Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,8k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 855,4k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,5k
      postări
    6. 278,4k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,3k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • CristiALF
    3. 119,2k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,8k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   13 Membri, 2 Anonimi, 321 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • mihaita27
    • Flope09
    • Andrei2491
    • DonDonel
    • adriannp
    • EEXCALADE
    • jakaro
    • Yasahiro
    • gr81mry
    • 430bby
    • gabriel88
    • roomy24
    • marius1982.11
  • Images

  • Posts

    • tavitara
      Nu stiu daca are cine sa imi curate asa ceva Probabil e undeva sub locul soferului cu acces prin roata fata , habar nu am Daca nu e cineva care stie exact ce si cum acolo mai bine lipsa
    • tudy_cnu
      Voi reveni cu informatii, odata ce gasesc vreo solutie. Daca gasesc vreuna. Sper sa ne ierte moderatorii micul offtopic
    • pronet
      Corect ce zice @Doomy. O camera de ardere murdara / cu depuneri asa se manifesta. Prima data cand am pornit webasto-ul la passat am crezut ca a luat foc, asa fum iesea de sub el.
    • tavitara
      Daca nu o setezi prima data cu masina oprita sa isi faca treaba si pleci la drum direct pe frig , incalzirea auxiliara porneste automat daca temperatura e mai mica sau egala cu 4 grade ( sau 5 ) Prima data cand mi-a pornit tractorul tocmai plecasem din parcare si am oprit la giratoriu - yoy mama , s-a umplut totul de fum , am oprit pe dreapta cat am putut de repede ca nu stiam care e faza Apoi m-am lamurit ca porneste incalzirea auxiliara de fiecare data cand pornesti masina si e frig sub 5 grade , si cu cat e setata temperatura in interior mai mare cu atat fumul e mai gros Asa ca acum ori o pun 10 minute oprita sa se incalzeasca ori daca nu am timp , stiu la ce sa ma astept , setez pe 10 grade in interior si merg incet sa nu prind semafoare sau blocaj pana trec 3-4 minute si dispare fumul , apoi revin la normal Posibil ca la mine sa fie nevoie de cosar , nici nu m-am gandit la asta , asa a scos fum din prima , m-am gandit ca e normal Oricum la programul meu de bufnita , rar sunt sub 5 grade cand plec cu masina , mai mult la tara prind frig
    • spido
      Da,este o problema des intalnita la aceste aparate. Fie SW fie HW. Incearca un update SW intai..
    • Doomy
      @tavitara nu scoate fum vizibil deloc , se simte miros , dar la mine nu scoate fum deloc pentru ca am curatat arzatorul acum 2 ani , avea depuneri dar nu asa mari pentru ca o las sa ruleze de fiecare data ciclul intreg de ardere .  Cele care nu au "hornul" curatat sau care au ciclurile de ardere foarte scurte sau intrerupte fac depuneri si apoi scot foarte mult fum.  La inceput se aude un vuiet mai puternic dar nu este deranjant. 
    • tavitara
      Doar sa nu stai langa masina in primele 5 minute , zici ca ia foc , asa fum dens si mirositor iese de sub ea
    • Doomy
      @pronet Multumesc , data viitoare o sa intreb  , dar eu deja plec cu masina calda de fiecare data pentru ca Exploratorul are webasto din fabrica pe el    il setez la 45 minute si asa plec cu apa la 70grade de pe loc.......  este de vis aceasta optiune. 
    • LUFY
      Stiu ce zici Gabi, ca daca stam sa ne gandim, fiecare generatie de VW a venit cu anumite "bube", descoperite, cunoscute si confruntate pe orizontala de toti posesorii atat de VW-uri cat si de restul marcilor surori din grup.    Din punctul meu de vedere si pana la urma nu trebuie sa mire pe nimeni, pt ca asta a fost trendul in industrie de ani de zile, calitatea si lucrul facut cu cap a apus in domeniul asta. Pur si simplu cred ca trebuie sa le luam asa cum sunt si chiar daca mai facem trimiteri la generatiile mai vechi de masini, cum ca acolo nu ne confruntam cu mizilicurile de acuma, nu avem alte optiuni decat sa recurgem la inlocuiri de piese daca vrem sa ne mai si folosim de pseudomasinile din prezent. 
    • sdR+
      Am reusit pana la urma, bujiile cred ca sunt cele originale, ngk y1002as, cu sigla vw ag.O sa merg pe beru borg varner ge133, cred ca ar fi ok?
    • pronet
      Nice trip, daca ziceai ca mergi la Sibiu iti "trasam" niste hot spot-uri, cu specific culinar 🍽. Cunosc sentimentul unei parcari subterane, mai ales pe timp de iarna cand iesi cu masina cu 19 grade pe bord direct, fara sa stai sa cureti sau sa dezgheti parbrizul, iar in habitaclu te sui direct in camasa sau bluza. Pe Passat am avut inainte webasto, o placere ce era sa stau sa beau o cafea si sa fumez o tigara in timp ce se topea toata gheata de pe masina.
    • tavitara
      Bun , macar exista solutie , multumesc
    • Doomy
      A trecut si luna Decembrie .....pentru explorator cat si pentru mine a fost o luna plina de activitati , mi-am pus in plan sa il folosesc cat mai mult , in toate conditiile sa vedem daca piesele schimbate sunt fiabile...... asa ca l-am folosit pentru fiecare deplasare  cat de mica sau mare a fost ea.    Am inceput luna Decembrie cu o deplasare de 6 zile la Timisoara .....     O deplasare inceputa cu ghinion chiar de pe drumul de dus .....ca doar sunt obisnuit deja .... dar aceste evenimente nu ma mai afecteaza ...le iau de-a gata......    Navigatia care mai sus o rezolvasem cu update de firmware , a cedat complet...... la inceput cu ecran alb apoi se stingea si se aprindea cu flashuri cand vroia ea.   Navigatie ca navigatie , dar eu facand drumul noaptea , flashurile aleatorii imi distrageau atentia de la condus asa ca am fsot nevoit sa lipesc ceva peste ecran pentru durata calatoriei de dus.    La destinatie , am luat o decizie spontatana -> sa o schimb ->  asa ca am cautat rapid ceva pe android , de preferat 13 si care putea sa livreze rapid  , eu fiind in Timisoara inca 5 zile ....am gasit un vanzator pe OLX care mi-a pus la curier navigatia in aceiasi zi , iar in ziua urmatoare la ora 18:00 deja aveam noua navigatie instalata pe masina:  Un model de china care a costat 500 lei , are android 13 , Android auto si se comporta fix ca un telefon.....nimic special aici de spus decat ca sunt foarte multumit , instalarea a fost rapida , am refacut toate setarile de pe fosta navigatie si in maxim 2 ore era gata....  Se misca foarte bine , nu se blocheaza , deja am facut drum de 10 ore cu Waze aprins non stop si nu a facut nici un crash.  La 500 lei si modul de folosire m-a scos din cacao cat am fost in deplasare.....    Apoi am avut timp sa ma bucur si de frumusetile orasului , estetice si culinare :    Spalata cu fiecare ocazie , ca nu imi place sa o vad murdara decat atunci cand exploreaza....    Deplasarea de Timisoara s-a incheiat fara alte evenimente.... drum liber la dus si la intors pentru ca le-am facut noaptea . La dus am ajuns in Timisoara in jur de ora 09:15 cu plecare din Bucuresti in jur de 02:15 .  Am facut doar o scurta oprire de cafea si toateleta nu si de alimentare.  Consumul a fost mirific .....6.8 % cu mers regulamentar dar drumul a fost pustiu !  La intoarcere plecat din Timisoara in jur de ora 19:00 , ajuns acasa in jur de ora 01:45 cu un consum de 7.2% drumul a fost ceva aglomerat dar nu am stat in coloana deloc in nici unul din punctele cheie ale traseului. La intoarcere nu a fost nevoie sa opresc , am avut tot ce trebuie la "bord" asa ca prima pauza de toaleta a fost acasa !    In perioada ce a urmat pana la craciun Exploratorul a avut cateva sesiuni urbane de explorare , specifice sarbatorilor.  A se observa ca Exploratorul cauta locurile cele mai izolat posibile  nu conteaza cat de departe sunt de intrarea destinatiei.        Apoi intre Craciun si Revelion a urmat un concediu la Sibiu.....    La ducere Exploratorul a facut si o oprire pana in Malaia , pentru o vizita la Dino Park    De data asta , cel mic a fost beneficiarul principal al deplasarii  asa ca majoritaea activitatilor planificate au fost pentru distractia lui .    Doua zile dedicate zapezii , sus la Paltinis : Am prins vreme frumoasa numai buna de distractie.    Exploratorul a gasit loc acolo unde si-a facut singur loc....intr-o movila de zapada , pentru ca nu am gasit deloc loc de parcare sus , am decis sa nu irosesc timpul si sa ma descurc cu ce avem disponibil. Anvelopele Nokian sunt exceptionale pe zapada , te bagi fara stres iesi fara stres.      Apoi alta activitate care l-a bucurat pe cel mic dar si pe mine....nu stiam ca sunt fan de Train Spotting , dar aparent sunt atunci cand stau in Explorator la cald si urmaresc trenurile care ies si intra din gara Sibiu impreuna cu fiul si sotia...bucuria celui mic este de multe ori pe primul loc.      Asa ca am vizitat Muzeul trenurilor din Sibiu:   Cel mic deja avea o locomotiva favorita .....         Ne-am intors fara evenimente , un consum mediu al intregii calatorii de 7% ...decent avand in vedere ca masina a fost foarte incarcata.    Si uite asa am facut 3650 Km de la schimbarea cutiei de viteze si a diferentialului , fara probleme ......increderea in explorator a revenit treptat ...treptat.    Anul 2025 are multe planuri estimate asa ca ramane sa vedem care din ele se vor materializa.      @tavitara  Da , placuta cu leduri are forma de U -  se poate demonta complet si apoi repara dupa caz , doar ca este mai mult de munca sa se desfaca. Odata data sticla jos , restul componentelor sunt prinse cu suruburi sau clipsuri deci se pot scoate  si servisa. 
    • tavitara
      Interesant Ai acces si la LED-urile patrate in caz ca trebuie schimbat vreunul ?
    • Doomy
      Am intrat cu bine in noul an si am realizat ca am uitat sa fac o postare ...din cauza intamplarii de mai sus cu cutia de viteze am uitat ca la jumatatea lunii August 2024 am decis sa schimb una din sticlele de far , mai precis la cel din dreapta fata.  In urma acestui incident din 2021:  m-am ales cu o crapatura in farul dreapta fata ,care nu mi-a dat mare bataie de cap dupa ce am pus folie pe el , acesta nu a mai luat apa in interior .  Problema este ca in vara aceasta am constatat ca s-a extins crapatura si la partea din spate a sticlei asa ca nu aveam ce sa mai rezolv.....deja intra multa apa in far....   Decizia am luat-o spontan pentru ca am vrut sa fie afectate si restul componentelor din far.  Nu am gasit in timp util un far cu cod care sa contina Dinamic Light in dezmembrari , ce am gasit nu m-a satisfacut , asa ca a trebuit sa iau o decizie pentru ca urma  perioada in care eu nu mai aveam timp de masina si urmau sa vina ploile.....    Am mers pe varianta schimbare de sticla, Producator de china , care are deja o folie instalata pe ea . A venit inclusiv cu capse care le inlocuieste pe cele OE.        Rezultatul final este super , montat , demontat fara probleme .      Au trecut 4 luni si jumatate de la instalare , deja a vazut toate tipurile de temperaturi si toate tipurile de vreme si inca nu a intrat nici o picatura de apa in el .  Ma declar multumit de de operatie .    Continuam in urmatorul post si cu aventurile din Decembrie..... 
    • Al Bundy
      A 2-a nu. DAr prima da, ar trebuie sa te ingrijoreze.  
    • kelu2001
      va salut si la multi ani tuturor, am facut o scanare la superbul 1.6 2016 si mi-au aparut aceste 2 erori. e ceva de speriat?   Address 01: Engine       Labels: 04L-907-309-V1.clb Control Module Part Number: 04L 906 026 GK    HW: 04L 907 309 R   Component and/or Version: R4 1.6l TDI   H23 9971            Software Coding: 01250032047401096000             Work Shop Code: WSC 25453 004 1048576               ASAM Dataset: EV_ECM16TDI01104L906026GK 004007 (SK48)                        ROD: EV_ECM16TDI01104L906026GK_SK48.rod                       VCID: 79F958E3F8D95B4E54-802C 1 Fault Found:   9491 - Oil Pressure Regulating Valve           P164E 00 [039] - Electrical Malfunction           Not Confirmed - Tested Since Memory Clear              Freeze Frame:                     Fault Status: 00000001                     Fault Priority: 2                     Fault Frequency: 1                     Mileage: 238894 km                     Date: 2025.01.02                     Time: 16:14:42                       Engine speed: 0.00 /min                     Normed load value: 0.0 %                     Vehicle speed: 0 km/h                     Coolant temperature: 17 °C                     Intake air temperature: 18 °C                     Ambient air pressure: 990 mbar                     Voltage terminal 30: 11.560 V                     Unlearning counter according OBD: 40                     Fuel consumption: 0.00 l/h                     Engine oil temperature: 15.6 °C                     Status of oil pressure switches-Bits 0-7: 0                     Oil fill level: 58.776 mm                     Extern.temp.sens.1 bank 1: raw value: 7.0 °C                     Fuel temp. sensor 1 bank 1: raw value: 17.6 °C     Readiness: 0 0 0 0 1     Thursday,02,January,2025,16:17:19:00009 VCDS Version: Release 20.4.2 (x64) Running on Windows 10 x64 www.Ross-Tech.com                   Address 08: Auto HVAC       Labels: 3V0-907-044.clb Control Module Part Number: 3V0 907 044 BP    HW: 3V0 907 044 BP   Component and/or Version: AC Automat    H34 4003            Software Coding: 12010104000410011005000100101002             Work Shop Code: WSC 73430 790 00063               ASAM Dataset: EV_ACClimaPrehVW37X 002014 (SK48)                        ROD: EV_ACClimaPrehVW37X_002_VW37.rod                       VCID: 03053A0B8A15119E0E-8056 1 Fault Found:   263425 - Air Quality Sensor           B10AF 04 [009] - Internal System Fault           Confirmed - Tested Since Memory Clear              Freeze Frame:                     Fault Status: 00000001                     Fault Priority: 3                     Fault Frequency: 1                     Reset counter: 128                     Mileage: 238894 km                     Date: 2025.01.02                     Time: 16:14:45                       Outside air temperature: 7.0 °C                     Voltage terminal 30: 11.4 V                     System run time-Engine running time: 0 s                     System run time-Terminal 15 on: 253 s                     Air quality status: ERROR                     System run time-Engine running time: 0 s                     System run time-Terminal 15 on: 253 s      
    • cascadoru
      te salut si ...La multi ani !  da, masina mea, are GPL, turbo IS20 de la motor de 162Kw si soft DOP, I am pus si catch can dar cred ca l dau jos... prinde doar niste apa cu vapori de ulei si destul de putina.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!