Toată activitatea
- Ultima oră
-
razvi_moldo şi-a înregistrat cont de membru
- Astăzi
-
Pune o poza, sa vedem ce ai cumpărat
-
Problema senzori parcare spate T5 Multivan
F l o r i n a postat în topic iniţiat de florin83 din VW T4, T5 & T6
Modulul senzorilor sa fie de T5 nu de T5.1 (facelift) si conectare instalatie cf schemei de T5 -
F l o r i n s-a abonat la Adaptive Cruise Control - ACC - Modalitate functionare , Probleme & Retrofit (Golf VIII) şi Keyless access Golf VI / Jetta
-
Fa-i o diagnoza, sa vedem ce erori ai
- 76 replici
-
- key
- keyless access
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Ce an de fabricatie este masina?
-
Adaptive Cruise Control - ACC - Modalitate functionare , Probleme & Retrofit (Golf VIII)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de traffictours din Golf VIII
Fa-i intai o diagnoza, sa vedem ce erori ai - in funcție de acestea, te putem sfătui mai departe -
Probleme Cu Avertizarea Sonora - Buzzer ars
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Paul_VW din Golf V & Jetta
Nu este complicat, desfa ceasurile si schimba buzzerul -
zidu' s-a abonat la Probleme motoare 2.0 TDI (Tiguan 5N & 5N2)
-
Probleme motoare 2.0 TDI (Tiguan 5N & 5N2)
zidu' a postat în topic iniţiat de m0nique din Tiguan 5N & 5N2
Salut, Tiguan facelift 2013, CFFB, 4x4. A cedat capsula de vaccum de pe EGR si din motivul asta da tot soiul de erori (in principal cea de positie a actuatorului de turbina). Cu putina atentie se observa ca "spira" - martorul luminos in forma de spirala incepe sa se aprinda dupa ce motorul se incalzeste si in anumite momente in care incearca sa deschida racitorul de gaze al egr-ului. Anuland electrovalva corespunzatoare erorile de pe turbo dispar, motorul mai da oeroare pe care nu am apucat sa o scanez - probabil vede ca nu mai are electrovalva in circuit - doar la ralnti, Capsula a fost testata cu pistolul de vaccum, de la electrovalva aferenta (cea de deasupra filtrului de ulei) si nu tine vaccum deloc. In urma cu ceva vreme nu venea ca piesa separata. Se schimba racitorul de gaze cu totul. Acum este disponibila fara probleme, chiar la preturi foarte mici (63 ron - 240 ron). Este prinsa la locul ei prin 2 suruburi de 6 si apasata pe tija de actionare a racitorului. Problema: nu reusesc sa ajug la ea. Nu este vizibila nici pe sus nici pe jos avand in vedere ca masina este 4x4. 2 servie bune mi-au dat ca solutie demontare semipunte, demontare grup fatza, etc, ca sa ajunga la ea pe jos. Informatii incomplete de pe net spu ca se poate ajunge la ea dand la oparte DPF si turbina Cum se poate schimba capsula in cel mai rapid si mai putin costisitor mod posibil ? -
Carlig remorcare - Golf 6 / Jetta
vlady_zch a postat în topic iniţiat de Master_Blaster din Golf VI & Jetta
Multumesc, dar am mai fost o data in situatia asta si nu m-am descurcat....prea complicat! -
Probleme cu temperatura si nivelul de motorina - dupa pornire motor
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de snicola din Passat B7
Asta nu am putut lua in calcul . Cum au reusit ? -
Mașini electrice - merita sau nu?
gabriel88 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Cam asta inseamna, probabil candva va fi implementata celor care chiar sunt independenti 100% de reteaua nationala. Sa traim cu cheltuieli zero nu cred ca va fi posibil. Cum si in tarile nordice sau uk muta acciza de la benzina catre cei cu masini electrice. https://www.energetskiportal.com/what-is-the-sun-tax-and-why-some-countries-punish-their-prosumers/ -
TaviOctavian şi-a înregistrat cont de membru
-
Probleme Cu Avertizarea Sonora - Buzzer ars
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Paul_VW din Golf V & Jetta
NU. -
Codul dat de tine nu corespunde cu nici-un senzor de temperatura gaze evacuare.
-
Da au doi senzori identici in apropierea egr, am verificat la 3 mașini, numai că nu se numesc senzori temperatură recirculare gaze arse2, același tip motor și toate au aceeași valoare 2.222°C 03N906081A senzor temperatură aer așa se numesc Este posibil să nu citească testerul corect, nu-i interfață originală, ce pot zice! Eu m-am legat de aceste valori de aceea am inceput sa verific cam toți senzorii care au legătură cu dpf! Mulțumesc !!! Numai bine vă doresc tuturor!!!
-
Daddybarakuda s-a abonat la Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw
-
Incalzire stationara Eberspacher (Webasto) - Mod de funcționare / Probleme / Retrofit (Touareg 7P)
tavitara a postat în topic iniţiat de Gigel66 din Touareg 7P
Am deblocat unitatea de incalzire cu o interfata la cineva Am testat o ora apoi o jumate de ora si totul ok Verific si perioada urmatoare , poate a fost blocata de la depuneri sau altceva si nu de la un scurt la masa Eroarea nu a mai aparut -
Probabil ca un om hotarat poate sa bage degetul pe la busonul de umplere cu ulei si tot reuseste sa-l miroase. Acusi vor urma postari ca uleiul meu are aroma de trandafiri, altul de capsuni.
-
Probabil de aia la modelele actuale s-a eliminat joja fizica, ca sa nu mai analizam uleiul frecandu-l intre degete, dupa miros, dupa culoare etc.😀
-
Probleme Cu Avertizarea Sonora - Buzzer ars
alexedy2006 a postat în topic iniţiat de Paul_VW din Golf V & Jetta
Aveti idee pot adapta un buzzer pt senzori undeva in bord, legat de releul de semnalizare, ca sa nu mai desfac ceasurile? -
Lasa capacele din spatele farurilor deschise cat timp nu e umezeala afara sau e motorul cald si trage-o cu fata la soare. Seara inchide-le la loc. Fa asa cateva zile. Eu am tinut si farul 2 nopti pe calorifer dupa lipire sa se usuce, tot deschis in spate. Putin condens e normal sa mai apară cand e f umezeala, dar in prima saptamana de la lipire au inca umiditate si din mediul ambiant si de la siliconul/pasta de lipire care inca se mai usuca deci or sa fie pline de condens daca nu le deschizi in spate ziua. Astea sunt capacele, nu trebuie scos nici un surub, doar apesi clema cu degetul si ele pivoteaza in 2 picioruse. La sfarsit, le impingi la loc pana prinde iar clema.
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
a_andrei a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Si s-a rezolvat sau ce ai facut? Ti-a schimbat calculatorul? -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Emy D a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Ei bine, aia e parerea unui politist sau fost politist in timpul liber si nu e parerea oficiala. In realitate, stiu cazuri in care au ramas fara talon (da, stiu, mici sanse)datorita unui politist mai zelos: Deși OUG 195/2002 stabilește cadrul general, omologarea tehnică este detaliată de Registrul Auto Român (RAR). RAR este instituția care certifică dacă o modificare (inclusiv aplicarea de folii) este permisă. Regula RAR: Aplicarea oricărui tip de folie pe faruri (sau lămpi) este interzisă dacă nu este făcută de producătorul vehiculului sau nu este omologată individual de RAR. Farurile au o omologare specifică (marcate cu litere precum "E" urmat de un număr) care garantează că emit lumina la o anumită intensitate, culoare și formă. Foliile modifică aceste caracteristici, anulând omologarea. Deși intenția de a proteja farurile (mai ales cele din plastic, predispuse la zgârieturi și matuire) este de lăudat, legalitatea este strictă în România și se bazează pe principiul omologării. Conform prevederilor din OUG 195/2002 și normelor tehnice impuse de Registrul Auto Român (RAR), răspunsul scurt și cel mai sigur este NU. Deci, din punct de vedere strict tehnic și al omologării, orice strat suplimentar aplicat pe lentila farului poate altera performanța optică a acestuia, chiar și un lac transparent. 😐 Edit: nu ma intelege gresit ca sunt impotriva acestei metode de protejare a farurilor (ba chiar o recomand la cat costa un asemenea far), ci doar ca ui... se gasesc specimene sa fie mai catolice decat papa. -
Numai de mirosit uleiul nu mi-a venit pana acum. Oricum si uleiul si benzina si motorina sunt extrase din petrol deci probabil ca si mirosurile sunt apropiate.
-
Probleme cu temperatura si nivelul de motorina - dupa pornire motor
Al Bundy a postat în topic iniţiat de snicola din Passat B7
Foarte rau ce au facut, ca au combinat cele 2 mase, acum in caz de alt scurt risti altceva. Service-ul la care ai fost ar fi trebuit sa repare asa cum trebuie, sa refaca traseul de masa din ceasuri sau sa-ti schimbe ceasurile. Eu nu as accepta acea modificare pe masina. -
Carlig remorcare - Golf 6 / Jetta
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Master_Blaster din Golf VI & Jetta
Cumpara modul original cu instalatie originala din dezmembrari si le montezi. -
esti sigur ca masinile despre care vorbim au acel senzor ?
-
Asta ar insemna ca si nivelul de ulei ar trebui sa iti creasca. Datorita drumurilor scurte benzina ar ajunge in ulei (de aici mirosul) si daca uleiul nu are timp sa treaca prin epurator la temperaturi de peste 90 grade sa elimine benzina, te alegi cu nivelul crescut al uleiului. Vad ca s-a mai discutat.....
