Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,3k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   13 Membri, 1 Anonimi, 359 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • tkd29
    • mihaita27
    • Alexandru Gabriel
    • realman_ro
    • Crimsony
    • corad0
    • iulius473
    • sorinaciu
    • tetea
    • Ionutz83
    • tzuicomicina
    • enescuus
    • alinbum
  • Images

  • Posts

    • andrei_221
      DQ500 foloseste uleiul "vechi" , adica G 052 182 A2 deci ti-au zis bine la magazin
    • EEXCALADE
      Aproape ca ai stricat cutia ,singur. Piesele se cumpara dupa seria VIN,DOAR de la magazin fizic sau de la service-ul care face reparatia.
    • marius1982.11
      Ehee, Walter Röhrl...CarreraGT-ul de pe pagina 18 e semnat de el.  
    • Iuly01
      Salutare,   Ma poate ajuta cineva cu codul corect la uleiul pentru DSG la masina mea? Am dat comanda la un magazin specializat si am bifat verificare compatibilitate si m-au sunat sa imi spuna ca nu e bun ce am ales eu. Eu alesesem G 055 529 A2 iar la telefon mi-au spus ca trebuie cel cu "182"... dar din ce m-am interesat G 052 182 este singurul cu 182 in serie si NU este pentru DSG (deci nici pentru DQ500) Seria VIN la masina mea este: WVGZZZ5NZHW331267 (Tiguan 2017, 2.0 190 CP, cod motor DFHA, cutie DQ500)   Multumesc!
    • corad0
      Risc exista in orice sport pana la urma, daca e sa se intample, se intampla! Vorba lui Tavi, mergea Schumi cu 300 km/h pe ploaie fara probleme, punandu-si viata in pericol in orice secunda si cade la ski in timpul liber si isi termina cariera. E pacat sa diluezi un sport si sa ii pui interdictii doar ca sa ii reduci riscul, nu mai zic de reglementari politice aberante.    Iar legat de Nurburgring, pana la urma toti producatorii auto de masini performante isi raporteaza timpii si recordurile acolo, oare de ce? Sa arate de fapt cat de capabile sunt masinile pe care le construiesc in cele mai solicitante conditii de condus extrem!   Da, este un circuit deosebit de periculos, diferente de nivel, de temperatura, de umiditate, portiuni cu o calitate a asfaltului precara, acu' haide sa interzicem Formula 1 si sa le punem motoare de drujba pentru ca pilotii din generatia asta risca sa nu mai termine o cursa! 🙄   Daca F1 este periculos, ce sa mai zicem de WRC? Mergeau si merg in continuare baietii cu peste 240 km/h pe zapada, pietris, pamant, prin padure, sar cu masinile zeci de metri, merg in derapaje controlate pe serpentine la o palma de prapastie si nu se mai plange nimeni de calitatea "asflatului" si siguranta.    Tin minte "era" de AUR in raliuri si grupa N, vremuri de mult apuse:      @halamadridPoate ca are MAX "oo" printre pilotii de azi, nu contest ca e talentat, dar fata de pilotii de F1 de "pe vremuri"  e o fetita cu codite care se frustreaza de fiecare data cand e depasit si da vina tot timpul pe ceva atunci cand pierde: pe masina, pe anvelope, pe echipa, pe ceilalti piloti, doar pe erorile sale de pilotaj nu.   Mie dintre pilotii actuali imi place de Leclerc, un baiat talentat, modest si "la locul lui". Mai toti pilotii de azi "pozeaza" in vedete si superstaruri planetare care castiga enorm din publicitate, pilotajul este lasat pe locul secund din pacate.   Acum important este sa il facem pe Hamilton SIR si sa ii punem steagu' de GAY pe casca in timp ce micsoram capacitatea motoarelor masinilor din F1 ca sa "nu polueze", in momentul in care ai bagat politica in sport, s-a terminat, devine boring:    Ce sa mai zicem de siguranta si risc in MOTO GP sau BOX, MMA, UFC, hockey, rugby, sarituri de pe stanci in apa, sarituri cu schiurile sau parasutism? Oamenii aia isi risca viata de fiecare data! Asa si? Riscul face parte din spectacol. Daca n-ar exista risc, cred ca nimeni n-ar mai merge la circ de exemplu.    Ca sa nu mai zic de cursele de la ISLE OF MEN, baietii astia au lasat sportul INTACT, la fel cum era din 1907, fara sa intervina in nici un fel in a-l dilua, conduc motociclete de strada, putini modificate, pe strazi publice in conditii EXTREME, un sport in care mor multi rideri, dar e un SPORT nealterat.    Nu poti sa interzici SPECTACOLUL care vine la pachet cu riscuri si de fapt aici se diferentiaza baietii de "fetite" dupa parerea mea. In curand o sa bage astia reglementari de siguranta si la SAH.          
    • andrei_221
      daca dai jos cutia, ai acces mult mai usor la egr+ racitor  
    • F l o r i n
      Carplay - conexiune cu Iphone, pt waze, hărți, etc. Trebuie activat in cazurile cand nu s-a achizitionat acest serviciu, la configurarea masinii sau ulterior
    • Al Bundy
      Tu il cauti degeaba pe cel din poza pusa de tine. nu exista pe masina ta.
    • grp
      @sdR+este ceva chinezesc, din ce am înțeles. Acum 10 ani am schimbat parbrizul la Tiguan, a fost o marcă poloneză și sunt încă foarte mulțumit de el. Am luat 3 pietre, din care una imediat după montarea acestuia, dar nu au "inflorit" nici nu s-a crăpat, au rămas acolo. Ca și cost a fost vreo 600 lei atunci, că e tot cu senzor.   Probabil ar fi fost mai ieftin dacă nu ar fi avut senzor. O să vedem cum se comportă in timp, deocamdată am eliminat miile de "steluțe" care apăreau în lumină. 
    • sdR+
      Am inteles, undeva in jur de 700 de lei a fost si un pret pentru mine si da, este combi cu senzor de lumina.Cumva l am vazut, este mult mai subtire decat ce am original pe masina, nu stiu daca merita banii aia.Asta fiind cand am carpit o fisura prin ianuarie, am vazut tot ce au ei pe acolo, undeva prin Roman.Cred ca prin Iasi am sanse la un raport mai bun calitate/pret.
    • ghemotoc16
      Multumesc frumos. Eu il cautam pe cel atasat. Sa inteleg totusi ca pe cel cu racitorul de gaze daca trebuie sa il schimb tot la fel trebuie demontat jumatate de masina ca si la modelul vechi? Sau se poate scoate mai usor? As vrea sa schimb volant si ma gandesc ca daca tot se umbla pe acolo, sa schimb si acel EGR daca chipurile nu se poate curata ...
    • andrei_221
      dupa ce mergi cateva zeci-sute de km , o sa vezi daca erorile erau vechi, sau actuale.... 
    • andrei_221
      ai 2 EGR pe masina.  1. EGR de inalta presiune - 04L 131 501 R, cel care vine langa admisie 2. EGR de joasa presiune - cel cu racitor - complet 04L 131 512 BQ, sau doar clapeta 04L 131 501 C
    • ghemotoc16
      Revin cu problema mea cu EGR-ul. Bine de fapt nu stiu daca chiar e o problema, insa conform la ce am aflat pe forum ar trebui sa inlocuiesc EGR-ul ca nu se poate curata. Toate bune si frumoase, trimit mail la PBN unde un domn foarte amabil imi raspunde cu piesa si pretul, insa piesa nu pare sa fie EGR-ul care ma intereseaza pe mine si de care vorbeste toata lumea pe aici cel cu racitorul de gaze. Cand trimit poza cu piesa pe care chipurile o caut eu, mi se spune ca eu nu am asa ceva pe masina. Pot sa aflu cumva (pana sa ajung la service) ce EGR-uri am si unde? De asemenea, doar EGR-ul acela cu racitorul de gaze nu se poate curata, sau nici unul? Conform VIN si ETKA sunt doua piese care ar fi. Le-am atasat.   LE: Masina este VW Tiguan 2015 2.0/184 cai 4 motion E6 VIN: WVGZZZ5NZGW003956
    • Jorjel
      Asa am schimbat dintotdeauna. La fiecare revizie de ulei schimb si aerul si polenul (polenul cateodata il schimb de 2 ori pe an chiar). Cel de combustibil il schimbam o data la doua revizii de ulei dar din ce mi-a explicat consilierul de service, GTE'ul are filtrul in pompa si nu se schimba. E drept ca nu erau trecute in lucrarile de acum dar a fost solicitarea mea cu cele doua filtre.
    • EEXCALADE
      Erorile vechi ,neremediate la timp au generat problema actuala 
    • Parpalici
      Multumesc pentru raspuns. Cred ca erorile stocate erau mai vechi . Dupa clear DTC a ramas doar DPF. Cel de system voltage cred ca apare pentru ca am ramas fara baterie si am pus-o pe cea de pe Skoda cealata fara start-stop. Log-SKODA NOUA 2-TMBJJ6NJ2JZ169973.txt
    • EEXCALADE
      Problema e la motor . Remediaza erorile si spoi curata dpf-ul ,daca e nevoie .
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!