Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,3k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,1k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • corad0
      Pe nevasta-mea n-o bate nimeni la bagaje si n-avem inca prunci, e in stare sa umple un Cayenne sau un Phaeton chiar si cu THULE pe plafon! Sa ne intelegem, vorbim de 10 zile in vacanta, nu de mutat! Asa ceva...sa te fereasca Mniezo'...   Cand o intreb de ce avem atatea bagaje imi spune ca "labele mele de scuba diving/snorkeling" ocupa mult. Ok, gata, am inteles, tac!  
    • BeciAcustic
      Baiatul cel mare are 5 ani iar fata are 10 zile. Scoica o am pentru transport iar landoul il tin pentru plimbari in parc. Stiu, ocupa mult loc landoul dar pana in primavara scap de el
    • akon
      Am trecut demult de rulajul ala si nici prin gand nu mi-a trecut sa schimb distributia dar depinde si cum a fost exploatata masina. Nici macar cea de accesorii nu face zgomot, fiind cea mai longeviva de pana acum dintre cate masini am avut. Ps Pentru zgomotul de la tija wastegate puteti folosi cu succes agrafe de 30lei de la chinezi, rezolva zgomotul cu brio.
    • andrei_221
      motorul are tolerante foarte mici la deviatiile axelor cu came din cauza variatoarelor si a sistemului ACT.  Cureaua este de cauciuc si niciodata nu o sa fie identica cu cea pe care ai dat-o jos. iar daca nu slabesti variatoarele si faci reglajul cu scula speciala, nu ies timpii de comanda. Tolerantele sunt +- 1 grad. adica foarte putin. 1.5 TSI nu are cala care se baga intre dintii axelor cu came, alte motoare TSi mai vechi au (1.2 -1.4  1.0) Toate motoarele EVo si EVO2 se fac doar cu scula speciala. Am vazut cazuri de distributii facute fara scula speciala si nu mai intra sistemul ACT , consum marit si erori de sincronizare. manopera e foarte mare pentru reglare cu scula speciala, ca e extrem de mult de demontat : capacul distributie cu sport de motor daca nu ai cheile speciale de strecurat la intinzator, slabit variatoare, demontat pompa de apa/corp termostat, etc + montajul VAS611007 care e de durata   Daca stii toate distributiile la motoare mai recente se fac cu slabirea pinioanelor si strangerea lor abia dupa ce s-a intins cureaua cu intinzatorul . Chiar si la motoare foarte simple. Tocmai ca sa se respecte reglajul corect al distributie (inclusiv vechile PD, TDI CR, toate pe lant, etc)    
    • dercos
      Motorul este gandit sa functioneze cu start/stop, e o non problema.
    • lupo_bv
      La link-ul de mai sus nu sunt service-uri ci colegii care se pricep si presteaza servicii. In plus vezi si topicul de feedback https://vwforum.ro/forum/86-feedback/
    • sandumbogdan
      Passatului i s-a alaturat si un T-Cross pentru sotie. Nu stiu daca voi face topic pentru T-Cross dar mie mi se pare ca le sta bine impreuna.
    • sandumbogdan
      Motorul din discutie ce tip de volant are? Intreb pentru ca citisem undeva ca start/stop des afecteaza volant care este cu masa dubla ca la diesel. Asa este?
    • Dan Adrian 1975
      Am vazut,doar ca la 90% din service uri ,nici nu stiu ce inseamna log,am postat aici in speranta ca un membru priceput o sa ma ajute ,multumesc !
    • lupo_bv
      @Dan Adrian 1975 vezi topicul de mai jos https://vwforum.ro/forum/224-oferte-extinse-prestari-servicii/
    • sutit
      Salut, am si eu un alltrack, B7 ce-i drept. eu iti sugerez maxim 225/55R17, lift kit este doar pentru varianta normala. Dar oricum cred ca o sa schimbi foarte des capetele de planetara. Niste ATT-uri si eu m-am gandit, dar e doar un moft, nu te poti baga cu passatu unde intru unu cu DUSTER. Se poate pune un cord, o marchiza, nu zic, mergi in grecia, camping in locurile special amenajate. eu am momentan pe iarna 225/55R17 si vara 245/45 R18. poate te ajuta, sunt limitele maxime la B7, B8 nu ar trebui sa fie cu mult mai diferit 
    • dercos
      If it works, don't fix it! 
    • dnysterian
      Nu ma pricep, dar zic...Multi "mecanici" iti spun ca nu este necasara (ptr ca e scumpa.) Din ce se vede trebuie sa faca verificarile sa vada ca reglajul este ok. Iar daca tu esti dispus sa schimbi tot pe o masina nou achizitionata, destul de scump.....si sa mai bagi vreo 4k €, mai bine iti faceai o rata si o luai la 0 km. Motorul 1.5 TSI pare a fi destul de fiabil, ne fiind probleme majore raportate prin reprezentante.
    • Robert11
      Ok, am inteles. Dar dupa cum am mai spus, eu am mai schimbat distributii destule pe curea la alte masini. Ideea este, din ce mi-au spus si mecanicii si mi se pare si mie cumva logica ca scula aia o folosesti DOAR cand schimbi camele.  O distributie normala pe curea se face schimband cureaua, rola de ghidaj si intinzatorul. Omul le arata acolo in video. Pentru a schimba cureaua, se pun niste cale intre rotile zimtate, cele de sus din video. In momentul ala poti da cureaua jos, axele motorului vor ramane fix in aceeasi pozitie ca atunci cand cureaua era montata. Dupa care se punea noua curea, se scot calele si cam asta e. Acum eu nu sunt nici mecanic si nici nu ma contrazic cu nimeni, mai ales ca nu am experienta cu motorul asta. Dar daca si la motorul asta se face fix la fel ca la orice motor cu distributie pe curea, eu unul nu vad ce ai avea de reglat folosint scula aia. Distributia va fi la punct si totul este ok. Daca exista un mecanic pe aici sa ne edifice sau daca mecanicii pe care ii aveti voi, au spus ca se schimba folosind scula aia, ok, mea culpa. 
    • tatae_8700
      Iar codul pentru uleiul ei este asta       G 055 529 A2?  
    • halamadrid
      Da, si da. Schimbase cineva distributia acum ceva timp, dar era pe topicul masinii postul, nu mai tin minte despre cine era vorba. Tot la dorinta lui, nu pentru ca ar fi fost nevoie.   Scula aia scumpa de reglat distributia vad ca baiatul asta o are intr-un garaj normal.  
    • Robert11
      Da, deocamdata o sa ii fac doar revizia normala, si o sa inspecteze mecanicul una-alta. Anul viitor in aprilie o sa fac un drum pana in Olanda, pana atunci o sa le fac ca vreau sa fiu eu linistit.  Clipurile astea pe youtube cu distributia, nu stiu exact, a schimbat cineva de pe aici distributia in acest mod cu scula aceea ? La reprezentanta sau oriunde in alta parte ? Pentru ca eu am inteles ca scula aia se foloseste cand schimbi camele nu distributia. In video acolo se explica niste lucruri, eu nu sunt mecanic, dar asa mi-au spus si vreo 2 mecanici si niste cunostinte de ale mele de prin reprezentanta.  Repet, a schimba cineva distributia in felul acela prezentat in clip ? Daca a si vazut nu doar distributie facuta la reprezentanta si posibil sa fi fost facuta asa. Desi nu stiu cine a schimbat distributia daca se tot vehiculeaza ca rezista peste 200k. Inca ceva, uleiul la motorul asta este normal 508.509, 0w20 nu ? Si pot pune de la ce producator vreau eu. 
    • cascadoru
      Automatic gearbox DSG UAX  - 0GC300044F SUPERB III PASSAT B8 ARTEON
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!