Jump to content

Revizii (Tiguan AD1)


RoC
 Share

Recommended Posts

Astazi am efectuat prima  revizie la Vw Tiguan 2, 2016, 2.0 TDI, DSG, 4 Motion, 150 Cp - 30.000 km. Am programat-o la Porche Nord, pentru ca este cel mai aproape de mine si am ramas surprins de calitatea si amabilitatea lucratorilor din acest service. Durata lucrarii a fost de 90 min, am fost lasat sa urmaresc toate operatiunile, s-au verificat in detaliu toate partile si instalatiile masinii, presiune, masurare si strangere rotii. Pret decent: 875 lei(ulei+filtru, filtru aer, filtru polen, manopere). Recomand baietii de la Service Expres!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

@RoC Nu vad filtrul de motorină menționat. Nu s-a schimbat sau l-ai omis din enumerare?

Pretul reviziei este decent.

@ALL Unde gasesc lista cu operațiunile de service si km/data la care survin ele? Înainte erau scrise la inceputul caietului de service dar acum acesta este electronic iar in manual nu scrie mare lucru. Ma intereseaza specific pe model si motor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A completat cineva cu ulei inainte de revizie? Eu am 1 an si 8 luni si 27.000 km (2.0 TDI). S-a aprins martorul de bord, insa nu stiu ce ulei a pus producatorul in fabrica.

Multumesc.

Edited by catarad
Link to comment
Share on other sites

Fă-i schimbul cu totul si scapi de întrebări. In loc sa completezi un litru pe care sa il dai jos in 3000km mai bine "completezi" direct cu 4-5 litri si un filtru. Uleiul trebuie sa fie conform cu norma 507 00, ai de unde alege. Cred ca e si topic separat, e un subiect ce nu se va epuiza vreodată.

27k km si aproape 2 ani e suficient pentru un ulei, fie el si Longlife. Nu faci economie la întreținere din uleiul de motor.

Edited by ct_act
Link to comment
Share on other sites

Multumesc. Am pus 500 ml de CASTROL EDGE PROFESSIONAL LONGLIFE III 5W30 1L VW.

Evident ca ceea ce spui tu este absolut corect. Ideea nu era de economie, ci de lipsa timpului. Am completat in ideea de a nu merge cu martorul aprins pana ajung la service. In cateva zile, sper sa ajung si la revizie.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
p.stefan21

Imi poate spune cineva la un Tiguan 2 (dupa 2017), 2.0 TDI, DSG, 4Motion, ce implica a 2a revizie (cea de 4 ani sau 60.000km)? Si un pret ar fi de dorit :)

 

Link to comment
Share on other sites

La reprezentanta ai intrebat?

Link to comment
Share on other sites

Referitor la intrebarea cu completat cu ulei. 

Aseara, dupa 14 500km si 1an de activitate, mi-a aparut in bord indicatorul sa verific nivelul de ulei. Tin minte ca in decembrie cand am pus cauciucurile la reprezentata, m-au avertizat sa fiu atent la nivel si cand va fi nevoie, ei recomanda castrol longlife 3

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Prima revizie facuta saptamana trecuta la 16.000 km (schimb ulei + inspectie) a decurs ok.

Au fost facute urmatoarele operatii:

- schimbate filtrele (ulei, polen)

- ulei Castrol Edge Long Life III 5W30 (pe joja uleiul era aproape la minim inainte de revizie)

- reglat faruri (Led Top - nu am solicitat asta)

- Test diagnoza, materiale mici, cartus filtru, surub evacuare ulei

- baterie buna dar necesita reincarcare (start/stop nu functioneaza mereu, dupa ce am plecat de la revizie a inceput din nou sa functioneze ok)

Am reclamat pe garantie urmatoarele:

- erori senzori parcare fata (au repozitionat suportul de numar, momentan nu mai primesc erori sau fals pozitive)

- scartait scaun dreapta fata la accelerare/franare (raspunsul a fost ca se confirma dar nu stiu de la ce este, sa las masina la ei vreo doua zile pentru a demonta scaunul)

- coming home se stinge la incuierea masinii (m-au trimis la manual in loc sa schimbe setarea din VAG) 


Revizia a fost efectuata la PBN si a avut un cost total de 1200 RON

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut aceeasi revizie acum 1 luna jumatate tot la PBN , insa am vrut sa-mi schimbe si filtrul de aer. Nu mi-au reglat farurile si am platit 1050 lei.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Revizie de 3 ani (26K Km) - 1550 lei la PBV. S-a schimbat ulei motor+ filtru ulei, ulei Haldex, lichid frana plus revizie trapa panoramica.

72684267_2225328557757457_8798904537864732672_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

@Catta83

Două întrebări:

- uleiul la Haldex trebuia schimbat la 30k /3 ani sau asa ai cerut?

- vad acolo "refuz actiune 60c9" cred ca e cea cu luminile ambientale la trapă, de ce nu o faci? La mine s-a facut, ledurile au ramas aprinse, nu s-a desfacut decat puțin in față, nu am zgomote. Ai alt motiv?

Offtopic: La modelele care au venit cu ledurile dezactivate din fabrica inteleg ca le activeaza din nou la prima vizita service (am citit pe forumul din UK).

@Vlad_1

in ce a constat "4 scurgere apa verificat"? Ce si cum au facut? Au desfacut sa verifice furtunele?

Vad la ambii "necesar incarcare acumulator". Folositi mașinile rar sau este o boală dată de managementul "modern" al bateriei?

Edited by ct_act
Link to comment
Share on other sites

La mine imi incarca bateriile cum ma prind la ambele masini, una cu management, una fara. La Haldex Gen 5 se schimba uleiul la 3 ani indiferent de kilometraj. Ideal ar fi sa cureti si sita pompei.

Link to comment
Share on other sites

@ct_act

 - nu am cerut eu, cum a zis si @vdragos, e operatiune standard la revizia de 3 ani

- da, 60C9 e cea cu luminile ambientale si nu o fac in ideea sa nu ma aleg cu zgomote ceva ulterior; se pare ca trebuie sa o refuz in scris la fiecare vizita in service..

Cu bateria la mine probabil e folosirea mai rara, in timpul saptamanii fac fie drumuri scurte, fie deloc, ca mai am o alta masina mai mica adaptata vietii de oras.

Link to comment
Share on other sites

@ct_act

Nu stiu in ce a constat "4 scurgere apa verificat" , m-as gandi ca pe la trapa.

Legat de baterie, consultantul lor a zis ca e normal ca testul l-au facut imediat ce a pornit si sa nu imi fac griji.

Dar da, folosesc rar masina, in weekend pentru plimbari in afara bucurestiului.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A 2 revizie la 30k km cu preturi din Irlanda.

Scurgere de ulei din transfer box cu 3 luni inainte sa expire garantia (se poate vedea de la sec 16 in video https://video.citnow.com/vpnXWyYBNp8 ) . Stiti cumva de au trebuit reprogramate cheile dupa ce a fost schimbata piesa respectiva ?

WhatsApp Image 2019-11-09 at 7.18.33 PM.jpeg

Edited by p0cait
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

buna ziua.

am avut 3 discutii cu angajati ai PBN referitor la revizia 2 pt Tiguan 2018.

conform celor spuse ea se face la 30000km sau 2 ani dupa prima revizie, care apare prima. oricum ei spun ca calculatorul de bord ma va notifica cu cateva mii de km sau 1 luna inainte de aceasta. de asemenea ei recomanda ca anual sa se faca o inspectie, si aceasta va fi notificata de calculatorul de bord.

sper ca mai clarifica din ceata.

Link to comment
Share on other sites

Pentru cei care sunt la interval flexibil (ulei longlife) este asa cum spui, la 30k sau 2 ani iar in functie de stilul de mers masina iti poate da avertizarea mai devreme (daca mergi tare/oras, are niste algoritmi).

Dacă vrei la interval fix, este 15k sau 1an, ceea ce prefer si eu, chiar daca merg tot pe ulei longlife.

Pentru intervalul fix/flexibil iti comunici optiunea la dealer.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, stie cineva daca la cutie se face inlocuirea de ulei si filtru(dsg7 2017), la service la PNB spunea un baiat din service rapid  ca e capsulata si  cu ambreiaj umed si nu se face service niciodata. Am ramas pe ganduri de atunci.....

Tiguan 2017 high 2.0 190hp 30k

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut. Si eu am facut o rezervare pa PNB. Mi-au trimis pe e-mail devizul de plata si operatiuni. Cost total in jur de 1800 ron. Am facut solicitare pentru inlocuire sau curatare sita haldex si mi s-a raspuns ca nu se face aceasta operatie si nici uleiul de la cutie de viteze manuala nu se inlocuieste. Am mai facut aceasta solicitare, cu sita haldex si la alte cateva serviceuri si am fost refuzat. Un singur service a acceptat dar cu manopera de 250ron. Exista o procedura pe youtube in care se explica foarte clar cum se procedeaza si nu mi se pare complicat. Este acolo un cablu al pompei care se scoate si 2 suruburi ale pompei. Aceasta are 2 o-ringuri, daca lucrezi cu grija nu cred sa ciupesti o-ringurile. Marea intrebare este, pentru cine stie sau banuieste, de ce refuza serviceurile, in general , aceasta operatie? Va multumesc. 

Tiguan 2.0d 110kv, cv manuala, 2017, 60000km.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca nu se regaseste in procedurile de service furnizate de fabricant.

Link to comment
Share on other sites

Azi am inlocuit personal uleiul la haldex. Sita era complet infundata. La 58000km. Daca vreti sa nu apara probleme, curatati-o personal. Am renuntat la revizia programata.

F1.jpg

F2.jpg

F3.jpgimg5.thumb.jpg.ad3bff30221ce19ad289885081ceb070.jpg

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Discutiile despre curatarea Haldexului se poarta aici:

E greu, dar se poate, multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Similar Content

    • Doomy
      By Doomy
      Era timpul sa fac o schimbare......   dupa 9+  ani petrecuti in compania vechiului  Explorator era timpul pentru ceva mai nou .... si acel ceva mai nou a venit sub forma acestui Tiguan 2.0 TDI , 4motion CFFB   .  Povestea lui incepe cam asa ... 
      Am decis in ianuarie anul acesta ca voi schimba masina , din diferite considerente : spatiu , varsta fosteia , dorinta de 4x4 , pitici pe creier,.....etc .  Am zis ca de data aceasta nu vreau sa ma grabesc , cu banii in buzunar si timpul printre picaturi  am inceput sa caut variante pentru masini posibile . Tiguanul deja era top in lista dar nu am ezitat sa cer oferte si sa fac test drive cu alte modele de masini noi  gen Kia Sportage sau Suzuki Vitara.... . Nu vreau sa intru mult in detalii cu celalalte marci doar ca in bugetul meu la masina noua  aveam toate optiunile din "lume" mai putin 4x4  daca mai faceam un mic efort ajungeam si la tiguanul AD1 nou dar fara 4x4 si cu cel mai mic motor , asa ca am ramas pe Tiguan 5N2. 
      Am zis din start ca nu vreau sa dau sansa masinilor din tara si ca vreau personal sa o aduc  cunoscand bine piata auto de la noi si ce minuni poti sa gasesti .   Am plecat cu cateva optionale care erau obligatorii pe lista de cautare  dar si anumite optiuni care nu trebuiau sa fie pe lista de optionale : 
      Ce vroiam eu :  
      Model Track & Style ( 2012->2015)  Xenon   Volan cu comenzi  Incalzire in scaune  Navigatie(oricare)  Interior Beige (preferabil Piele integrala dar mergea si Alcantara )  Ceasuri Color Proiectoare ceata Clima Carlig remorcare OE Kilometrii cat mai putini , targetul era pana in 80.000 km   Ce NU vroiam eu :
      Buton Start  Suspensie DCC Trapa Panoramica Culoare neagra  exterioara Lunile au trecut , am ajuns in Mai cu zeci de telefoane date si peste 12 autoturisme urmarite  pentru postul de Explorator    .   Majoritatea care le gaseam nu aveau  toate optiunile dorite , sau aveau probleme de natura "accident" , cunoscatorii/pasionatii stiu ce inseamna si cat stress implica o astfel de cautare ....
      La inceputul lunii Mai am primit un telefon de la un prieten care lucreaza intr-un dealer VW din zona Buzau care stia ca eu sunt in cautare de masina ...ce masina si optiuni preferate  care mi-a zis direct la telefon  "Cineva a venit la noi si a incercat  sa schimbe un Tiguan manual  cu vreo 69.000 km cu un Tiguan automat cu 135.000 km  , schimb pe schimb  si noi nu l-am putut ajuta...."     Am luat toate datele masinii , am facut verificarile necesare si au iesit OK , din lista mea de optiuni nu era cu Track&Style  si avea Trapa dar in rest avea mult mai multe alte optiuni pe langa cele dorite de mine printre care interiorul Beige de piele.   Am zis ca merita vazut .....asa ca intr-o Sambata am plecat spre Buzau sa vad masina , iar dupa 3 ore de verificari amanuntite , sub masina,  VCDS , vizual si test drive  iar dupa toate testele facute ....am zis in sfarsit ca asta este masina pentru mine !  Dupa ce am cunoscut si proprietarul  nu mai aveam nici un dubiu , persoana in varsta pe la 65 ani care in urma unei probleme medicale nu mai putea folosi corect piciorul stang  asa ca  vroia sa schimbe masina cu orice pret cu una automata.  
      Istoricul masinii este destul de simplu  : 
      In August 2017 a fost cumparata din Reprezentanta VW din Berlin in posesia careia a fost inca de la productie  , adusa in tara pe roti  de proprietar  , dusa in reprezentata VW la noi in tara si efectuata revizia la 69700 k (filtre +ulei +lichid de frana )  apoi din August 2017 pana in Mai 2018 au fost facuti doar 325km   , masina fiind predata catre mine cu 70.025 km in starea de mai jos  

      Si acum sa inceapa partea de prezentare  a noului  Explorator 
      Model Sport&Style  productie 09.2012 pe carte este 2013  , 2.0  TDI 4motion cu motor CFFB cu 70.025 km .  
      Printre dotarile care merita mentionate sunt : 
      Webasto  Trapa Panoramica Park Pilot si senzori de parcare Driver Alert  Directie cu Servotronic Lane Assist Dynamic Light Assist Alarma de fabrica Scaun Electric Sofer Navigatie RNS 510 cu hdd 30gb Bi-Xenon Carlig Remorcare Interiorul Beige este cel care  a adus punctul decisiv , eu pe germania nu am gasit nici un exemplar care sa intruneasca macar 8 din 10 puncte enumerate mai sus ,... marea mea slabiciune !! ma topesc dupa acest interior. 

       
      Lista cu modificari care vreau sa le fac  este destul de lunga , unele fiind facute deja la momentul pozelor , o sa revin cu un alt post sa detaliez modificarile / accesoriile.  
      Enjoy!

       
       
    • andREI
      By andREI
      La proaspat achizitonatul Tiguan (care nu a venit cu carte service iar manualul e in germana) nu sunt sigur care este presiunea recomandata pentru anvelope.
      Presupun ca presiunea depinde de dimensiunea anvelopelor si de incarcarea vehiculului. In prezent am anvelope de 235 / 55 / R17 si m-ar interesa presiunea pentru utilizare normala (nu incarcare plina).
    • Michael
      By Michael
      Iata ce va mai primi Tiguan ca optiune anul viitor: "Next year an electronic suspension control system will be added. Tuning will then vary situation dependently between the levels Comfort, Normal and Sport". Sunt curios in ce va consta exact acest sistem
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept