Toată activitatea
- Ultima oră
-
Downpipe cu catalizator sau catless ? Eu am cu catalizator euro 6 si nu atinge masina cifrele maxime din descrierea turbinei. Daca vrei sa vezi cum se misca masina cu asa ceva pe ea, cand mai ajung prin B ne putem vedea.
- Astăzi
-
Asta din fata e Arteon.😀 Faina culoarea, arata mai bine decat pe Golf.
-
ehhh....eu am cumparat Transit din 1996, cu motor 1.9TD (platit vreo 3500 de lire daca imi aduc bine aminte) Cred ca sunt cam 20 de ani de atunci.
-
vedem ce va iesi, oricum strang piese deocamdata, in primavara ne apucam de treaba.
-
Care Lexus ca a zis e tot vag? Pare arteon, si chiar are culoare, nu alb-negru si cele 50 de nuanțede gri. Naiss!
-
A fost un eveniment "Transit" de curand in UK care a intrat in cartea recordurilor. Vlad Micsunescu a fost prezent, are multe postari: Am muncit si eu pe un Transit nou timp de 8 luni, e dragutel! M-a enervat partea cu ad-blue chiar si la asta pe care o am acum, la fel..cand ti-e lumea mai draga, refill ad-blue! Nu mai zic de complicatii si dureri de cap cand se strica ceva.. 😡
-
In 90% din cazuri nu cureaua face probleme ci rolele ,in special cele mici .
-
Am schimbat clapeta de accelerație cu una din dezmembrări cu aa în coadă. A mers bine 20 de minute , până m-am oprit. La plecare s-a aprins din nou chek engine și cu aceeași eroare . O să încerc să mai fac încă o dată testul cu fum.
-
:))) am gandit dar nu am mai scris de trebuie - am vrut sa scriu ca le exclud pe cele de nisa Am fost si prin UK si am vazut masini, chiar am si cumparat in trecut un Ford Transit recovery.
-
lupo_bv s-a abonat la Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente
-
Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente
lupo_bv a postat în topic iniţiat de vw intermediar din TDi Forum
@albinaru De fapt care este problema pe care o întâmpini? -
Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de vw intermediar din TDi Forum
Orice defectiune la motor afecteaza negativ regenerarile sau le anuleaza ,in functie de prioritate. -
Cel mai simplu e sa dai jos capacul de plastic si sa vezi cum arata cureaua, daca nu are microfisuri atunci o sa mai duca. Normal se schimba la 8 ani sau 200.000 km. Recomandat e sa o schimbe cineva care sa o faca in tolerantele alea foarte stricte de 1 grad (sau daca nu umbli la pinioanele de la axele cu came sunt sanse de 50% sa ramana in tolerante). Vezi poza de mai sus (cea cu codurile de motor).
-
Fain si Lexusul din spate.
-
Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente
albinaru a postat în topic iniţiat de vw intermediar din TDi Forum
Deci , dacă Ecu identifică ca necorespunzătoare o bujie, poate "amăna" regenerarea activă ? Multimetru zice că sunt bine toate. -
Oglinzi rabatabile din telecomanda (DIY) [Passat CC]
Mihai94TDI a postat în topic iniţiat de adrian83 din Passat CC
Eu nu intleg de ce mi se șterge o întrebare pe care am pus-o?, am montat pe o skoda octavia 2 2007 motoras 3c0 față si cand am montat si motorașul spate am observat ca diferă mufa la motoras pe spate știe cineva cum vine repinuite daca pun mufa de b7?- 113 replici
-
- oglinzi
- rabatabile
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
Intretinerea si costurile service Skoda Octavia 3
halamadrid a postat în topic iniţiat de Teodoreanu din Octavia 3
Feedback dupa 10.000 km pentru Nu va cumparati decat daca puteti trece peste neajunsurile de mai sus. Tot scartaie, tot fac jantele negre dupa un drum lung. Daca neajunsurile astea sunt neglijabile, frana tine beton, peste ce putea oferi dotarea originala a masinii.😀 -
@haroMulti "cunosc" din auzite, altii vorbesc din experiente traite pe buzunarul propriu. 😬 A raspuns @halamadrid si pentru mine. Mersi. 🫡 @DB86CLP Bineinteles ca nu merita sa iei din UK ca sa mergi in Ro, pe langa problema volanului mai trebuie platite si taxe vamale. UK face export in Japonia si Australia de exemplu si invers. Masinile cu nr de UK din RO, majoritatea sunt "cazane" pentru ca sunt conduse tot de conationali care nu au grija de ele, nu mai zic ca merg fara ITP, fara asigurare...ITP-ul trebuie facut in UK, nu il poti face in RO. La noi orice e posibil. Multi aduc "cotete" ca sa le dezmembreze. Nu circula in UK cu ele, ar fi trase pe dreapta instant. Fereasca Mniezo' sa te loveasca unu' din ala. Marea majoritate a parcului auto pe care il vad eu prin trafic nu e mai vechi de 5 ani iar masinile vechi, multe dintre ele sunt impecabile. Asa cum am mai spus, verificarea tehnica autorizata este foarte stricta. La un coleg i-a ridicat politia numerele, amenda 300 gbp si i-a anulat ITP-ul pentru ca a mers cu usa din spate un pic infundata. A gasit-o lovita in parcare. A trebuit sa o repare si sa ii faca iar ITPul ca sa primeasca numerele inapoi.
-
Probabil ai vazut numai masini aduse spre vanzare de catre romanasi din UK, masini cumparate ieftin, eventual avariate si reparate ieftin in Romania, Ori e masina normala, ori de nisa? Cam le stie, pentru ca le invata pe propria piele sau din experientele apropiatilor. Eu am avut o singura masina cumparata sh, dar intamplarile unor prieteni nu au fost din cele fericite.
-
mihaitasa şi-a înregistrat cont de membru
-
Salutari, detin o skoda octavia 2, 1.2tsi din 12.2011. Masina are circa 96000km. Saptamana trecuta dupa ce am bagat benzina, cand am plecat din benzinarie bec-ul epc nu s-a mai stins si prin urmare a fost taiata puterea masinii. Am ajuns acasa si am tot oprit-o si repornit-o, i-am scos si borna de la baterie, si apoi mi s-a aprins si check engine. Citind pe net am inteles ca daca este doar epc aprins inseamna ca poate fi ceva electric si daca se aprinde si check engine e ceva pe admisie. Mentionez ca de cateva luni mi se tot aprinde in bord ca pozitia de pe partea stanga nu se aprinde. Ca sa aprind becul dau o palma in laterala masinii :d nu am ajuns inca sa desfac si sa schimb becul Coincidenta sau nu, dupa ce am altoit-o putin, aripa, becul epc s-a stins Am mers cu masina fara probleme, check engine a ramas aprins. A doua zi, pornit masina, EPC a ramas aprins, senzor bec pozitie aprins in bord, altoita prieteneste din nou, EPC s-a stins, pozitia s-a aprins Presupun ca este doar o coincidenta si nu are cum sa fie de la acel bec de pozitie, mai ales ca face figuri de vreo 4-6 luni. Pana sa ajung la un service, am dat de un vecin, putin pasionat, nu neaparat priceput, dar care are un dispozitiv universal sa vedem erorile. In momentul citirii doar check engine mai era aprins si masina mergea perfect. Erorile gasite au fost P334A si P0028(EE) pe OBD-II si P0028(EE) pe engine control unit, conform pozei atasate. Am sters erorile si in momentul de fata nici check engine nu s-a mai aprins, dar si pozitia a functionat s-a aprins becul fara sa fie altoit In momentul de fata totul merge ok
-
-
CristiALF s-a abonat la Kodiaq RS
-
Felicitari si mult succes in continuare! Motorizarea are destul potential
-
Ca idee, ca dasta suntem diferiti si avem gandiri diferite....mai repede as cumpara o masina SH din Romania decat una din UK...si aici nu iau in seama partea pe care este volanul. Rar am vazut o masina normala (de nisa sa zic asa) cu numare de UK care sa fie in parametrii.
-
swapp112 şi-a înregistrat cont de membru
-
-
Am pornit masina, la rece am dat direct sa sufle in fata pe grilele centrale. Valorile au urcat impreuna de la 16 grade pana pe la 26-27 dupa care pe dreapta a stagnat, mai si cobora uneori cate 1-2 grade mai urca inapoi la 27
-
Instalare tempomat (Cruise Control)
spido a postat în topic iniţiat de cristia din Tuning si alte modificari
5K0953521