Jump to content

Kodiaq RS


mkvgti

Postare recomandată

Va salut! 

Dupa 6 luni de asteptare a sosit ursul insetat KODIAQ RS 2.0 TSI 4x4 DSG.

Inca nu am alergat-o, vin de pe un golf 5 gti stage 3 si probabil am asteptari prea mari dar masina e grea si sunt constient ca trebuie modificari serioase pentru a trai aceleasi senzatii.

Sper ca voi gasi pe forum persoane care detin macar acelasi motor cod DNPA (g8 gti) pentru detalii si posibile update-uri.

Multumesc!

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Link către comentariu

Asteptam primele impresii cu noua jucarie...Un pret daca nu este secret...

 

La mai multi km fara probleme si incidente ! FOARTE FRUMOASA 😍

Link către comentariu

Multumesc frumos de urari, legat de pret nu este niciun secret, acum 6luni am prins si un bonus financiar din partea Porsche, undeva la 50k a ajuns masina.

Link către comentariu

N-am avut taria sa ma duc in rosu cu fiecare treapta , fiind inca in rodaj dar se misca decent pt 245, ajuta mult cuplul pt ca pleaca de jos.

o sa revin in cursul zilei de azi catre voi, daca ma puteti indruma din experienta avuta cu diferiti tuneri care se preteaza cel mai bine pt motorul asta.

Merci

Link către comentariu

MRC tuning: stage 1 330cp si 450nm

APR : stage1 345cp si 550nm inca e in dezvoltare (chiar daca pe g8 gti se poate face ecu, tcu )

OEM+ (Racingline) : stage1 345cp si 500nm la care se mai poate adauga admisia R600 si Turbo Inlet si astfel devime stage1+, cica ar aduce un aport de 20cp.

DOP: undeva la 320 -330cp si 450nm

TCM: stage1 320cp si 450nm

 

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Link către comentariu

APR pana la urma cat scoate, 450 sau 550nm? Una e ce ai mentionat, alta e in grafic :)

Eu n-am fost niciodata adeptul stoarcerii si ultimului cal din motor, doar pentru o cifra mai mare, sa dea bine pe hartie.

Sunt multi care se duc la firma X doar ca le da 3 cai in plus...

Eu am mers tot timpul pe softuri mai light, dar cat mai liniare si cat mai placute la condus.

Experienta mea proprie a fost doar cu cei de la A TEAM PERFORMANCE, la care am facut suficient de multe masini, si sute de mii de km cu softurile lor, incat sa ma conving ca am facut de fiecare data alegerea cea mai ok. Asta daca tot ai cerut recomandari despre tuneri :) 

Link către comentariu

La APR graficul de cuplu e 404 ft lbs , transformati in nm vine aprox 550nm.

Si eu am avut softul pe gti de la revo si am fost multumit, cand inca erau la putere.

image.png

Link către comentariu

Scuze, n-am vazut ca e FTLB... oricum e destul de mare diferenta cand majoritatea sunt pe la 450nm ( unul cu 500 ), APR sa dea 550...

Cutia de care e DQ381 sau DQ500?

Link către comentariu

Cutia pe masina de genul asta (mare) este dq500.

Si mie mi se pare o discrepanta f mare de cuplu intre tunerii mentionati si APR.

Inca o chestie de luat in calcul, inca nu cred ca se poate scrie generatia ta de cutie, chiar daca pe site-uri nu este mentionat asta.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Sa te folosesti cu zambetul pe buze de urs, era si la mine in vara lui 2020 cand inca era pre facelift si cu 2.0 biTDI pe el, is ferm convins ca benzinarul este mai elastic la capitolul tune.

 

Link către comentariu

Eu cred ca BITDI-ul s-ar fi pretat mai bine pe un SUV, avand in vedere cuplul mult mai mare. OK, nu ar fi avut rafinamentul unui benzinar, dar si BITDI-ul este foarte dornic de cifre ( se duce fara probleme spre 320cp si 600nm ).

Link către comentariu

@mkvgti Poate reconsideri tuning-ul o perioada de 2-3 ani, sa poti apela la garantie daca va fi nevoie.

Este totusi un motor pe benzina de 2.0 cu subansambluri livrate special pentru Skoda, sunt necesare precautii suplimentare.

Link către comentariu
13 minutes ago, Dolfin said:

Este totusi un motor pe benzina de 2.0 cu subansambluri livrate special pentru Skoda

Traduizeaza, te rog

Link către comentariu
On 19.09.2023 at 14:43, mkvgti a scris:

Multumesc frumos de urari, legat de pret nu este niciun secret, acum 6luni am prins si un bonus financiar din partea Porsche, undeva la 50k a ajuns masina.

 

Eram curios de pret avand in vedere situatia actuala..ma gandeam ca nu mai fac bonus-uri...discount-uri..dar uite ca se poate. Foarte frumoasa jucaria !!😍

Link către comentariu

@Dolfin cum am zis si mai sus, te rog traduizeaza. 

 

Nu de alta dar mi-am petrecut facultatea ca subinginer pe la diferite fabricute ce faceau piese de la Logan la S Klasse si singura diferenta era materia prima… Si tot ce ce implica asta…

 

O zic ca posesor de 2.0 TSI facut de Audi AG pentru Skoda.

 

 

Link către comentariu
7 hours ago, zidanne said:

@Dolfin cum am zis si mai sus, te rog traduizeaza. 

 

Nu de alta dar mi-am petrecut facultatea ca subinginer pe la diferite fabricute ce faceau piese de la Logan la S Klasse si singura diferenta era materia prima… Si tot ce ce implica asta…

 

O zic ca posesor de 2.0 TSI facut de Audi AG pentru Skoda.

 

 

In fabricarea unei piese (oricare ar fi ea) materia prima este printre cele mai importante, daca nu chiar cea mai importanta componenta. Nu cunosc detaii despre ce a mentionat colegul @Dolfin dar vb la modul general.

Foarte frumoasa masina! Sa o stapanesti sanatos. Culoarea este superba si in combinatia cu negru lucios...vis!

Link către comentariu

Au venit primele bunatati de la furnizorul skoda parts, presuri cauciuc inclusiv pentru randul 3 de locuri,totul oem.

Si bineinteles 1L de ulei ,sa fie, ca doar e VW si ne asteptam la consum😀

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Link către comentariu

@DB86CLP asa e cand nu citesti ceea ce ai scris inainte de a da send: ce am vrut sa zic de materia prima e ca, acolo unde se poate - de ex injectie mase plastice, primele loturi sunt facute pe specificatiile producatorului - uneori putin mai bine si apoi incep sa schimbe furnizori, sa recicleze rebuturi - din nou, unde se poate, incat dupa 3-4 luni ajungi sa lucrezi cu total alti parametrii. Repet, pentru acelasi reper. Nu conteaza ca logan chelline sau S600. 

 

Pentru componentele comune - de exemplu turbosuflantele - nu am vazut diferente; de multe ori cei de pe line nu stiu daca turbina aia va merge intr-un A3 sau in Fabia. 

Dupa ce treceau de faza de prototip si intrau in productie de masa, comenzile veneau pe zeci sau sute de mii de bucati. Toate erau facute pe aceasi linie, cu aceleasi componente, cu acelasi QA. 

Fix la fel se intampla si cele doua fabrici de motoare din tara - am ajuns o data acolo (in una din ele) pentru un ventilator spart si alta data (in cealalta) pentru ca se tot spargeau niste conducte de aer.

 

Efortul logistic este mult prea mare. 

 

 

Acum sper sa nu ma insel.

 

Dar ajunge cu @offtopicul

 

 

@mkvgti bucura-te de jucarie, mergea un L5 de pe RSQ3 dar... aia e ;))

 

Link către comentariu

am suficiente informatii din bransa componentelor auto sa confirm ce spune @zidanne

insa nu vrem sa spunem ca e o masina proasta - doar ca, Skoda nu e chiar VW ;) 

 

in remap nu as alerga doar dupa cifre mai mari - ci dupa diagrame de putere vs cuplu favorabile stilului tau condus - adica "unde" iti place sa traga motorul - unii prefera cuplu de jos, altii sunt rev-happy. Am fost mereu in prima categorie, de exemplu.

Link către comentariu
1 hour ago, zidanne said:

@DB86CLP asa e cand nu citesti ceea ce ai scris inainte de a da send: ce am vrut sa zic de materia prima e ca, acolo unde se poate - de ex injectie mase plastice, primele loturi sunt facute pe specificatiile producatorului - uneori putin mai bine si apoi incep sa schimbe furnizori, sa recicleze rebuturi - din nou, unde se poate, incat dupa 3-4 luni ajungi sa lucrezi cu total alti parametrii. Repet, pentru acelasi reper. Nu conteaza ca logan chelline sau S600. 

 

Pentru componentele comune - de exemplu turbosuflantele - nu am vazut diferente; de multe ori cei de pe line nu stiu daca turbina aia va merge intr-un A3 sau in Fabia. 

Dupa ce treceau de faza de prototip si intrau in productie de masa, comenzile veneau pe zeci sau sute de mii de bucati. Toate erau facute pe aceasi linie, cu aceleasi componente, cu acelasi QA. 

Fix la fel se intampla si cele doua fabrici de motoare din tara - am ajuns o data acolo (in una din ele) pentru un ventilator spart si alta data (in cealalta) pentru ca se tot spargeau niste conducte de aer.

 

Efortul logistic este mult prea mare. 

 

 

Acum sper sa nu ma insel.

 

Dar ajunge cu @offtopicul

 

 

@mkvgti bucura-te de jucarie, mergea un L5 de pe RSQ3 dar... aia e ;))

 

Nu este nici pe departe asa! Lucrez exact in industria de mase plastice si am clienti din industria auto (Ford, Dacia...etc). Nu se schimba furnizorii din mers pentru un proiect (doar in cazuri deosebite)....se fac omologari de produse...etc...sunt matrite speciale pentru componente care ajung la furnizori...sunt costuri de amortizare...etc..iar rebut in piese...departe de asa ceva (poate materie prima cu continut de material reciclat intr-un anumit procent). Nu are rost sa mai continuam discutia.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!