Jump to content
BogMW

Skoda news

Recommended Posts

BogMW

Astazi a iesit de pe banda de fabricatie Skoda Fabia cu numarul 750.000.

22803251.jpg

:ok: masina are motorizarea pe benzina de 1.4l 75CP si fost comandata de catre o clienta din Polonia.

... si in curand va aparea Skoda Fabia 1.4TDI PD 75CP.

Bog

Share this post


Link to post
Share on other sites
rvacaru

Jucaria 1.4 TDI, 75 CP, cred ca va fi un succes. Pare o motorizare decenta si foarte potrivita pt Fabia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
voinea

si eu cred ca va fi super motorizarea de 1.4TDI 75CP. E motorul de la polo in 3 cil.

pacat ca nu se mai aude nimic de viitorul motor 1.5TDI de 90CP ce se pare ca va echipa Golf 5. Asta e si mic dar pe o masina mica trage foarte bine. Si cel de 75CP se va descurca foarte bine, doar pretul sa nu fie egal cu Fabia cu motor 1.9 de 68CP :scratch:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionut1975

Salut!

Apropos de motorizari, se pare ca motorul 1.4 MPi, in variantele de 60 si 68 CP (aviz BogMW si Adrian) dispare de pe Fabia si e inlocuit cu un motor care apare pe Polo: 1.2L 12V 64CP. Pt. cei care vor avea pe masina acest motor nu va fi nici o indoiala ca au motor VW.

Se pare ca pretul e bun: din cite am vazut eu pe site-ul Avia, Fabia Classic cu noul motor, cu AC de serie, costa 8.118Eur CIP (pe site-ul Brady apare la 7.990Eur CIP...!), in timp ce aceeasi masina cu 1.4MPi 60CP costa 8547Eur CIP.

Fabia Style este la promotie, probabil ultimele loturi.

:scratch: Folosind configuratorul de pe site-ul Avia, am "reconstituit" masina mea cu noul motor si ar costa 8716Eur Cip, deci cu 171Eur mai mult, suma pe care cred ca o poti negocia cu dealerul. Concluzia ar fi ca cine cumpara acum Style, la oferta, ia plasa.

Ca se ma reintorc putin la motorul 1.4MPi 8V si sa raspund la o intrebare care a aparut de mai multe ori pe forumul de pe www.autoshow.ro, faptul ca apare cu puteri diferite de 60CP si 68CP se datoreaza calculatorului de bord, care comanda si injectia electronica. Calculatorul de bord de pe masinile cu motor de 68CP este o generatie mai noua decit cel de pe masinile cu motor de 60CP (asa mi-au spus in service). Analog pentru motorul 1.4MPi 16V in variantele 75CP si 100 CP.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BogMW
Apropos de motorizari, se pare ca motorul

Share this post


Link to post
Share on other sites
BogMW

:scratch:

In Austria se livreaza deja Fabia 1.4TDI - preturile pt 1.4TDI sunt insa in medie cu cca 700EUR DDP mai mici decat pt 1.9TDI la aceeasi echipare. Eu unul as prefera sa mai pun 700 pt un 1.9. Ma asteptam la preturi mai atractive. Sa vedem cum o sa fie la noi.... Singura sansa ar fi sa puna acst motor si pe Classic la un pret OK

Si Fabia RS se livreaza deja (tot la ei - noi mai la coada) cu motorul TDI PD de 130CP. Pretul este 20140EUR DDP.

Bog

Share this post


Link to post
Share on other sites
wabbit

Eu cred ca 1.4 PD va fi o reusita pe Fabia. Am avut ocazia sa-l vad "la lucru" pe Polo, si am ramas un pic surprins de ce poate... :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites
voinea

stiti ca din motorul 1.4 se va face un 3 cilindri 1.5TDI de 90CP ?. Am citit undeva de motorizarile pentru Golf V si pe langa noul (deja lansat) 2.0TDI (urmasul lui 1.9TDI) se preconizeaza si acest ingeras de 1.5. Va fi o super realizare pentru masini mici precum Fabia sau Ibiza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
adrianciocalau

Skoda will introduce three new models in 2005, adding to the latest range of Fabia and Octavia cars.

The Fabia Sport is a budget version of the existing 130bhp vRS (pictured) and comes on sale in January - prices and full specification have yet to be announced.

To top the family saloon range will be Octavia L&K, providing even more equipment and luxury to the line-up.

Skoda will introduce the long-awaited Octavia estate 4x4 in March too, with the hot vRS Octavia following in December.

Ce ziceti de asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
gorrocs

Oare ce motor va avea noua Octavia RS .. Tot 1.8T 180CP sau va trece la 2.0 TFSI :ok: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
toni

Sigur va fii 2.0T, sa vedem ce putere va avea.

Dar cam mult trebuie sa asteptam pt vRS ...

Sunt curios cum va fii si Fabia Sport. Oare ce specificatii va avea?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ender

S-ar putea ca pe Octi vRS sa fie motorul TDI de 3 litri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
toni

:shock:

Unde ai auzit de asa ceva? La 2.0 TDI ma asteptam ca optiune dar la 3litri ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Diesel

Pariez pe 2.0 TFSI de 200 CP. Eventual o varianta de putere modificata in sus, cel mult 10%. Vom trai si vom vedea!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andi TDI

Motorul TDI de 3L nu se preteaza decat la monturi longitudinale (cel putin pe platforma A5).

Share this post


Link to post
Share on other sites
ender

Pe briskoda.net a fost foarte activ un topic care dezbatea acest subiect. Ei sunt foarte interesati de Octi vRS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Michael

"Noul Model al Anului 2006 pentru autovehiculele Skoda"

"Skoda Auto va prezenta versiunile modelelor anului 2006 pentru masinile sale Fabia, Octavia si Superb cu prilejul Salonului Auto de la Brno din acest an. Exista cateva modificari tehnice precum si noi dotari si echipamente. Productia si livrarile masinilor imbunatatite ale versiunilor 2006 va incepe in iunie 2005."

"Cea mai importanta inovatie pentru gama Fabia este introducerea unei noi asistente la franare Dual Brake, oferita ca echipament standard la masinile echipate cu sistem ABS. Oferind o crestere a actiunii servofranei pe durata franarii de urgenta, asistenta la franare Dual Brake permite realizarea unui efect de franare maxim si o scurtare a distantei de franare. Alte noi dotari includ optiunea montarii geamului SunSet, care ofera un nivel sporit de colorare."

"O alta noutate importanta pentru masinile Octavia este introducerea sistemului DSR (Driver Steering Recommendation), care sporeste efectul sistemului ESP (Electronic Stability Programme) si poate reduce riscul de accident in diferite situatii de pilotaj. O alta dotare noua care poate fi comandata ca parte a unui echipament suplimentar al masinii Octavia este sistemul HHC – asistenta la pornirea in rampa. Fiind activat in momentul pornirii pe un drum cu o inclinatie mai mare de 5%, sistemul permite o pornire in rampa confortabila si sigura fara a folosi frana de parcare. Noutatile mai includ optiunea de a dota masina cu o unitate de incalzire suplimentara independenta, un sistem de navigatie in regim de croaziera (cruise navigation – sa fie de fapt vorba de cruise control/tempomat?) la un pret atractiv, un pachet sport Dinamic care poate include scaune “căuş” (bucket seats), volan sport cu trei spite imbracat in piele, maner al franei de parcare si schimbator de viteza imbracate in piele, cauciucuri de aliaj de 17” si un sasiu tunat sport."

"La masinile Superb sunt modificari care fac infatisarea masinii mai atractiva prin extinderea echipamentelor confort ale masinii. Un exemplu in acest sens este grila centrala fata modificata si cromata (a revised guard of the central grid of the front bumper with a chromium-plated frame), o noua tapiterie din piele pentru scaune, introducerea asa numitului “program plasa” (net programme) in compartimentul pentru bagaje si optiunea de instalare a unui parbriz incalzit. Noile dotari tehnice vor include optimizarea racirii asamblului de franare de pe puntea fata, ceea ce va contribui la un mai bun confort in caz de franare extrema si va mari durata de functionare a discurilor de frana."

"La modelele anului 2006 ale masinilor Skoda Fabia, Octavia si Superb, eticheta VIN (Vehicle Identification Number) a fost completata cu un cod de bare pe cadrul parbrizului care face posibila identificarea automata a autovehiculului prin intermediul unui echipament de citire. La toate modelele, gama de culori exterioare a fost imbogatita cu doua noi vopsele metalizate: verde Highland si albastru Strom (sau poate Storm?)."

Sursa: www.skoda-auto.com

Edited by Michael

Share this post


Link to post
Share on other sites
razdan

Primele Spy photos ale noii Skoda Superb:

Share this post


Link to post
Share on other sites
boyzstuff
Primele Spy photos ale noii Skoda Superb:

that's a nice car :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi_s
that's a nice car :D

Nu vi se pare ca seaman cam mult, cel putin ornamentele nichelate din jurul geamurilor laterale) cu versiunea mai veche de Passat?

Chiar si curbura plafonului aduce mult cu Passatul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skorrida Red

Domnilor! Nu mai stati pe net! Ce masina conduce sotia Dvs.? Ce cadou i-ati luat pentru 8 Martie? Din 20 feb.a.c. : oferta FABIA LADY :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
NetFlow

Ce promotie e adica? Ce dau la ce bani?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aer Curat

Imi face impresia ca este ceva mai slaba echiparea decat cea a "editiei" anterioare, poate fi doar impresia mea.

Se pleaca de la nivelul Classic plus ceea ce se ofera extra.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skorrida Red

Nu e mai slaba, dimpotriva. Dar e si mai scumpa... :) (vezi aviamotors.ro)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aer Curat

Mai scumpa decat Fabia Lady de anul trecut ?

Radio cd si senzorii de parcare nu sunt din fabrica, ci instalati aici.

Imi mentin parerea ca echiparea de anul trecut a fost mai buna, pacat ca nu mai am o lista completa de anul trecut. Daca are cineva........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri