Jump to content

Defect indicator / sonda motorina


mihaiP
 Share

Postare recomandată

Am avut urmatoarea surpriza: acum 2-3 sapt. dupa ce s-a aprins martorul de motorina "Bitte tanken" :D

am fost la OMV si am alimentat. Dupa ce a bagat cam 53l cand sa plec acul de motorina imi arata ceva mai mult de jumatate, nervos am zis ca ma trag aia in teapa :( si m-am dus la ei si am mai pus inca 5l si a facut plinul pana sa dea pe afara si acul tot prost arata, bun asta e am plecat.....dupa alte vreo 2 drumuri relativ scurte (la distanta de 1zi) acul crestea usor la fiecare drum :D pana cand a ajuns la full. Bun de atunci am facut aprox. 130km si acul tot full arata:( deci cred ca acum a ramas asa. Aveti idee de la ce ar putea fi? (cei de la omv au zis ca a mai fost cineva tot cu un Passat si aceeasi problema).

Martorul de motorina "bitte tanken" se aprinde in functie de acul indicator ? adica oare dc. acul indica full martorul nu se va mai aprinde niciodata? E cam nasol sa nu stii cata motorina mai ai :(

Ma poate ajuta cineva cu un vag-test ?

Masina e un Passat TDI din 2000.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu sunt cateva grupe de elemente care pot genera astfel de probleme:

1. Sonda din rezervor. Poate sa "agate" si sa ramana pe o pozitie falsa

2. Cablajul sa fie deteriorat - oriunde pe traseul rezervor -> bord

3. Contacte imperfecte in mufe

4. Acul indicator din bord sa aiba probleme

Ai o schema electrica a masinutzei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o schema electrica a masinutzei?

Da am.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am putea atunci sa aruncam un ochi pe ea relativ la indicatorul de bord dar mai ales la sonda de rezervor. Esti din Bucuresti? Nu scrie la tine in profil de unde esti (ps: cu ocazia asta ai putea sa completezi profilul, fiindu-ti util acest lucru 100% pe termen lung).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am putea atunci sa aruncam un ochi pe ea relativ la indicatorul de bord dar mai ales la sonda de rezervor. Esti din Bucuresti? Nu scrie la tine in profil de unde esti (ps: cu ocazia asta ai putea sa completezi profilul, fiindu-ti util acest lucru 100% pe termen lung).

Da sunt din Buc, ti-am dat si un pm , si cum putem face concret?

Mersi:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca rezolvati problema sa postati si aici va rog. Eventual si cu poze, daca faceti.

Ma intereseaza si pe mine, am o problema asemanatoare. Cand rezervorul e pe jumatate conform indicatorului el e in realitate pe sfert, iar cand indicatorul e la trei sferturi, rezervorul e de fapt pe jumatate. Cand fac plinul, mai mult de o suta de km acul nu se misca, ceea ce ma face sa cred ca e o problema asemanatoare. Am cumparat masina asa si m-am obisnuit, dar nu mi-ar parea rau sa rezolv aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca rezolvati problema sa postati si aici va rog. Eventual si cu poze, daca faceti.

Ma intereseaza si pe mine, am o problema asemanatoare. Cand rezervorul e pe jumatate conform indicatorului el e in realitate pe sfert, iar cand indicatorul e la trei sferturi, rezervorul e de fapt pe jumatate. Cand fac plinul, mai mult de o suta de km acul nu se misca, ceea ce ma face sa cred ca e o problema asemanatoare. Am cumparat masina asa si m-am obisnuit, dar nu mi-ar parea rau sa rezolv aceasta problema.

@georgem: nu cred ca ai o problema reala. si la mine se intampla acelasi lucru si cred ca este normal. dupa ce fac plinul cam 100-150km, depinde daca merg prin oras sau pe afara (adica de consum), acul nu se misca deloc. dupa aceea o ia la fuga spre zona rosie. ce n-as da eu sa ramana acul la plin tot timpul, binenteles fara sa fie nimic stricat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea ca Alex_eID sa aiba dreptate la faza ca dupa un plin "pana in gat" motorina sta pe tubul care o conduce in rezervor care e destul de gros, spre ex la vechiul meu Golf gatul ala era de vreo 5 l , si la passat am observat ca dupa un plin de felul asta acul se duce la full si sta acolo vro 150 km, deci faza cu acul la full putin dupa o alimentare la maxim e normala. Dar cum ramane cu faptul ca acul crestea in loc sa scada?

O posibilitate ar fi ca masina sa nu mai fi fost utilizata un timp sau nu i s-a mai facut plinul un timp si s-au coclit unele chestii si acum si-au revenit, daca asa e cazul, lasa rez sa se goleasca si vezi daca la o reumplere se mai repeta faza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea ca Alex_eID sa aiba dreptate la faza ca dupa un plin "pana in gat" motorina sta pe tubul care o conduce in rezervor care e destul de gros, spre ex la vechiul meu Golf gatul ala era de vreo 5 l , si la passat am observat ca dupa un plin de felul asta acul se duce la full si sta acolo vro 150 km, deci faza cu acul la full putin dupa o alimentare la maxim e normala. Dar cum ramane cu faptul ca acul crestea in loc sa scada?

O posibilitate ar fi ca masina sa nu mai fi fost utilizata un timp sau nu i s-a mai facut plinul un timp si s-au coclit unele chestii si acum si-au revenit, daca asa e cazul, lasa rez sa se goleasca si vezi daca la o reumplere se mai repeta faza.

Da se pare ca si-a revenit adica a inceput dupa vreo 160km sa scada acul. Masina a fost utilizata nu f. des dar la maxim 10 zile... nu inteleg de ce a aparut problema atunci de nu a "updatat" in timp real cand am facut plinul.......in fine sa speram ca "si-a revenit"! :( Vedem la urmatorul plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sa iei in calcul si cei 7l din rezerva pentru ca asa mi sa intimplat venind de la Bucuresti cu plinul +rezerva acul nu ainceput sa scade decit de la Brasov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Am avut urmatoarea surpriza: acum 2-3 sapt. dupa ce s-a aprins martorul de motorina "Bitte tanken" :o

am fost la OMV si am alimentat. Dupa ce a bagat cam 53l cand sa plec acul de motorina imi arata ceva mai mult de jumatate, nervos am zis ca ma trag aia in teapa :D si m-am dus la ei si am mai pus inca 5l si a facut plinul pana sa dea pe afara si acul tot prost arata, bun asta e am plecat.....dupa alte vreo 2 drumuri relativ scurte (la distanta de 1zi) acul crestea usor la fiecare drum :) pana cand a ajuns la full. Bun de atunci am facut aprox. 130km si acul tot full arata:( deci cred ca acum a ramas asa. Aveti idee de la ce ar putea fi? (cei de la omv au zis ca a mai fost cineva tot cu un Passat si aceeasi problema).

Martorul de motorina "bitte tanken" se aprinde in functie de acul indicator ? adica oare dc. acul indica full martorul nu se va mai aprinde niciodata? E cam nasol sa nu stii cata motorina mai ai :o

Ma poate ajuta cineva cu un vag-test ?

Masina e un Passat TDI din 2000.

Am aceeasi problema. Te rog, daca o rezolvi, posteaza pe forum solutia. Mi s-a recomandat sa schimb sonda(in service), dar la shop mi-au spus bajetii ca vine cu tot cu pompa de motorina!!!Costurile sunt nejustificat de mari.Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

am facut un plin de motorina la masina din semnatura ... dar am bagat motorina pana a dat pe afara ... adica am umplut-o ochi; problema este ca de atunci indicatorul de motorina din bord (acul respectiv) cand pun contactul urca direct pana la maxim si acolo ramane ... am bagat iar motorina ... vreo 5-6 litri si tot degeaba; acuma am jumate de rezervor de motorina dar acul e tot pe maxim.

daca ma puteti ajuta cu un sfat ce ar putea fi sau ce solutie este la problema mea ... raman dator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi`a facut chestia asta (sa mearga pe maxim indiferent de cat carburant ai in rezervor) dupa ce am demontat IC`ul ..dat jos ace etc. Cand l`am pus la loc cu toate ca rezervorul era pe jumatate aprox..indicatorul mergea peste limitare. Aprox 150 de km nu a scazut deloc acul. Cand am vazut ca incepe sa se miste incet am facut iarasi plinul si s-a sincronizat el cam la a 3-a alimentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noah speram sa isi revina si la mine ... nici nu mi-a trecut prin cap ca o sa se dea peste cap senzorul de la alimentarea prea multa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu as crede ca de la alimentare prea multa s-a dat. Acul acela e invartit de un motoras care primeste semnal de la un senzor. El are o pozitie de inceput si una de maxim peste care nu poate trece. Intr-adevar senzorul care masoara nivelul poate e putin mai jos...adica sa iti arate plinul nu trebuie sa umpli rezervorul pana da pe afara. poate ai mers prea putin si motorina inca nu a scazut sub nivelul de la care masoara senzorul. Daca ai BC acela ar trebui sa iti arate valoarea corecta..sper sa se sincronizeze si la tine dupa cateva alimentari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un plin de motorina la masina din semnatura ... dar am bagat motorina pana a dat pe afara ... adica am umplut-o ochi; problema este ca de atunci indicatorul de motorina din bord (acul respectiv) cand pun contactul urca direct pana la maxim si acolo ramane ... am bagat iar motorina ... vreo 5-6 litri si tot degeaba; acuma am jumate de rezervor de motorina dar acul e tot pe maxim.

daca ma puteti ajuta cu un sfat ce ar putea fi sau ce solutie este la problema mea ... raman dator.

Asa s-a intamplat si la mine. Cu toate ca acul indicatorului ramane la maxim in bord imi arata corect cati km mai am de rulat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mai am motorina pentru 600 km ... deci putin peste jumatatea rezervorului ... iar acul sta pe maxim. ceva s-a intamplat cu senzorul din rezervor. sper sa-si revina cat mai rapid ca ma dispera :|

daca nu-si revine se poate oare schimba senzorul respectiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum nu inteleg de unde a survenit problema ... dar sper sa mi se sincronizeze dupa cateva alimentari totusi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

aceeasi problema la un T4 '94.am bagat motorina pana a dat pe afara,mi-a indicat vreo 2-3 zile bine dupa care dintr-o data nu mai urca acu cand am pornit-o,insa se ridica cand pun frana si iar coboara;ce fac?ce schimb?acu sta jos si ma enerveaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai scoate sonda din rezervor si vezi ce are. Cred ca la T4 e mai greu accesibila, dar nu ai ce face. Ori s-a spart plutitorul si s-a umplut de motorina, ori s-a desfacut ceva de la sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,clar ma apuc de demontat si o vizita la magazin de piese sa vad cat costa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai du-te sa te uiti informativ. Cred ca e cam scumpa. Dar inainte de a cumpara, incearca s-o repari. s-ar putea sa se poata repara cu un efort minim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

De o vreme si indicatorul meu de motorina face figuri,destul de enervante,cand ajunge motorina la a treia linie urca la plin dupa aia mai coboara,da am observat ca nu numai la linia a treia,am filmat unul dintre momente,

Rog un pic de rabdare cam de la jumatatea filmuletului face ca nebunul,astept parerile voastre

Modificat de lafamilia3003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca restul indicatoarelor nu fac probleme, ai un contact slab in sonda din rezervor. Incearca sa legi intre ele firul de masa si cel de litrometru (nu cel de bec). Si mergi asa cativa km. Daca nu mai fluctueaza, e clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!