Jump to content

Valva EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Clapeta a fost curatata in iunie cand am schimbat si EGR... si teava la fel ...apropo ..acea teava care vine de la clapeta la EGR trebuie sa fie etansa? Pentru ca atunci cand am curatat-o (cu Decarbusolv) curgea pe la lipitura dintre teava si talpa care vine prinsa pe piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu o problema cu un vw polo 6n2 motor AUA 1.4 16v.Masina are probleme cu pornirea.De cele mai multe ori porneste PERFECT dar uneori nu vrea sa porneasca decat dupa multe incercari si atunci cand in sfarsit porneste motorul tremura si scoate mult fum,ralantiul oscileaza timp de 10-20 de secunde dupa care se stabilizeaza,fumul dispare si totul revine la normal.In mers masina nu are nicio problema,merge perfect,trage liniar,doar la pornire face probleme ATAT LA RECE CAT SI LA CALD.

Am fost la tester si meseriasul mi-a spus ca da eroare la supapa EGR si ca trebuie inlocuita aceasta supapa(pret 650 lei)Nu am schimbat supapa,am zis mai intai sa o curat pe cea veche poate asa se rezolva totul.Am scos si curatat supapa si nicio schimbare.

Intrebarea mea:E posibil sa fie de la supapa EGR?Eu totusi inclin sa cred ca din alta parte este problema.Are supapa EGR legatura cu pornirea?Daca era ea defecta nu trebuia sa se manifeste si in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

pentru cei care vor sa isi curete egr-ul nu trebuie adaptat, merge si fara(la mine nu a fost nevoie)

scoase bornele de la baterie

dat jos egr+ teava care duce la clapeta de acceleratie curatate ambele bine(nu era f multa mizerie 145 000km) ..puse la loc si gata

niciun martor aprins nicio eroare

masina merge bine.

Modificat de 90G_O_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia pe la fisura aia trage aer fals...din evacuare in nici un caz nu are cum sa traga aer fals.Sudura sau lowcost si rapid:poxipol(daca nu e fisura prea mare).

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mohicanu,teava respectiva trebuie sa fie etansa.Deci uite o cazuza pt care ai belele.EGR iti dirijeaza gazele spre clapeta si le baga iar in circuitul de ardere.Nu e etans sistemul gazele se pierd si practic masina merge ca si cum EGR este nefunctionabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ...s-a rezolvat cu eroarea cel putin deocamdata. S-a verificat teava si parea in regula dar pentru siguranta s-a pus ceva pe acolo la prinderi ..silicon sau nu stiu exact, plus silicon la prinderi..admisie. Dar inca am acele variatii ale motorului, cand ma apropii de oprire si scot pe liber, franez iar turometrul se duce pana la 300-500 de rotatii pentru o clipa si apoi se stabilizeaza la 700 sau la cat sta el in mod normal. Am pornit-o pe loc de cateva ori, dupa pornire masina sta la relanti normal, o data s-a intamplat ca dupa o simpla apasare pe acceleratie pana la 1300-1800 , motorul iar incepe sa se tureze aiurea, scazand spre o turatie mica dar nu sare de 1000 rot/min. La alta pornire, facand aceeasi miscare nu a a avut relanti instabil. Motorul nu are un mers chiar rotund la relanti, atunci cand nu variaza in turatii...la cateva secunde se simte un usor tremur desi acul de turatii nu variaza(sau aproape insesizabil). Bujiile sunt schimbate de 1 luna, clapeta, EGR curat, distributie schimbata(si masina nu a prezentat astfel de simptome dupa schimbare distributie, adica exclud distributie montata prost). Ce cauze ar putea fi? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat ...trebuia doar o adaptare de clapeta, totul merge ceas acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ma innebuneste ...iar am eroare Excessive Flow ..pur si simplu a aparut, masina merge normal, deocamdata. Ma gandesc sa-i pun o sita deasa din metal in prindere dintre EGR si corp motor ...pot rezolva oare asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca tie nu-ti mai strang suruburile de la clapeta de acceleratie. SAU, ti s-a bulit garnitura de la clapeta sau iti lipseste vreo garnitura de-aia la EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are EGR cu clapeta de acceleratie?

LA eroarea lui insemna ca e ramas pe deschis pistonasu;l din EGR.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema asta o avea si inainte sa faca reparatia capitala a motorului.Egr nou,adaptat,segmentare motor,,etc.Sa nu fie o problema de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o readaptare a EGR si vad ca deocamdata tace ...mai citisem pe un forum din Mare Britanie ca un tip desi schimbase EGR tot avea aceasta eroare si pana nu i-a facut o resoftare cu o versiune mai noua la reprezentanta, nu a scapat...si intre timp schimbase si senzor MAF si altele ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Imi spuneti si mie va rog daca urmatoarea eroare pentru masina : VW GOLF IV hatchback 1.4 16V -

1 Fault Found:

17852 - Potentiometer for EGR (G212)

P1444 - 35-00 - Implausible Signal

este EGR-ul 100% ?

Pe langa cea de sus mai apare si temporar EGR ul ca eroare.

Se poate face ceva ? Ajuta o curatare ? Masina are 182.000 km reali sau mai bine o schimbare.

Influenteaza cu ceva consumul masinii ? ...Pare ca consuma cu 2% mai mult adica cam 11% acum :o:O:O

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr influenteaza asa de mult consumul ? pe 1.4 benzinar?

:o:O:O

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand aceeasi eroare ca a colegului Doomy,aceasta poate fi datorata faptului ca prima sonda lambda este dusa de tot??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au fost schimbate ambele sonde lambda la mine, :( , deci egr ramane in cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e alta problema cu egr, poate o aveti si voi. S-a aprins check engine in bord si am mers la diagnoza. A aparut eroare la egr cu Implausible Signal. A incercat mecanicul sa o adapteze dar nu a reusit. Am dat egr jos, l-am curatat bine cu wd40 si l-am probat la baterie. La mine functioneaza cand ii dau curent direct, dar cand am mers din nou sa o adapteze la fel nu a reusit. Mai e ceva de facut cu egr asta???? Mecanicul a zis ca e dusa partea electrica, dar mi se pare ciudat de ce inchide supapa si deschide cand pun cu fire de la baterie??? Motorul nu are simptome prea rele, cateodata nu prea trage cam da in nas. E vorba despre un Golf 4 1.4 . Astept si parerea voastra, trebuie altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!vreau sa dau egr-ul jos...sa il anulez :) ce trebuie sa fac?il dau pur si simplu jos....sau trebuie sa astup oricificle alea??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asera am observat un tremurat al masinii si o usoara instabilitate a turometrului, dimineata la fel si...nici o surpriza, Check Engine aprins, cel mai probabil tot EGR-ul. Ultima oara cand am sters eroarea si am adaptat EGR a fost acum cateva sute de km (3-400 km), e a doua oara. Totusi ce poate fi? E posibil sa fie cumva infundat catalizatorul si sa cauzeze eroare la EGR? Sau ar fi trebuit sa am eroare si pe o sonda daca era catalizatorul in neregula? Ma obsedeaza EGR-ul asta, nu-mi da pace de cand am luat masina, desi a fost schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Mie la ALZ imi da eroare regulat: 17811 - EGR System: Regulation Deviation

Am curatat-o de 2 ori, imi da eroare la adptare.

Am facut output test cu VAG_COM si nu tacane deloc - nu se aude si nu se simte la mana.

Cine a facut output test la EGR: se aude cum tacane(face switch on/off) ?

Procedez OK daca cumpar alt EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la output test EGR-ul trebuie sa tacane.Daca deschizi capota se aude cum tacane,si se aude destul de tare.

E posibil sa fie EGR-ul mort.

Pana sa cumperi alt EGR verifica continuitatea pana la ECU si vezi daca este in regula.Daca este,alt EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, ii scoti mufa, o izolezi bine ca poate mai ai nevoie de ea in viitor si lasi valva la locul ei. Cand ii scoti mufa el oricum nu recircula gazele, asa ca ramane pe inchis.

Daca gresesc, un coleg mai priceput ma poate corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca nu am apucat sa fac o verificare a sistemului EGR, in ce priveste voltaje, fire, mufe etc. A fost facuta acum o resetare a tuturor parametrilor din piesele "programabile" (EGR, clapeta etc) si sper sa fie ok asa. Deocamdata, nu sunt probleme, dar sunt in asteptare.

P.S.: alexandruuu, vezi ca aici topicul se refera la EGR-ul motoarelor pe benzina, din cate stiu si sper sa nu gresesc, EGR-ul motoarelor pe motorina e altceva.

Modificat de Mohicanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!