Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Da, a mea e Octavia 3, productie 2014, deci e MQB..

Se pare ca problemele cu DSG7 sunt aceleeasi ca si la platforma anterioara. Vorbind aici strict de cutia care se pune pe motoarele mici pana in 250nm, ca asa este DSG 7 si pe Tiguan 2.0 TDI dar e altceva acolo...

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cowboy, si la cati km a inceput sa " faca figuri"? Am si eu una si are 5000 km... pana acum nu mi-a facut figuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@giony82: tu cati km ai cu masina in prezent?

295xx . Cutia a inceput sa faca figuri pe la 16000 daca nu ma insel, si s-a schimbat pe la ~20000.

 

@Cowboy, fara misto, si eu am un prieten cu masina identica si ultima oara cand am mers cu a lui schimba mult mai bine ca a mea(asta dupa ce i-au schimbat si lui ambreiajele). Recent mi-a spus ca totusi ii smucește in nu stiu ce treapta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie a inceput sa-mi faca fix dupa 5000km. Pana acolo a mers superb. Iar masina 90% a mers numai extraurban la viteze constante moderate.

Masina colegului este 100% identica cu a mea si merge 100% diferit fata e a mea :D Mai excat merge cum mergea a mea pana la 5000km. Le-am spus si celor de la service ca data viitoare cand ma duc ma duc, ma duc cu ambele si ii pun sa mearga cand cu una cand cu cealalta ca sa nu mai existe confuzii...(bine, asta in situatia in care nu da boala si in aia pana atunci )

Sunt multi care au scris chiar si pe topicul asta mai pe la inceput ca dupa 2-3000km de la schimb au revenit manifestarile, iar cloncanitul ala de mecathronic a revenit chiar imediat dupa primii 1000km. Altii care merg deja de 20-30.000km fara probleme...

Apropo: cloncanitul asta eu il aveam cam tot asa de pe la aproape 2000km sesizabil, Iar masina "sora" il are si ea. O alta maifestare urata: daca merg cu ea lejer in D2 sau D3 si o mai accelerz usor si o mai las apoi usor in frana de motor, cloncane ca la concurs..

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va supun atentiei urmatoarele:

 

1)In modul manual, o las sa curga(nu apas acc) din vit ~4,3, 2..si apoi, in loc sa mearga la ralanti in 2, schimba 1 f repede, si dau cu nasu de parbriz, frana de motor e mare. La cutia veche nu schimba in 1

2)In modul D, o las sa curga (nu apas acc), 4, 3, aici cand schimba in 2, de multe ori se balbaie si simt socuri in caroserie (nu tot timpul). Comportamentul asta era si la cutia veche.

3)In modul D din ~4, incep sa franez. Cand ajunge la 3->2, retrogradarea se face cu un oarecare soc deranjant. Nu tot timpul. Am obs ca in modul manual franarea parca destul de lina pana cand ajunge la 1.

4)sunt in 2, merg la ralanti in D. apoi apas ceva mai vanjos pe acceleratie->schimba 1, masina te trage destul de tare, calatorii dau cu capu de tetiere :). la vechea cutie nu schimba din 2 in 1.

 

Cel mai mult ma deranjeaza 2+4.

 

A mai observat cineva 1-4?

 

Cutia noua are ~90% in oras. Cutia veche a vazut 7000km pe autostrazi, si pana la 16000 oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca multi au semnalat aceeiasi chestie ca si tine (pct 1) dupa ce au facut schimbul de kit (sau cutie, dupa caz) si anume ca retrogradeaza in D1 mult mai repede ca inainte sau in situatii in care inainte nu o facea. A mea niciodata nu se duce in D1 in situatiile mentionate de tine; merge doar in D2. La talpa, oricat de brusca ar fi in treptele inferioare (2,3) nu se duce niciodata in D1

 

Cand pui frana si ea incepe sa coboare treptele si la mine face la fel acum..simt un mic soc dupa fiecare retrogradare de treapta, cel mai evident si mai deranjant cand retogradeaza din 3 in 2..Din 3 in 2 e naspa..pe langa ca smuceste face si un balans enervant..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

giony82 a mea nu prea da treapta 1 deloc... si cand plec de pe loc am vazut ca treapta 2 intra f repede. singura problema care o am este, cred, hill hold`ul. cand ma opresc la semafor si dupa ce se face verde tb sa astept 2 sec sa decupleze ca sa pot pleca... daca accelerez imediat pleaca smucit ... sper sa nu fie de la cutie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa poți pleca imediat. Din punctul ăsta de vedere merge cât se poate de bine la mine.iau de pe frână, acc, și a plecat.

La treaba cu 1 trebuie sa fie cutie min 2013.la cei care au doar ambreiajul schimbat și cutia mă veche de 2013 nu face așa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e luata in mai 2014... deci nu e veche...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://www.facebook.com/pages/DSG-GearBox-Problems/171892302907958

 

Postul de pe 17.ian.2013 (care pune in vedere o lista mult mai lunga de probleme plecate de la DSG)...La fel un alt post interesant pe 9.noe.2013 (asa ceva nu cred ca vom vedea vreodata in Romania :D)

 

Multe alte informatii si pe aici:https://www.facebook.com/pages/Vw-Dsg-7-Defects-Community/306447496142735?sk=timeline

 

Ironic, Imi plac stickerele facute de baietii astia: "Mecathronic = Megaheadache";  "Service centre  -My second home"

 

Printre altele citeam pe aici ca in China au ajuns sa extinda perioada de garantie la 10 ani pt masinile cu DSG...eu nu-i inteleg pe oamenii astia..decat sa faca artificii de genul asta de ce naiba nu rezolva problema?? Cu ce te incalzeste ca ai 10 ani garantie daca e sa ti-i petreci prin service-uri?!

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu in China ai schimba pe loc 500000 de cutii din banii tai, doar asa ca sa fii prevazator, sau au extinde garantia si ai schimba in timp doar pe cele care pica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent ca ai 4 sau 10 ani garantie ei oricum nu le schimba decat pe cele ale caror proprietari sunt mai insistenti, sau fac scandal mai tare si oricum nu se schimba nimic doar pe principiul de a fi prevazatori...Iar o garantie existinsa nu are cum sa fie benefica pentru ei oricum ai da-o. In China au ajuns sa faca asta in urma unei mediatizari masive acompaniata de publicitate negativa, iar China daca nu ma insel e a doua mare piata de desfacere pt ei. 

Mie mi s-ar parea normal sa rezolve problema in sensul de a nu mai monta pe masinile nou fabricate acelasi model de piesa cu care stiu ca au atata bataie de cap. Despre asta era vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut pe la reprezentanta sa fac un itp. În drum spre stand a zis inginerul ca nu observa nimic problematic, și a zis-o pe un ton ca și cum sunt eu nebun..

Ce e drept am observat ca dimineata când sunt vreo 20 22 gr e diminuata trepidatia. Când sta o zi întreagă în soare e mai accentuat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vezi cum imi facea mie azi dupa ce s-a incins bine..cand ma opream si incepea sa schime treptele, in momentul in care schimba din 3>2 si din 2>1 facea niste cloncanituri metalice de toata frumusetea...Evidnet, la rece nu face asa ceva.

Te mira ca inginerul de la ITP nu vedea nimic anormal? Probabil el nici nu stia cum se comporta de fapt in mod normal DSG7 :D Sunt ei ingineri de service, diagnosticieni care lucreaza efectiv la problemele astea si iti spun ca lor li se pare totul absolut normal iar noi suntem niste pretentiosi, nemultumiti, nebuni, etc :D

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m a făcut și pretențios, chiar mi a recomandat sa o vând și sa iau vw, de parca acolo e alta cutie.... :)

O sa încerc în final și la alta reprezentanta. Asta e.. Chin cu ea, nervi și timp pierdut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ti-a recomandat VW cu o cutie manuala..si eventual  un TDI, ca sa scapi de DSG7 si sa dai la manuala de problemele cu volant cu masa dubla   :D :D. 

Problema lor stii care este cand fac proba de drum? Ca ei fac in general testele pe o portiune scurta de drum drept si in general neaglomerat...Nu intra in trafic, si nu solicita cutia cine stie ce, nu intra in depasiri unde sa aiba nevoia de retrogradari rapide, nu merg bara la bara unde sa aiba proniri dese de pe loc cu franari si retorgadari la fel de dese. Da, daca iesi cu masina in probe pe un drum drept si calci acceleratia ori ca un pensionar ori ca Vali Porcisteanu, da, probail nu vei simti mare lucru...

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta am încercat sa le spun. Dar se pare ca au politici și cică nu au voie sa facă proba în oraș....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Eu tocmai ce am comandat un Golf  Sportsvan 1.6 tdi-110 cp cu cutie DSG7; sa vedem daca voi ingrosa randurile celor cu probleme sau ale celor multumiti.

 

 

Am mai avut un Golf 6 1.4 tsi, dsg7, insa nu mi-a facut nici un fel de probleme. Bine, nici nu prea avut cand... Insa, imi amintesc de niste cloncanituri metalice, cateodata zmucituri la retrogradare  in panta. 

Modificat de M. Golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns la 8 mii de km si inca nu am sesizat nimic... singura mea problema ar fi plecarea de pe loc. Parca tine ceva masina pe loc si pleaca mai smucit... uneori nu intotdeauna... am dat vina pe hill hold control...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are treaba cu HHC-ul...Sa ai bafta sa se pastreze fara alte "noutati" si pe mai departe :D

 

@M. Golf: frumoasa combinatia 1.6 TDI 110CP cu DSG; pacat ca momentan e disponibila doar pe VW..ca si eu m-am uitat dupa combinatia asta cand am luat Skoda :D . Cutia e aceeiasi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sa vedem cum se comporta dsg-ul cu motorul diesel de 1.6-110cp; am avut dsg pe 1.4 tsi-122 si era o bijuterie;

 

Am pendulat intre un golf 7 variant 1.6 tdi-105 cp, cutie manuala si acest Sportsvan 1.6-110 cp dsg7. Fiindca masele masinilor sunt f apropiate, am ales Sportsvanul.

 

Nu am temeri cu cutia DSG si in plus este o placere in privinta condusului, cel putin pe motorul tsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maximillian2005

Consumul la TSI 1.4 160CP cu DSG 7 nu este atat de grozav, 6,3% la 120Km/h (autostrada) si 9,5 - 10% pe trafic de vara la mare (in oras). Consumul este cu clima pornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 tsi 160 cp pe ce model e? Eu am o octavia 3 cu 1.4 si 140 cp si consum pe autostrada la mers cu tempomat pe 120 km/h nu sare de 5.4 iar prin oras eu am scos si 6.5 dar in general scot undeva la 7.8 cu clima in permanență pornita pe 21 - 22 ° C. oricum depinde si de stilul de condus....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maximillian2005

Golf VI 2010. Esti un fericit. In oras, seara si daca este gol ii scot 7, dar in rest intr-o zi normala de aglomeratie 9,5 - 10%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar sistemul start stop il ti oprit? Eu nu l-am dezactivat niciodată. Si probleme cu cutia ai avut pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!