Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,6k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 852,7k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,7k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10k
      postări
    6. 277k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,2k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • cristi511
    3. 119k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • corad0
      Desi interiorul masinii arata ca un fumoar dintr-un conac boieresc, (fotolii de piele si lemn lacuit peste tot, o ambianta pe masura la care contribuie si un sistem audio rasfatandu-te cu cele mai calitative acustice) unde poti sa "pufai" un trabuc de calitate, nu mi-am permis acest gest, fostul proprietar a ingrijit masina intr-un mare fel si n-a fost fumator. 🙏   Nici eu nu sunt fumator, dar am ars 🔥 totusi un trabuc afara inconjurat de verdeata din gradina, uitandu-ma la masina, relaxandu-ma, sorbind o bere buna si ascultand pasarelele, dar abia dupa ce am terminat de oferit putina afectiune masinii mele dragi. ❤️   Am aspirat mocheta, desi n-am avut ce sa aspir, neavand pasageri in spate, totul este protejat oricum de covorasele de cauciuc+textil pe care le-am luat suplimentar.    Am sters interiorul si trimurile cu microfibra si o solutie speciala, (geamurile si suprafetele de sticla le-am sters cu hartie moale absorbanta) apoi am adaugat un "refresh" (scaunelor, banchetei, volanului, "toiagului de viteze" , fetelor de usi si tuturor suprafetelor acoperite de piele) cu ajutorul unor servetele umede speciale dedicate care contin ceara de albine. 🐝   Intotdeauna am avut un bradulet parfumat in masinile mele, mi-a placut acest aspect clasic, poate ca sunt mai de "moda veche", cine stie?    Baloo 🐻 este deja de 1 an in posesia mea, "pluteste" pe autostrazi zilnic si imi pune un zambet tamp pe fata, de fiecare data cand "ma cuprinde" in TRONul sau si ma rasfata cu ce are el mai bun de oferit: siguranta, liniste, confort, lux si calitate oriunde pui mana! Exact ce am cautat! 😎   Ma bate gandul sa fac o escapada pana in Sudul Frantei la volanul sau vara asta, am mai facut acest trip la volanul Cayenne-ului si este o experienta aparte, necesitand traversarea prin Canalul Manecii cu trenul. As vrea sa ajung si cu Phaetonul prin tunelul celebru din Monaco, pe circuitul stradal de F1. Coasta Frantei este minunata si ofera niste peisaje de poveste, plaje de top, mancare pe masura si cel mai bun vin rose de pe planeta. Recomand sa vizitati, daca aveti ocazia sa ajungeti pe acolo sau doriti sa va faceti un concediu deosebit. O sa va tin la curent, momentan inca dezbat cu sotia unde sa mergem, nu am stabilit nimic, dar am nevoie sa imi incarc bateriile, vremea din UK este 🤬!   Nu stiu cat pot reda niste poze facute cu un A55, insa mie imi place rezultatul:      
    • lupo_bv
      Cum ai tras concluzia că rotile merg ușor înfrânate. Mai exact cum ai verificat?
    • Adrian Marcu
      Problema cu rateurile a fost remediata, water cooler ciupit. Rămân smuciturile de la relanti dar cu astea pot să trăiesc.
    • Andi414
      Din ce am observat pare ca si-a mai revenit putin. Nu am mai putut sa ajung in deviatie de +3. Cu motorul rece urca pe la +1.5 in conditiile mentionate de sarcina medie, iar pe masura ce se incalzaste urca tot mai mult. Cam la +2.5 se opreste, am reusit sa il duc in +2.8, dar pt foarte putin timp. Probabil ajuta injectorul nou, dar tot mi-i se pare mult Pt compresie limita admisa de producator intre cilindrii e 5bari diferenta si eu am 3.5 bari diferenta. Si pe cilindru 4 am 27.5bari si nu are deviatii de +3, nu cred ca am vazut vreodata sa sara de +1. Am dat jos si admisia si era destul de putina calamina pt 300k km, avand in vedere ca n-a fost curatata niciodata. Nu erau obturate porturile din chiulasa de la supape, am vazut mult mai infundate care nu aveau pb asta. Probabil ajuta faptul ca nu am update-ul la dieselgate. EGR e de asemenea original si inca nu da erori.
    • sk100it
      Dragi colegi,intampin o problema la cutia de viteze,Vw Lupo,motor Auc.Rotile din fata merg usor infranate,dar problema nu este de la etrierii frana,problema este din cutie.Este posibil ca un rulment de la grupul diferential sau de la arborele secundar ,cel cu pinionul de atac sa fie vreun rulment pe duca?Nivelul la ulei este corect,l-am verificat.Este posibil sa se distruga cutia din acest motiv.Nu huruie,nu face nimic,doar faptul ca rotile fata merg usor infranate.Multumesc frumos
    • gabi_gci
      Salutare tuturor,   Daca se poate, va rog mult  decodare pt seria WVGZZZA1ZLV133257 Multumesc frumos.
    • leototti73
      Adică, ce fel de calculator trebuie să iau? Dă-mi un exemplu, pot pune orice fel de terminație adică 1K0 959 7__, mai trebuie schimbat și circuitul de pe ușa. Circuitul l-am luat odată cu calculatorul și motoraș (2006) adică cu "Can"! Ok, schimb calculatoru, și mai departe.... schimb  și mufe se potrivesc pini sunt pe același poziție can cu lin-ul? Nu pun decât pinul poziția 8 la calculatorul ușa spate și îl duc la ușa din față (șofer) calculator poziția 15. ..!  Scuze, dar am nevoie mai multe detali să pot să înțeleg ce și cum se leagă. Nu vreau să fac vreun scurt sau să-mi ia foc mașina. Te rog... 
    • andrei_221
      este in mijlocul bordului, pe partea soferului, cam in dreptul ceasurilor de bord.
    • tetea
      Dacă vânzătorul nu are tot istoricul și facturile, cel mai bine este să mergi cu el la reprezentanță și să ceri un raport cu absolut tot ce s-a schimbat, revizii etc. Așa afli toate detaliile și dacă a avut alte probleme pe perioada garanției. Start-Stop-ul se poate dezactiva și, referitor la baterie, de obicei ține cam 5-6 ani sau mai puțin…
    • iulik_ro
      Salutare, am găsit aceasta eroare și nu baga aer la picioare. Ma puteți ajuta va rog cu poziționarea motorașului?
    • grp
      După ce le-am scos și le-am montat apoi la loc, cel de la șofer "sare" în jos ca și cum l-ar impinge un arc, iar cel de la pasager se comporta aproape la fel, doar că stă mai aproape de plafon. Am crezut că le-am inversat, dar când le-am montat invers nu mai funcționează luminile de la parasolar?!   Aveți un film mai jos cum se comporta. Ce e de făcut?    
    • F l o r i n
      Incarca cât și când e nevoie. Poate sa fie 12,x V....sau 15V, în funcție de ce ii trebuie.
    • F l o r i n
      Da, nu vor merge pe masina ta, ai luat alta generatie, acestea sunt pe can, tu ai nevoie pe LIN, la anul tău de fabricație 
    • F l o r i n
      Nu. Trebuie sa montezi obligatoriu can gateway de Passat B6, dacă vrei sa ii mai lucreze ELV ul/ blocatorul de volan. Rcd510 merge, poți face update la can gateway ul actual sau sa îl inlocuiesti cu un 3c0.....E în sus, ca să nu descarce bateria. 
    • Dudutz18
      GTI sau GTD ? 😅   Am mers pana la Corbu cu maxim 130 pe ACC, 2 persoane, AC si bagaje. Parca nu mi-a venit sa cred cand am ajuns  
    • danny_nt
      Salut, multumesc mult pentru detalii. Chiar mult peste ce cautam. Am fost azi sa vad masina si in general arata bine si merge bine mi-a placut cum se comporta fara zgomote suspecte si cutia foarte silentioasa.  Ce nu mi-a placut omul e complet atehnic nu stie ce s-a schimbat la ea in afara de filtre si ulei si placute. M-am uitat in carnetul de service si vad ca schimburile le-a facut la  aprox 15.000, acum are 12000 de la ultima revizie si se pregateste sa-i faca schimbul de ulei si filtre. Poate il conving sa le schimbe inainte sa o iau eu mai economisesc ceva 🙂 Ce am aflat sigur e ca nu a schimbat uleiul in cutie nici nu stia ca se schimba si nici de bujii nu stia sigur daca au fost schimbate. Placutele din ce am vazut mai duceau, erau aproape de jumate. De pompa n-a stiut nimic iar distributie credea ca la 180k se schimba sau verifica. O sa vb si cu mecanicul meu sa vad el ce zice dar in mare sunt hotarat sa o iau si ma apuc sa-i schimb prima oara uleiul in cutie si bujiile. E prima oara cand merg cu start stop si nu mi-a placut deloc senzatia sper ca se poate dezactiva din soft, in cativa kilometri a pornit de zeci de ori. Apropo bateria cam cati ani duce la astea start stop? Daca masina are 5 ani nu cred ca a fost schimbata.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!