Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Nu stiu cat de mult se pricep... Am ridicat deja de 4 ori masina ca reparata si problema tot reaparea. De 3 luni si ceva imi merge cutia ca girofarul (merge, nu merge). Ma intreb daca nu as putea sa schimb cutia cu un dsg6? Acelea parca au mai mici probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii rog pe cei care au schimbat ambreiajele la dsg la vreo reprezentanta vw in bucuresti si care nu a mai avut probleme dupa, sa imi spuna si mie ca vreau sa le schimb si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. eu am schimbat la pbn in septembrie 2013. masina avea atunci 78.000km. acum are 99.000km. fara probleme pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan eu n-am rezolvat nimic.O noua verificare, acelasi raspuns: "masina este in parametrii; s-a facut o reclibrare deoarece isi pierduse setarile de baza". Cum naiba si-o fi pierdut "setarile de baza" cand nici macar bateria n-a fost decuplata vreodata, ma depaseste. Dar asta nu e decat o "explicate", pt ca si dupa asa zisa recalibrare masina merge fix la fel.

Amuzant e ca baiatul de la receptie, consilierul de service mi-a spus "eu sunt convins ca aveti dreptate si ca asa face masina, pt ca nu sunteti singurul care reclama aceste lucruri, insa atata timp cat masina merge si nu se evidentiaza defectul foarte accentuat, n-or sa va schimbe nimic." 

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul pana o sa schimb ambreiajele, am inceput sa merg doar cu +/- si nu mai am trepidatiile acelea de iti da senzatia ca se rupe masina..am doar o usoara smucitura cand schimb in rest este ok ..puteti incerca si voi pana schimbati ambreiajele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cutia asta e normal sa smuceasca in treapta a ii-a?

Daca las sa scada viteza, sa zicem la 10 km/h si apoi accelerez finut, smuceste, iau piciorul de pe acceleratie smuceste din nou. Comportamentul l-am sesizat pe valea prahovei in ambuteiaje, dar nu apare mereu...

Masina are 4 luni / 10.000 km 90% mers extraurban...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal sa smuceasca.du-te la vw la reprezentanta si cearta-te cu ei ca nu este normal asa ceva la o masina cu 10 k km..dsg6 nu face nici o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cowboy, atunci care-i rezolvarea, sa crapte inainte de iesirea din garantie? Asta nu e rezolvare, sa ne facem ca masina merge cum trebuie, desi zgomotele, vibratiile si comportamentul aiurea al cutiei este evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-a ajutat mult un drum in regim "de calibrare" facut cind am avut treaba in afara orasului. Aparent softul cutiei mai lasa mult de dorit, si actualizari din parti la masinile vechi, chiar daca softul este in permanenta imbunatatit.

 

Unele smucituri apar din cind in cind, e o cutie cu ambreiaje uscate, fara convertizor de cuplu (la modul simplificat e ca o cutie manuala cu comanda hidraulica). Nu are cine sa preia socurile atunci cind ambreiajul nu este cuplat la perfectie si/sau motorul nu are chiar turatia corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce te referi prin drum în regim de calibrare? La procedura aia postata anterior cu modul manual?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cea descrisa aici http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/7-Speed_Direct_Shift_Gearbox_%28DSG/0AM%29

 

Am avut un drum in afara, fara trafic, am incercat sa respect cit am putut procedura, dupa care cutia a inceput sa mearga "ca noua"
 

Mai rateaza cite una (mai ales retrogradari atunci cind accelerezi la iesire din viraj de tip colt de strada). Am senzatia ca macar de doua ori pe an trebuie facuta procedura.

 

Cred ca tine mult de softul din cutie. Daca ne-ar mai face si noua un update ar fi fain.

 

  • With the shifter in Drive accelerate at half throttle to 2nd gear.
  • Stop and repeat half throttle acceleration into 2nd gear.
  • Stop followed by shifting into reverse and backing up two times.
  • Stop followed by driving in each forward gear using the Tiptronic shifters for no less than 3 seconds per gear.

The next portion of the drive must be done in any group choice of the following gears to maintain the proper RPM and maintain a safe driving distance on the road:

  • A = Gears 4th or 6th (4th is preferred)
  • B = Gears 3rd, 5th or 7th (5th is preferred)
  • Using the Tiptronic shifters maintain the range of 2,000 -to- 4,500 RPM and drive in each gear group (A and B) for no less than one full minute (two minutes are preferred). Use variable accelerator pedal positions but accelerate to full throttle at one point in each gear group during this one minute process.
Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cowboy, atunci care-i rezolvarea, sa crapte inainte de iesirea din garantie? Asta nu e rezolvare, sa ne facem ca masina merge cum trebuie, desi zgomotele, vibratiile si comportamentul aiurea al cutiei este evident.

 

Cristi nu stiu ce sa zic sau sa cred...Masina mea e pe leasing operational...e posibil ca si asta sa fie un impediment. Desi teoretic n-ar trebui sa faca vreo diferenta.

Cert e ca in momentul in care ea ar ajunge sa se manifeste urat..suficient de urat incat sa nu mai existe dubii de nici un fel, atunci vor face ceva. Pana atunci, atata timp cat ma prezint doar cu unele smucituri..unele patinaje pe ici colo, etc ei spun ca "e in parametrii" ca fiind ambreiaje uscate a normal sa mai faca ba una ba alta.

In general am observat ca ei schimba pe garantie kit-ul si mecatronicul cand se evidentiaza foarte clar niste defecte..Unora le-a schimbat deja si de 2-3 ori, altora lea schimbat pe culanta si dupa iesirea din garantie.  Probabil la mine "mai merge" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care ati iesit cu masina din garantie, ati facut schimbul de ulei in actiunea, si acum aveti probleme..ce v-au zis cei de la vw? Schimba ei cutia ca este din vina lor?Ca sa stiu sa ma duc cu temele facute.ca vreau Sa le fac mare scandal deoarece inainte masina mergea bn

Modificat de catalin_2401
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce mod poate cauza schimbul de ulei problemele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti vor zice ca era uzata cutia, ca nu e din cauza ulei-ului, etc. Din punctul meu de vedere am dus masina perfecta la ei inainte de actiune si vreau sa o iau cel putin ca inainte. Bafta si rabdare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, se pare ca tot trebuie sa le fac o vizita.

Azi cutia mea a inceput sa se comporte ca cea din filmulet, in treapta a 5-a:

Wtf, am doar 5 luni/10.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mn dupa ce am scapat de eroarea 000022, si am schimbat kit lant,variabil,si valva care da comanda variabilului( este langa busonul de ulei) masina a inceput sa mearga mai bn..trepideaza f rar in treapta a2a .miercuri am programare aici in germania pr recalibrare cutie..o sa revin sa va spun si voua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut recalibrarea si ei au spus ca e din cauza ambreiajelor si trebuie schimbate..dupa recalibrare cutia schimba mai bine in fiecare treapta( nu mai schimba asa repede si urca frumos in ture) doar ca atunci cand ii da treapta 2 trepideaza..ramane sa schimb ambreiajele la sf lunii si revin cu parere atunci..bafta tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of of. Doi ani si 26kkm de la schimbul de ambreiaje pe garantie (facut la 21kkm / 2 ani jumate). Si cred ca-s gata si ambreiajele astealalte, desi trebuiau sa fie modelul "new and improved".

 

Acuma e si mai misto, o tin intr-a 4-a (pe manual), accelerez si incepe sa smuceasca asa scurt de mai multe ori la intervale neregulate. Am reusit sa reproduc si intr-a 3-a, deci e valabil pentru ambele jumatati de cutie.

 

O sa merg cit de repede la service (sint pe extragarantie... sa vedem imi foloseste la ceva), revin cind aflu ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Managementul cutiei e prost facut. Schimba prea des si inutil in oras...

E cineva pe aici cu DSG 7 care a facut mai mult de 50k km fara probleme? Eu am avut prima problema la 20k ca danb1974 :). acum am vreo 15k de la schimb cutie, si estimez ca in maxim 10k iar o sa schimbe prost.

Ca sa vin cu ceva noutati, cutia mea pare ca isi schimba mereu toanele. Daca acum cateva luni nu imi placea cum pleaca de pe loc, acum e ok. Dar in ultima vreme se comporta aiurea pe franare in jurul lui 3->2 in sensul ca acolo se simte ca ar lovi niste hopuri ambreiajele alea si franarea numai lina nu e. Cateodata e ca la carte, dar rar. Am observat ca in M franeaza ok, trece lin prin 7->6..->3->2->1.

O

Modificat de giony82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu inteleg de ce pe manual nu mai smuceste,sau daca o tin pe sport..in schimb pe D smuceste..are cineva idee daca putem sa punem dsg6 pe masina?ca eu unul sincer as renunta la dsg7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În manual nu preselecteaza alte viteze ca în D,cel puțin asa am înțeles eu. De aici și predispoziția mai mica la smucituri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In auto smuceste in situatii care nu le provoci in manual, gen accelerezi exact cind schimba ea viteza in jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca ea are pregatita urmatoarea treapta inferioara, nu superioara. Daca ai apasa mai gentil, nu o sa mai smuceasca in situatia descrisa de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai inteles. Oras, viraj pe straduta, venit de pe prioritate. In viraj mai pierd viteza (nu le iau ca la curse). Spre iesirea din viraj accelerez finut. Uneori ma suprapun fara sa vreau cu o retrogradare din motive de "viteza prea mica pentru treapta curenta". Si acolo smuceste, pentru ca aparent nu tine cont de acceleratia mea cind lasa ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!