Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Da, este o "balbaiala" specifica. Iti face frana de motor, tu ii ceri sa accelereze si ramane cumva in urma... Poti frana mai mult inainte de curba si accelerarea sa o incepi dupa iesirea completa din viraj, pe drept. Nu o iau in considerare drept defectiune ci doar niste parametrii de functionare. Altele sunt probleme la cutia aceasta si se regasesc in paginile anterioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Vreau sa va intreb daca la Octavia 3 1.8 TSI DSG 7 se poate pleca de pe loc in stilul launch control? Eu am tot incercat si nu am izbutit (cu ASR si Start stop dezactivate si stangul pe frana pur si simplu refuza sa se tureze oricat as accelera). Nu mi se pare normal sa nu poti demara de pe loc cu motorul asta( ar pleca si un tico inainte cativa metri de pe loc)..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru confirmare! Nu l-as fi folosit mai des de cateva ori pe an dar faptul in sine este deranjant..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar launch controlul ii lipseste DSG7-ului...

Modificat de MariusT_MS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cutia asta se strica și atunci când te porti cu mănuși cu ea. De curiozitate am incercat sa vad ce se întâmplă căci pana acum nu am avut aceasta curiozitate. Am observat ca se tureaza, dar nu mult căci se simte cum cuplează și vrea sa plece de pe loc si nu poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata plec din germania, ca am concediu si daca tot vin in romania, vreau sa schimb si ambreiajele la cutiela pbn( aici ma costa 1200-1400 euro)..cutia a inceput sa tremure si pe manual(+/-)smuceste f tare la plecarea de pe loc, si la orice schimbare de treapta..plus ca atunci cand ma opresc la semafor simt o bataie( smucitura) gen de volant,si sunt curios daca exista riscul sa imi pice pe drum cutia sau ambreiajele..a patit cineva sa ii pice ambreiajele de tot??sau daca am mers cu ambreiajele stricate, exista riscul sa se fi stricat si altceva? Eu am fost la vw aici in stuttgart si mi-au zis ca este de la ambreiaje..sper sa nu am vreo surpriza( in caz de rau sunt membru adac)..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate n-ar strica verificat suportul de cutie de viteza, cel de sub acumulator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu știu cat costa schimbatul ambreiajelor la dsg 7 dar eu as da 1200 euro si as sta fara griji. Sa nu intelegeti gresit dar in germania exista mult mai multe masini cu cutii automate decat in ro si de aici si concluzia mea : au mai multa experiență. Dar tu nu mai ai garantie la ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La porsche buc nord costa in jur de 800 euro(3500 lei)..experienta au toti, ca s-au inmultit si automatele in romania..si ambreiajele trebuie montate si echilibrate( dati search pe youtube)..diferenta mare nu ar fi..eu am mai intrebat aici pe forum si sunt baieti care au schimbat ambreiajele de 2 ani si peste 20 k km si nu au nimic

Eu am luat-o sh.masina este 2008 luna09..nu am garantie :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Saptamana viit am programare sa schimb ambreiajele..am observat ca la plecare de pe loc am o bataie in cutie si la oprire la fel..credeti ca e si volant?sau se poate sa fie de la ambreiaje?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat ambreiajele azi la service la brady pantelimon( discuri ambreiaj+ inele ghidaj+ senzor de pe volant)..am platit 3800 lei..masina merge ok, nu mai trepideaza, schimba ok..doar ca am ramas cu un sunet cand o pun pe R...cei de la pbn mi-au cerut 4900 lei :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Cat costa un schimb de ulei pentru un dsg7 umed , pentru 2.0 170cp ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

Exista DSG7 umed?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exista. In special pe modelele cu tractiune integrala.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

 

A aparut si la mine problema de trepidat treapta 1-2. ~26k . Dar inca nu pot baietii din service s-o reproduca.

 

Este cineva pe aici care si-a schimbat chitul de ambreiaje pe garantie la compexit Cluj Napoca?

 

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine acuma problema apare dupa 4-5km de condus in oras, ajuta daca e foarte cald afara. Acuma de exemplu apare daca frinez aproape de oprire, in asa fel incit sa ramina la limita in D2 (cam cum faci la niste limitatoare de viteza naspa), dupa care accelerez mediu (normal). Alternativ, daca la plecare de pe loc accelerez scurt, las pedala chiar cind trece in D2, accelerez din nou.

 

Incearca sa gasesti cazuri din astea reproductibile, ca sa nu faci degeaba plimbari la service. Din pacate la inceput problema apare din cind in cind, dar in scurt timp devine reproductibila.

 

Tinind cont de cind ai tu masina (cam pe cind mi-am schimbat prima data ambreiajele) incep sa cred ca astia au montat ambreiaje proaste multa vreme dupa ce au aflat de problema, pe principiul poate nu pica toate.

Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe dsg7 nu exista ambreiaje mai bune sau mai proaste. Datorita modului de functionare toate au de suferit mai devreme sau mai tarziu in functie de cat de mult se merge in traficul urban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca la fiecare 26kkm (plus minus) va trebui sa alocam 1000 de euro ca sa ne schimbam setul de ambreiaje?

 

Eu nu-mi aduc aminte cind am luat masina sa mi se fi spus sa nu merg in trafic urban ca nu tin ambreiajele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cazul lui Circoloco care a schimbat de doua ori ambreiajele in 40k. Cazul colegului de mai sus tot pe la 20-30k, Bogdan (ex bwwlan) la 26k.

Explicatia e una cat se poate de simpla. Cutia isi da treapta a doua foarte repede, iar cand se merge incet face 1-2-1-2 extrem de des. Fiind si uscat se incinge si se deterioreaza. Solutia este sa se tina pe M1 cand e aglomerat. Practic nu conteaza puterea motorului pentru ca se uzeaza indiferent de cuplu.

 

Chiar crezi ca ziceau cei de la reprezentanta? Dimpotriva. A fost conceputa gresit de la inceput. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_2401

Eu cand am schimbat ambreiajele ,baiatul de la avia motors, mi-aspus ca este mai recomandat sa se mearga pe manual in oras,deoarece nu mai sta treapta superioara preselectata, mai ales cand e aglomeratie....a incercat cineva sa isi puna cutie dsg7 cu ambreiaje umede( stiu ca exista pe modelele4x4)..oare se va potrivi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca merge, dar nici imposibil nu e. Dar acum te întreb eu, tu ai face aceasta schimbare? Din cate stiu eu, cutia de viteze e foarte costisitoare :) si ma mai gândesc ca trebuie adaptat si softul... Eu cred ca la cutiile noastre, daca prelundeau treapta 1, nu mai aveau atâtea probleme. Oare chiar nu au ce sa le faca sa meargă fără probleme? La mine la numai când stau pe loc vad treapta 1 când ridic piciorul de pe frana si îl pun pe acceleratie este deja treapta 2... Prea scurta, prea ca la tara :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca treapta 1 este doar pentru plecare de pe loc, este o treapta foarte scurta, ca sa permita o cuplare lina, tinind cont ca avem ambreiaje uscate si nu avem convertizor de cuplu. Treptele 2-7 sint de fapt treptele de mers. 1 si 2 cupleaza progresiv, acolo se simt prima data problemele.

 

Incearca sa mergi cu 1 fortat sa vezi ce turezi motorul.

 

Mi se pare ireal sa ti se recomande sa folosesti in oras o cutie automata pe modul manual sau sa ti se spuna ca de fapt cutia nu tine la mersul in oras. Softul cutiei decide cind sa schimbe, nu au decit sa aleaga in asa fel pragurile incit sa nu suprasolicite ambreiajele. Si in orasele cu apa calda este trafic la greu, nu doar la noi. Eu nici macar nu am parte de trafic din ala urit, gen o tii numai in stop and go. Cutia cind se supraincalzeste te anunta.

 

Prin 2012 zicea lumea ca ambreiajele si-au schimbat codul de componenta, n-am sapat prea mult pe tema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo se schimba repede pe garantie. Nu sunt discutii si temporizare ca la noi. Forumurile ca motor-talk.de sunt pline de asa ceva. Cum zice careva ca vrea masina cu dsg7 numai despre asta se discuta :)).

Da, ar fi facut placile de la ambreiaj mai groase, insa datorita principiului de functionare a cutiei si acestea cedeaza.

Nu a fost gandita suficient cutia asta. Dupa succesul DSG6 au zis cum sa facem noi o cutie mai ieftina pentru toate motoarele care sa fie si mai eficienta. Stim, ambreiaje uscate si inca o treapta. Testare? N-avem timp de asa ceva.

dsg-umfrage-02-mai-7084795382151676619.j

Peste jumate din cei cu DSG7 uscat (DQ200) au avut probleme. Comparatia cu DSG6 arata si mai mult cat de putin fiabila este.

Studiul aici http://www.motor-talk.de/news/vw-bietet-sonder-kulanz-auf-dsg-reparatur-t4509213.html

 

Eram primul care lua DSG7 daca se dovedea macar aproape de fiabilitatea dsg6 ori daca macar se aplica garantia fara cusur.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!