Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

La motoarele aspirate cresterea nu este mare ... in jur de 10% din puterea motorului. Consumul iti scade daca vei conduce la fel ca inainte (fara sa abuzezi de puterea in plus), iar daca o folosesti, poate creste un pic ... dar nu cred ca mergi non stop cu acceleratia in blana ca sa se simta. Uzura motorului este nesemnificativa la motoarele aspirate. Despre pret si detalii exacte vorbeste cu Voinea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

cum zice Boris este bine.. doar ca nu te pot ajuta cu chipul la masina.. eu fac doar la masini fabricate dupa 2000 :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o intrebare. Cat de "batrana" trebuie sa fie masina ca sa-i fac un cip-tuning? Adica care e limita minima de km pe care trebuie sa-i aibe? Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se spunea mai demult ca pt masini noi e recomandabil sa mergi cel putin 3.000-6000 km (in functie de sursa info) pt. a evita problemele legate de posibile vicii de fabricatie ale motorului. Cred ca depinde si de tipul motorului si de experienta specialistilor in chiptuning cu un anumit tip de motor.

Un raspuns mai precis poti obtine de la Voinea.

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Vin si eu cu o intrebare. Cat de "batrana" trebuie sa fie masina ca sa-i fac un cip-tuning? Adica care e limita minima de km pe care trebuie sa-i aibe? Merci.

Pai limitele nu prea exista dar totusi le-am definit eu (pentru afacerea mea).

Tunez doar masini trecute de 2000-3000 km. Totdeauna la astfel de masini tuning normal . Nu chestii extreme cu cresteri mari de putere. De la 10.000-15.000km poti sa-ti faci race pe barba ta. De picat nu pica masina dar totusi sa fie rodat motorul pentru tratament mai sportiv

Limita maxima.... nu am facut pana acum masina cu mai mult de 230.000 km. Si cele facute cu acesti km au fost ba TDIuri de 90CP cu peste 200.000km si chiar doua BMW 525tds care amandoua erau veterane la km (ambele fiind din 2001 fabricate). No problems at all pana acum.

Micile probleme aparute (cam mult fum la TDI sau ceva pierderi de putere pe 1.8T... au trecut si s-au rezolvat. O problema a mai fost si cu un Opel 1.7DTI mai fumigen.. Tot la opel m-am fript o data cu unul care s-a citit dar nu era reprogramabil. Am ajuns cu fisierul tunat de la TCM Germania la Dimsport unde l-am scris cu ecu desfacut prin dezlipire si lipire cu cositor)... cam astea sunt micile aventuri cu chiptuning si spre bucuria mea afacerea asta a trecut de clientul 100 acum aproximativ o luna si de oprit nu ma opresc. Incerc tot timpul sa aduc noi protocoale de comunicatie pentru a putea modifica motoare cat mai noi. Cei cu masini mai vechi regret ca nu va pot servi dar asta este strategia mea de afacere si nu o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns. Am 1500km deci mai asteptam un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ... o intrebare de cultura generala. Cata putere se poate scoate dintr-un Logan 1.5dci (ma refer la variante usoare de tuning si extreme)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

chiar o informare de cultura generala ... stiai ca exista PM ?

TCM Germania face 1.5dCI de la 65CP la 86CP. Mai vin si 50Nm in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

gata... am comis-o... B) mi-a facut nenea voinea remapare... FRATEEEE ce senzatie... :D MERITAAA... ;) apropo are cineva vreo placuta de octavia cu "1.4i" barem sa ma distrez copios, cand mai incearca cate unul, stiti voi ce :( ... senzatia frumoasa incepe dupa 1700 ture, cand simti cu adevarat ca ai nevoie de scaun... partea nasoala ca a venit lapovita si cu cauciucurile de vara rup aderenta pe asfalt chiar si la a 3-a... :( cel mai frumos e cand vrei pur si simplu sa "tasnesti" printre doua masini... chiar asa se intampla....

ma gandesc acum si la varianta cu injectoarele de care spunea voinea... :) dar o sa mai "stau" oare pe sosea?

Modificat de demon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grija totusi la modul in care conduci. Nu ai inca un Ferrari sub pedala.

Accidente se pot intampla si nu neaparat din vina ta. O viteza mare nu te va avantaj atunci cand esti in cazul de a evita un accident.

Salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... O viteza mare nu te va avantaj atunci cand esti in cazul de a evita un accident.

<{POST_SNAPBACK}>

Imi pare rau ca te contrazic dar de multe ori se intampla sa fie nevoie de o "viteza" mai mare si mai ales de un cuplu mai mare ca sa se poata evita un accident. Si exact aici te poate ajuta un chiptuning. Sa nu uitam si de "clasicul" rol al rezervei de putere in cadrul sigurantei active. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu doresc sa luam warning amandoi discutand OT pe tema asta.

Sunt adeptul chiptunningului, am asa ceva pe masina, sunt de acord ca merita e bun, dar in acelasi timp....grija totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt foarte curios care sunt diferentele sesizate de cineva care a condus un golf de 90 cp dupa chiptuning si un golf de 130 cp fara chiptuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grija totusi la modul in care conduci. Nu ai inca un Ferrari sub pedala.

Accidente se pot intampla si nu neaparat din vina ta. O viteza mare nu te va avantaj atunci cand esti in cazul de a evita un accident.

Salut.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu doresc sa luam warning amandoi discutand OT pe tema asta.

Sunt adeptul chiptunningului, am asa ceva pe masina, sunt de acord ca merita e bun, dar in acelasi timp....grija totusi.

<{POST_SNAPBACK}>

nici o problema... nu sunt genul sa ma dau sportiv (dar si cand vezi unul care ambaleaza cate o cazatura le semafor, n-ai cum sa nu-i dai lectia), iar de condus, am si eu cat de cat experienta. multumesc de "grija"... daca vezi, eu am pomenit doar de sprint, nu de faptul de "a zbura la joasa inaltime"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt foarte curios care sunt diferentele sesizate de cineva care a condus un golf de 90 cp dupa chiptuning si un golf de 130 cp fara chiptuning.

eu am un Golf 4 de 90 CP chipuit acum la 120... si am condus audi a4 al lui alexrosiu, 130CP care e ceva mai greu decat golful... cele 2 masini trag aproximatv la fel dupa parerea mea, la o liniuta de exemplu daca unul din noi greseste startul un pic, he's toast. daca acesti 130CP ar fi pe masina mea (vreo 150kg mai putin) cred ca ar fi simtitoare diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comparatia facuta de ice este cu 1.9 TDI 130 in 5 trepte. Eu am in 6 trepte pentru ca este cutia noua fabricata dupa 2002. Diferenta in primele 4 trepte este sesizabila, 90 CP+cip trag extrem de bine, mai bine ca 130CP, dar asta bineinteles din cauza rapoartelor cutiei. Peste a 4-a diferenta nu se mai simte decat la 180 km/h (edit) cand 90CP+cip se sting :rolleyes: iar 130 CP continua pana la 210-220(pe bord).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad, trebuie sa te contrazic putin! daca vorbim de viteza scrisa pe bord, sa stii ca al meu a mers pana la 200. poza din topicul inchis pe acest subiect o dovedeste!

fara modificare se plafona la 180!

si faza cu cutia e relativa! si eu daca as fi avut 6 trepte treceam la 210-220! dar totusi, parea mea coincide cu a ta! pana la a 4 sunt sanse sa urce mai repede in ture cel de 120, si la vit max mai mare sa ajunga cel de 130, datorita celui de-al saselea raport al cutiei de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Vlad cred ca a vrut sa zica 180km/h, nu CP

2. De cele mai multe ori cutiile cu 6 trepte au treptele mai scurte, asa ca degeaba ai sasea daca ea are aproximativ acelasi raport final de demultiplicare ca treapta a cincea la o cutie in 5; dar vei avea reprize multi mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de cai putere se stabilise clar ca vobeam fie de 120 sau de 130...asa ca eu normal ca ma refeream la 180 -200 KM/H..de asta am si zis ca poza imi sta martor! poza de pe topicul inchis cu vit max in golfuri!

iar dupa cum am mai zis cateva pagini mai devreme, as fi vurt sa am a 6-a undeva in prelungirea treptei a cincea..daca s-ar fi putut.

Modificat de bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, la 4500km rulati, azi am remapat-o (nu eu ci Dragos). Remaparea a durat cateva minute, mai mult am asteptat e-mail-ul cu fisierul pt. remapare (cam 1h). Primele impresii, bune. Am testat-o, in limitele traficului, pe cheiul Dambovitei si pot spune ca urca mai usor in ture si se infige mai bine. La capacitatea acestui motor si avand in vedere ca-i in 3 cilindrii, nu va imaginati ca "rupe" soseaua dar e mai bine decat inainte, se simte diferenta.

P.S. S-a dat si un bonus sub forma setarii calculatorului sa se inchida usile la demaraj si sa se deschida la scoaterea cheii din contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comparatia facuta de ice este cu 1.9 TDI 130 in 5 trepte. Eu am in 6 trepte pentru ca este cutia noua fabricata dupa 2002. Diferenta in primele 4 trepte este sesizabila, 90 CP+cip trag extrem de bine, mai bine ca 130CP, dar asta bineinteles din cauza rapoartelor cutiei. Peste a 4-a diferenta nu se mai simte decat la 180 CP cand 90CP+cip se sting :biggrin: iar 130 CP continua pana la 210-220(pe bord).

<{POST_SNAPBACK}>

adica tu-mi spui ca un golf 4 tdi de 90 + chip bate un 130 stock? LOOOOOOOL ma faci sa rad...hai frate...fii serios...adu-mi un tdi de 110+chip si-ti demonstrez ca-l bat si pe ala (eu fara chip) evident ca vorbesc din cunostinte de cauza nu asa din senin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la rapoarte, nu la putere. Porneste in aceeasi treapta cu masinile in cauza si vezi care raspunde prima. Cred ca era mai mult decat evident ca puterea mai mare castiga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica tu-mi spui ca un golf 4 tdi de 90 + chip bate un 130 stock? LOOOOOOOL ma faci sa rad...hai frate...fii serios...adu-mi un tdi de 110+chip si-ti demonstrez ca-l bat si pe ala (eu fara chip) evident ca vorbesc din cunostinte de cauza nu asa din senin...

<{POST_SNAPBACK}>

zgb, nu stiu de ce, dar eu am impresia ca tdi-ul meu de 101 cai remapat cu prima versiune ar fi putut tine la respect un original de 130 cp...

:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@oaspetele> vezi ca TDI de 101CP se poate urca si la 140-145CP fara sa se rupa initial... faptul ca nu trece de 10-20.000km e alta treaba :P dar se poate face asa sus cu piesele originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!