Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Maximillian2005

Nu am sistemul start/stop. Momentan nu am avut probleme cu cutia, cand am fost la revizie mi-au schimbat si uleiul din cutie cu unu sintetic care cica nu mai face depuneri pe ampreiaj dar sa vedem si au facut si un update de soft la cutie (era un program la toate cu DSG 7), dupa am simtit ca schimba putin mai bine dar nu mare diferenta. Pana acum tot este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e invers treaba; ti-au scos uleiul sintetic si ti-au pus unul mineral :D Asta era actiunea care s-a facut la unele. Cel sintetic producea nu stiu ce scurtcircuite prin mecathronic. Iar softul era actiunea a doua. Consumurile mentionate de voi pe oras le vad si eu pe 1.6TDI..in trafic aglomerat de Bucuresti, cu clima pornita si temeratura exterioara de 35 grade am vazut si eu 9.5%.. In rest consumul la trafic normal de oras sta in zona lui 7.8-8%, iar sub 7 doar in diminetile in care nu folosesc clima iar traficul nu este prea intens. Extraurban insa...la mers absolut legal pe drum national vad si valori cuprinse in intervalul 3.6-3.9%, iar la mers ceva mai alert 4.5-4.6%. pe autostrada in intervalul 135-139km/h cu clima si tempomat nu sar de 5.2-5.3% decat daca bate vantul tare din fata. Daca merg cu maxim 130km/h scot 4.8-4.9%. 

Sistemul Star&Stop eu il dezactivez mereu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un filmulet in care se aude foarte bine sunetul ala nenorocit pe care-l am si eu (cel mai clar in filmulet de pe la sec. 0:52); de citit si comentariile:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati vazut vreodata o motocicleta care foloseste ambreiaje uscate? Sau cand cupleaza sa plece, de cloncane toata? La fel face...

Este foarte simplu. Singura "problema" este ca in functie de stilul de mers/ temperatura exterioara/ durata de functionare, se incing mai repede decat alea in ulei si automat apare uzura sau ineficienta, asemanator unei frane incinse (ca doar sunt uscate placuta si discul, nu?) Zgomotul in sine nu este defect, dar ca sunt predispuse a se deteriora mai repede decat cele in ulei e clar si tot "normal". Destul de logic daca nu au racire si lubrefiere, nu? Deasta la dsg6 se aude mai putin sau uneori deloc, pt ca sunt lubrefiate...

Puteti sa schimbati 10 cutii, tot asa o sa faca. Problemele de schimbari de trepte, ezitari etc. sunt de soft, care niciodata nu o sa fie adaptat dupa preferintele fiecarui utilizator, PT CA nu sunt facute pe comanda dupa piciorul sau mintea fiecaruia dintre noi/voi !!!

Sfatul meu este sa va irositi timpul si energia pe altceva!!!

Bucurati-va ca un set de ambreiaje nu este cu mult mai scump decat unul ok de pe o cutie manuala si totodata, nu e mai scump decat la alte cutii automate cu tot atatea "probleme" (alti producatori auto)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, zgomotul este prezent la toate DSG7 (si mai rar la unele DSG6) insa el este doar partea "simpla" (ca sa-i spun asa) a problemei...Nu zgomotul este sursa problemelor care apar ulterior la multe din DSG7, insa este deranjant sa fii nevoit sa te obisnuiesti cu asa ceva la o masina 100% noua. Zgomotul ca zgomotul, pt ca pe asta il au cam toti, si clar e ceva cu care trebuie sa ne obisnuim ca fiind..normal pana la un anumit punct, insa cand masina merge absolut perfect pana la un anumit punct dupa care incepe s-o ia razna si sa te smuceasca, sau sa tremure cand pleaca de pe loc, sau sa cloncane cand schimba treptele, sau sa-ti faca un balans "du-te / vino" in masina cand schimba treptele..aia nu mai e ceva normal, iar cand masina beneficiaza deja de ultima versiune de soft valabila nici pe soft nu pot da vina (cel putin in cazul meu). Este pur si simplu o uzura al naibii de prematura la un sistem proiectat prost din start...In servce ti se spune simplu: "daca e sa ai probleme, oricum le vei avea pana-n primii 15.000km". Software, in cazul meu se comporta la fel...ea schimba la aceleeasi turatii, cu aceeiasi rapiditate, retrogradreaza la fel, nu ezita, etc. Problema este ce se intampla cand face efectiv treburile astea, mecanic...

Setul de ambreiaje intr-adevar nu este scump, insa unitatea mechatronic..da..e al naibii de scumpa iar la schimbare din ce am vazut se schimba impreuna...dupa care urmeaza dansul reglajelor si calibrarilor....

 

Ia-auziti zgomote aici...asta nu mai ceva normal orice mi-ai zice :D..

 

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aproximativ 47.000 km, 20.000km de la primul set de ambreiaje schimbat si trepidatiile au revenit. In afara de zgomotele specifice, pana acum totul a fost ok. Mai exact, la schimbare din 3 in 2 si iar acceleratie in 2 prezinta vibratii, tremurat si senzatia de patinare ambreiaje. Am lasat-o (iar) pentru "investigatii" si va tin la curent. Pacat de cutia asta ca e super, mai putin la capitolul fiabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

 

si la mine a inceput sa se auda azi. doar atunci cand schimba liber fara sa fie apasata acceleratia si doar din 3 in 2. cand apas pe frana si schimba in timpul franarii, nu se aude nimic. si am doar 5000 km. a inceput sa se auda dupa vreo 10-20 km de mers prin oras. pana acum nu prea am folosit-o in oras in aglomeratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am noroc... am 10k si deocamdată nu se aude nimic.. ce e drept e ca nu mai schimba ca de noua dar inca sunt supermultumit. O singura problema am ( cand ma opresc la semafor, tin calcata frana, intra start/stop-ul iar cand se face verde ridic piciorul de pe frana si tb sa astept 1 sec sau chiar 2 sa pot demara. Daca accelerez imediat parca inca sunt rotile blocate si agata....) sper sa nu se agraveze :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a comandat set de ambreiaje. Oare urmeaza inca 5000km fara probleme, zgomote dupa care treptat spre 20.000km trepidatii si inca un set? :) Poate a 3-a e cu noroc :p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e cam nasol... sa s himbi din 5000 in 5000 km discurile de ambreiaj. De cand ai masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E aceeași versiune "îmbunătățită" de ambreiaje sau e varianta 3? Ți au spus genul asta de informații? Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

28.05.2012

Din 20 in 20.000

Inca nu dar o sa aflu daca e ceva nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circoloco sa inteleg ca ai octavia 2 facelift... ma gandesc ca la modelul din 2014 au mai schimbat ceva la cutiile astea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, n-au schimbat nimic..a mea e din 2014 si comentariile mele se regasesc prin posturi anterioare :D. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara tuturor. astazi a dat norocul peste mine si un amic a cumparat un golf 6 din 2011, 1.6tdi si cutie dsg7 . toate bune si frumoase pana cand aceasta cutie a inceput sa mearga doar in treptele 1,3,5 ...fara R si fara 2,4,6. am fost cu ea la service si am inteles ca trebuie mecatronicul . cine a mai patit asa ceva? se poate sa fie de la ambreiaje ? 

multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu am 45.000km si inca imi schimba relativ ok. Din cand in cand mai simt un mic soc din a 2-a in a 3-a. In vara am facut o update de soft si este ok, nu mare diferenta dar este bine. Atunci mi-au zis ca kit-ul de ambreiaj se uzeaza cam la 40.000-60.000 (de atunci incep sa apara problemele). Cica un aspect negativ la mine ar fi si cei 160CP care forteaza ceva mai mult cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara tuturor. astazi a dat norocul peste mine si un amic a cumparat un golf 6 din 2011, 1.6tdi si cutie dsg7 . toate bune si frumoase pana cand aceasta cutie a inceput sa mearga doar in treptele 1,3,5 ...fara R si fara 2,4,6. am fost cu ea la service si am inteles ca trebuie mecatronicul . cine a mai patit asa ceva? se poate sa fie de la ambreiaje ? 

multumesc 

 

Daca ti-au spus mecatronic..ala este . Oricum se schimba cu tot cu ambreiajele...mai ales ca partea costisitoare este mecatronicul nu ambreiajele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea, inca in lucru... Noul set de ambreiaje este "imbunatatit" desi pe vorbe era imbunatatit si fostul. Ori asta de acum chiar e imbunatatit, ori fostul era de pe stoc din primul lot. Macar sa fie asta cu noroc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare mi-e sa nu fie doar vorbe...Din ce am auzit de pe la ei, piesa de schimb vine cam pe acelasi cod :D...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la o sursa in care am incredere, ambreiajele sunt diferite. Am luat masina, totul ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste ambrejaie diferite sunt practic al 3lea model de pe DSG7? Cand au fost ele introduse in productie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Circoloco: unde ai facut operatiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, si DSG7 meu a ramas in 1,3,5,7 fara R,2,4,6 la 200 de km de la actiunea in service de schimb ulei in cutie. Masina are 105 mii de km. Toate cutiile au probleme sau am eu ghinion?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai merge unul din ambreaje.... s.a mai intamplat si la altii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat.cu 1700 eur și 2 saptamani de așteptat cutia e perfecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!