Jump to content

Octavia 3 RS/ RS FL - echipare, optionale, intrebari tehnice despre produs


TudorM
 Share

Postare recomandată

Eu as pune si cruise control, daca nu ACC! In ziua de azi cam orice masina ar trebui sa vina standard cu asa ceva. In rest ai cam tot ce trebuie. Daca esti mai audiofil, poti merge si pe Canton. Sunt curios cum arata pe viu Moon White, mai ales cu pachet optic negru si trapa panoramica.

 

Discountul eu zic ca e bun. Asteptare usoara! Ce termen ti-au dat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TudorM

 

Si mie imi face figuri unul dintre ele... Nu se retrage complet...

Modificat de Bartolomeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca esti norocos cu 5 luni, avand in vedere ce termene de livrare au altii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La alea 5 luni se mai pot adauga inca 8 saptamani conform contractului din cate stiu eu. Tine mai mult de dealer cum declara, perioada insa e cam la fel la toti.

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am mai zis, eu am avut 30 de saptamani termen de livrare in contract (cam 7 luni) si totusi a venit in 10 saptamani. Nu stiu care e situatia actuala, dar pot exista surprize.

 

PS: Ati fost/intrebat la dealer de spalatoarele de faruri? Am vazut ca pe afara le reaseaza bara fata cu totul sau cel putin asa parca s-au exprimat.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumva problema asta cu spalatorul faruri a inceput sa se manifeste iarna? In general sunt probleme din cauza ghetii care blocheaza revenirea pana la capat a angrenajului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, se pare ca e problema la toate RS-urile si se manifesta cam la orice temperatura. Nu se aseaza bine bratul acela si nu mai are suficienta forta sa reintre la loc in bara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Touran nou si spalatorul din stinga face la fel, iarna, vara nu conteaza. Intra complet doar la mai multe actionari succesive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au dat termen de livrare 5 luni! O eternitate..

Tu esti happy.

Eu am 6 luni si dealer-ul mi-a zis sa fiu fericit cu ele... ca in oferta/ contract scrie 36 de saptamani. :vaidecapulmeu: :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cica pentru anul asta s-a terminat cota de RS-uri pentru Romania, de aceea sunt asa lungi perioadele de asteptare. Mi-au zis un termen estimativ de 6-7 luni. Si eu care ma gandeam sa o comand in august...vine in 2015 :(. Am inteles ca ar mai fi RS-uri nelivrate care au fost comandate anul trecut.

M-am dus si la VW, Golf GTI se livreaza in 3 luni, dar nu imi plac plasticele alea din interior neam. Plus ca imi lasa impresia de masina saracacios conceputa, ca design interior. Ca sa ai spatiu mare in 4.2 m lungime, bordul si toate cele din jurul soferului sunt mici si inguste. Ai spatiu, nu zic, dar nu imi spune nimic designul ala. Iar plasticele sunt tari ca la Logan chiar in prin plan, pe langa contactul de cheie si de la jumatatea bordului in jos.

Ca design interior, Octavia RS mi se pare mult peste (compar cu un Golf Highline 2.0 TDI expus la PBN, care mai era si 31.000 euro).

 

Ar fi fost prea frumos sa poti comanda si diferentialul din Performance Pack, pe Skoda.

Modificat de poseidon06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca RS-ul e bazat pe echiparea de mijloc Ambience, mie nu prea mi se pare ca e peste GTI ca echipare, design si materiale. La Golf, GTI-ul chiar este aproape varf de gama (dupa R). Mie-mi place f mult interiorul de la G7 GTI si as fi luat unul daca ar fi avut si Variant GTI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gusturile nu se discuta asta e clar...insa lucrurile evidente sunt doar evidente :).

GTI e peste orice Octavia cand vorbim de interior la fel cum HL e peste Elegance indiferent ca vorbim de Golf sau Passat..

Plasticele din jumatatea inferioara a bordului nu sunt un etalon. Daca te uiti si la marcile premium o sa ai surprize neplacute..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu zic ca Octavia nu are plastice tari, ca m-am dus si am inspectat, dar parca nu sunt asa la vedere. Ca si gusturi, da, fiecare cu parerea lui. De exemplu, mie imi place mai mult ca materialul bordului sa fie moale cand apas pe el, decat sa se simta ok la atingere (bine, si asta conteaza). Golf-ul pare mai inchegat ca asamblare, da, ca design si materiale, nu imi spune mare lucru. Ah, in plus, butonul de pe schimbatorul de la DSG, pe care trebuie sa il apesi ca sa poti actiona maneta, scartaia. Nu stiu daca si la Octavia e la fel.

La RS, ca am avut ocazia sa vad unul pregatit pentru livrare, prin iarna, imi place f mult imitatia de fibra de carbon din interior. Se vede de la o posta ca e imitatie, nici nu isi propune sa para altceva, dar e lucioasa si are o culoare frumoasa.

Mai e si design-ul exterior, daca tot vorbim de gusturi. Golf-ul se chinuie sa para mai elaborat, desi dupa mine tot ca o cutie arata (generatiile de Golf care arata bine dupa mine sunt 4 si 6). Skoda are o caroserie simpla, banala, spoilerele o mai scot in evidenta. Farurile si DRL-urile mi se par de asemenea, prea putin gandite, stopurile mai merg. Pe de-a-ntregul insa, prefer oricand Octavia in fata Golf-ului.

 

Acum, ma mai gandesc si la Seat Leon Cupra ca alternativa, dar acolo nu mi-a placut pielea de pe volan si de pe scaune, cat o fi ea de sintetica (m-am urcat intr-un FR).

 

Ca sa revin on-topic...RS-urile or fi tot asa cu specificatie pentru Europa de Est, ca si piese? Sau, pentru ca e varf de gama si se produce intr-o serie mai limitata, nu mai fac diferenta intre pietele de desfacere? Ceva probleme majore de cand le aveti?

.

Modificat de poseidon06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rs cu specificatie,cum o fi asta...imi si imaginez un nene in halat maro de aprozar cu un creion chimic si cu unghia crescuta de la degetul mic,urmarind banda de productie,asta pentru nemti,asta pentru francezi,asta pentru cehi...asta pentru romanasi,etc.Oare cum or arata alea pentru mozambicani,or avea tot patru roti?! Dincolo de gluma nu cred ca asa ceva se intampla,Skoda e un brand serios cu o istorie de aproape 100 de ani,iar RS ramane un RS,parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beavo Calink2. Ai perfecta dreptate... Un singur lucru nu a fost disponibil pe romaia...jantele pe 19".

Va rog nu mai comparati mere cu pere...gri 7 e pentru tineri singuri, clar. O3 rs e pentru tineri familisti sau persoane care nu sunt atat de avide dupa racing...unde se preteaza mai bine un gti. Un pusti de 18-25 ani nu da importanta materialelor din interior asa de milt ca unul de peste 30 de ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea inteleg de ce GTI/FR/CUPRA(si restul masinilor care se incadreaza in clasa) sunt numai pentru tineri si RS e pentru ...maturi sa zicem.

Nu incap 2 adulti si un copil in GTI? Probabil ne-am obisnuit sa caram porcul, damigeana si eventual si vreo 2 saci de cartofi/varza in masina si portbagajul de aprox.400l nu mai face fata.

 

Eu de exemplu am facut fix invers - am trecut de la spatiul din O2 la Leon 5f (dala scurt) tocmai ca nu aveam nevoie de atat mult spatiu dar am vrut si sa ma mentin pe linia de sportivitate sa zicem asa :). SI cand am luat O2 RS in locul la GTI a fost doar ca mi-a placut mai mult masina, nu spatiul din ea.

 

Fiecare isi ia ce masina crede ca i se potriveste insa nu cred ca varsta este factorul  determinant in alegerea masinii.

Mai important e profilul utilizatorului combinat cu necesitatile (daca ai familie nu iei 2 usi - la asta ma refer)...unii prefera dotari/confort in locul motorizarii/sportivitatii si altii invers.

Din fericire masinile cu tendinte sportive de generatie noua reusesc sa imbine ambele aspecte cu succes, prin urmare va rog sa lasati deoparte prejudecatile legate de varsta in raport cu felul masinii

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ poseidon06, daca scopul principal este putere si senzatia cand accelerezi 0-100km/h in 5.7 sec, mergi pe noul Leon Cupra 280CP, jante 19", pret 28.000 Euro (sub 30.000 Euro daca pui DSG).

Daca vrei si putere si spatiu mergi pe Octavia RS.

Daca vrei putere si calitatea constructiei mergi pe Golf GTI.

Este parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rs cu specificatie,cum o fi asta...imi si imaginez un nene in halat maro de aprozar cu un creion chimic si cu unghia crescuta de la degetul mic,urmarind banda de productie,asta pentru nemti,asta pentru francezi,asta pentru cehi...asta pentru romanasi,etc.Oare cum or arata alea pentru mozambicani,or avea tot patru roti?! Dincolo de gluma nu cred ca asa ceva se intampla,Skoda e un brand serios cu o istorie de aproape 100 de ani,iar RS ramane un RS,parerea mea.

 

O sa fiu putin off-topic aici. Masinile astea costa mai putin la noi, cu un motiv. Nu e asa greu ca pe linia de productie sa aduci piese de calitati diferite, in fond toate se iau dupa coduri de bare, ce conteaza ca aduce piesele din cosul din stanga sau din dreapta. Fabricile doar asambleaza piese provenite de la diferiti furnizori. Nu mi se pare complicat sa asamblezi piese de calitati diferite pentru piete diferite.

 

Spre exemplu, Opelul meu. L-am comandat in 2011 in vara, am prins vacanta de la fabrica si a venit pe specificatie 2012, cred ca a fost primul Astra cu motor de 2.0l diesel de 165 CP din Romania, care a fost produs la fabrica din Germania (pana in vara lui 2011 se produceau doar in Anglia si Polonia parca). Deci masina facuta la mama ei, cum s-ar zice.

La 920 km am ramas cu ea pe Transfagarasan pt ca i-a sarit mufa de la ECU la injectoare. La rece mergea prost motorul (am stat 2 ani pt un update de soft). Mi-a curs un amortizor de la suspensia adaptiva pana in 14.000 km si au fost foarte retincenti cu schimbatul. Sunt la al cincilea set de discuri de frana OEM (primul set s-a ovalizat dupa 14.000 km, apoi am schimbat 4 seturi din 3000 in 3000 km pt ca la frana imi tremura volanul - nu le-am ovalizat intentionat, sa pun frane si sa ma bag cu ele prin apa). Mi-a picat volant, am schimbat pe banii mei kitul de ambreiaj pt ca e consumabil (discul avea joc, rulmentul se auzea parca avea nisip in el). Mai nou am inteles ca s-ar putea sa fie nevoie sa schimb si cutia de viteze (masina are 39.000 km).

Cred ca le-am enumerat pe astea mari. Pe urma mai sunt farurile bi-xenon, excelente, dar ambele au venit murdare pe dinauntru (ca si cum ar fi fost apa murdara care s-a uscat). Pe unul l-am schimbat in garantie, celalalt e mai putin murdar, nu ma deranjeaza, aproape nu se vede. Volanul scartaie cand fac corectii mici, dupa ce merg mai mult de o ora cu masina. Pedala de ambreiaj scartaie de la 16.000 km, a fost unsa de nenumarate ori, acum cand vine caldura o sa o ia de la capat.

Sigur am uitat ceva....nu am cartea de garantie langa mine.

 

Acum vin si zic, legat de discuri: am citit un articol in Autobild in care au desfacut pe componente un Opel Meriva dupa 100.000 km pt a-i verifica fiabilitatea. Au spus ca la 100.000 km sunt inca discurile originale pe fata, care au rezistat foarte bine.

Astra-ul pe care l-am comandat a fost varf de gama, nu aparuse nici Bi-Turbo, nici OPC-ul atunci. E echiparea de varf, Cosmo.

 

Vrei sa imi spui ca si vesticii se confrunta cu aceleasi probleme, @calink2 ? Imi intretin masina, am grija de ea, ii schimb uleiul primavara si toamna (cu filtru de ulei, evident), revizii la timp, evit toate gropile pe cat posibil, desi ar putea sa ma doara undeva, cu suspensia pe modul Confort, nici nu prea simti. Imi place sa merg sportiv, am un stil mai smucit, dar pana si la masina anterioara, un Megane 2 1.9 dci cu 200.000 km la bord, tot am mers 50.000 km pana i-am schimbat volant (si aia chiar a fost abuzata masina).

 

Revenind on-topic. Nu am familie deocamdata, imi iau o masina pentru mine. Imi place mai mult Octavia RS decat Golf-ul, desi e un pic prea mare pentru gustul meu. Imi place sa simt masina pe langa mine, sa stiu in orice moment ce face fiecare colt al caroseriei. Dar Golf-ul...nu ma inspira, mi se pare ca o Toyota la design, exterior.

 

@rempha, ai sintetizat foarte bine :) Astept sa vad preturile Leon-ului, sa fac o configuratie. Intre timp, cei cu Octavia RS, v-ati lovit de ceva probleme mai insemnate pana acum?

Modificat de poseidon06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile astea costa mai putin la noi pentru ca avem mai putine dotari standard.

Un Golf Highline la nemti vine standard cu Climatronic, xenon, si multe altele, toate astea fiind optionale la noi. De aceea masina este marcata din fabrica "Europa de Est" si de aceea a fost lansata aceasta legenda urbana!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave & poseidon06: n-are sens sa pornim aici eternul versus "masina pentru Romania vs. masina pentru piata vestica", oricum fiecare intra in discutie porc si iese capra.

Ce e interesant, e faptul ca, de pilda, in Germania e plin de anunturi de la privat cu masini SH unde zice "kein Reimport! deutsches Fahrzeug!" O fi avand si asta vreun motiv, ca doar n-or fi rumanii mai breji...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 75NOR changed the title to Octavia 3 RS/ RS FL - echipare, optionale, intrebari tehnice despre produs

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!