suspecte si a mea e prost insonorizata. Dar bineinteles e cu totul un alt motor. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mai adaug o chestie despre G7, vopseaua/lacul sunt cele mai subtiri pe care le-am vazut pe o masina. Lacul e practic micrometric iar vopseaua la fel cam 1/10-1/20 dintr-un mm, azi dupa spalat am inceput sa contorizez ciupiturile de la pietre pe capota (una decamdata) desi nu am auzit sa fi luat nici o piatra si o atingere pe o portiera, vopseaua se ia "cu unghia" atat e de subtire, se vede ca este putin elastica dar e fff subtire, fata de O2 unde in sectiune se vedea mai groasa. Asa mi-a lasat impresia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este cineva de parere ca sistemul audio este jenant de slab ? Sau sunt eu singurul pretentios de pe aici. 

 

Eu am Composition Media cu 8 boxe si nu sunt deloc satisfacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarat ca nu e performant, dar cu ce il compari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CODZ - legat de climatizare: esti sigur ca ai asteptat desctul pe modul manual si nu s-a modifcat debitul de aer? La Golf 6 sigur merge debitul automat si cand nu e pe auto. Cel putin in sensul in care scada turatia pana la minim daca a ajuns temperatura la cea setata.

 

Scartaitul pe care il auzi la usile din dreapta nu cumva e de la chedere? (ar trebui sa se auda doar cand se "lipeste" usa de caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa mai astept, desi nu cred ca merge automat, s-ar fi vazut cu ochiul liber, la O2 se vede cum scade in cateva minute (led-urile treptelor de viteza)

 

Nu este de la chedere, cred ca este limba aceea de pe mijloc care tine usa intr-o treapta, e unsa cu putina vaselina, dar tot se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codz iti spun sigur ca este de la chedere, am si identificat unde e "problema"... la usa stanga spate chederul pe unde se scurge apa chiar sub usa adica il observi daca te apleci si te uiti aprox. sub usa, este mai mare decat trebuie si cand inchizi usa se strange intre caroserie si usa si face acel scartait doar cand inchizi si eventual cand deschizi usa si doar la usa stanga spate (cel putin la mine).

 

deci asta chiar nu e nicio problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corbu33 o sa verific daca e acel cheder

@otta_sb cauta pe google "wastegate flutter", de vazut in zona turbinei ce poate rezona de la acest fenomen

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult codz !

Am cautat pe youtube, am dat click pe primul video, se pare ca asta ar fi cauza. Exact acelasi zgomot se aude.

Acum stau si ma intreb. cum de suntem doar 2-3 care ne plangem de zgomotul asta? Oare suntem noi prea exigenti ? Sau masinile nostre fac acest zgomot mai puternic decat ale voastre ?

Oricum acum sunt aproape sigur ca asta e. Deci sa inteleg ca e normal !?

Mersi mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai pt ce:) "Flutter"-ul turbinei e normal dar probabil pe G7 e mai pronuntat (cred ca si eu il aud pe Sport si l-am confundat cu DSG fart) si probabil face ca altceva sa intre in rezonanta, trebuie vazut in zona turbinei ce ar putea vibra si insonorizate cumva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine chiar se aude ca un zanganit metalic... nu suiera nimic, doar zornaie asa... spre metalic, nu stiu cum sa descriu mai bine :) ...

 

in fine tre sa ma duc sa vad pana la urma...ce si cum

 

 

am mai avut masina cu turbina... si se aude un suierat chiar placut pt mine. mai ales cand ii dai o pedala :)... dar cu ala nu am probleme stiu ce e, de unde vine si stiu ca nu are niciun defect...

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de vopsea/lac? Aveti deja ciupituri, mai ales in fata de la pietre? La fel de subtiri sunt vopseaua+lacul si la G6? Eu cred ca la G7 au pus special o vopsea si un lac subtire sa mai faca economie si sa mai treci pe la vopsitorie. Ma uit la alte masini (Toyota, BMW) mi se par vopseaua+lacul de doua ori mai groase.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e asa cum ti se pare. Gandeste-te ca stratul de lac variaza intre 30 si 70 de microni in industria auto. Japonezele sunt vestite pentru faptul ca unele ajung sa aiba stratul de vopsea+lac in total de 80 de microni, adica o nimica toata.

Marcile premium(mai ales BMW) pun ceva mai multa vopsea pe sasiu, motiv pentru care se si vede urat(coaja de portocala).

Faptul ca sare vopseaua nu indica o problema, mai ales cand vorbim de ciupituri de la pietricele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest Dolfin

Passat-urile B6 au din fabrica o grosime de vopsea de 0,08mm.

In general toata gama VW avea aceasta grosime.

 

Mercedes si BMW penduleaza in jurul a 0,09-0,1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult codz !

Am cautat pe youtube, am dat click pe primul video, se pare ca asta ar fi cauza. Exact acelasi zgomot se aude.

Acum stau si ma intreb. cum de suntem doar 2-3 care ne plangem de zgomotul asta? Oare suntem noi prea exigenti ? Sau masinile nostre fac acest zgomot mai puternic decat ale voastre ?

Oricum acum sunt aproape sigur ca asta e. Deci sa inteleg ca e normal !?

Mersi mult !

 

Eu nu cred ca e "wastegate chatter" sau "turboflutter". Mai degraba tind sa cred ca astia de aici stiu ceva. Waste gate rattle 1.4 TSI only (clip available from VW)

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este clar "Waste gate rattle" de la "actuator rod" si probabil va fi primul fix pentru G7

 

Acolo zice si de stergatorul din stanga, la care au cam gresit la design (si eu am observat ca vibreaza partea de jos a lamei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!