Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,6k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 852,6k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,6k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10k
      postări
    6. 276,9k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,2k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • Nenciu Victor
      salutare, noul tiguan din familie, model 2021, 2.0 TDI 150CP cu 50.000 km adus din germania, nerulat in ro, luat prin weltauto, am planul de service digital de acolo, schimburi facute in reprezentanta ... I s-a pus numai ulei original vw 0w-30, schimbul de ulei il va mai face la iarna sau toamna ca e LL si atunci vreau sa ii resetez si intervalul, plus ca nu se va circula mult cu masina ... Ii pot pune 5w-30 de la Motul ? Respectand normele bine inteles ... Si ii fac schimbul pe la 10.000-15.000km, nu stiu exact daca se poate reseta intervalul de timp la cati km vreau eu sau e prestabilit. Daca nu e prestabilit, il voi seta la 10.000 km  Ma gandesc ca LL Original VW din Germania, e mult mai calitativ decat ce se vinde in Ro, original VW   Voi ce spuneti? La toamna sau iarna pentru ca atunci va mai scade si nivelul de la ADDBlue si sa fac ceva mai complex ... 
    • sebage
      Ar fi interesanta si o verificare a cunostintelor, in general si chiar si a unui astfel de sistem. Asta doar asa, pentru a nu mai avea parte de discutii desre persoane, cand tema ar fi una tehnica. Doar ca, in cazul de fata, personal nu am contrazis nimic din ceea ce a fost scris(desi s-ar putea unele completari). Pur si simplu, am mai prezentat inca un motiv, atata tot. Un motiv real, verificat si ce sa vezi, cel mai simplu de eliminat dintre toate celelalte. Oricum este ultima completare pe aceasta tema, observ dorinta de detinere a adevarului absolut si nu am de gand sa atentez la ea. Scuze tuturor celorlalti, pentru off topic.   L.E. Indiferent de statutul de pe aici (care nici nu ma impresioneaza, nici nu ma intimideaza), personal as prefera sa ne abtinem de la atacuri si consideratii la persoana. Daca suntem capabili, daca nu, fie ... Promit solemn ca nu o sa caut lamuriri tehnice!  
    • vlahdacoroman
      @sebagee plin pe grupuri si pe facebook de pareri,fiecare cu propria parere,fiecare se "pricepe"! Mai greu este sa explici sau sa demonstrezi "parerea",deci zero argumente cand nu cunosti un sistem ! Imi plac maxim aceste "pareri" si opinii,care vin de regula,de la fix cei care cauta "lamuriri" tehnice in cazurile personale,dar devin brusc "experți" in cazurile celorlalti!  
    • SO22012FL
      Salut! Acum câteva zile, stand în parcare, AC-ul nu a mai funcționat pe mașina mea. Am condus până acasă și tot așa, cred că nu a mers. A doua zi, am plecat la un drum de 15 minute și a mers, la fel la întoarcere. Urmează câteva drumuri mai lungi și aș vrea să știu unde mă situez. Menționez că aerul este OK dpdv al temperaturii. Am mers la 24 grade ieri, și întoarcerea, 15 minute și unul scurt. Totul OK. Ce s-a defectat? Vă mulțumesc!
    • adrian001
      Nu cred ... nu ar avea sens sa mai porneasca regenerarea in cazul asta. Cum/cand ai confirmat asta ?    @vlahdacoroman Are perfecta dreptate, orice variabila intra in partea de combustie poate fi cauza. In pricipal, in procesul de diagnosticare trebuie urmariti parametrii de functionare in timp real pentru a gasi cauza, dar ai nevoie de o oarecare experienta/intelegere aprofundata a sistemului ca sa stii dupa ce sa te uiti si mai ales ce valori ar trebui sa vezi. Cauzele pot fi foarte complexe in anumite cazuri, dar si relativ simple in altele daca de ex. unul din senzorii de tempertura de pe evacuare raporteaza valori incorecte/prea mari fata de realitate.
    • sebage
      Chiar si o cantitate prea mica de motorina in rezervor, are cam acelasi efect. La Golf 6 cu motor CFFB, fix asa se manifesta atunci cand ai motorina in rezervor, sub o anumita limita. (aparent intra in regenerare dar fara postinjectie)   P.S. @adrian001, bine! Pentru ceilalti, da, este confirmat, in general nu spun povesti sau vise.
    • vlahdacoroman
      Orice poate contribui la neatingerea temperaturii de 650 grade in special un flow de gaze incorect,cauzat de: -injectoare -turbocompresor -egr -debit masic citit incorect -modificari  software neautorizate  -senzori  -depuneri masive de carbon in galerie -defectiuni mecanice la nivel de ax came si supape,sau alte defecte netratate in timp   O sa apara dilema: de ce nu are erori?!fiindca nu au trecut de limita programata In hartile din ECU!  
    • Scarlat Mihai
      Va salut!  Am întâmpinat și eu o problema la un Tiguan R line 2017 DSG7 2.0 TDI 190CP. La viteza mica  mi s a blocat cutia în treapta 3 și mai apoi treapta 5. După ce am ajuns la service, mi s a spus ca trebuie schimbat mecatronicul. Dupa schimbare cu unul nou, la aprox 500km-700km am avut aceeași problema + cutia a sarit în Neutral. Dacă aveți sfaturi sau pareri v as fi recunoscător.   Multumesc  
    • F l o r i n
      Asa se face. Sunt multe situații în care nu merge ca în documentatie, mânere cu defect, rupte, etc...și te chinuie la demontat/montat
    • F l o r i n
      In general, da. Dar sa posteze eroarea cu textul care apare după ea, sa ii putem da un raspuns 100% exact
    • dydu_kuf
      @Happymandaca pui BBS-uri OEM ar trebui sa nu ai probleme deoarece a fost echipare de fabrica.
    • spido
      Are p01130. Se schimba pompa in 99% dintre cazuri.
    • Florinel9502
      Salut am schimbat contactul la mașină si nu imi merg manetele de la semnalizare si ștergătoare am înlocuit doar lamela de la cheie dar in bord am aprins mașina aia cu o cheie si spirala nu mai știu ce sa ii mai fac si ce sa ii schimb am zis ca ii dau foc. Si farurile se aprind câteodată la punerea contactului nu mereu 
    • alin 105
      Florin, multumesc! Am desfacut manerul, se pare ca din cauza mizeriei adunate in ani, nu era suficienta tragerea spre inapoi+mentinerea manerului tras .Am tinut de maner in pozitia deschis si i-am dat una zdravana cu podul palmei spre inapoi.
    • Iulyan13
      @vp44 te referi la calibrarea cu vcds?
    • grp
      Baterie 5%...   Apa din aspirator arata cam așa după clătirea scaunelor și banchetei spate.    Am spălat și aspiratorul și l-am pus la uscat. După cum am spus am trecut la curățarea plasticelor (și față și verso)     apoi le-am sters și le-am pregătit pentru mâine lăsându-le să se usuce bine până mâine.    Apoi am curățat mocheta foarte bine și am spălat-o cu pompa cu presiune. Până mâine rămâne la uscat, deși ma îndoiesc ca nu va fi nevoie și mâine de soare.      Ultima forțare a fost să curățat caroseria. Mâine ii voi da și plafonul jos, voi degresa încă o data tot si începem operațiunea lipirea! 😁
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!