Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,6k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 852,7k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,6k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10k
      postări
    6. 277k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,2k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • broink
      Salut! Ma puteti ajuta si pe mine cu decodarea VIN-ului? Ma intereseaza optionalele, TMBAR7NE1J0306388 Multumesc.
    • andreimnc
      La roata dreapta fata nu stiu exact tot ce s-a schimbat.
    • acidone77
      Ramai la Motul 5w30. E ok pt norma 504.
    • lupo_bv
      Unde s-a intervenit în urma accidentului?  
    • andreimnc
      Salut!Detin un Golf 5 2.0 TDI si in urma unui accident a fost in service.Cand am luat-o din service am observat ca intra foarte greu intr-a 5a si a 6a.Si pornita si oprita este exact acelasi lucru.Parca nu mai are ulei in cutie,necesita foarte mult efort chiar si dus schimbatorul in partea dreapta.Mentionez ca inainte sa fie in service nu a avut nicio problema la cutia de viteze si nici in prezent nu prezinta la celelalte viteze.De asemenea accidentul nu a provocat daune la motor sau la cutie in vreun fel. Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
    • zidanne
    • Teodoreanu
      Va salut ! Si la mine au aparut fisuri la banda led . Saptamana asta merg la service sa vad ce raspuns primesc . Nu are nici o legatura cu spalarea , la mine numai partea stanga este afectata in 3 locuri . In dreapta de ce nu este ? Am spalat masina numai pe jumatate ? Sunt de proasta calitate si pe forumurile de afara sunt multi posesori cu aceasta problema . Plus la mine partea dreapta se desprinde cauciucul nu mai adera pe caroserie .
    • martea
      eu nu am GPF, nu se recomanda 0w20 la mine e o generatie mai noua la tine motorul
    • 1Q Andrei
      Am facut o cerere la ei sa schimb bucsele spate la T5 Multivan,daca o sa imi raspunda si merg acolo o sa revin cu informatii.
    • AlexCosmin
      asta e imbinarea pe unde se pierde tot freonul in maxim o luna 
    • EEXCALADE
      Cateva mii de euro . Se rup varfurile si cad in motor . Cazuri rare ,am avut cam 3-4 in ultimiii 10 ani ,dar nu merita riscul . Una recenta
    • BeciAcustic
      Mergi pe 0w20 mai ales la cati km faci. Eu merg cu 0w20 cu masina de noua si acum am 60k, fara probleme si fara consum de ulei.
    • Dan Cristi
      Chiar nu-mi mai aduc aminte cat am dat pe ele,parca vreo 600-700 lei amandoua.Au fost GKN si le-am luat de la un magazin de piese auto de la mine din zona(autobro).Cat despre service,le-am schimbat la Turnu Magurele la un prieten.E destul de simplu de schimbat,orice mecanic o poate face.Imi aduc aminte ca a fost nevoie sa cumpar burdufurile separat,impreuna cu o bucata de cauciuc ce vine intre capul de planetara si burduf.Asa sunt si cele originale(pentru ca sunt produse de GKN).Cele din cutie nu s-au potrivit.Si ca sa fiu linistit,am schimbat si capetele exterioare,tot cu GKN,asa stiu ca am planetare noi,identice cu cele de fabrica.Si neaparat,verificati tamponul de la cutie si cel din cadru motor impreuna cu cel antibalans.Le-am schimbat si pe astea de curand si s-a simtit o diferenta imensa.Cel ce tine cutia dsg era zob.Le-am luat pe Lemforder (2bucse de plastic din cadru,antibalansul si cel de sub baterie.
    • martea
      Salut! Vin cu 2 intrebari catre voi 1. Daca masina este setata pentru interval de schimb variabil, valorile ce le afiseaza masina pentru schimb de ulei se schimba in functie de cum este condusa? Sau care este diferenta fata de intervalul de schimb fix? 2. Intrand pe oil selectors de la mai multe branduri de ulei, primesc tot felul de recomandari difererite. Motorul in cauza e 2.0TSI 230hp pe Octavia din 2017 cod CHHA. Producatorul recomanda (2.0 l/169 kW CHHA 5.7 l 6.6 l VW 504 00 VW 502 00) - adica si 504 si 502 iar paginile de ulei de pe net: Motul recomanda de toate: 0W30, 0W40, 5W30, 5W40 Mobil1: 0W20, 0W40, 5W40 Shell: 0W20, 5W40 Liqui Moli: 5W30, 5W40 Nu mai stii de care sa bagi   Utilizare 75% in oras - in ultimul an am facut in jur de 4mii km - vreau sa schimb uleiul acum doar pentru ca a trecut anul, nu ca as fi mers prea mult.   Ce recomandati? sa merg pe 502 5w40 sau sa raman pe clasicul Motul 5w30 504? Sau sa incerc noul 0w30 sau 0w40? Mentionez ca nu stiu ce e acum in motor - schimbul a fost facut de fostul propiretar in reprezentanta si nu e specificat  in fisa de service tipul de ulei ci doar cantitatea ce a intrat.
    • Vlad-Mihai
      Salut, multumesc de raspuns. Pai cam la ce daune majore te referi? Daca ar fi sa cred istoricul masinii din reprezentanta ca nu au fost schimbate niciodata in 12 ani si 270 k km, inseamna ca trebuiau sa cedeze de mult. Eu am masina de 50k km si 2 ani si nu le-am schimbat.  
    • rdirectoru
      2 mii de euro reducere de la dealer sau o iei în leasing?
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!