Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 856,9k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,6k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,4k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mcn_vld
    3. 119,2k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,9k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   9 Membri, 1 Anonimi, 274 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • ionut cristian cxi
    • marius1982.11
    • andrei207
    • Zamoldac
    • dj.martzian
    • PaulBLB
    • jakaro
    • Ionutz83
    • cristi511
  • Images

  • Posts

    • Golfizz2
      Dragi colegi, nu am un istoric la mașină, dar din poze arată bine distribuția la un Golf 4, cod motor BCA. Voi ce ziceți? Să investesc in alta, sau să o mai duc până in toamnă pe asta? Se mai aduna și km pana atunci. 
    • nsalexandru
    • corad0
      Landsail sunt super ok, testat pe propria "piele" LS388 timp de 2 ani! 😉 Am vazut si C 63 AMG, Range Rover, BMW seria 5 incaltate cu Landsail, sunt peste medie! E adevarat ca nu sunt nici cele mai ieftine insa sunt cele mai bune "chinezisme" . 😘  Am lasat review, ma rog, mi-am spus parerea, am postat poze cu masini premium incaltate cu ele, insa mi-au fost sterse postarile, cica nu erau "la subiect"....ma rog..😒
    • F l o r i n
      Despre ce masina este vorba, ce an, ce model?
    • dumi_DC
      Am verificat astazi, se pare ca acel buton nu functioneaza...desi nu imi aduc aminte sa-l fi apasat vreodata Semnul acela cu masian intr-un cerc este acoperit de volan (din perspectiva soferului) si de asta nu mi-am dat seama.
    • CSS_RO
      Salutări,   tu ai cauza expusă în descriere, pariez că este de la DPF, dar care este soluția, sunt și eu curios.  nu e cazul să-mi dau cu presupusul și nici să fac pe deșteptul scuze :))))   Am avut și eu zilele trecute surpriza să văd după vreo 10 minute de mers, martorul de bujii aprins, dar fără alte semnalmente (fără check engine, și fără limb mode). Totuși pot să spun că s-a cam schimbat mirosul eșapamentului...a început să miroase ca după BMW uri.... 🤢   Pe tester am următoarea eroare   7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit            P2563 00 [032] - Implausible Signal           Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear              Freeze Frame:                     Fault Status: 00000001                     Fault Priority: 2                     Fault Frequency: 2                     Mileage: 234048 km                     Date: 2025.04.05                     Time: 09:20:02                     Engine RPM: 804.50 /min                     Normed load value: 37.6 %                     Vehicle speed: 2 km/h                     Coolant temperature: 82  C                     Intake air temperature: 17  C                     Ambient air pressure: 1000 mbar                     Voltage terminal 30: 14.640 V                     Unlearning counter according OBD: 39                     Charge Pressure Actuator: activation: 100.00 %                     Charge air pressure actuator: acknowledgment: 90.75 %                     Turbocharger boost control: offset closed: -22.22 %                     High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 55                     High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0                     High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0                     High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 8                     High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 1757.4 mV                     Accelerator pedal travel: 0.00 % Readiness: 0 0 0 0 0   
    • vizitator
      In acest caz iti recomand sa o mai tii in curtea dealerului pana incepe programul rabla, ar fi pacat sa ratezi..numai sa vrea dealerul sa o tina o luna.
    • nsalexandru
      Am pățit aseară o chestie ciudată, n-am pornit mașina de 4 zile și aseară când am vrut să o pornesc, baterie ZERO!    Mi-a dat cineva curent și am pornit-o, totul OK, dar nu mai funcționau comenzile de pe volan, nu mai citea din datele mașinii și nici camera de marșarier nu se activa, am dat resetare din fabrică la navigație și după aceea îmi funcționa camera, comenzile tot nu funcționau, datele de pe mașină nu le citea dar SURPRIZĂ, a pornit amplificatorul și funcționează perfect !! Dar am deconectat navigația, sunt sigur ca dacă o las conectată nu mai am baterie iar în 2 zile. 
    • Kostelinho
      Da     Up … intre timp am observat ca eroare in bord apare in mers in intervalul 1900-2400 rpm. Sau la trepidații mai mari ale mașinii (gen benzi rezonatoare noi sau denivelări mai mari) 
    • rubenfix
      @PaulBLBoscilează când vrea , de exemplu ieri când i-am dat forjă, 0.70/0.90/1.01 dupaia iar /0.10/0.20... Să zic ca nu conta ca aveam 4000 rpm si nici la ralanti, nu conta depinde cum vroia injectorul sau ce o fii .. 🥴 La motorul rece face la fel . Face când vrea.
    • PaulBLB
      Probabil e injectorul de vina. Incearca sa te uiti la valori si cu motorul rece, dupa pornire. Oscilatii ai mereu sau doar in anumite momente?
    • rubenfix
      Dacă dau să plec de pe loc cu frâna de mână trasă, și ridic ușor ambreiajul valoarea urcă si paña la +2.80 😐   
    • dumi_DC
      Verific maine, am fost plecat (fara masina).
    • akon
      Bine, testele...inseamna ca anvelopa chinezeasca despre care am intrebat cu 2 pagini in urma, este peste ''spuma gumelor'' la franare. Nu ar trebui ca toate chinezariile sa fie bagate in aceeasi oala, la fel cum nici cele 'vestice' nu au toate performante nemaipomenite. Trebuie luat in considerare si accesul la cauciuc natural, poate de acolo si problema cu anvelopele scumpe ce crapa dupa 2 ani.
    • PaulBLB
      Daca era din vina cablajului ai fi avut valori de +2.80-2.90.
    • rubenfix
      I-am dat in " gură " pe la 4000 rpm si așa a rămas după.   Când o să se termine motorina care o am mai spre rezervă,ii bag un aditiv de curățare .  Am făcut un log in mers. In log cand a fost la 4000 rpm am uitat sai dau start 😓 LOG-01-001-004-013.CSV
    • Doomy
      @grp yes i am alive , thank's for noticing ...ai ghicit ca munca e un factor important in perioada asta ...o sa revin cu un update pentru ultima perioada ......    Ai ghicit si cu pasiunile ....de parca ma spionezi 
    • _R_A_D_U
      Azi a plecat spre Curtici...
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!