Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 118,9k
      postări
      • Muale
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   26 Membri, 3 Anonimi, 335 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • ovioneb
    • mirceateodor
    • ili2k2
    • vicithebest
    • ppp3
    • teozuzu20
    • Daniel1989-GL
    • Iani_
    • starfx
    • BR38FLY
    • marius1982.11
    • Luciosu
    • 4xmotion
    • UNHleaSHD
    • Gufi
    • tzuicomicina
    • Radu Marius Florentin
    • andrusel
    • sunshine26
    • cristi511
    • pronet
    • snack
    • Simi07
    • tavitara
    • Tomuta Viorel
    • RazvR
  • Images

  • Posts

    • acidone77
      Mercedes a putut sa coboare piata cu A klass, dar VW sa urce in liga Mercedes de lux, niciodata. Miscarea corecta era sa impinga in data Audi, sa cizelele A8-ul la rang de arta, ca deja A8 era vazut ca o masina de lux ce se putea bate de la egal la egal cu Mercedes/BMW. Phaeton a fost vazut tot timpul ca un Passat mai mare si foarte scump, chiar daca el in realitate oferta alt nivel de calitate.
    • corad0
      Exact, VW a fost si este "masina poporului" si intotdeauna brandul va fi privit asa insa Piech a vrut sa raspunda brandului Mercedes care atacase piata cu A class (VW avand vanzari record in clasa asta) incercand nu numai sa creeze un competitor pentru S ci chiar sa-l depaseasca. Produsul finit a fost si este deosebit insa publicul nu l-a perceput asa datorita siglei. VW avea oricum A8ul care se vindea foarte bine si din pacate pentru Piech, Phaetonul a fost un esec in vanzari.
    • Boditza
      Am si eu o problema cu unul dintre servomotoare si anume V159, pozitia 56 din pza de mai jos: Am cumparat unul nou, l-am inlocuit insa nu s-a rezolvat eroarea B12A207 - Right indirect ventilation door control motor mechanical malfunction pentru ca din ce am vazut acolo din hexagon s-a cam rotunjit atat servomotorul vechi cat si bratul in care intra tija servomotorului:   Degeaba am pus servo nou ca in bratul ce actioneaza el tot patineaza. Aveti vreo idee cum as putea sa rezolv? 
    • RazvR
      Esti sigur ? Ma indoiesc ca au suspensie diferita pe spate.    Apropo ... 1.5etsi-urile tot cu dq200 vin ?
    • R_a_z_v_a_n
      @Andrei_72, @Crecium Mariuspostase in aria Masina Mea si eu i-am lipit aici postul, fiind cel mai aproape de subiect. Acum o sa raspunda el ce an e masina si in functie de asta mutam discutia. 🍻
    • Andrei_72
      Sa clarificam, te rog: Vorbim de un Tiguan AD1 (Generatia a II-a)??? Ca daca e din 2014, cred ca e 5N2 (prima generatie cu face-lift).
    • Daniel1989-GL
      Salutare! Cineva care ma poate ajuta sa-mi spuna daca sunt ok valorile masurate. Multumesc anticipat!
    • acidone77
      Singura si cea mai mare probema a acestei masini e sigla VW. Si Toyota si-a cred bandul de "lux" Lexus, sa le poata separa. Eu cred ca aici a gresit VW... Cand iti creezi o imagine ca masinii poporului, nu poti sa ceri pe o masina 100-150k pentru lumea nu o va cumpara. Asta e brandul tau, masini cat de cat ieftine si bune, nu CEA MAI BUNA MASINA DIN LUME  
    • teozuzu20
      Salutare. Mi-a venit si mie randul sa am probleme pe partea de climatizare. este vorba despre un Passat B6 2008 cu clima.   O buna perioada de timp, din bord se auzeau sunete, ca niste pocnituri/tacanituri, in timp ce clima era fie pe rece, ori cald, dar totul functiona perfect.   De cateva saptamani, patesc sa nu bage deloc aer pe fata-mijloc. Asta am patit-o dupa ce a venit caldura afara si de la aer cald, am trecut la aer rece pe AC. Dupa ce ii dadeam cateva reset-uri din butoane, isi revenea si baga aer rece peste tot. Apoi dupa cateva zile, daca aveam nevoie sa bage aer cald, baga fara probleme, dar cand voiam din nou rece, pe gurile fata-mijloc, nu mai baga. Pe restul, nu sunt probleme.   Banuiesc ca este vreun motoras?  Multumesc.
    • starfx
      A aparut pe skoda.ro   Sunt decente preturile in comparatie cu vecinii din vest si similare cu Superb 3. Ar fi interesant de vazut si motorizarea 2.0 TSI 265 CP, inca nu este in configurator.    Sunt membri interesati sa comande? Aveti alte informatii de la reprezentate? Cred ca ar trebui sa facem un topic Superb 4 😀
    • starfx
      Dingo, ai primit ceva discount la comanda? Cat au estimat ca dureaza livrarea? 
    • F l o r i n
      Pune o scanare a masinii și seria sasiu. Lampile din oglinzi pt Side Assist, se leagă în radarele spate, nu au treaba cu calc de usi.
    • corad0
      Gasesti de la 2000 eur la 44 000 eur SH, nu e problema! Dar ia in calcul ca 4 amortizoare noi pot sa coste 10 000 eur. Daca cedeaza unul, trebuie schimbate ambele, pe aceeasi punte. (cica asa recomanda producatorul) 😄   Nu ca ar conta pretul, am vazut configuratii care au sarit de 148 000 eur pret de nou, dar e irelevant cand te gandesti ca proiectarea acestei masini a avut buget de 1.5 miliarde eur, la fel ca si Bugatti, Veyronul fiind tot proiectul lui Piech, construind o fabrica individuala unde sa asambleze Phaetonul, dorindu-se sa fie cel mai bun automobil din lume in opinia lui Piech. VW a pierdut bani la fiecare model vandut, nu a fabricat suficiente bucati, cel putin nu cate si-a propus pentru ca nu a avut cerere. Cine sa cumpere un VW la pret de S? In schimb Bentley Flying Spur la de 3 X pretul de S s-a vandut si se vinde in continuare "la greu" pe tot globul! Sigla/emblema, BO$$! 😄   Recomand tuturor sa conduca una, de curiozitate, daca au ocazia, eu am fost si sunt impresionat de fiecare data cand bag cheia in contact. 🙂
    • tavitara
      O sa iau si eu una ca am gasit pe la 11k euro Doar asa sa vad daca ne pacalesti sau nu
    • tavitara
      E clar atunci ca si la mine e o setare , imi place asa cum e Nu stiu daca sunt greu ptr scaunul asta , 90kg , sper sa mai tina ca nu am timp de demontat In rest nu e niciun pericol la alt scaun In timp o sa mai studiez si eu ce stie PBD11 , sta in torpedou cuminte
    • adidas00
      Poti verifica cu obd11 si chiar poti seta intervale de timp, de exemplu eu am setat 10 minute dupa care trece la nivelul urmator inferior (2 linii), dupa alte zece minute trece la cel mai scazut nivel (o linie). In general se rup niste fire acolo (pentru ca sunt prea scurte si stau in tensiune oarecum, daca o persoana e foarte grea sau sare in scaun le rupe imediat) si se pot relipi/prelungi fara probleme, doar ca trebuie dat jos scaunul si demontat sezutul. Eu am sa fac operatiunea asta in vara caci am fost "super destept" si m-am urcat cu picioarele pe scaun ca sa curat panorama.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!