Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Adaptarea senzorului de rotire a volanului
yo8rze a postat în topic iniţiat de Andi TDI din Tuning si alte modificari
Mulțumesc, Florin! Scuze, dar nu știu ce înseamnă FL. O să caut să apelez la cineva care a mai făcut treaba cu ceasurile... Cât despre calibrarea senzorului G85 am respectat instrucțiunile de mai jos, fără succes însă... ,, Sensor for Steering Angle (G85) Prerequisites: Start the vehicle. Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h. While driving turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left. When having the steering wheel straight again stop the vehicle with the wheels pointed straight. Ensure that the steering wheel is not moved again. Keep the engine running and do not switch off the ignition. System voltage at least 12.0 V. [Select] [03 - Brake Electronics] [Security Access - 16] Enter 40168, to enable the basic setting. [Do it!] [Basic Settings - 04] Group 060 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] After a successful basic setting, one of the fields should say "OK". [Done, Go Back] To make sure the basic setting was successful, check the sensor again. [Measuring Blocks - 08] Group 004 [Go!] Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5 °. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Note: After successful basic setting, the Steering Limit Stop needs to be adapted too." O să mai execut odată procedura, poate îmi iese.. 😊 -
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
AndreyPH a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Salut @draganuta! Cred ca este prima versiune cu care a iesit din fabrica, nu a stat nimeni de ea pana acum sa-i faca update. 😕 -
Ai 2 cleme de plastic si restul clipsuri metalice. Trebuie sa îndepărtezi si plasticul din zona in care intra balamaua, e tot clipsat
-
Retrofit Golf 7: Montare comenzi / volan multifunctional
F l o r i n a postat în topic iniţiat de beowulf100 din Golf VII
Manetele nu te ajuta cu nimic. In primul rand, pt verificare compatibilitate manete, trebuie sa verifici ce calculator coloana ai pe masina. Dupa montaj, trebuie conexiune online cu serverul VAG, pt a activa pilotul automat -
Nu mai indică nivelul de combustibil
F l o r i n a postat în topic iniţiat de mishu28 din A4 - B6 & B7 Type
Ai umblat la pompa de carburant sau cum a aparut problema? -
Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5
F l o r i n a postat în topic iniţiat de ioanidis84 din Tuning si alte modificari
Sa tragi si firele de can de la modul confort la ceasuri -
Adaptarea senzorului de rotire a volanului
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Andi TDI din Tuning si alte modificari
Ceasurile de FL sa le montezi pe non FL, nu te ajuta sa citești pinurile. Trebuie sa citești zonele immo intai. Dupa aceea trebuie deblocat eeprom la ceasurile noi, ca să poti scrie noile informații. Trebuie sa scrii manual vin, cs, immo, chei in noile ceasuri....si ai nevoie de cipuri noi la chei. Pentru cealaltă problemă ti-au scris deja colegii. -
Foarte tare motorizarea, sa o stăpânești sănătos!
-
Daca ai, se poate incerca. Altfel, desfacut si cu un programator, citesti Dflash si Pflash si scrii pe noul modul, tot desfacut. Uite aici lucram eu la un modul de B8, care a fost inundat
- Astăzi
-
Stabilus- este producator de amortizoare OE
-
Incearca recodare. Daca nu merge, înseamnă ca modulul este defect
- Ieri
-
Mda, ăla ţinea levierul pentru marsarier. Trecînd peste faptul că acolo era şi o siguranţă care a căzut prin cutie nu ştiu ce şanse ai să nimereşti gaura aia din levier. Eventual pune pe cineva să manevreze uşor schimbătorul de la punctul mort spre Reverse şi tu să tatonezi cu o andrea (un băţ de frigăruie) pînă ajunge gaura din levier în dreptul găurii din carcasă (dacă ajunge, nu-mi dau seama cum se mişcă levierul ăla). Sper să te ajute pozele de mai jos să îţi dai seama cît de cît de poziţie. Dacă nu merge trebuie dată jos cutia, munca dracu, eventual ia legătura cu colegul @sk100it , dacă te uiţi pe pagina precedentă o să vezi că el a demontat-o pînă la levierul ăla. PS Nu mai da Quote postării anterioare.
-
De mult timp n-am mai vazut un comentariu atat de prost raportat la lungime, absolut fiecare fraza este falsa!
-
Problema cu apa in far am rezolvat o. Mai rămâne problema ca la eroarea 02657 îmi apare și j668. Din câte am mai citit pe forum ar putea fi și un contact slab sau imperfect. Din cauza asta vcds nu poate sa faca codarea. Oare ar trebui sa dau jos farul și sa mai verific încă o dată conexiunile de la mufa???
-
1.4 tsi lista probleme comune / cod motor
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de smokefield din Motoare pe benzina
Sanse minime sa gasesti un motor ok cu vechimea de 12-15 ani -
Pai distributia prima data la generatiile noi se schimba la 180.000km - 200.000km si cei care au ajuns la numarul asta in general vand masina Dupa din 30.000km - 30.000km ceva de genul. Cand dai 30.000 euro sau 24.000 cu km putini si 2023-2024 ... eu zic ca 1000-1500 lei pentru o pompa nu e mult ... Oricum pretul este exagerat al masinii si vorbesc de Golf dar pretul e impus de fabrica mama ... Legislatia privind noxele fac producatori sa faca motoare nefiabile si le "gatuiesc" dintr-un litru sa scoti 200 cp, fara electric nimic ... E deja compromis acel motor si ei stiu asta. Dezactivarea cilindrilor e mai mult pentru mers pe autostrada unde pui pe pilot masina si mergi cu 130 constant 200-300 km (la noi cand vor termina autostrazile si se va circula cat de cat legal) unde motorul nu e in sarcina pe drum drept. Puteti alege GDI-ul de la Hyundai care e cam echivalent, 1.6 tot hibridizat, este tot turbo, 160 cp ... numai ca acela ca sa fie fiabil, trebuie pus doar uleiul lui ... e mai sensibil pe partea asta .. nu e ca la vag, bmw ... unde poti pune liqui , motul ... asta e mai pretentios ... din ce stiu ...
-
1.4 tsi lista probleme comune / cod motor
vali zak a postat în topic iniţiat de smokefield din Motoare pe benzina
CAXA a fost cel mai fiabil din seria lui,eu am avut doua masini cu motorul asta,ambele cumparate in jur de 150tkm,una am vandut-o la 200tkm alta mai repede.Nu consuma ulei de la schimb la schimb dar eu folosesc Castrol si la CAXA l-am schimbat la 6-7tkm.Problemele motorului asta sunt pompa de inalte care baga benzina in ulei,partea de wastegate se uzeaza si implicit se blocheaza la cald si distributia,eu o lasam pe liber cu frana de mana trasa peste noapte,nu am avut surprize,probleme.Parerea mea e ca daca ai acces la intretinere si are dovezi clare ca a intretinut masina e preferabila una cinstita cu 240tkm decat una cu 150 in bord dar cine stie cati reali.Ca idee un motor in dezmembrari cu garantie costa 1k euro,nu mai e asa de speriat,distributia costa in jur de 3000 lei,daca are erori stocate cu privire la corelarea axelor trebuie inlocuita. -
Salutare! Ce marcă de amortizare pentru portbagaj recomandați? Masina este Octavia 2 2008. Mulțumesc!
-
-
Există mai mute topic-uri legate de DSG în sria tehnică: https://vwforum.ro/forum/107-tehnic/
-
Buna Am un Golf VII cu motor 1.5 TSI, si tot imi re-apare eroarea 10591 - Cylinder1 - P0301 - Misfire detected si mai nou si 10593 - Cylinder1 - P0303 - Misfire detected, in ciuda faptului ca am schimbat toate bujiile (desi, cf service nu era inca momentul) si am schimbat si bobina de incudctie pe cilindrul 1, insa eroarea reapare de fiecare data, iar dimineata la prima pornire, imi da si eroarea pe bord de Start-Stop not function. A mai intampinat cineva aceasta situatie? Ce sfaturi as putea primi? Masina este programata pentru o diagnoza la reprezentanta din Timisoara. Multumesc
-
Buna As avea si eu 2 intrebari, nu prea stiu ce as putea face, legat de schimbul de ulei din cutia DSG: 1. Am apelat la reprezentanta, si mi s-au spus urmatoarele: " in urma verificarii seriei de sasiu in sistemul nostru, conform planului de service dat de producator, va confirm ca uleiul este longlife, la modelul detinut uleiul la cutia de viteze nu se inlocuieste, doar se verifica nivelul si se completeaza" Teoretic ar fi trebuit schimbat uleiul la 60-80000km, si dupa aceea din 40 in 40000, momentan am 107000, insa la reprezentanta nu vor sa o schimbe, doar impreuna cu baia atf. A mai schimbat cineva uleiul din cutia DSG? Ce ar fi de urmarit? 2. A inceput sa apara un zgomot cand schimba din a IV-a in a V-a, fara sa fie in sarcina, ca si cand anvelopa fluiera la mplecarea de pe loc. Interesant este ca, in sarcina nu face acest lucru (adica daca apas putin mai tare de accel;eratie), respectiv cand schimba din a V-a in a IV-a tot nu se aude nimic. Va multumesc pentru orice sfat.
-
Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tiguan III)
CristiM a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
Au dispărut doar pentru câteva zile; acum au revenit. Au fost și ceva modificări în organizarea opționalelor. -
Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tayron)
CristiM a postat în topic iniţiat de CristiM din Tayron
Ok. Văd că pe echiparea Life este PHEV-ul de 204 CP. Pe R-Line este cel de 272 CP. Cu ce dealer ai discutat? Eu am discutat la PBV1. -
ma poti ajuta cu mai multe informatii? Se poate coda cu interfata VAS6154A?
