Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,8k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 854,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 173,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,4k
      postări
    6. 278,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,7k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   13 Membri, 1 Anonimi, 495 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • corad0
    • EEXCALADE
    • acidone77
    • AndreiSergiu1991
    • Bismark
    • tetea
    • dadyy222
    • cosminiulian99
    • jamal_bao
    • Greuuuuuuuuu
    • Al Bundy
    • Midn1ght
    • halamadrid
  • Images

  • Posts

    • EEXCALADE
      Nu cred ca mai exista asa ceva la masinile fabricate in ultimii ani
    • cristi511
      Incerc sa reduc la esenta ideea unei masini noi. Ca e porsche, volvo sau dacia, așteptările sunt conforme.    Problema in cazul de fata, eu sa fi fost in situatia lui, cred ca ma demotivam suficient de tare cat sa ii fac vant.   Nu degeaba se spune "don't meet your heroes".    Cand sau daca imi iau masina visurilor, proiectez in ea mai mult decat e cazul.si deci cand apar probleme, dezamagirea e multiplicata.   Cand iei Porsche te astepti ca totul sa fie perfect, sa nu existe virgule, sa fie suprem.   Ei bine, aparent viata bate filmul. 
    • EEXCALADE
      In cazul asta masina nu trebuie sa fie germana si premium ,astea ofera altceva.
    • cristi511
      Tinand cont ca vorbim de masini noi, pe mine ca utilizator/client oare chiar ma intereseaza cum arata "in spate"? Tot ce imi doresc e sa nu aiba probleme si sa nu pierd timp prin service.   Si treaba asta sau pretentia asta creste direct proportional cu banii dati pe fier.
    • tudy_cnu
      Am automat masina la schimb, pentru ca e dauna pe RCA. Am confirmat deja cu consilierul de service.
    • Dolfin
      Eu cred ca trebuie sa aveti incredere mai mare in Porsche Pipera in timpurile recente, brand-urile Porsche, Bentley sunt tratate cu totul diferit, de la vopselele lor speciale pana la persoanele care intervin pe masina.   Cariad este o gaura neagra pentru grupul VAG, avem un exemplu si aici pe topic, sigur se va lua legatura cu fabrica pentru indrumari si rezolvare. Sa ceri masina la schimb daca o retin acolo pentru studiu.  
    • andrei0241
      ODO 117 086km   La sf de septembrie am reusit sa rezolv problema cu amortizorul dreapta de la portbagaj. Un cablu intrerupt, pe care am reusit sa il lipesc. Alternativa ar fi fost alt amortizor, OEM undeva la 1610 ron/buc sau aftermarket, de la Deffner, la 1275 ron/set Dupa reparatie insa totul merge ok, deci si pe viitor voi apela la metoda asta, cat timp cablul nu va fi intrerupt in vreo pozitie imposibil de lipit   La jumatatea lui oct am efectuat si revizia (aproape 10k km de la ultima) Ravenol VMP 5W-30, filtru ulei OEM, filtru aer Febi si de polen Kamoka.   Am luat si bujii noi (Bosch, ca si cele montate la 60k km), dar daca vremea nu face vrei surpriza placuta, probabil vor fi inlocuite la primavara   Urmeaza sa montez si rotile de iarna, iar in primavara vor veni alte cauciucuri de vara  
    • corad0
      Ca sa nu ti se faca bordul "pom de craciun" iarna, ca sa poti avea RANGE de 1400 km, ca sa poti avea performante similare cu ale unui V8/W12 pe benzina (scos din productie anul asta), ca sa poti merge 300 000 km fara probleme (intretinut corect) si ca sa poti avea un consum de combustibil de 9% extraurban, motor destinat exclusiv autostrazilor, fie vorba intre noi. Stiu ca nu e neaparat o "calitate" pe care cineva care isi permite un Bentley o poate CERE, insa cred ca cei care si-au luat asa ceva (desi nu se mai produce in prezent) sunt placut surprinsi de faptul ca nu trebuie sa alimenteze din 2 in 2 zile, de exemplu.    Cred ca ultimul detaliu care merita mentionat ar fi ca totusi, porneste, "gen" merge, te duce unde ai "treaba"! 😄 Cayenne-ul diesel a fost un BEST SELLER, remember? 🙄 Am dat si eu banii pe unul! A fost scos din productie pe motiv de "planeta"! 🌎  A mers si ala 300 000 km la mine si cel care il are acum inca se foloseste de el. (productie 2009) Vom putea vorbi de un hibrid cumparat acum si peste 15 ani? cu peste 300 000 km? Sper sa revenim la subiect atunci. 🤗   Nu-i problema, ma bucur de motorul ala pe Phaeton in prezent, va mai merge inca 10 ani sper (am 107 000 km in prezent), asta daca nu il vor scoate politicienii de pe sosele. Vorba aia, tot un "Bentley de saraki" diesel este si cand vad consumuri de 6% nu pot decat sa zambesc "romaneste".  De ce sa mint, mi-ar fi placut un V10 TDI! ❤️ Incerc sa imi imaginez cum merge un Q7 V12 TDI...🙄   @dercos"Pe vremuri" se castiga LeMans cu V12 TDI, acu' tre sa "salvam planeta"🌎: 
    • dercos
      Desigur, putem argumenta ca sistemul hibrid aduce o complexitate crescuta unui autovehicul, in dauna unei tehnologii testate. Desi nu inteleg de ce ai lua un Bentley Diesel.
    • corad0
      @dercosSe intampla si la case mai mari, am cunoscut un client in UK care se plange de probleme la Bentayga Hybrid NOU, (1 an) la prima iarna cu -4 grade, cred ca e similar cu masina prezentata in topic.   In acelasi timp, am vazut Bentayga V8 diesel din 2018 cu 260 000 km parcursi, care inca merge fara probleme. Stiu ca pot fi cazuri izolate, nu neaparat o generalizare, insa masinile cu motor termic vor fi mult mai fiabile decat cele hibride/electrice asta, GARANTAT! 😉   Daca tot platesti peste 200 de mii de euro pe un SUV, macar sa stii ca MERGE! 😄
    • EmilianPop
      Homelink, OnStar chestii nice to have dar nu ma dau pe spate asa tare. Poate voi lua la un moment dat când simt nevoia sa ii mai fac ceva. 😅    Ce am in plan, mai degrabă, un intake custom împreună cu un air box ca să protejeze filtrul de căldură. Aia poate un mic proiect in iarna.      Și un short (nu e pe fast forward), asa lucrează suspensia:     Offtopic: Știți vorba aia, așchia nu sare departe de trunchi? Copilul cel Mare (4 ani) are o pasiune nebuna după RC-uri. Asa ca i-am luat unu' mai serios. 2 months later: roti, suspensie reglabilă, si multe alte upgrades    
    • dercos
      E bine ca ai putut pleca. Uneori ai probleme cu un M CS la cateva mii de km, care suna ca un tractor dupa un banal schimb de bujii. Voi reveni si cu info despre Porsche, avem una in familie.
    • corad0
      @tudy_cnuVolvo pe vremuri facea masini care tineau o viata, nu era nevoie sa mai cumperi alta masina, la fel si SAAB, te ingropa familia si mai mergea o generatie poate chiar doua cu masina cumparata de tine. Acum insa, vremurile s-au schimbat.   Tata inca merge cu un 525d e39 din 1998 cumparat de mine in 2004 (acum 20 de ani!!!!). A depasit 400 000 km si inca porneste la -15 grade. Era nemultumit ca a trebuit sa schimbe pompa de motorina luna trecuta. 800 RON! 😄   Vesticii schimba masina la 4 ani, o dau buy back si toata viata platesc rate. Alta mentalitate, alte salarii, inteleg. Totusi, de ce sa complici o masina, de ce sa pui atata electronica? De ce sa ai probleme? De ce sa te doara capu'? Raspunsul este simplu: pentru profit! 🤬   Ai platit 50-60-70-80 mii de euro pe o masina, fa-o frate fiabila, sa poti sa mergi toata viata cu ea! La banii astia in Bucuresti iti cumperi un apartament, pe bune? 😄   Unii platesc dublu pe o masina si tot raman cu un gust amar, ma numar si eu printre ei. Probabil de asta am revenit la o masina "foarte second hand" ca sa il citez pe @akon 🙄   @EEXCALADE"Volvo e detinut de Zhejiang Geely Holding Group" am mentionat mai sus. 🤭 Vine BYD tare din spate! 😎
    • EEXCALADE
      DIn 2010 sunt Made by Sweden NU Made in Sweden. Sunt chinezesti doar asamblate in Suedia . Volvo e detinut de Zhejiang Geely Holding Group  
    • djsmiley007
      MIB 2 2025 MAPS   ECE AS(A1) 2025 15.5 Gb VW portal: https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-AS_2310_V20.7z VW portal: https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-AS_2310_V20.7z ECE 1 2025 6.9 Gb VW portal: https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU1_2310_V20.7z VW portal: https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU1_2310_V20.7z ECE 2 2025 6.6 Gb VW portal: https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU2_2310_V20.7z VW portal: https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU2_2310_V20.7z ECE 3 2025 5.4 Gb VW portal: https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU3_2310_V20.7z VW portal: https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU3_2310_V20.7z ECE 4 2025 8.6 Gb VW portal: https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL1_2310_V20.7z VW portal: https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL1_2310_V20.7z ECE 5 2025 8.7 Gb VW portal: https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL2_2310_V20.7z VW portal: https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL2_2310_V20.7z ECE 6 2025 8.1 Gb VW portal: https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL3_2310_V20.7z VW portal: https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL3_2310_V20.7z ECE 7 2025 7.0 Gb VW portal: https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL4_2310_V20.7z VW portal: https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL4_2310_V20.7z  
    • tudy_cnu
      Cand am zis de partea electrica, ma refeream la senzori. De exemplu cum am avut probleme cu sistemul de blocare usi pt copii, pe usile spate, care mi'a dat eroare in urma cu vreo luna. Nu era vorba de sistemul electric de propulsie, cu care nu am avut nicio pb pana acum. Oricum, nu imi fac mari sperante, maxim un update ceva de soft sa ii poata face. Am adus in discutie Volvo XC90, din simplul motiv ca am detinut 5 ani de zile un S90, timp in care am avut 0 probleme cu el. Plus ca am o afinitate personala pt Scandinavia. Da, poate nu se compara ca brand, dar mi'a ramas in suflet marca. Si da, mi'as lua cu ochii inchisi tot un plug in hybrid. Sau chiar o electrica. In 4 ani cu un amarat de E-Golf am avut 0 probleme.
    • corad0
      @dercosAm luat masini noi si de acolo, le-am prezentat pe bmwclub.ro (seria 5, seria 6 Cabrio si X5) ma duceam la revizie la 2 ani sau 30 000 km, cica era "gratuit". 😎    Intrai cu masina noua in service si plecai cu piese SH montate pe ea, de parca mai conta un schimb de ulei si 3 filtre "gratis" (la 2 ani) la masini de peste 70 000 eur. 😄😭
    • dercos
      Automobile Bavaria has entered the chat Probabil asa e cand masinile se vand singure.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!