Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Nu stiu daca e placebo sau nu, daca o avea vreun efect sau nu procedura asta. Eu unul nu am observat nimic dupa ce procedura in sine spune service-ul ca ar fi facut-o ei. O sa incerc sa repet si eu, insa va trebui sa ma limitez pe la treptele 4,5, maxim 6 daca vreau sa o duc pana in 3500 rpm, pt ca in tr.7  la turatia cred ca as avea deja 200 :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cat au costat ambreiajele?? Faara manopera? Nu vreau sa le montez eu dar eu stau in germania si aici difera ora de manopera si vreau sa imi fac o parere..cate ore de manopera v-au trecut pe deviz??normal cand se schimba discurile de ambreiaj se schimba si mecatronicul? Ala cat mai costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dupa parerea mea daca il schimbi si pe ala cand schimbi discurile de ambreiaj, mai bine comanzi cutia cu totu'...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine vand masina asa cum Este decat sa iau alta cutie))) apropo aveti idee, daca tocmai am fost la vw pt actiunea cu uleiul, si sa ma duc la ei sa zic ca Dupa ce mi-au schimbat uleiul face masina figuri, se poate sa imi schimbe cutia??!! Ca doar se stie de problema dsg7..este un golf6 din 2009 sh fara garantie..poate aici in germania sunt alte legi

Modificat de catalin_2401
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legile sunt peste tot la fel si nu cred ca o sa o schimbe gratis... oricum nemții sunt mai atenti si imi cer scz ca deviez de la subiect dar mie nemții mi-au zis ca pot să fac schimbul de ulei unde vreau eu :)) doar service-ul de 30 de mii sa-l fac la ei si nu pierd garantia masinii :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbul de ulei (actiunea de fabrica) nu mi-a mai mers cutia (16 oct 2014 ) De atunci mi-au schimbat ambreajele (in jur de 700 de euro) si tot nu merge. Oare se pricep la Cluj (Compexit) mai bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zle am observat un zgomot ciudat la schimbarea din treapta 2 in treapta 3. Zgomotul e un sunet scurt, de o secunda, ca si cum ar patina ceva, banuiesc ca patineaza ambreiajul si se manifesta cam in 50% din schimbari, mai ales atunci cand schimbarea se face lin, fara o accelerare in forta. In rest, cutia schimba destul de ok, nu a fost abuzata deloc, in S sau M nu am condus mai mult de cativa km. Am observat si eu ca de multe ori, desi masina merge cu 5 km/h si apas pe frana sa opresc masina, turatia e undeva la 1500, chiar 2000 RPM si se si aude ca motorul e turat, chiar daca in mod normal nu ar fi nevoie sa fie la turatia asta.

O sa incerc sa fac si eu adaptarea, insa ma indoiesc ca se va rezolva ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius t_ms , tu mai ai garantie la masina de ti-au schimbat ambreiajele?? Sau ai platit tu?cine a hotarat ca din cauza schimbului de ulei s-au defectat ambreiajele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai am garantie. Fabrica a suportat jumatate din costul piesei. Problema a aparut imediat dupa schimbul de ulei. Nu stiu de ce am schimbat ambreajele pentru ca nu a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misto ca au suportat jumatate din costul piesei..ti-ai facut reviziile doar la vw de au acceptat asa ceva? Ca ma gandesc sa ma duc si sa le zic ca pana acum nu am avut probleme, si dupa ce am facut schimbul a onceput sa faca figuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus diagnoza pe masina azi si am gasit 2 erori: 1) error 02389 release signal transmission- short circuit to another valve.....si 2) error 001674 ECM power relay load circuit (j271). Aveti idee prima eroare este de la mecatronic???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian si la a mea se aude un zgomot intre a treia si a doua. Doar la retrogradare si doar când masina merge liber. Când franez nu se aude. Este un cloncanit metalic scurt. Trebuie sa fi foarte atent ca sa-l auzi. In rest cutia merge perfect. Încă....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, la mine zgomotul se aude la schimbarea in sus, din 2 in 3, nu la retrogradare. Cred ca trebuie sa ne intalnim sa facem o comparatie intre zgomote si comportament a cutiei. Cati km are masina ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Câți km au masinile voastre?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

78.900. Kit ambreiaje schimbat la 27.800, de atunci merge brici.

Ultima revizie, la 74.000 km., facuta la Neubeck Automobile.

Penultima, la 60.000, in acelasi loc.

La 45.000, la fel.

La niciuna dintre aceste revizii nu s-au constatat abateri de la parametrii normali de functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea are 15000... pana acum nu da semne de oboseala dar am observat ca dimineata cand e putin racoare se simte cand schimbă, in rest nimic

Bwlan, tu ai schimbat discurile pe garantie? Discurile de ambreiaj au aceeasi garanti ca si masina ( 4 ani sau 120.000 km)?

Modificat de cipriantinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar când o lăsați singura sa curgă din 3 în 2 fără a apasa frână nu simțiți și ceva socuri transmise în caroserie? Ca o bâlbaiala... Si asta cam 1 din 3 situații. Eu am pățit asa și la prima cutie și la cea curenta, cred ca e ceva problema de proiectare după ce se "lasa" cutia.

Apropo de adaptarea de mai sus.. Am estimat ca a ținut cam o luna de mers în oraș pana sa revină la proastele obiceiuri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am schimbat kitul de ambreiaj pe garantie, insa eu nu am 4 ani la masina, ci doar 2. N-am ales garantia extinsa: oricum, masina am luat-o in august 2011 si in august 2015 mi-ar fi expirat. De prin aprilie 2012 oricum nu am mai avut niciun fel de probleme la ea.

In ceea ce priveste interventia la lant, am intrebat si mi-au spus ca lucrarea are garantie doi ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zle am observat un zgomot ciudat la schimbarea din treapta 2 in treapta 3. Zgomotul e un sunet scurt, de o secunda, ca si cum ar patina ceva, banuiesc ca patineaza ambreiajul si se manifesta cam in 50% din schimbari, mai ales atunci cand schimbarea se face lin, fara o accelerare in forta. In rest, cutia schimba destul de ok, nu a fost abuzata deloc, 

Asa imi face si mie, in special la rece. Patineaza unul din ambreiaje; la mine este cel responsabil cu treptele impare. Cel putin pana ajunge la 90 grade, trece din 3 in 4 si din 5 in 6 instantaneu. Nu apuca sa mearga mai mult de 1-2 secunde in treptele 3 si 5 pt ca imediat i-o da pe urmatoarea din cauza faptului ca se tureaza prea rapid. Evident, nu simti ca ar si trage cand se tureaza... pt ca de fapt nu trage..doar aluneca/patineaza instant dintr-o treapta in alta..De-abia dupa ce se incalzeste o simti ca si trage in treptele 3 si 5...iar in 7 urca turometrul numai in hopuri..la modul ca urca putin, sta 1-2 secunde, iar mai urca brusc un pic, iar mai sta 1-2 sec si tot asa.

Nu mai zic de faptul ca am inceput sa simt absolut tot ce face cutia...fiecare schimbare de treapta o simt ca un "du-te / vino"

Am facut o sesizare la firma de leasing operational pe care e luata masina pt ca am fost deja de 2 ori cu ea la Avia fara rezultat si m-au trimis pt programare la PBN. O duc si acolo..sa vedem. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum spune cowboy, imi face si golful meu doar in D..daca schimb eu manual sau o tin pe S, uneori nu mai face..credeti ca este de la ambreiaje sau mecatronic?? Unde imi recomandati sa schimb ambreiajele( pbn, midocar sau avia)..si inca o intrebare: faca le schimb in ro, ar trebui sa am garantie si in germania, daca de exemplu imi pica ambreiajele in cateva luni?

Modificat de catalin_2401
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbul de ulei (actiunea de fabrica) nu mi-a mai mers cutia (16 oct 2014 ) De atunci mi-au schimbat ambreajele (in jur de 700 de euro) si tot nu merge. Oare se pricep la Cluj (Compexit) mai bine?

Sa inteleg ca meseriasii nostri de la reprezentante se pricep atat de bine incat dupa un schimb de ulei ti-au bulit DSG-ul care a mers bine 100miikm? Si pe urma dansul cu schimbatul ambreiajelor si recalibrari si setari care bineinteles ca nu ies si merge din ce in ce mai prost? Au trecut atatia ani de DSG7 si tot nu au gasit o metoda sa le tina in viata, sa stie macar daca este din ambreiaje, din mecatronic sau din soft. Au dat vina pe ulei, au facut actiune. Dar o versiune noua de ambreiaje au facut? Pentru ca inteleg ca se incing si isi pierd din proprietati, asta daca nu cedeaza mecatronicul mai intai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!