Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859,2k
      postări
    2. 28,8k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      11,1k
      postări
    6. 281,4k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,3k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38,1k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   32 Membri, 3 Anonimi, 311 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • Scorpyon
    • grp
    • EEXCALADE
    • COSMIN27
    • Emy D
    • c_A_b
    • dydu_kuf
    • adrian_mm89
    • AndreyPH
    • razvancc
    • florin-78
    • andrusel
    • ppp3
    • dragos2007
    • George george 123
    • bogdan2
    • cristi511
    • AsztalosRobert
    • Deadly
    • halamadrid
    • Ssoulstream
    • moroenius
    • VZL
    • dercos
    • dan_g
    • Yasmin
    • ssergiu14
    • bbv1976
    • adrian001
    • Cornel3
    • Vad_Sunete
    • LoliSor
  • Images

  • Posts

    • George george 123
      Buna ziua, confirm cele spuse mai sus de tine. Azi am fost la reprezentanta si au zis ca nici macar nu se recomanda schimbarea distributiei pe acest motor pentru ca reglaju e foarte fin si greu de executat chiar si la dealer. Au zis ca au o gramada de flote cu acest motor cu peste 350k km si nu s a schimbat la nici una. Mai mult motorul are multi senzori care detecteaza problemele de sincronizare inainte ca cureaua sa cedeze de tot. Deci doar in momentul in care senzorii sesizeaza o astfel de problema, merita verificat pt schimbare distributie. Drumuri bune si km cati mai multi! A intampinat cineva problema de turbo rod rattle issue?  Am inteles ca e o problema cunoscuta care are chiar si fix de la vw. A resolvat cineva acest tip de defect?
    • dercos
      Unul din secrete la drum lung este sa mergi mai tare, pentru ca atunci esti mult mai atent. Daca mergi incet sau constant e mai periculos, paradoxal. 
    • R_a_z_v_a_n
      @tudy_cnu am mutat posturile legate de PBN in topicul dedicat si ti-am editat postul adaugand informatiile initiale. Este mult mai util colegilor si cautarilor goagal daca citesc despre "experienta" ta acolo. OT-ul sters.    Porsche Bucuresti Nord
    • razvanpuc
      Am facut pauza in Afion o ora, si ne am oprit pentru alimentari(vreo 3 la numar, la consum de 12%...). Oricand puteam sa fac schimb cu tata,ca el e obisnuit sa conduca atat(a condus si mai mult din pacate), dar am vrut sa vad eu daca reusesc. Nu am avut probleme absolut deloc, acasa cand am ajuns am mai reusit sa stau treaz cel putin o ora 😂. Noi am mai facut traseul asta cu o Astra G,  in 2008 si 2013, si tot la fel a condus tatal meu(pentru ca de, eu aveam abia 6 ani,respectiv 11), iar atunci am facut mai mult, undeva la 22 de ore. Nici nu se compara confortu si puterea, dar e si vorba de ani de zile diferenta. Oricum, masina recomanda odata la ceva timp sa beau o cafea(fix mie care n am baut o cafea in viata mea), dar mai bagam un energizant sa ma revitalizez. Nu pot spune ca i recomand cuiva sa conduca atat, insa cu masina potrivita si un drum pe masura, este realizabil.
    • cris.g
      Super tare! O masina fantastica, am avut ocazia sa conduc un M2 Comp (S55) si am fost la milimetru sa o si cumpar, insa la momentul respectiv intentionam sa am in posesie o singura masina, si nu se potrivea cu nevoile de familist si drumurile de 1500-2000km. Dar masina este una dintre cele mai reusite ale diviziei M si ofera niste performante si un feedback incredibil la un pret mai mult decat decent. In plus, si design-ul este apogeul BMW. Ma bucur si ma uit cu admiratie de fiecare data cand vad cate una pe strada. Te invidiez maxim si in acelasi timp ma bucur pentru tine pentru ca ai posibilitatea sa te bucuri de ea asa cum trebuie, pe circuit. La cat mai multe ture, seturi de anvelope si placute tocite care sa-ti puna zambete pe fata!   PS: Ce tare ma bucur ca s-a introdus sectiunea asta! Sper sa reusesc in curand sa-mi prezint si eu aici atelajele, vwforum este una dintre cele mai frumoase comunitati de pasionati auto.
    • LoliSor
      Salut. Am eroarea P0172, la un golf 5 benzina si gaz. Care sonda lambda ar trebui schimbata? Am inteles ca sunt 2.
    • halamadrid
      Smecher numarul ala de California, NTAPSAT.😀 Am aruncat un ochi pe preturile la Audi Quattro. Scump, dom'le, scump.   
    • gabriel88
      Cum lucrurile nu se aliniaza mereu, masina ajunsese la fratele meu dar intre timp i s-a pus pata pe un m235i si scirocco a ajuns sa stea pe bara in garaj.  A mai parcurs la el vreo 4000km fara probleme si a ajuns din nou la vanzare unde culmea s-a vandut destul de repede pentru o masina coupe in sezonul rece, in 10 zile de la anunt si-a gasit proprietar nou. De data asta se poate inchide topicul, masina a ajuns la Calarasi echipata cu si cu rotile de iarna.  Funny este ca s-a dat peste media pietei si fara prea mare negociere, deci mai exista o urma de speranta printre noi.  Si pun din nou o ultima poza cu ea pe aici si cu ce a fost inlocuita😂, voi reveni pe noua arie pentru masini din afara grupului.  
    • BH21DTI
      Va salut baieti, va las si eu link-u de la ceasurile mele de pe o Skoda octavia 1 2006, daca poate cineva sa ma ajute sa imi faca staging sau needle sweep cum se numeste. Multumesc frumos! https://drive.google.com/file/d/1SiubUDzJQPfXNumCX2ZsxZDmPfEovxa2/view?usp=drive_link
    • Calin Mihai
      Salutare tuturor, Sunt nou pe aici si totdoada nou posesor de Skoda Fabia din 2023, 1.0 TSI 95 CP, varianta ambition, cu doar 26.000 km. As vrea sa imi recomandati si mie o reprezentanta din Ploiesti care sa fie ok. Masina mai are garantie. Totodata as vrea sa aud impresiile voastre despre masina. Eu fac putini km (in jur de 12.000 km pe an), majoritatea naveta si distante scurte. Astept recomandarile si parerile voastre. Multumesc!
    • SVMLG
      Hai sa-ti impartasesc ceva din experienta mea. Am aceeasi echipare in primul rand. Asta primavara am facut distributia si eu, am gasit pe cineva care mi-a luat sub pretul pietei. Deci, s-au facut, distribuitie, garnituri injectoare, suporti motor etc. Dupa ce am luat masina, am observat o usoara vibratie care venea de la/sub motor/masina, nu stiu cum sa o descriu. Vibratia era sesizabila la la plecarea de pe loc, la turatie sub 1000rpm a motorului. Am fost inapoi la mecanic, mi-a schimbat o bucsa la esapament, apoi nimic. Erori nimic. Asa ca i-am dat bataie. Iar dupa vreo 4000+km (din care un drum spre Grecia dus-intors), saptamana trecuta, a ramas masina blocata. Masina nu mai pleca de pe loc, se auzeau zgomote destul de puternice de sub masina. Masina a fost urcata pe platforma si dusa la service. Si, surpriza mare, a sarit axul cardanic mare din diferentalul spate. Motivul? Instalare precara, n-a fost axul impins suficient in locas si n-a fost fixat bine, avand o siguranta in capat ce il fixeaza. Totul s-a rezolvat in maxim o ora, cu tot cu ridicatul pe elevator si proba de drum. Si, ca un miracol, a disparut si vibratia. Asa ca, o recomandare, verifica cu atentie transmisia, sa fie totul fixat cum trebuie. Cine stie, poate ajuta.
    • skodamen
      0w,,,,, acel w parca vine de la winter, din cate tin minte, deci ...............   Ce înseamnă marcajele: 5W-30, 10W-40, 0W-20 etc.: Sistemul de clasificare SAE care indică performanța uleiului la temperaturi variate. Cifra dinaintea lui W (ex: 5 în 5W-40): Arată cât de bine curge uleiul la frig (vâscozitatea la pornirea la rece). Cu cât cifra e mai mică, cu atât uleiul e mai fluid iarna. Litera W: De la Winter (Iarnă). Cifra de după W (ex: 40 în 5W-40): Arată vâscozitatea uleiului la temperatura normală de funcționare a motorului. 
    • dan_g
      In fisele tehnice ale uleiurilor, vascozitatea la rece e data la 40 grade, nu la temperaturi negative.
    • dkmg33
      Nu am zis sa inlocuiesti bucsele, ziceam ca poate pt ca ele is noi, a afectat cum sta motorul. La tampoane ma refeream cu returul. 
    • NicNic
      Bucsele de cadru au fost inlocuite cu altele originale. Nu vad la ce ar ajuta sa incerc sa le schimb pe cele noi cu altele noi. Fiindca cele vechi sunt rupte, "scoase cu dalta" ... In plus, manopera aferenta, nu e gratis ....
    • EEXCALADE
      Daca exista o imbunatatire e din alta cauza/cauze ,nu de la vascozitate. Difereta dintre 5w30 si 0w30 e doar la rece la temperaturi cu minus 
    • George george 123
      Am pus pana la urma 0w30, acest tip de ulei l au gasit cei de la service in programul de original. Ce pot spune ca fata de vechiul 5w30 e o diferenta ca de la pamant la cer si nu ma refer la consum. Efectiv masina zici ca pluteste acum merge mult mult mai lin si are puterea mult mai bine distribuita, efectiv senzatia acum e ca nu mai exista regimul de motor rece, se comporta de la inceput pana la sfarsit ca si cum uleiul e incalzit. E clar ca ungerea cu acest tip de ulei e optima.
    • corad0
      Aproape 60 000 euro pret de lista...Skoda...🙄
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!