Toată activitatea
- Ultima oră
-
inseamna ca e lipsa airbagul de genunchi.
-
intrebarea era daca ai reusit si pe 1J0, ca pe 1C0 stim ca merge.
-
Si cel care a pus testerul nu stie sa-ti spuna? ce verificari a mai facut ?
-
Sa ma duca pana acasa masina si acolo ma ocup si pun baterie noua Am comandat si 4 suruburi noi OE ptr scaune , sper sa nu se fi stricat prea rau filetul la tabla in care se prind
- Astăzi
-
Alfa şi-a înregistrat cont de membru
-
Poti incerca o regenerare cu un incarcator smart. Gen ctek. Am adus din semi-morti un acumulator asa. Vreau sa zic ca acumulatorul l-am laut din containerul de uzate de la un centru rombat pt o masina din familie cu care se circula putin.
-
ValiS84 şi-a înregistrat cont de membru
-
E clar ca 36 Ah inseamna ca necesita schimbare
-
pronet s-a abonat la Codari VCDS & OBDeleven (Golf VIII)
-
Cam da. Sau cineva care acces odis online. Vezi in aria de prestari servicii.
-
Senzor (switch) pedala frana - probleme
iulian_pirpiliu a postat în topic iniţiat de tlc din Golf IV & Bora
Da, am verificat. În final am tras alte fire de la siguranţă la cele 2 pedale şi am rezolvat. Conform schemei firul de la siguranţă se duce direct către pedale şi are o ramificaţie în mănunchi (in wiring loom behind dash panel). E ciudat cum s-a întrerupt, dar... se poate! -
Mulțumesc pentru raspuns. Pe romaneste, solutia ramane reprezentanta?
-
micnick s-a abonat la Defect indicator / sonda motorina
-
Asta indica testerul, unde credeti ca poate fi intrerupt si daca cei doi senzori sunt pe aceaisi coloana de fire?
- Ieri
-
Codari VCDS & OBDeleven (Golf VIII)
dj.martzian a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Golf VIII
Salut, Din pacate fara un Back-Up este destul de dificil de facut restore cu OBD11. Un alt motiv pentru care nu este indicat de codat cu acele OCA predefinite, deoarece nu lasa nicio urma in history. Cel mai probabil SVM (Factory Restore Settings) cu ODIS on-line este solutia, din pacate. Mult succes! -
Cât am fost plecați am lăsat mașinuța la mecanic pentru a rezolva anumite chestiuni: - a apărut o huruiala pe dreapta față, la verificare a ieșit rulmentul - uneori aveam o trepidatie la relanti, la verificare a ieșit tamponul cutie de viteză - auzeam un zgomot ca un hârșiiit in treaoa întâi și a doua, la verificare a reieșit unul dintre rulmenții alternatatorului - la verificarea erorii de mai de mult a pierderii presiunii și limitării turației a ieșit actuator defect Să continuăm și să speram ca am ajuns la partea cu întreținere și utilizare 😁
-
Din punctul meu de vedere, rezistenta interna e cam mare, iar ''Usable battery Charge'' cam mica, intr-adevar, se cere schimbata. Fa-i un test dimineata, la rece, inainte de a porni motorul. Cand pornesti motorul, urmareste voltajul, la ce valoare scade.
-
Sal am o problema.la.aeroterma.de ventilatie la.locurile din spate numa.lucreaza tijea care schimba sensul aerului cald rece merge doar pe.rece am.demontat capacul si am.vazut ca nu lucreză tizea cand schimb pe.cald pe sus vine tot rece ad dat cu w40 pe.mufa pe.laga si nimic
-
6 țări - România, Ungaria, Slovacia, Austria, Cehia, Polonia 8 orașe - Timișoara, Budapesta, Bratislava, Viena, Brno, Praga, Cracovia, Oradea 170.728 de pași 80 de km pe jos 3.259 km la volan 6.6l/100km consumul mediu la pompă Costul vignetelor ~ 74€ (în Polonia nu am plătit vigneta) Costul motorinei ~ 322€ (am alinentat 215l, la preturi între 1.42€/l și 1.53€/l în țările prin care am fost, cu tot cu ce am alimentat la noi la Mol 7.62lei/l in Galați și 7.82lei/l in Oradea) Cele mai proaste străzi în oraș - Budapesta Cele mai bune străzi în oraș - Praga și Bratislava Cele mai bune drumuri naționale - Slovacia Cele mai proaste drumuri naționale - România Cele mai bune autostrăzi - Ungaria Cele mai proaste autostrăzi - România Cea mai ușor de parcurs țară - Slovacia Cea mai greu - România Cel mai ieftin oraș - Bratislava Cel mai scump oraș - Praga Cele mai surprinzătoare orașe - Brno și Budapesta Cele mai frumoase - Praga și Viena Cea mai ieftină parcare (cu excepția celor gratuite) - Brno Cea mai scumpă parcare - Praga Amintirile de neprețuit, pentru restul există cardul bancar, cum suna și reclama.
-
Georgeorge s-a abonat la Jurnal DSG7
-
Bună ziua, Am un Kodiaq 2022 sport line, 2.0 benzină. Automata. De curând am dus-o la service pentru inspectia periodică. Cel de la reprezentanță mi-a sugerat să schimb flansa cardan deoarece era uzată. Mașina are 100k km. După ce am luat-o din service mi se aude un cârâit când schimbă în a 2-a sau a 3-a pe plaja de 1800 - 2200. La urcare de rampă la viteza mică am impresia că sunetul durează mai mult. În general se aude 2 - 3 secunde. Ce poate fi? Cel de la service mi-a zis ca e de la ambreiaj, nu sunt împăcat cu explicația deoarece nu se auzea înainte să schimbe flanşa. se aude și în exteriorul mașinii nu doar în interior. Nu-mi dau seama dacă sunt și ceva vibrații la viteze mai mari.
-
Georgeorge şi-a înregistrat cont de membru
-
-
Subwoofer Helix! Nu stiam ce-mi lipseste la sistemul asta audio. Acum am aflat Am reusit sa tin si roata de rezerva
-
Salut, din cate stiu eu nu a facut niciun back-up. Cred ca a folosit functiile precreate.
-
Îmi poți lăsa un cod?
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
sorinaciu a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
WVWZZZ3CZNE021900.pdf -
Diferenta intre module de confort
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Merge si pe IC si pe ccm cu 1c0 si airbag, probabil și altele. speram sa pot citi si cel de pe engine, fiind masina mea din 99, dar nicio sansa...din pacate. Doar pe banc. -
Cu carligul sigur nu ti se dubleaza consumul, daca asta e o problema si nici nu vajaie. Pe mine ma cam enerveaza sunetul, dar la cat le duc eu pot trai cu asta, plus ca pe golf 4 arata mai interesant barile decat un carlig . Partea proasta e ca daca ploua pe carlig, biclele sunt muci. Cum e luneta cand ploua asa vor fi si ele. Senzorii de parcare la golf cel putin sunt montati pe spoiler, adica nu ar interfera. PS: am vazut pe 911 suport de bicicleta cu tot cu o bicicleta in concediu, dar ala e un alt nivel de aroganta Ruby star la Max Ausnit 2025
-
Exact in aceeasi dilema sunt si eu la BMW, de a duce 2 maxim 3 biciclete ( 2 adulti + 1 copil ). Barea Thule transversale am deja, ca am luat pentru cutia Thule, dar nu stiu daca e mai ok si accesibil 3 suporti pe plafon, sau achizitie carlig OE electric ( ca doar asta e varianta ok pentru senzori si partea electrica fara a avea ulterioare pb si batai de cap ) + suport Thule de carlig... ca si cost e cam no brainer care e solutia cea mai ieftina, dar nah, nici eu nu credeam ca o sa am nevoie de carlig cand am luat masina
-
Eu prefer suportul de deasupra, e mult mai usor de trait cu el, mergi in concediu, dai biclele jos si il lasi acolo, te plimbi cu masina nu e stres, doar vajaie un pic. Cand stiu ca am nevoie de el in urmatoarele weekend-uri nici nu il mai dau jos prin oras. Ala pe carlig..............nu mai ai senzori spate si masina e mult mai lunga. Imposibil sa nu lovesti ceva cu el, plus ca mai merge si nevatsa cu masina si nu ca is rautacios dar ea nu are grija. Sa nu mai zic ca masina detecteaza ca ai remorca (asa iti arata pe navigatie) si orice kickdown e blana, 5k rpm, ca ea crede ca ai nevoie de putere sa tragi greutate.