Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

NU, nu are de ce sa fie mai lenesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 07.12.2015 at 4:38 PM, Al Bundy said:

NU, nu are de ce sa fie mai lenesa.

Buna. Am passat b6 cod cbbb cr 170 cp. Imi puteti spune va rog care ar fi valoarea corecta a avansului?. Mentionez ca am schimbat distributia si coonsuma grozav de mult, pleca acul puternic aveam avans 3,41 acu am mai deficit surubul de la axele cu came si am avans 2,17 btdc.

Astept un sfat . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune daca avansul trebuie modificat la masina din semnatura (2.0 l BMR 170cp -an 2007)

Valori pe vcsd :

1. engine speed - 836/min

2. jnjection start(specifed) - 1.5*BTDC

3. injection duration - 4.1*KW

4. Torsion Value - 3.72*

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca masina trage si consumul e ok, lasa-l asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @Al Bundy masina merge foarte bine. Toate valorile postate mai sus de mine sunt cu plus, [cenzurat] din fata este pusa pt separatie , a nu se intelege minus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 01.03.2016 at 6:41 AM, Al Bundy said:

daca masina trage si consumul e ok, lasa-l asa.

Te referi cumva la postul meu?

Sunt curios cu avans 2.17 mie in continuare mi se pare ca ar avea un consum cam mare. Imi poti spune care ar fi cel nominal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.03.2016 at 10:45 AM, ric26ct said:

Multumesc @Al Bundy masina merge foarte bine. Toate valorile postate mai sus de mine sunt cu plus, [cenzurat] din fata este pusa pt separatie , a nu se intelege minus.

Atunci inseamna ca avansul este foarte mare, trebuie sa fie cu minus, pe la 2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună!Am un passat b6, 1.9 tdi, BXE...avansul este -2,9...injection Quantity 7,1mg/str...engine speed 819/min...boost presure 1030,2 mbar...mass air flow 400,0mg/str.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul e ok , cantitatea injectata cam mare,probabil era motorul rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul cald...la 90 grade.Cum reglez cantitatea injectata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o poti modifica . Cantitatea injectata depinde de gradul de incarcare al dpf-ului ,stare ax came ,injectoare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, atasez si eu 3 printscreen-uri. Va rog sa-mi spuneti cum vi se pare?! Multumesc!

2.0 tdi, cod: BMA, 100KW (distributia are 90.000km)

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Modificat de mgm2000ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul prea mare.

Cantitate injectata prea mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motor BMR 170 cat ar trebui sa fie avansul normal? 

Acum l-am dat la 0 si consuma ok si porneste ok fara nici un fel de problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre -1,5 si -2,5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 4/1/2016 at 3:07 PM, Al Bundy said:

Avansul prea mare.

Cantitate injectata prea mica.

si

On 4/1/2016 at 7:57 PM, EEXCALADE said:

Valori normale pentru EDC siemens

am scanat azi si rezultatul este urmatorul

afara 15*C / temp lichid 81*C

deci ce e de facut?!? , masina nu o simt sa fie puturoasa sau sa aiba un consum exagerat!

 

 

19.jpg

Modificat de mgm2000ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt valorile care trebuie pt edc-ul siemens

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

va salut , pun un attach cu o scanare recenta ...passat b6 , 2006 , bkp , 2tdi, va rog sa.mi spuneti daca este ok avansul si cantitatea injectata . va multumesc

11:42:54 Group 001: Injection Quantity
  852 /min  Engine Speed (G28)
  3.8 mg/str  Injection Quantity 
  2.5°KW  Injection Duration (specified)
  46.0°C  Coolant Temperature (G62)

11:42:54 Group 004: Unit Injector
  856 /min  Engine Speed (G28)
  2.4 °ATDC  Injection Start (specified)
  2.4°KW  Injection Duration (specified)
  1.09°  Torsion Value 

11:42:54 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  -0.12 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -0.22 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  -0.15 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  0.50 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea injectata este cam mica, avansul coborat spre -1,5 , -2,5. sper ca e corect. Valoarea injectoarelor e buna.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o sa duci avansul undeva intre -1,5°/-2,5° o sa creasca si cantitatea injectata.

Cum e la el acum banuiesc ca are o trepidatie fiind f.mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea. Imi poate spune si mie cineva, pentru un passat 1,9 tdi 131cp ce nu corespunde la urmatoarele valori?

19:28:45 Group 004: Unit Injectors valves command
  819 /min  Engine speed 790-870
  1.2 °ATDC  Spec start of inj. 4BTDC-2ATDC
  6.1°KW  Spec inj. duration 3-8 °Ck.
  -2.2°KW  Synchro. angle -3..+3°Ck.

  -1.32 mg/str  Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
  1.88 mg/str  Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
  -0.14 mg/str  Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
  -0.42 mg/str  Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H

Mentionez ca masina nu mai trage foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


  Pune unghi sincronizare la 0 (-2.2°KW  Synchro. angle -3..+3°Ck.)
  Dupa ce pui unghi la 0 verifica daca injectorul 2 scade sub valoarea de 1 mg (1.88 mg/str  Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H)
  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am gasit dupa schimbarea distributiei (cam 10k) avansul la -3,9. Pe capacul distributiei a scris neamtul -1,6. L-am adus eu acum la -1,5 iar in turatie se duce la -2. Motor BMP 160k km. Atasez si valorile . Va rog un replay daca am procedat bine si daca valorile sunt ok acum. E posibil sa afecteze si acceleratia ? In sensul ca aveam o intrerupere cateodata la accelerare. 

123.jpg

11.jpg

12.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-1,5 / -2,5 e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!