Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Deci ai fost la revizie si a doua zi a crapat?? I-au facut ceva scanari, sau doar schimburi de fluide???

daca au facut ceva scanari inseamna ca nu s-a vazut nimic in neregula???

In cazul acesta inseamna ca daca te duci azi si toti parametrii sunt buni de fapt nu e nici o garantie??

Eu am problema lantului, dar al doilea face doar din cand in cand, si nu extraordinar de tare! La revizia de acum 9000 de km mi-au scanat masina, nu au gasit erori si au spus ca totul e ok, inclusiv partea de distributie. Asa sa fie oare? Intr-adevar scanarile acestea au o relevanta?(exceptand faptul cand masina chiar nu merge si au erori stocate)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile apar cand se intampla, ele nu prevad ca magureanu seismele!

Eu am reclamat lantul ca sa fiu sigur ca e ok. Dupa cate povesti exista am vrut sa ma asigur ca e ok si sa am o hartie la mana, in caz de...

Nu lantul a fost cauza la mine, dar daca era, eu imi facusem datoria de client-reclamant

Gata cu off-topicul, vb de dsg!

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am primit inca raspuns de la fabrica, dar stie careva daca se repara mecatronica (eu am auzit ca NU), sau daca se poate procura de undeva?

In caz ca-mi dau jet total...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in anumite limite se poate repara. O poti cumpara si monta la reprezentanta, dar are pret dureros. insa e cel mai recomandat, au aparatura, au experienta, ofera garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am primit vestea, fabrica suporta 70% din piesa iar restul de 30% + manopera imi revine mie adica 2200 RON m-a costa afacerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da la cutiile noi mai pica mecatronica asa singura?

au rezolvat sau nu, stie cineva?

 

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am inteles exista un modul upgradat de mecatronic, cu terminatia in "C" parca a p/n, cel putin asa mi-au spus mie cand mi l-au schimbat cu vreo luna in urma. La fel si la mine, aparusera trepidatii la plecarea de pe loc, masina avea vreo 36-37k km, au schimbat pe garantie ambreiajul si mecatronic-ul, Tot de la dealer am inteles ca VW acopera post garantie aceasta problema in limita a 5 ani de cand a fost fabricata masina, desi ar trebui sa faca recall, insa ies mai ieftin in felul acesta, dar tot e bine ca au grija intr-un fel de clienti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au grija, daca si proprietarul are grija sa faca reviziile la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asta nici nu vor sa faca recall probabil, pentru ca se vor folosi de motivul asta cand te duci cu cutia crapata, astfel cand trag linie ies mai ieftin...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am schimbat si eu kitul de ambreiaje la masina din semnatura la porsche bucuresti nord pe culanta fabrica suportand costul pentru piesa integral si 70% din manopera. oamenii au fost destul de operativi, iar masina merge mult mai bine acum.

dupa operatiune am plecat a doua zi in concediu parcurgand un total de 2500km fara probleme. sper sa nici nu am altele pe mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, si cati km aveai, ca sa ne facem o idee despre fiabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kitul s-a inlocuit la 80000km, dar eu am luat masina la 72500km si avea deja simptome, deci nu stiu cand a inceput problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si reviziile erau toate in regula: la timp si in reteau VW?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da toate in regula si la VW in Germania ca de acolo am luat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o data, faceti reviziile in retea! Pt 2-3 milioane diferenta, ai istoric si la nevoie culanta. Culanta care de multe ori se lasa cu multe 000-uri taiate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau, daca se poate, o garantie extinsa este si mai buna, oricum ma surprinde in mod placut atitudinea VW vis-a-vis de problema DSG7, la mine nici nu au comentat, la fel si la pompa de benzina, nu a trebuit sa le zic de doua ori, deja dupa primul test-drive era bagata in atelier. Acum va trebui sa merg si cu GTi-ul pentru ca pe bara spate chiar la zona de intalnire dintre bara si difuzor s-a exfoliat putin vopseaua, sper sa fie la fel de prompti.

Modificat de mik15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu are legatura cu DSG, apropo de kulanta: la Skoda O2, revizii absolut in reteaua VW, chiar si becul de la scrumiera schimbat la ei, la fix 4,5 ani si 204.000 km a cazut ax cu came & stuf, pompa tandem! Cost: cca 2000 EUR cu tot cu manopera. Kulanta zero, deoarece masina avea peste 200.000 km! Masina nu a fost talharita sau altceva de acest gen, a fost super intretinuta. So...not happy about it!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din "umila" mea experienta cu noua cutie de 1000km, am observat un lucru total diferit fata de vechea cutie: Ca sa nu mai patineze ambreiajul in 2, daca masina curge incet in 2, si apesi o idee mai tare pe acc, schimba 1. Inainte sunt sigur ca dupa ce schimba din 1->2, nu se mai intorcea inapoi (exceptie poate un kick down in 2). Sincer nu ma deranjeaza, socul 2->1 e f mic, si simti cum te trage cu forta.

 

A mai observat cineva?Sau mi se pare doar mie?.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu u am observat sa ma duca din 2 in 1 decat atunci cand opresc. Ce-i drept in mers bara la bara las distanta fata de cel din fata si incerc sa franez cat mai putin. Merg constant din inertie si atunci sta numai in 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca astept mecatronica de la fabrica din Cehia.

Dupa 3 saptamani de vesti referitoare la prezenta pe stoc in Ungaria, respectiv  Austria, ultima veste spune ca piesa trebuie sa vina de la fabrica Skoda, dar nu se stie cand.

NU au fost in stare sa-mi dea nici un termen la AVIA si am intrebat si pe la alti dealeri si am aflat acelasi lucru, asa e procedura la Skoda: daca nu este pe stoc se fabrica dar nu se stie cand!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat alt topic despre cum se conduce o cutie automata (DSG in fine) si nu am gasit, asa ca o sa intreb aici, desi in ultima perioada s-au postat numai probleme tehnice, insa intrebarea este adresata utilizatorilor de DSG, as vrea sa primesc raspunsuri avizate nu pareri.

 

Intrebarea mea este legata de tehnica de acceleratie, am observat ca sunt doua moduri de a parcurge o distanta, una ar fi sa apesi incet pedala de acceleratie si sa tii constant apasat, masina accelereaza constant, pana ajungi la punctul X in timpul Y, consum T, a doua tehnica este sa apesi pedala mai puternic (60-70% din WOT) si apoi sa dai drumul la pedala, a doua jumatate a drumului pana la punctul X masina merge din inertie, si aici sunt doua variante, sau masina merge cuplata in viteza sau decuplata daca se merge in modul Eco (face "coasting"), ajunge in timpul Z consum T1. Voi ce tehnica folositi?

 

Din experienta mea modesta cu aceasta cutie (7miikm) am vazut ca tehnica a 2-a aduce cele mai bune valori de consum, asta in cazul in care ai loc unde sa faci "coasting" (pana la urmatorul semafor). De asemenea, am observat ca pentru o acceleratie suficienta, de la 20kmph la 50kmph de exemplu, trebuie sa apesi mai tare ca sa o tina pana in D3/D4, altfel daca apesi slab schimba pana in D6 imediat, chiar in D7, masina merge subturat si acceleratia este slaba (tii traficul in loc).

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma duc a patra oara sa diagnostichez problema cu tremuratul la Brady Iuliu Maniu. E incredibil. Nu stiu daca sunt ei incompetenti sau sunt nesimtiti aia de la "fabrica".

 

Ultima oara am mers pe autostrada pentru o asa zisa "adaptare". Acum trebuie cica sa le-o las 8 ore...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedurile de schimb piese pe garantie la Skoda este mult mai stricta si mai anevoioasa fata de Audi/VW/Seat, in ordine descrescatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!