Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,5k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,8k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,7k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,4k
      postări
      • maistoru
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   17 Membri, 1 Anonimi, 205 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • gabrieladrian.miron
    • Marinos007
    • iulian_pirpiliu
    • dercos
    • NormanS
    • FXM
    • Deadly
    • nicusan
    • AndreyPH
    • dj.martzian
    • aditzu'
    • Bacaluci
    • sorinaciu
    • Robert11
    • mirceateodor
    • adrian001
    • andricei
  • Images

  • Posts

    • EmilianPop
      @Emy D, vizual + inlocuit cu alta siguranta si nimic. Oricum, pe aceeasi siguranță este si pilotul automat care funcționează ok, deci de acolo clar nu e.   Ce nu înțeleg eu de ce nu funcționează nimic de marșarier DAR Oglinda se lasă in jos cand bag in marsarier? Adica masina știe ca e in marsarier din moment ce oglinda pasager se lasă.   La navigatie, toate șansele sa nu fi bagat mufele care trebuie, unde trebuie.    Idk.. mai verific, mai rumeg... 
    • Adi_vw
      Revizia la DSG nu se face la 60.000km?  Daca pentru DQ381 intervalul e de 120.000km si acesti km au fost facuti in 2-3 ani, nu cred ca e o problema deoarece masina a circulat mult extraurban cu putine schimbari de treapta. Nu e acelasi lucru sa faci acesti km in 8-10 ani.
    • Florin.
      Am comandat "Liqui Moly Diesel High Tech 5W40". Urmatoarele saptamani fac schimbul si vedem cum se comporta.  Mersi de recomandari
    • Bacaluci
      Salut ! Am o Octavia 3 FL 2018 BREAK 4X4 L&K , MOTOR 2.0 110KW cod DCYA. Cica ar avea cuplu 340 NM ( AUTODATA ) Cutie DSG 7 viteze ! Ma poate ajuta cineva cu tipul cutiei ? Pe folia de pe carte scrie "4x4 DSGKAMP" . Multumesc !  
    • bamwels
      Multumesc! Acum merg amandoua chei dupa ce am pus 0 la New value -> save -> buton telecomanda
    • grp
      Miercuri: 3 orașe, 2 țări    Să incep cu începutul: dezavantajul parcării de la Viena, că am uitat să vă zic, a fost că nu o puteai lăsa mai mult de 24h, pentru că se schimba in 7zile si era alt tarif. Așa că inainte de a pleca la plimbare prin Viena, am tras o fugă la parcare, am plătit cei 4.4€, am ieșit si reintrat! 😁    Și azi la fel a fost. După care a venit ora de plecare, eu m-am dus să aduc mașina și gașca a coborât cu bagajele. Când am ajuns, îi apucase hărnicia pe ăștia cu camioanele,   i-am zis că intr-un minut plec și m-au așteptat să încarc bagajele și să plec. De plecat, am plecat la Turnul Dunării (19€/adult și 4.5€/1h parcarea in complex.   De sus se vede frumos, dar azi bătea un vânt rece, care ne-a alungat destul de repede.       Există și un parc prin care vă puteți plimba, dacă vreți. De aici am plecat spre Brno, in republica Cehă, unde am ajuns după aproximativ o oră și patruzeci de minute (am uitat să fac poze cu consumul și aici și la Praga, dar sunt similare, 90% fiind autostradă și am mers legal 129km/h pe cruisecontrol).   Am parcat în apropiere de Špilberk Hrad, cetatea din Brno, iar folosind aplicația Parc Simply Brno am achitat parcarea in zona B, pentru 4 ore 160 coroane (~6.5€). Atenție, ca vizitatori nu puteți parca in zona A, ci doar in B si C.   Am plecat spre cetate, un urcuș ușor printr-un parc si ne-am bucurat de panoramă oferită și totodată mi-am fixat reperele pentru ceea ce urmă să vedem.          Am coborât spre Biserica Roșie, care seamănă cu cea de la Cacica   am continuat spre piață, printre străduțele cu clădiri superbe   am vazut tramvaie moderne făcute de Skoda   Am ajuns la Turnul primăriei    fântâna Parnas   Si in imediata apropiere este catedrala Sf Petru si Pavel, începută prin secolul XI si terminată in 1909   apoi am coborat la Manastirea capucină caracterizata prin simplitate, o oază de liniște pentru cei ce se rugau înăuntru    apoi am continuat plimbarea pe drumul de întoarcere spre mașină. Brno, este un oras cochet, tineresc cel putin in partea aceasta pe care am vizitat-o si care cuprindea și școli, facultăți sau academie, liniștit și curat, un oraș in care poate ai vrea să trăiești. Merită măcar 2-3 zile de plimbat la pas si să te relaxezi pe un scaun savurând o cafea sau o bere. Clădiri colorate diferit, cu arhitectură diferită dar care nu îți dau o senzație ciudată, lucru pe care l-am trăit și in alte capitale, ca Bracelona, Viena, Praga sau Budapesta.    Cand să plecăm, display navigației a refuzat să porneasc, apoi în timp ce mergeam a început să pâlpâie și să se audă muzica, după care a funcționat normal. Ciudat.. Am plecat spre Praga, având un drum de 218km, în aproximativ 2 ore si 23 minute. Imediat cum am intrat pe autostradă, pe celălalt sens se formase o coadă mare din cauza unor lucrări la o bretea de ieșire.   Cam la 50km de Praga, pe celălalt sens fusese un accident,la care erau deja două autospeciale de poliție, două de pompieri și două sau trei ambulanțe, urmare de aproape 7-8km de cozi peste 2 benzi... nasol   Am ajuns la cazare in Praga, iar lucrări si aici de zici că a intrat hărnicia in Saturn peste tot 🤣, o străduță îngustă, cu sens unic si o secție de poliție cred. Am lăsat o parte din gașca aici cu bagajele si eu cu băiatul meu am plecat să luăm o cartela de parcare. Bineînțeles că parcarea era fix cu 120m inainte de receptia de unde luam cartela, lucrări si haos că lumea, fix unde începe orașul vechi, lângă Powder Tower - (Turnul cu pulbere). Cei 120m si 2 minute s-au transformat in 3km si 20 minute, pentru că efectiv am ocolit încă o dată totul.... Am parcat pentru următoarele două zile, chiar in parcarea mall-ului Palladium (68€/2 nopți), cam scump dar măcar știu de unde să imi iau mașina.    Am plecat spre cazare trecând pe lângă turn   Apoi,când aproape am ajunsla cazare, am coborât in stația de metrou unde se găsea ssupermarket ul Albert si am răpit niște bere și apă pentru seară!   Mâine este o zi plină si condensată, sper să ne țină picioareke! 😁   Deocamdată am încheiat pe ziua de azi, așa că,    Somn și de la capăt! 😁
    • spido
      Probleme cablaj pe circuitul de alimentare a unor senzori. Se verifica cu multimetru. Da,poate fi si Ecu de vina,dar mai rar.
    • amoukl
      Am avut probleme cu senzori DPF care s-au topit. Au fost inlocuiti, cu tot cu furtune noi originale, si mufe noi pentru ca si alea s-au topit. La 2 luni de la problema asta au aparut o gramada de erori pe majoritatea modulelor. Problema pare sa fie de la modulul de motor. Scanarea atasata. Am fost la service, si au zis ca calculatorul de motor e defect. Au adus altul la fel din dezmembrari, care legat la masina nu mai dadea errori. Oare sa se fi dus calculatorul de motor ? Ei zic ca errorile vin de la asta:   4124 - Sensor Reference Voltage B            P0651 00 [040] - Open Circuit           Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear              Freeze Frame:                     Fault Status: 00000001                     Fault Priority: 2                     Fault Frequency: 2                     Mileage: 288928 km                     Date: 2025.09.15                     Time: 07:42:16                     Engine RPM: 983.00 /min                     Normed load value: 60.8 %                     Vehicle speed: 2 km/h                     Coolant temperature: 22 °C                     Intake air temperature: 23 °C                     Ambient air pressure: 980 mbar                     Voltage terminal 30: 14.000 V                     Unlearning counter according OBD: 40                     Turbocharger 1 turbine input: temp. sensor 1: B1: raw value: 99.8 °C                     Turbocharger 1 turbine output: temp. sensor 1: B1: raw value: 36.6 °C                     Particulate filter input: temp. sensor 1: bank 1: raw value: 15.5 °C                     Particulate filter output: temp. sensor 1: bank 1: raw value: 15.0 °C                     EGR temp. sensor 2: B1: raw value: 2222.0 °C                     Shut-off timer: last engine shut-off time: 36083 s Tot ei spun ca probabil ca atunci cand s-au topit senzori a fost un scurt care a afectat calculatorul si ca acum a crapat.   Log-MS17KKN-WVWZZZ3CZGE164466-288938km-179537mi.txt
    • _R_A_D_U
      120k era și așa destul de tras de gâlci ca limită de km, să mai treci și de această perioadă, destul de mare, cred că e doar de rău. Dacă și celelalte revizii au fost tot la fel de atent făcute, e clar! Dar să stăm strâmb și să judecăm drept: VW dă garanție 120k km la mașinile sale. Deci, după acest rulaj, e ca atunci când e nor: ori plouă, ori nu plouă! Tu să cântărești lucid posibila achiziție cu plusuri și minusuri. Dacă prețul dat pe mașină este bun și-ți permite servisarea (în caz de ceva a cutiei), ia-o!
    • adicorbos
      Am fost și la alt mecanic, Am schimbat și supapa de bypass turbo, același rezultat Eroare apare doar in sarcină, la turat in gol nu apare, mecanicul spune că nu este problemă de cablaje. Încercăm și cu un ECU 
    • the_artivist
      salutare. atasez si eu un log facut la masina mea. passat b5.5 motor awx 1.9 131cp. turbina intra destul de tarziu si imi mai apare intermitent emissions workshop. in primul test tubina nu a intrat deloc. am oprit masina,am repornit-o si a fost ok dupaia LOG-01-003-010-011.CSV
    • Cristi_V
      Asta e o întrebare pentru inteligenta nenaturala care a dat următorul raspuns:   Nu neapărat, dar este recomandat ca uleiul de la cutia de viteze DQ381 să fie înlocuit la un anumit interval, conform planului de service Volkswagen, pentru a evita potențialele probleme pe termen lung. Importanța schimbării uleiului la cutia de viteze DQ381 Cutia de viteze DQ381 (cunoscută și sub numele de DSG cu 7 trepte) este o transmisie automată complexă care utilizează ulei special pentru a lubrifia și a răci componentele interne. Acest tip de cutie de viteze se găsește frecvent pe o gamă largă de modele VW, Audi, SEAT și Škoda. Planul de service al producătorului, Volkswagen în acest caz, specifică intervale clare de înlocuire a uleiului pentru a menține performanța și fiabilitatea pe termen lung. Chiar dacă la 129.000 km, o întârziere de 9.000 km nu provoacă neapărat probleme majore imediate, nerespectarea planului de service poate duce la: Uzura accelerată a componentelor interne: Uleiul vechi își pierde proprietățile de lubrifiere și răcire, ceea ce poate duce la frecare excesivă și, în cele din urmă, la deteriorarea unor piese importante. Creșterea temperaturii în cutia de viteze: Uleiul proaspăt ajută la menținerea unei temperaturi optime de funcționare. Un ulei degradat poate duce la supraîncălzire, afectând performanța transmisiei. Funcționare defectuoasă: În timp, pot apărea schimburi de trepte mai lente sau brute, șocuri la plecare de pe loc sau chiar zgomote neobișnuite. Recomandare Pentru a asigura o durată de viață cât mai lungă a cutiei de viteze, este esențial să respectați intervalele de service recomandate de producător. În acest caz, se recomandă înlocuirea uleiului cât mai curând posibil la un service autorizat Volkswagen. Astfel, riscul apariției unor defecțiuni costisitoare pe viitor este redus semnificativ. 🚗
    • V.Florim
      Vă salut! Credeți că în mod natural să zic așa, la 129.000 km pot apărea probleme la DQ381 dacă nu s-a înlocuit uleiul conform planului de service VW la 120.000? Este riscantă achiziția respectivă? Știu că nu este o diferență mare însă nici nu a fost respectat planul de servisare (auto fiind ieșit din garanție).
    • BlankAdy
      Pare ca eu as avea cel mai rulat motor(1.4l TSI 122HP) de aici la un golf 6 plus 2013, (am facut 10.000 km) și acuma are 287.000 km, dupa 5 luni de cand l-am cumparat, nu am schimbat decât galeria de evacuare (era fisurata) și consumabile (ulei, filtre 2 amortizoare de la portbagaj, placute si discuri). Revin cand pica distributia nu cred ca ar fi mai tarziu de 300.000 km desi acuma nu se aude mai deloc motorul.
    • Emy D
      Cum? doar vizual? Nu e suficient, asadar, verifica cu multimetrul. Am patit si eu sa "para buna" si totusi sa fi fost arsa.      Si daca cedau becurile, ai fi avut tensiune pe fir si camera s-ar fi activat.  
    • sandumbogdan
      Pregatita de drumetie!
    • grp
      Marți prin Viena   Am luat un metrou și am plecat spre Cartierul Muzeelor   am continuat plimbarea spre Parlamentul Austriei   apoi am.plecat spre Curtea din Viena, oprindu-ne la cele două palate in oglindă care găzduiesc Muzeul Științelor Naturii     (ce ne-a iubit neplăcut, a fost mirosil de rahat, scuzata-mi fie expresia, dar in zona respectivă chiar asta mirosea...), am continuat periplul nostru si am vazut că mai peste tot se întindeau scene de spectacole, pentru că urmau mai multe zile cu spectacole,   Inclusiv in fața primăriei din Viena   Am ajuns la biserica Votive, care este impresionantă prin dimensiunile ei (mi-a adus aminte de Domul din Milano că arhitectură)   Mai departe am admirat arhitectura caselor, curățenia de pe străzile late, am trecut prin culoarul Ferstel   și am ajuns in zona magazinelor brandurilor renumite de ceasuri, modă, parfumuri și in final ne-am oprit la Biserica Sf. Petru   Cam la toate bisericile erau slujbe și spre deosebire de cele din Franța sau Spania, accesul nu era permis turiștilor decât in lateral sau in față.    Apoi ne-am oprit la un restaurant să mâncăm șnițele vieneze, nu? Pretul este cam la fel peste tot, 25€ c cu vită si 19€ cel cu porc sau pasăre. Nu m-a dat pe spate, dar poate unii care n-au mâncat in viața lor un șnițel au rămas impresionați. Ar fi de amintit doar mărimea porției și salata de cartofi, ce semăna la gust cu cea orientală de la noi.   Mai departe am plecat spre Catedrala Sf Stefan (capela lui Virgil este lipită de catedrală, dar ju era deschisă), care este imensă raportata chiar la clădirile din jur.   Apoi am luat un metrou și am plecat spre Palatul Schoenbrunn. Si aici se pregăteau de ceva festival.   Pentru că biletele sunt cu oră și am ajuns mai devreme, ne-am plimbat prin gradinile palatului, ceva in genul Versailles, dar mai putin spectaculoase si mai mici decât acolo.         Apoi am mers și in interior și sincer cred că am avut așteptări prea mari pentru cei 40€ de persoană, crezând că este un fel de Palatul Versailles, dar de fapt a fost un fel de Trianon Mic, pentru cei care au fost la Versailles. Frumos, dar destul de scurt, cei drept nu am luat bilet si cu vizită la apartamente, dar nu cred că era o diferență așa de mare. Într-un cuvânt: over-rated!    Apoi încă 2 metrouri si am încheiat și ziua aceasta.   somn și de la capăt! 😁
    • lupo_bv
      Sau un 5w50 tot de la Liqui Moly
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!