Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Este vorba de G83 montat pe radiator si comanda functionarea ventilatoarelor. Inlocuieste termocupla prezenta la alte tipuri de motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am scos si eu senzorul acesta G62 si am pierdut antigelul ca nu am pus nici un vas sub masina asta este sunt bun de plata,dar intrebarea mea este senzorul acesta are si garnitura ca am vazut o poza cu unul nou si are garnitura langa el.eu nu am gasit garnitura unde poate sa fie ca am cauta pe jos prin jur pe acolo dar nu este.este posibil sa ramana in locasul senzorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu-l gasesti, sigur a ramas in corpul in care intra senzorul. Vezi ca se intepeneste pe-acolo pe margini (se simte o denivelare). - De obicei se lipeste de pereti si nu-l observi.

Incearca sa bagi senzorul si vezi daca se simte ca intra greu, ca si cum ar strange in cauciuc.

Sunt cele mai multe sanse sa fie inca acolo. :flower:

Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur ti a cazut pe jos garnitura eu cand am schimbat senzorul am cumparat si siguranta de plastic si garnitura de cauciuc pe care am si schimbat o cea veche nu mai era la fel de groasa si elastica, te sfatuiesc sa o schimbi costa 1 leu ceva de genu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am luat senzorul si are garnitura noua dar siguranta de plastic nu o gasesc au zis ca nu pot sa o aduca o sa mai incerc la alte magazine sa vad.problema care o am acum este alta ca la mufa care intra pe senzor i s-a rupt clema de fisare se pare ca atunci cand am dat jos mufa s-a rupt sistemul acela ca a fost cred prea casant.ce pot sa fac ca sa stea la locul ei?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legi mufa cu o brida de plastic sau o bucata de sarma, de corpul in care se baga senzorul. Uite aici mai multe detalii: :angry: (click the flower)

Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema de mai mult timp si a venit vremea sa o postez aici :D . Indicatorul din bord la apa nu sta la 90 grade, sta inainte de [cenzurat] care indica 90. Foarte rar ajunge la 90, care sa fie problema ? Mentionez ca bulbul la apa l-am schimbat, am caldura in masina...dar acul nu ajunge la 90. Multumsc antiipat de raspunsuri. Sa fie oare problema din bord ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare si vezi indicatiile G2/G62. Ia vezi primul post de pe pagina precedenta, te ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cine stie care dintre senzori, G2 sau G62, da informatia de temperatura a motorului in modul "diagnoza" de pe climatronic - pozitia 45 din modul diagnoza de pe climatronic. Pentru ca mie desi am schimbat senzorul, desi in diagnoza climatronicului afiseaza o temperatura de 6 grade dimineata la pornire, TOTUSI NU INTRA SOCUL AUTOMAT!!

Asta ma face sa gandesc ca este ceva intrerupt sau ceva nu functioneaza corect.

Apropo de asta, numai cand masina este orientata cu botul spre soare sau cand temperatura exterioara este de 12-15grade porneste socul automat.

Ce parere aveti???

Multumesc. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mordor

Uite ce mi-a explicat mie(userul 120 L) acum cateva saptamani cand imi faceam si eu probleme din cauza socului automat:

ECU-rile Siemens puse de VW la benzinare au in principiu 3 paliere de temperaturi unde actioneaza amestecul de pornire diferit:

- - n grade la + 18 grade primul palier unde motorul porneste la 700-900 rpm

- +18 grade - + 27 de grade unde motorul porneste la 1100-1200 rpm

- + 27 de grade - + n grade unde motorul porneste la 900-1000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci,cum se explica faptu ca porneste de 4-5 ori normal cu turatia la 800 apoi o data cu turatia la 1100...etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gavrochem Multumesc frumos, informatia s-a verificat si ai dreptate. In intervalele pe care le-ai postat pornirea se face intocmai. De-aceea cand o las in soare, la temperaturi de peste 13-15* se declanseaza socul automat. Desi mi se parea normal sa porneasca turata la frig, nu la cald :)

In fine, multumesc. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J0 920 826 C

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V28

Coding: 01112

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ1JZ3W558208 VWZ6Z0C0036537

2 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

64-10 - Not Currently Testable - Intermittent

Trebuie sa schimb senzorul G2 nu? Cam la ce pret este acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau mufa murdara... sau fir intrerupt. :icon_thumright:

Nu te grabi sa cumperi altul pana nu verifici asta. OEM e in jur de 120 de lei. Aftermarket incepand de la 40 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam la acelasi pret cu G62 inseamna. O sa verific ce ai zis cosmine, mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de oem / neom. eu am luat acum 2 ierni Febi si e ok....40 ron.

PS : ca sa nu dati bani aiurea pe oem-uri(se aude ca sunt tot mai proaste)

Eto vezi ca G2 si G62 sunt in aceeasi carcasa >> sonda de apa, nu se pot separa sau cumpara separat :D

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si un senzor G2/G62 original cat ajunge ? stie cineva ?

un cod daca se poate, inca nu l-am dat jos, pentru ca face figuri numai pana cand ajunge la 90 grade...

adica imi sare deodata acul de la 0 la 90, si ramane acolo pana se raceste, deci nu e enervant

dar dupa scanarea cu vagcom a aparut eroare, si deci trebuie sa-l schimb eventual, dar cand vine primavara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de oem / neom. eu am luat acum 2 ierni Febi si e ok....40 ron.

PS : ca sa nu dati bani aiurea pe oem-uri(se aude ca sunt tot mai proaste)

Eto vezi ca G2 si G62 sunt in aceeasi carcasa >> sonda de apa, nu se pot separa sau cumpara separat :vaidecapulmeu:

Acuma mi-am dat si eu seama, deci daca ai probleme cu senzorul G2 sau G62 sau cu amandoi deodata, trebuie cumparat unul si acelasi senzor. Initial ma gandeam ca is 2 senzori diferiti dar acuma am inteles. Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul motorului e AXP, 1.4 16v fabricatie 2002

mie mi-a scanat un amic acum 2 luni si a gasit eroarea...

de atunci nu s-a simtit nicio diferenta... acelasi consum este (8-9l prin oras, care e normal avand in vedere ca vara scoteam si 7-8l prin oras in trafic moderat), aceiasi putere... arata eroare numai la G2, nu si la G62...

e posibil sa nu arate eroare si la G62 ? (el e senzorul care trimite informatii catre ECU)

singura diferenta este ca temperatura din bord nu e afisata corect pana ajunge la 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

Nu demult am avut si eu probleme asemanatoare (ba imi statea pe 0 apa ba sarea pe 90 si tot asa). In consecinta am spalat tot sistemul de racire (cu aditiv special apoi cu apa distilata) am pus G12++ de la reprezentanta si un TERMOSTAT nou. Acum nu mai sare aiurea dar in mers mai mult de 1 linie hai max 2 nu imi urca temperatura la apa nici daca merg 100 km (si nici nu da caldura bine in habitaclu), dar cand opresc pe loc incepe sa creasca spre 90, numai daca stau mai mult ajunge sa stea pe 90 cand pornesc la drum o ia de la capat. Sa nu mai zic de consumul de carburant exagerat si pe langa asta dauneaza si motorului (motorul merge ca si cum ar fi totdeuna rece dar el e cald). Am dat un scan cu vag-ul si:

17704/P1296/004758 - Error in Mapped Cooling System

Possible Symptoms

* Cold start issues

Possible Causes

* Coolant Temperature Sensor (G62) faulty

* Coolant Thermostat faulty

Possible Solutions

* Check Coolant Temperature Sensor (G62)

* Check Coolant Thermostat

Maine imi comand G2/G62 (CTS coolant temperature sensor) si il montez imediat ce imi ajunge. Am atasat si o poza cu ce am gasit pe net (versiunea noua si veche - verde si negru, precum si codurile pieselor in poze).

Deci, daca am termostatul schimbat, schimb si G2/G62 ar trebui sa mearga totul ok nu? Din cate stiu eu inafar de cei enumrati mai este doar un senzor in vasul de antigel dar citeste nivelul doar....in rest omit ceva?

post-55709-1262569690_thumb.jpg

Modificat de PiltZu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu, la tine termostatul e controlat electronic, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa iti spun exact, eu tind sa cred ca nu este. Am atasat o poza cu termostatul nou ce l-am montat pe masina.

Oricum si VAG-ul imi zice ca este ori termostatul ori G2/G12, alceva ce ar putea sa mai fie si sa omit eu?

hpim6946.th.jpg

Modificat de PiltZu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca ala e termostatul montat pe masina NU e controlat electronic, si simptomele descrise de tine tin de functionarea proasta a termostatului chiar daca e nou. Nu schimbi nimic prin schimbarea G2/G62, decat ca o sa masoare temperatura bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pffff si asta inseamna ca am comandat termostat gresit si am montat ce nu trebuie? Sau ca este cel nou defect?

Daca il dau jos pierd antigel destul de mult nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!