Jump to content

BENTLEY "de saraki"


corad0

Recommended Posts

Bravo, ma bucur!E surioara cu a mea (vezi topicul meu).Asta are 250.000 si unde ma duc, mi-au spus ca n-au vazut model asa intretinut, chiar nu are o zgarietura la interior/exterior, ceva greu de gasit.

Sunt tancuri, ce o face speciala e faptul ca e inchegata plus duritatea sasiului, faci un drum lung fara s-o auzi cum lucreaza plasticele sau sasiul, ruleaza foarte finut.

 

Masina asta da dependenta, e greu sa explici cum se simte, iar eu am avut ocazia sa conduc mai toate masinile comune pe la noi, iar Phaeton nu condusesem asa ca l-am luat din ce am citit pe net la altii si da, chiar e peste alte marci.

 

La kilometrajul ala, n-ai ce sa schimbi doar ulei motor si filtre.

 

Si in timp o sa descoperi multe chestii la masina asta, dupa un drum lung spre exemplu, cand o incui se adjusteaza suspensia sa fie cat mai plana, sau daca ai urechea fina, daca stai in ea, cu motor oprit, o sa auzi ca face tot felu de zgomote la anumite intervale. Eu am avut si Phaeton 2006 si la fel, parca era vie.

Ai grija sa-i blochezi pernele la vulcanizare/service.

Edited by dan_ionut
Link to comment

@dan_ionut: Ma bucur ca mai exista posesori de Phaeton si pot sa mai aflu pareri, sugestii, intradevar motorul este foarte rezistent, l-am avut pe un Cayenne prima generatie (facelift), cred ca si cutia de viteze este similara. (ZF6HP) Masina a mers impecabil pana pe la 280 000 km, doar revizii, bujii, role si curele am schimbat la el si putina mentenanta, curatare admisie etc..N-am avut nici o problema majora, doar consumabile ca la orice alta masina. Sa speram ca si Phaetonul este la fel de fiabil! 😛 Parerea mea umila despre masina din test drive-ul de 10 minute s-ar rezuma la urmatoarele aspecte: confortul, silentiozitatea, lipsa vibratiilor, stabilitatea, calitatea materialelor, ceasurile de bord si interiorul sunt la superlativ! 💪 As mai adauga si ergonomia scaunelor, sistemul audio, chiar si mirosul, cat este de inchegata masina, precizia directiei si feelingul "analogic" de "ceas elvetian" pe care il ofera, pur si simplu m-a "dat pe spate", pot intelege ADN-ul Bentley! 😲 Abia astept sa o iau acasa, sa pot sa o "descopar" in detaliu. :)

Edited by corad0
Link to comment

Am luatoooo! :soare::Driver: Prima zi alaturi de "Baloo" 🐻 (cum a fost denumit Phaetonul 😛) s-a desfasurat cu viteza luminii. Am ajuns la dealer, masina ma astepta in showroom cu vitrinele deschise, curatica, interiorul mirosind a lavanda, dealerul a vrut sa am parte de o experienta speciala asa ca mi-a oferit si garantie 6 luni gratis, puteam primi garantie extinsa +2 ani la un cost suplimentar. MOT-ul  (verificare tehnica autorizata) a fost facuta in urma cu 2 zile, unde singurul defect constatat a fost o pierdere de lichid de frana la o conducta ce intra in etrier pe spate. Conducta a fost inlocuita in aceasi zi, verificat toate lichidele etc. In rest, masina nu a primit nici macar un "advisory", (recomandari de reparatie) a iesit PERFECT la toate punctele bifate!

I-am facut asigurare (valabila in mai toate tarile din Europa)+ Recovery Assistance (pe teritoriul UK)-(70 GBP pe luna), se poate extinde acoperirea de recovery (chiar si cu repatriere pe platforma in caz de nevoie) pentru cand ies cu ea din tara in vacante. Am platit taxa de autostrazi + impozit (395 GBP/an), un plin de Diesel de la Shell (100 GBP) si am luato spre casa. Am plecat pe soare 25 de grade, la 80 de km distanta, deja 15 grade, ploaie torentiala...vara tipica in UK! 😄 Masina merge perfect, ai senzatie de Airbus, totul este la superlativ! Confortul si antifonarea sunt punctele forte ale acestei masini. La 110 km/h computerul de bord imi arata un consum de 5.7 l/100km.

Am ajuns  "acasica" si sunt obosit si fericit in acelasi timp dar mai mult obosit, ce zi!

Am loc de parcare subteran, dar l-am parcat pe BALOO in parcarea exterioara a ansamblului doar ca sa ma uit la el 😄. M-am indragostit de masina asta! Cand o sa am timp promit niste poze mai bune + la interior. 

IMG_0507.jpeg

IMG_0475.jpeg

IMG_0508.jpeg

IMG_0500.jpeg

IMG_0491.jpeg

IMG_0547.jpeg

IMG_0549.jpeg

image.png

Edited by corad0
Link to comment
vali_devill

Saaaaalut…bine ai revenit cu Baloo, ai lipsit de pe forum, destul de mult, dar am urmarit evolutia ta pe fb, ce sa faci, daca ne leaga fiarele astea de pe vremea cand aveai masina rosie😂😂

sa o stapaniti fericiti, si masina e tanc si lux in acelasi timp.

brgds

Link to comment
16 hours ago, vali_devill said:

Saaaaalut…bine ai revenit cu Baloo, ai lipsit de pe forum, destul de mult, dar am urmarit evolutia ta pe fb, ce sa faci, daca ne leaga fiarele astea de pe vremea cand aveai masina rosie😂😂

sa o stapaniti fericiti, si masina e tanc si lux in acelasi timp.

brgds

 

Multumesc Vali! 🙏  Asa e, ne bucuram la niste "viaaareeeee"! 😄

Link to comment

Cineva a avut nevoie de doua capacele de ventil si "s-a servit" de la Baloo 🐻:ceuameni:  

IMG_20230715_092120.jpg

Link to comment

Vremea nu mi-a permis weekendul asta o iesire ca sa-i fac niste poze adecvate lui Baloo, asa cum ar merita, asa ca m-am relaxat cu mouse-ul in mana in fata lui Diablo4 😈😄 

Am coborat in garaj sa il admir putin si am constatat ca a primit un set de cauciucuri noi in 2020, XL, 875 KG rezistenta/fiecare roata, rulate fix 10 000 km. Nu pot sa ma mai satur privindu-l cum luceste! 😍

1.jpg

2.jpg

IMG_20230716_100310.jpg

IMG_20230716_100629.jpg

IMG_20230716_100647.jpg

gume phaeton.jpg

Edited by corad0
Link to comment

M-a "fermecat" masina asta, o ador pe zi ce trece tot mai mult! Scuzati tinuta "romaneasca", stiu ca nu se potriveste cu interiorul de "Castelul Peles", am plecat la supermarket direct din casa, desi am Lidl langa mine, am mers spre un alt Lidl la 20 km departare, doar ca sa mai fac o plimbare  pe centura. 

Sunt fascinat, km dupa km, de cum au reusit inginerii aia nemti perfectionisti, sa "lege" motorul V6 (care este pe modul DEAD SILENT, sunet si vibratie 0, doar daca pun sistemul audio pe MUT pot sesiza ca masina asta are si motor, in oras, unde ai turatie variata, ca pe autostrada cu pilotul setat la 140 km/h nu se aude nimic!)  de cutia automata, (unde nu simt nici o schimbare de treapta, pur si simplu trebuie sa privesc turometrul ca sa inteleg ca transmisia lucreaza) toate pe un sasiu perfect inchegat care sta pe o suspensie pe care o pot compara cu o "plapuma pufoasa din pene de gasca", sau o "saltea cu spuma" adaugand cireasa de pe tort, o tractiune integrala (4Motion) care este de fapt venita de la Audi (sistemul Quattro). Inca nu pot concepe cum poate amortiza orice denivelare ca si cand nu ar avea o sosea sub roti, ci apa...pot compara tinuta de drum cu mersul intr-o salupa mare, din lemn lacuit, cu interior dotat cu canapele de piele, pe un lac lin (am trait experienta asta la Como ca sa pot sa compar), pur si simplu...sentimentul este sublim! Oriunde pui mana este calitate, lemnul este lemn, pielea este piele, metalul este metal. Interiorul nu emite nici un "greieras", nici un sunet dorit sau nedorit, singurul sunet este redat de sistemul audio. Totul este silent 🤫😴. Pot intelege acum confortul unui "Bentley"! 😍

fai.jpg

20170719_152436.jpg

20170719_152952.jpg

Edited by corad0
Link to comment

Masina de masina

Sa o pastrezi cat mai departe de tara sa te bucuri de ea

Drumurile si bastinasii de aici dovedesc orice Bentley in cativa ani 🐷

Link to comment
19 hours ago, tavitara said:

Masina de masina

Sa o pastrezi cat mai departe de tara sa te bucuri de ea

Drumurile si bastinasii de aici dovedesc orice Bentley in cativa ani 🐷

 

Multumesc Tavi! Sincer, nu imi pare rau ca am parasit tara, imi pare rau ca nu am plecat mai devreme, cand eram mai tanar!  Am contribuit la statul roman cu FOARTE multi bani, avand propriul business, iar cand a venit pandemia si am cerut ajutor la stat pentru sustienerea salariilor angajatilor mei, chiriei depozitului unde imi desfasuram activitatea, cheltuielilor, etc, scrisoarea venita prin posta de la stat a sunat ceva de genul "ne pare rau, nu avem fonduri"!  Ca idee, frizeria arabilor de la coltul strazii unde ma tund acum, in pandemie a primit 60 000 GBP pentru sustinerea bussinesului, O FRIZERIEEE, nu o companie! Asta e doar unul din motivele pentru care am decis sa plec, dar ele sunt mult mai multe! Insfarsit nu mai aud nici un claxon, nici o injuratura, nu se mai baga nimeni la intimidare in fata mea, nu mai trebuie sa ma duc la institutiile statului pentru a-mi ridica vreun document cu "o mica atentie", nu mai stau in praf si jeg si nu e nevoie sa plec cu 2 ore inainte la munca sa traversez capitala la ora de varf.

Ca idee, din garaj si pana in parcarea de la munca, la ora 8:30 dimineata fac fix 16 minute, o distanta de 23 km.  Atasez niste poze cu infrastructura de "prin zona" luand in calcul ca impozitul la masina + taxa de autostrazi/an costa cat impozitul DOAR la masina din dotare/an in Ro. De ce nu putem avea si noi o tara ca afara? Pentru ca ai nostri trebuie sa controleze totul si nu se face nimic fara acordul unor baieti ;) (din pacate) Da, tara nu e a cetatenilor, ci a unor "baieti"! 

 Gandul meu va ramane mereu la tarisoara mea de bastina, sunt roman :ROflag:! Parintii si socrii inca locuiesc in Ro si abia astept sa ii revad si mereu imi spun ca am o casa unde sa ma intorc in caz de nevoie si fie ea buna, rea e tara mea si mi-e dor de ea si sper din tot sufletul sa se schimbe lucrurile in bine, nu vreau sa intru in politica, sunt satul de ce vad la TV (chiar nu stiu de ce inca ma uit la canale romanesti)... Pe drumurile de mai jos circul zilnic, e doar o mica mica mica mica parte din reteaua de drumuri din partea de Nord Vest, o arie foarte mica, sunt doar niste noduri rutiere, multe dintre ele construite prin anii 70 si ce imi place este ca se construieste intr-una, se extind drumurile si infrastructura zi si noapte, oamenii au realizat de mult ca economia este bazata pe transport, fara drumuri, n-ai cum sa te dezvolti, nu mai zic de porturi maritime si aeroporturi... : 

33 Spaghetti Junction, Birmingham (c) Dave White.0f03643af114dd91fae10a4d25092d4d.jpg

aerial-view-of-the-m1m62-lofthouse-interchange-near-wakefield-west-yorkshire-2FM9D3D.jpg

aerial-view-of-the-spaghetti-junction-road-network-at-gravelly-hill-ERP014.jpg

gettyimages-dv440009-2048x2048.jpg

manchester-worsley-braided-interchange-m62-m602-m60-aerial-view-2DRP21X.jpg

maxresdefault.jpg

Edited by corad0
Link to comment

Lasa ca e bine si mai tarziu decat niciodata

Te inteleg perfect , am trecut si trec aici prin tot ce ai scris , de 30 de ani , zi de zi ca privat

Dar e vina mea , mi-am dat seama foarte tarziu , mi-am asumat , nu regret si imi vad inainte de viata asa cum mi-am ales

In 94 au venit sa ne recruteze de la facultate , Germania , UK , State , etc

Da nu eram eu fraier sa plec in 94 , stiam sigur ca in 10 ani maxim zona Rm-Valcea , unica in tara prin multiplele statiuni care o inconjoara va deveni o zona ca in Elvetia , unde se va vorbi engleza fluent , eu sigur voi avea o pensiune in maxim 20 de ani si voi trai din asta pana la adanci batraneti

Da vezi ce inseamna sa fii necopt la minte ? Student fraier cu zero experienta de viata care a mers ca prostul in fata tancului in 89 si apoi altii care erau in casa au avut prime si impozite zero toata viata

Nu am stiut ce insemana tara asta , ca nu e facuta doar din piesaje , are si locuitori , majoritar lenesi , hoti si prosti

Pana mi-am dat seama era deja prea tarziu , am mai tot sperat ca prostul vreo 20 ani ca ne schimbam apoi m-am declarat invins in aceasta privinta

Imi aduc aminte de o baba in gara de Nord prin 91-92 , se bagase un autobuz privat Dacos de la B la VL si lua oameni doar cate locuri erau pe scaune , era un autobuz din ala de oras - nemtesc - si vine baba asta ca vrea bilet - nu se poate doamna

Iar baba a dat replica aia care ne-a urmarit pe toti privatii pana in ziua de azi - fir'at'ai'dr.. de patronati cu cine v-a inventat , sa se aleaga praful de voi si a scuipat pe autobuz

Asa e viata , daca baba gasea bilet atunci , tara asta era in top in UE

Avem si noi chestii din alea ca in pozele tale , dar la scara mai mica , e doar guma de mestecat calcata in picioare de toti pe asfatul fierbinte

Link to comment

Tavi, nu e un lucru rau patronatul, daca ar fi "pe bune"! Pana la urma se ofera locuri de munca, economia creste daca esti profitabil, bugetul de stat creste prin taxele platite pe profit, pe salarii, TVA etc etc. Problema este politica, aceasta mafie din conducere, cei care nu lasa sa se dezvolte nimic, nu FAC nimic pentru popor, ci doar incearca sa controleze tot, luand "dreptul" de la toti (de aici si sistemul contractelor "jmekerilor" cu statu, intotdeauna vor castiga licitatiile cunoscutii si oamenii lor apropiati, cei  care de fapt sunt TOT "ai lor", in primu rand NU ESTI LASAT sa faci de capu' tau nimic, ma repet....nu e tara TA, e tara lor! ;) oricat ai vrea tu sa fii legal si sa incerci sa razbesti "cum trebuie", nu le pasa si chiar nu conteaza ce partid politic e la putere, de fapt sunt TOT EI!! ;) ) Eu n-am mai fost la vot de cand l-am votat pe Geoana, fericit ca a iesit presedinte, fericit ca va exista "schimbare", "Mihaela, dragostea mea, am invins!" si dimineata tot marinaru' era la "carma tarii". Nu mai zic de voturile furate pe camera, sacii care plecau din camera de voturi la sectorul 1....deci pentru ce sa mai mergi sa votezi daca tot esti luat de prost, daca tot votezi degeaba si daca votul tau ORICUM nu conteaza pentru ca cine trebuie sa fie la conducere, o sa fie!! ;) Mi-a cam ajuns! O sa vin inapoi "acasa" cu cel mai mare drag, avem o tara unica in Europa, cum am zis, apropiatii imi lipsesc, dar voi veni doar in vacanta. 

Din pacate eu n-am mai avut nervi, mi-am mancat tineretea, si sanatatea incercand sa fac ceva, pe cheltuiala si capu' meu, sperand la mai bine, la fel ca toata lumea, iar dupa gustul amar pe care l-am avut in momentul in care am avut nevoie de sustinere si multe multe multe alte experiente neplacute, stres maxim zi de zi, contribuind de 20 de ani cu sume mari la buget, am cedat si am ales sa imi fac veacu' in vest, aici in ultimii 2 ani n-a trebuit sa "ma fac prieten" cu nimeni ca sa "urc"...si uite ca pot sa traiesc la un nivel "decent" e putin spus, fara sa pup in fund pe nimeni, fara sa cunosc pe nimeni, fara sa trebuiasca sa intervina cineva pentru mine. Si nu o spun ca pe o lauda, nu vreau sa fiu inteles gresit, totul a fost atins prin munca, e o normalitate pe care din pacate romanii nostri o percep drept LUX! La revolutie am avut 3 ani si tata inca a pastrat geamul cu gaura de glont in pod, sa imi aduc aminte de sacrificiul facut si de "LIBERTATE". 30 de ani mai tarziu, nu e mare schimbare. Parintii mei dupa 50 de ani de munca au 450 de euro pensie...o pensie merge doar pe medicamente, din cealalta pensie cica "traiesc"... 🤨

Sa fim sanatosi si sa reusim toti sa ne descurcam pana la urma si daca suntem multumiti si facem ce ne place, ce mai conteaza parerea altora pana la urma? 

O sa vreau sa asculti o melodie care pe mine m-a marcat: 

 

 

 

Edited by corad0
Link to comment

Pai nici nu a zis nimeni ca e ceva rau patronatul asta

Era singura sansa

Doar ca na , asa e romanul , daca are un bat de care i se sprijina casa il ia de acolo sa se scarpine pe spate si ii cade casa pe el

Statul , in loc sa ne cultive , sa ne creasca , sa ne sprijine , ne ucide exact ca in melodie

Daca ai zece gaini de la care mananci oua - o varianta e sa le dai boabe si sa traiesti cu oua tot anul iar a doua varianta mioritica e sa le iei gatul si sa le pui in oala de ciorba

Probabil ca o anumita generatie a avut mentalitate comunista , dear cel mai grav e ca generatia tanara care a venit la putere e mai rea

Eu cand eram mici desenam mustati la Ceausescu pe cartile de la scoala , asa ca singura solutie a fost ca sa imi rupa profesorii si invatatorii paginile de la inceput ptr ca le era frica

In prima zi cand am ajuns in Polizu la facultate am auzit un banc , era toamna lui 89

- salut , am auzit ca ai intrat in Partid

- in ce am intrat ma ? si ma uit mirat pe talpi la pantofi

Repede iau un pumn de fise , pun mana pe telefon si sun din gara de Nord acasa sa le zic bancul la ai mei

Yoy , ce mi-au facut , sa nu cumva sa mai ascult asa ceva , nici sa nu scot un sunet , etc

Cand am ajuns acasa de Craciun , cu ultimul tren care a mai plecat din Bucuresti , si l-au arestat pe Ceausescu si am iesit toti sa urlam pe strazi - Ole , ole , Ceausescu nu mai e

Ai mei de frica nu mi-au mai deschis usa pana noaptea tarziu , asa de rau intrase frica in ei , se baricadasera in ultima camera cu jaluzezele trase si lumina stinsa crezand ca vine securitatea sa ii aresteze din cauza mea

Din pacate nu s-au schimbat multe , la fel suntem si azi , popor de iepuri tremurand in coltul nostru , recunoscatori ca primim un morcov cand altii se indoapa cu fripturi

De la 1 septembrie cresc prin lege salariu minim iar , de la 1 ianuarie il vor creste iar , sigur vor mari iar impozitul pe dividende de la 1 ianuarie , ca noi suntem singura sursa de unde mai pot suge ceva bani - ne macina in ritm accelerat pana o sa ramana o tara de bugetari care isi vor fura singuri caciula iarna

V-a furat cineva caciula ? Ati furat vreodata una ?

Eu raspund cu da la ambele , real , in armata , era o normalitate , nu exista alta varianta

Tot ce este bun trebuie sa dispara

Din aceasta tara

De unde numai prostii ca noi nu se mai cara

Cine a fost pe faza si s-a dus are acum Phaeton :Driver:

 

Link to comment

Mi-a placut povestea ta, regasesc adevar in toate cuvintele, doar ca nu e vorba doar de "bani" si "valoare" a lucrurilor comparand cu o tara vestica. La Porschele Cayenne Turbo, timp de 12 ani am platit impozit in Romania probabil cat ar costa un Golf TDI DSG nou, dotat binisor, de benzina consumata cu o medie de 18% pentru 330 000 km...nici nu mai am chef sa calculez accize etc..Nu are rost sa adaug si restul masinilor care au venit cu taxele aferente platite la statul romanesc, bineineltes! Nu mai e vreo valoare Phaetonul in ziua de azi, altii au Passat pentru care au platit mai mult, nu e nevoie sa pleci in alta tara ca sa iti permiti o masina premium. Cred ca si tu la Touareg ai aceleasi cheltuieli ca si mine, pur si simplu am vrut un trai mai bun, o societate mai buna, mai educata, servicii mai bune, infrastructura mai buna, sistem medical mai bun, un aer respirabil, chestii d-astea, care nu pot fi cumparate cu bani! 

In rest, tot berea aia o bei, tot la Las Fierbinti te uiti pe o diagonala de 55" in canapea, la fel butonezi pe o tastatura din fata monitorului legat la internet si in Romania si in orice alta tara iar concediul de vara tot in Europa il faci.

Diferenta dintre Ro si alta tara din vest este ca securitatea in vest intervine si te intreaba de "sanatate" abia cand ajungi sus suuuuus suuuus de tot si invarti sume colosale. Cand esti un "parlit" cu coafor si URUS Novitec parcat pe strada, ca vecinu' meu, n-are nimeni treaba cu tine, ba dimpotriva, de el ziceam in postul anterior ca l-a ajutat statul britanic cu 60 000 GBP sa iasa din pandemie cu cheltuielile, chirie, salarii, facturi la intretinere, materiale pentru a-si desfasura activitatea etc, el fiind emigrant indian/pakistanez, nevasta araboaica (ea e "patroana"), avand angajati musulmani, diferite etnii, bineinteles emigranti...

Ma bate gandu' si pe mine sa deschid o saormerie, ce-i drept nu mi-as lua Urus ci Purosangue!:))

Edited by corad0
Link to comment

Haideti macar aici sa nu discutam politica  , si   sa vorbim  doar de masini ....vacante ....drumuri ... etc !  

Link to comment

Eu nu am vazut poze cu portbagajul 🧐

e mare ca la o masina break? :scratch:

Link to comment
3 hours ago, Dan.MDLL said:

Eu nu am vazut poze cu portbagajul 🧐

e mare ca la o masina break? :scratch:

Nu are cum sa fie mare ca la o masina break, fiind sedan, dar clasandu-se in clasa de lux (mai lata si mai lunga decat clasa mare), ofera un spatiu maricel, mai exact 500 de litri.  

volkswagen-phaeton-13.jpg

Edited by corad0
Link to comment

Si daca tot a venit vorba de portbagaj, am constatat ca acesta are soft close, se poate deschide atat "remote" din cheie, cat si de la butonul de pe usa, amplasat langa cel care deschide usita de la rezervor si butonul de la inchiderea centralizata, se poate deschide si manual, cu cheia, dand la o parte o protectie din emblema de pe portbagaj, cat si apasand pe V-ul din partea superioara din emblema, (are un buton ascuns in spatele emblemei, daca aplici presiune cu degetul pe emblema, va face "click" si portbagajul va "sari" ca sa poti sa il ridici manual si asta e varianta "standard" care vine pe masina, nu cea optionala cu activare electrica a portbagajului! La cel cu portbagaj electric, in momentul in care apesi pe emblema, acesta se ridica automat, la fel se intampla si cand il deschizi "din cheie". Intr-un fel ma bucur ca "Baloo" nu are atata electronica si motorase electrice, care nu pot decat sa se strice in timp, reparatiile costand cat un concediu de lux...stiu asta de la Cayenne... 🙄

Iar acum hai sa vorbim despre detalii: sistemul mecanismului telescoapelor din aluminiu polisat, cele care inchid/deschid portbagajul Phaetonului au fost facute de un celebru designer italian de piese high-end de biciclete, numit Campagnolo (piesele fiind made in Germany), un brand care cica e in domeniul bicicletelor din 1933 si rivalizeaza cu Shimano la nivel global. Tot el a fost designerul rotilor de Lamborghini Countach si Jalpa. E o "opera de arta" acest sistem si sunt doar "detalii" care fac din Phaeton o masina speciala ❤️ ! 

8073173323_a7fd98e0da_b.jpg

11476trunkkeyhole2003jetta.jpg

PowerTrunkButton.jpg

2416acf7bd20a00da0d0927fe972b3e0.jpg

Edited by corad0
Link to comment
  • 3 weeks later...

Stiu ca v-am promis poze mai multe cu Baloo insa n-am mai apucat sa-i fac, fiind foarte ocupat in ultima perioada, insa va plictisesc cu altceva. In urma cu cateva weekenduri, am fost prezent la Supercarfest, unul din cele mai tari showuri auto de pe planeta , pe scurt: +500 supercars, +50 Hypercars, +100 masini de epoca, toti producatorii consacrati din industria auto prezenti cu standul lor si masini high-end expuse, licitatie de masini live, curse de drag pe toata durata evenimentului, sunete si vibratii care m-au "cutremurat"+ mult fum de cauciucuri si miros de benzina!

Ah, l-am cunoscut pe Shmee si mi-a oferit acces in "backstage-ul" ownerilor cand m-a vazut cat sunt de entuziasmat. (e baiat fain! 😉

Atasez niste poze cu o mica parte din masinile din gama VAG prezente (Sarumana' domnului PIECH, nepotul lui Porsche, cel care a construit Phaetonul si Veyronul (cea mai rapida masina de serie la vremea aia), Audi Quattro (legenda RALLY), Porsche 911 si 917 (legenda LeMans), cel care a dezvoltat sistemul QUATTRO TORSEN (prezent si pe Phaeton) si cel care i-a adus sub umbrela VAG pe Bentley, Porsche, Lamborghini si Bugatti in 1998, daca nu era el, cu siguranta n-ar fi ajuns nici un brand la nivelul actual si in timp probabil ar fi disparut), dar daca mi se va permite sa mai uploadez si va place ce postez, va pot arata cu ce alte "alea" au mai venit baietii!

Cred ca am facut 1000 de poze. 😄

Enjoy! :P

348447881_1645505715928742_1007553169632928028_n.jpg

347443116_173715478994510_919053219985142049_n.jpg

347226149_967653694264415_7373647542009677783_n.jpg

350357157_1435559860338780_6527992398586007192_n.jpg

350481339_239646332019974_2129898939634152048_n.jpg

350508732_1294694438130642_890893935933459195_n.jpg

347234703_208594625362618_2887655250296173959_n.jpg

347240390_948751972916690_4434594856482225666_n.jpg

350299955_235912715852075_5204685931313517455_n.jpg

350115674_933669697749138_5875589694295980275_n.jpg

351472024_645361843719737_1227303193743277571_n.jpg

350116542_771535081347110_7555916568001690154_n.jpg

350133818_794497248909213_588244565831005829_n.jpg

350263983_561895459434927_4452810416991359894_n.jpg

350295840_613539113832629_1914004003295115517_n.jpg

350280247_1398807434248110_1746570659775487903_n.jpg

350271274_119587177806474_7290269982921905580_n.jpg

350127162_269579818773462_4144024300553903516_n.jpg

350266567_237358772271530_5150984042881469702_n.jpg

349640759_1011610013584853_661470934137151400_n.jpg

349565911_154143184304422_131459929892686492_n.jpg

349931108_210631871792179_6539102369270441980_n.jpg

350297366_1676938556104739_926148042780196309_n.jpg

350280310_200390416234582_5759539775430686935_n.jpg

Edited by corad0
Link to comment

347227591_637166684569622_9127715818142082668_n.jpg

347229275_1154727909253810_4381980632107204550_n.jpg

347231578_1635033400330643_2022868082972602052_n.jpg

347406991_138487975891488_6725946638117574440_n.jpg

347241360_1210785202971769_7772809248505680431_n.jpg

347266279_1977478942620165_5643092627060327735_n.jpg

347567031_3322877234709653_1886730944628924475_n.jpg

347417969_1662389860942737_6353639704757592198_n.jpg

347239013_5967570693369394_3436723256310911002_n.jpg

351469117_647888837219082_6528475911116544044_n.jpg

Pe vremea cand Lambo nu impartea piese cu Audi, e adevarat ca masina asta a plecat de la show pe platforma, de voie de nevoie, ce mai conteaza?

Asta e masina din "Dumb and Dumber" si multi dintre noi o aveam poster pe perete, una din masinile care mi-a oferit o stare emotionala intensa! Am imbatranit!😌

348342659_959596762055896_131469189854980635_n.jpg

348572653_3537599656562155_7258697375749713437_n.jpg

348575060_1664295693999004_9202610307897186961_n.jpg

348458917_1400768170761941_3852652645229267226_n.jpg

348442080_775979574127076_5038140996467836982_n.jpg

348458604_939138097332009_9190260380694743103_n.jpg

348463082_205696898943229_3811581388223062793_n.jpg

Link to comment

Mai trece cate o zi si mai descopar cate ceva nou la BALOO.

 

Proprietarul avea setat la deschiderea din cheie sa se deschida doar usa de la sofer, neavand pasageri (lucru care reiese si din starea interiorului care este NOU) restul usilor ramaneau inchise. Initial am crezut ca este o problema la sistemul de inchidere centralizata. Daca mai apesi o data pe butonul de deschidere, se deschid si restul usilor. Am gasit intr-un final setarea in meniu si am dezactivato.

 

In torpedo se afla magazia de CDuri (6 CD changer) care dupa parerea mea nu a fost folosita niciodata, in momentul in care am pus degetul au ramas amprente instant, la fel se intampla cu orice loc pe care il atingi in interior 😄. Am scris niste CD-uri cu Nero la 24X, am reusit sa le transform din flac in high-res audio din ce spune softul. Am facut niste setari de trebble bass fader si am dat play la niste melodii QUEEN, imi pare rau ca nu pot descrie experienta acustica traita, sistemul desi nu este Dynaudio, m-a lasat cu gura cascata. Se aude DEMENTIAL! Pot sa il compar cu sistemul audio BOSE pe care l-am avut pe Cayenne, pot sta ambele la acelasi nivel. 😲 Pe langa DVD player, am observat ca are si HDD, SD CARD READER, MP3 player, dar inca nu le-am testat. Calitatea audio se regaseste pe CD audio (pick-up vinil n-avem in masini 😄

 

Inca nu am condus masina noaptea, dar in parcarea subterana, cand o pornesti, farurile setate pe automat isi "fac treaba" acel ciclu sus/jos/stanga/dreapta, din ce am citit pe net ar fi bixenon adaptiv + cornering + autolevelling + high beam assist. (Masina are setare si pentru Europa sa le schimbi sensul ca sa nu deranjezi ceilalti participanti la trafic, momentan sunt setate pentru UK)

Proiectoarele LED beneficiaza si ele de cornering (la virajele stranse se aprind individual). 

Am mai aflat ca are volan incalzit, parbriz+luneta incalzite, stropitoare parbriz+stropitoare spalatoare faruri incalzite (stropitoarele functioneaza pe rand, ca sa nu iti pericliteze vizibilitatea noaptea sau in conditii de drum cu vizibilitate scazuta) 

 

S-ar zice ca ar avea "cel mai avansat sistem de climatizare pe 4 zone din lume!" Beneficiaza de dezumidificator integrat, grile de ventilatie la geamuri (aerul "sufla" pe fiecare geam), fiecare cu buton de dezaburire si fiecare grila avand buton de selectare al debitului aerului, + -, leduri care arata debitul de aer selectat, fiecare pasager isi poate alege modul de climatizare individual, + un buton care selecteaza cat de "cald/rece" doresti sa ventileze aerul (rosu/albastru) pe consola centrala.

Jeremy Clarkson facuse un test in TOP GEAR pregatindu-si un ceai fierbinte pe locurile din spate insotit de o domnisoara pe o vreme foarte ploioasa si testand acest aspect, geamurile nu s-au aburit deloc. Eu n-am fost curios 😄 , insa din cifrele pe hartie, cele 4 zone de climatizare pot fi setate individual cu intervale de temperatura de 10 grade (de exemplu de la 18 la 28 de grade individual)  iar geamurile, indiferent de vreme nu se vor aburi. 

Ah, am mai descoperit ca are oglinda interioara heliomata cu senzor activat la buton. 

Roata de rezerva este sigilata. Se pare ca fostul proprietar nu a folosito niciodata. 

 

Bordul mi se pare a fi o OPERA DE ARTA, este COPY/PASTE de la BENTLEY Continental si Flying Spur, toate ceasurile au scobitura, nu sunt protejate de un geam de plastic conventional, fiecare ceas analogic fiind incastrat intro rama metalica polisata, care emite o reflexie mov in lumina soarelui protejate de un geam din sticla individual. (unii baieti, pe forumul de Phaeton spun ca ar fi safir, ca la ceasurile de lux)

Are indicator vitezometru, turometru, temperatura apa, temperatura ulei, amperaj baterie si indicator combustibil rezervor, in mijloc afisand computerul MFD.

Langa oglinda are si 2 senzori de miscare de la alarma (cred). 

 

Fostul proprietar mi-a lasat 2 chei ,toate manualele, facturile de servisare, DVD-urile navigatiei cu GOOGLE EARTH, inclusiv trusa medicala si servetele speciale de sters ecranul LCD primite de la VW.

Cheia este identica cu cea de la Bentley, grea, metalica, lucioasa, un material gen "piano black".

 

Daca mai gasesc ceva, va tin la curent! :)

IMG_20230719_194259.jpg

IMG_20230719_213821.jpg

IMG_20230730_095912.jpg

IMG_20230730_095923.jpg

IMG_20230730_095225.jpg

IMG_20230730_095754.jpg

IMG_20230807_162739.jpg

IMG_20230803_194550.jpg

IMG_20230805_203708.jpg

IMG_20230719_202439.jpg

IMG_20230801_200619.jpg

 

IMG_20230803_190149.jpg

IMG_20230719_200404.jpg

IMG_20230801_200519.jpg

Edited by corad0
Link to comment

Vezi ca oglinda din interior e electrică in sensul ca o reglezi cu mâna dar dacă salvezi din scaun o setare și o dereglezi, ea revine la poziția setată la apăsarea butonului de memorie.

Si vezi ca mai ai un panou cu siguranțe sub volan, cade tot panou ala, ai o clapeta mică gri cam deasupra la frâna.

 

Bine, mai are o grămada de chestii ce pe mașinile actuale sunt considerate opțiuni banale.

 

Mie-mi place liniștea din mașinile astea și mirosul de piele sa stii ca eu am mai avut 1 exemplar 2005 cu vreo 220.000km și tot avea mirosu asta unic de piele.

 

E bine ca ai găsit-o așa întreținută și cu km putini, eu am umblat cam toată țara, văzusem una la București, din poze voiam s-o iau fără s-o mai văd, când am ajuns acolo avea sistemul electric praf, bara crapata(erau pozele modificate) și cel mai grav:cutia era distrusă, abia pleca de pe loc și cu vibrații mari.Preț cerut vreo 13.000.

Alta la BC, i-am cerut omului poze suplimentare și video cu motor și mi-a spus ca nu ma pricep si ca n-am ce face cu astfel de informații…

Alta tot in est, eram gata gata sa ma duc si probabil c-o luam, dar când l-am sunat sa confirm, mi-a spus ca a lovit-o soția, ca nu știu ce mai are…am zis pas.

Alta la Tg-Mureș, omu era pasionat de Phaeton si cam asta aducea, avea un exemplar 2012 cu 180.000km, bunn, pe Carvertical pana in 2014 făcuse neamtu 105.000km, am zis pas.

 

Solutia a venit de la CJ, am dat de un tip ft serios și mașina pe măsura, cu garanție tot, am luat-o pe o zi ploioasa, i-am dat o roata mașinii și am platit-o.M-a dat omu o tura cu ea înainte, deci totul impecabil pe placul meu, deși avusesem Phaeton generația veche, mi s-a părut nava spațială primii km, drumul pana acasă de 500km a fost de vis, ma tot așteptăm sincer sa văd un check engine dar n-a fost cazul.

 

A, si umblatu asta aiurea si verificări pe net, m-au costat vreo 1500lei.

 

Edited by dan_ionut
Link to comment

@dan_ionut: Multumesc pentru feedback! :) 

 

 De mult am cochetat cu ideea de Phaeton, mi-a placut masina de cand a aparut, doar ca nu a fost timpul potrivit sa detin una, cred ca nici nu am avut varsta necesara sa inteleg o limuzina in adevaratul sens al cuvantului, plus ca infrastructura din Romania m-a tras in jos de fiecare data, genul acesta de masini este destinat exclusiv autostrazilor, sau ma rog, in mare parte!

Le-am cam luat in ordine, cand vine vorba de masini, HOT HATCH-GTI, mai multe limuzite de clasa mare (BMW seria 5 din mai multe generatii, e39, e60/e61, F10), CABRIO (seria 6 e64), apoi SUV-uri Cayenne, ML, X5 etc... Pana acum nu am mai detinut limuzine din clasa de lux, desi am mers cu mai toate modelele de la toti producatorii, dar n-am insistat niciodata sa detin una. Aveam in plan Panamera si BMW seria 7, pe care le-am condus cu mai toate motorizarile, atat diesel cat si benzina, insa dupa ce am condus Phaeton, am inteles ca la capitolul confort se situeaza in TOP. Doar S class si Bentley sunt la nivelul acesta (le-am condus si pe astea) doar ca una asa cum mi-as fi dorit eu "sarea" cu mult bugetul alocat. Intradevar este destul de greu sa iti gasesti o masina SH dupa bunul plac.

Nu m-am grabit sa iau o masina si nici n-am cautat una in mod special, aveam deja 2 masini in parcare, insa dupa ce am "gasito" din pura intamplare pe asta, n-am putut sa-i rezist, plus ca dealerul a fost de acord sa ii dau avans una din masinile mele la buy back.

Cand am vazut cat de bine poate sa arate, m-am indragostit pe loc si pasiunea a invins ratiunea, asa ca uite-ma cu "Baloo"🐻 pe cap! 😄❤️

Edited by corad0
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!