Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

aurelian.paratu

Bun dau garantie 10 ani, dar sa fim sinceri cati dintre noi le ar conveni ca la 2 ani sa duca masina in service sa i schimbe ambreiajele? timp pierdut,bani,nervi etc. Trebuie sa recunoastem ca VW nu mai face masini bune. Din dorinta de a reduce costurile au facut rabat la calitate  si de aici toate problemele care au aparut la diverse categorii de masini din grupul VAG.

Problema este ca la noi in Romania ,garantia este o bataie de joc si nu putem spune ca vanzarile VAG in tara sunt de neglijat,dar totusi importatorul ne trateaza ca pe ultimii oameni.Pana iti ia banii sunt lapte si miere,iar dupa ce iti livreaza masina nu stiu cum sa ti dea un sut in partea dorsala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As prefera sa ma duc din 2 in 2 ani pe banii lor decit sa o fac pe banii mei

 

Ca la noi nu se da extensia de 10 ani, ai iesit din garantie, GHINION

 

Hm, in mod curios, nu am apucat sa ma duc la constatare cind trepida repetabil intr-a doua (a intervenit un concediu) dupa care... s-a potolit singura aproape de tot, face rar, nerepetabil. Chiar as fi curios ce se intimpla de fapt cind apare problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat azi la reprezentanta sa intreb cat costa o calibrare. Tipul cu care vorbeam de obicei era in concediu, asa ca am discutat cu altcineva. Mi-a zis ca la DSG 7 se calibreaza doar dupa ce se da cutia jos, se desface, deci horror, n-am mai insistat sa afle pretul exact :)

 

Asa este? Doar DSG 6 are calibrare cu laptop(in mers sau nu ..) ? Traiam cu impresia ca si la DSG 7 se poate face similar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am laptop si interfață pentru a face procedura din Basic settings. Fiind în garanție masina parca nu as risca sa o fac (presupunând ca as găsi pe cineva).

Partea a doua am mai încercat o, placebo sau nu parca erau niște diferențe care țineau puțin.

Ca idee.. Ar fi cineva din Iasi care știe sa facă procedura de acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face o readaptare si la dsg7..au încercat cei din germania sa faca si au ajuns la concluzia ca trebuie ambreiajele schimbate..probabil cel care a zis ca trebuie data cutia jos,nu stia cum sa faca ore pt service sau sa te stoarca de bani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau stia ca nu faci nimic cu adaptarea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

update: dupa constatare, cerut acceptul fabricii vineri, primit azi ok-ul pentru inlocuire. programat pentru miercuri la PBN.

de data asta sper sa ma tina mai mult de 30k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-a ajutat procedura de condus pt. adaptare, cind am avut socuri (singulare, nu trepidatii) la unele schimbari intre trepte. Nu a fost doar o impresie. Doar partea cu condusul, nu am atins nimic cu vcds. Dar asta presupune sa fie ambreiajele bune.

 

Stie cineva exact ce se intimpla cu ambreiajele cind incep trepidatiile? Ca nu sint terminate, nu par sa patineze. Doar sa nu alunece lin atunci cind nu sint complet cuplate si patineaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

unde pot gasi mai multe informatii despre S-tronic 7 de pe Audi A1 de 1.4 122cai?E aceeasi cutie ca cea de aici cu ambreiaje uscate?Sau e pe ambreiaje umede.Am tot cautat pe net si gasesc info contradictorii

Ma intereseaza fiabilitatea ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e DSG 7, ambreiaj uscat

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

credeam ca e diferita...in cazul asta imi iau gandul de la ea,mi se pare o cutie de kko

M6 e sfanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e sfanta nici aia din pacate

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai fost pe la service sa incerc sa constat niste trepidatii care apar cind are chef, intr-a 2-a

 

Chef n-a avut, dar cica au gasit pe diagnoza ceva de gen timp prea mare de schimbare 2->3, si c-ar fi tocmai aparut un TPI pe tema asta

 

Cineva cu acces "intern", ne poate lumina ce si cum...?

 

A, as fi curios de o chestie. Cei care ati avut probleme cu ambreiajele, cum conduceti in mod uzual? Eu o conduc usor, fara talpi nejustificate, in drive, si daca dau peste un rosu am obiceiul sa o scot in viteza inainte sa fie complet oprita, ca sa mai salvez citeva schimbari de viteza (si asa schimba de nebuna zici ca se dau premii cine atinge primul 1 milion de schimbari).

Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene, asa sigur distrugi cutia :) daca rulezi ultimii metri cu ea in N (sper ca am inteles bine ce zici tu acolo).

Lasa masina si cutia sa functioneze in paramentrii in care au fost proiectati, ca nimeni nu le-a facut ca sa se strice intentionat.

 

Mie mi-au schimbat ambreiajele pe la 28K km dupa care sincer, n-am menajat-o deloc, i-am dat in gura cat si cum am avut chef. Ce pot sa-ti spun, e ca viteza de 215 km/h am atins-o intr-a sasea, nu in treapta maxima. :))

Pana la 87K km. cand am dat-o n-a mai facut nici "pas".

Bucura-te de ea sau vinde-o, ca daca stai cu ochii pe ea ca pe bomba, aia nu-i viata.

My two cents.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se trece pe N, ci M. Cred ca si scrie in manual sa nu se ruleze cu ea in neutru.

La reprezentanta trebuia sa iti zica in ce consta acel tpi si ce operatiuni presupune, daca te incadrezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manual scrie ca se foloseste N doar in cazurile stationarilor mai lungi de cateva zeci de secunde, adica un semafor de peste 70 sec, daca astepti pe cineva etc. In rest se lasa in viteza. In niciun caz nu o pui pe "liber" cu 100m inainte de a ajunge la semafor ca la cele manuale. Iar cand stai la semafor cu piciorul pe frana masina este pe un fel de "neutru" in sensul ca nu sta cu ambreiajul cuplat.

Iar in mers o poti trece pe S sau M fara probleme.

Modificat de aTThEEnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate si un "de ce", concret, pe cutia DSG7 cu ambreiaje uscate? Fiind o cutie "normala" cu ambreiaje uscate comandate hidraulic, fara convertizor de cuplu sau alte smecherii, ce exact se intimpla daca ultimii metrii ii rulez in N?

 

In manual nu mi-a sarit in ochi vreo interdictie legata de rulatul pe ultimii metrii, o fi dar mi-a scapat.

 

Stie cineva pentru cite schimbari a fost proiectata? Ca in oras schimba 1..7 si 7..1 la fiecare pornire/oprire, mi-e si groaza sa le numar.

 

Chestia cu statul prea mult in N cred ca tine de faptul ca ambreiajul impar sta la "biting point" - iarasi, nu e ca la cele cu convertizor de cuplu, unde e cuplat convertizorul. Desi nu sint sigur daca ambreiajul sta acolo si cu frina bine apasata.

Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, in manual scrie ca nu se merge cu ea in N doar daca e motorul oprit, pentru ca nu se mai lubrifiaza cutia. In timpul mersului nu stiu care ar fi problema, nu spun ca nu ar fi, ci ca nu imi dau seama ce s-ar intampla rau. :) Si chiar si cu motorul oprit, ai voie sa o impingi/tractezi maxim 50 de metri, parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai voie sa incerci sa o pornesti tractata 50m ca sa nu ajunga benzina nearsa in catalizator, cred ca e valabil pentru orice masina moderna

 

Eu vorbesc de mers in N cu motorul pornit. Ce se intimpla rau in cutie daca in N, in loc sa stea masina pe loc, se deplaseaza?

 

Tinint cont ca fac zilnic cca 12km in oras, timp in care masina schimba viteza de probabil 200-300 de ori, ma intreb cit au fost calculate sa tina componentele din hidraulica cutiei (valve, pistonase, ce-o mai fi pe acolo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca selectezi modul ECO, unde automat trece in N cand lasi acceleratia, asta nu se pune ca deplasare in N? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O poti scoate pe N in mers, e DSG cu ambreiaje uscate. Am citit f atent manualul la vremea achizitiei, nu scrie nicaieri ca nu e indicat N in mers cu motorul pornit. Este specificat doar un aspect: in caz o ca o scoti pe N in mers, si vrei sa o bagi in D inapoi, sa o faci doar dupa ce turometrul indica turatie de ralanti(adica sub 1000). Are si logica, nici la manuala nu o bagi in viteza pe liber cand e turata...nu?

 

So, mitul asta a aparut datorita DSG6, unde chiar scrie in manual chestia asta, si acolo are sens fiind ambreiajele in ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na, pai atunci, mult succes cu scosul "la liber" sa nu se uzeze ambreiajele.

Si stati cu ochii pe vitezometru si turometru, sa fie sub 1000 si nu 1100-1200, ca cine stie ce Doamne-fereste se intampla daca o scoti in N peste 1000 ture. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una este sa faca masina coasting, dar sa ramana totusi in Drive si altceva fizic sa treci maneta in pozitia de N. In al doilea caz pe langa faptul ca e aruncata pe geam conducerea defensiva, ce se intampla daca trebuie cuplata la loc? Apar restrictii sa nu faci asta decat la relanti. 

 

Cel mai simplu, sigur si eficient (in neutru e consum de relanti) este sa se apese pe o padela ca sa intre modul M. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu fac asa, pentru cine a tras concluzia... E vorba de siguranta, daca ai nevoie sa accelerezi dureaza prea mult.

 

Vroiam sa punctez ce scrie si ce nu in carte (o sa revin cu pasajul din carte unde scrie ca trebuie sa ai rabdare sa scada turatia...)

 

LE: http://screencast.com/t/bnO2nI4aHVP

Modificat de giony82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!