Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

nu stiam. Multumesc!

omul cat traieste, invata. eu de bine de rau am alta meserie legata de hardware+software dar nu in domeniul auto deci accept sa invat in acest domeniu.

 

atasez 2 poze si vin cu alte nelamuriri.

pun doua valori deoarece dupa ce am reusit sa incalzez motorul am observat ciudatenia

1: masurand pe alt grup temperatura lichidului de racire este aproximativ 75 grade in timp ce ceasul in bord e tintit in 90 grade. e prima data cand testez asta.

2. incercand sa fac poza cat mai clara observ ca relantiul nu sta fix ci fluctueaza intre cele doua valori de aici rezultand si alte cifre.

 

Multumesc pt atentie si raspunsuri!

 

post-130939-0-94249300-1415037095_thumb.post-130939-0-21728000-1415037096_thumb.

Modificat de gaborvad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temperatura lichid si asta probabil va rezolva si fluctuatia de turatie la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temp./modifica unghiul la -2,5 si atunci o sa scada si durata injectiei care e destul de mare(8,2/7,7).

Nici unul nu ne am nascut invatati, asa ca...e loc de acum.

Seara faina tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasurile sunt facute ca in intervalul 75-100 grade ele sa arate fix 90, asa ca senzorul nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si fluctuatia de turatie de la ce poate fi? e total aleatoriu daca motorul e cald sau rece sau cati consumatori sunt porniti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie vb de alte uzuri.... etc. Greu de zis, de pe forum.... din pacate. Regleaza avansul la -2.5 si vedem dupa aia

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna ziua ,azi am reglat si eu avansul la masina din semnatura,din ce am vazut pe forum la edc 16 e bine sa fie pe -1,5 sau -2,5.am reusit sa o reglez pe 0,si am niste valori impecabile pe injectoare.si ca consum.


o las la 0 ?,avand in vedere ca la -1.5 valorile erau mai mari la injectoare si ca consum...merci mult

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

     Salutare.

 

   Am si eu o nelamurire la motorul meu CBAB 2.0 L CR 140 CP DSG cu DPF. Am scimbat distributia acum doua luni (acum am 3900 km) si cum am citit de pe forum am inteles ca afecteaza consumul de motorina ca am facut o deplasare mai lunga , pana la Brasov (Pecica-Brasov ,dus-intors 1000 km) si dupa CB am avut consum de 5.4 l/100km si in real am consumat 8.9 l/100km ,alimentat de la MOL ,precizez ca am condus normal si pe DN si pe Autostrada (max. 140km/h) folosind numai in pozitia D cutia de viteza, fiind ca acuma am luat in decembrie 2014 si nu am stiut cum se va comporta si trebuie sa-l cunosc masina.

   Din ce cauza am eu asa de mare consumul aproape dublu dupa CB? Merge motorul super, porneste si la rece si la cald foarte bine.

   

   Ma poate ajuta cineva cu vreo idee ? Ce am de facut? Daca se poate face ceva bine inteles?

   

   Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

       Am cumparat masina de la Cluj-Napoca si cand am pornit catre casa am alimentat 25 litri motorina de la MOL fiindca era aprinsa becul de la rezervor si imi afisa la Range ca mai am pt.30 km mot. Am ajuns acasa cu atata mot.si tot atata mi-o aratat pe CB (Range 30 km). Pe CB mi-o aratat un consum de 7.8 l/100km si a scazut pana acasa la 6.1 l/100km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte era la -2.merci


pe alt topic am vazut ca e bine sa fie si pe 0.de asta am intrebat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

      Nu ma poate ajuta nimeni cu o idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai ce sa te ajutam. Alimenteaza, mergi mai mult cu ea si vezi cum lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte era la -2.merci

pe alt topic am vazut ca e bine sa fie si pe 0.de asta am intrebat....

LA motorul tau edc16 avansul este ok intre -1,5 si -2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut care ar trebui sa fie valorile la avans pentru masina din semnatura. 

In general cand e motorul cald porneste si se opreste imediat dupa cateva chei o ia.

Distributia schimbata recent si cred ca respectivul nu a facut treaba prea buna.

Ce imi recomandati sa umblu la avans?

In vag primesc urmatoarea eroare:

000022 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) 
               P0016 - 000 - Incorrect Correlation - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 64
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 114140 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2002.14.16
                    Time: 21:28:36
            Freeze Frame:
                    RPM: 1104 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.39 V
                    Idle Stabilization: -2.7°KW
                    RPM: 559 /min
                    (no units): 33.0
14cvel4.png
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand du avansul in jurul valorii de -2,5º apoi fa un print screen cu, grupurile de valori 004/013/015.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

      Tocmai ce am schimbat si eu distributia la masina din semnatura. Consumul e ok masina trage dar parca e mai zgomotoasa la relanti si are o usoara tacaneala in accelerare. Am facut o scanare care e dupa schimbarea distributiei care e urmatoarea:

 

 19:08:06

  3.7 mg/str   Injection Quantity 
  87.0°C       Coolant Temperature (G62)
  803 /min     Engine Speed (G28)
  4.0°ATDC     Injection Start (specified)
  2.6°KW       Injection Duration (specified)
  1.09°        Torsion Value 
 
Singura valoare diferita inainte de a schimba distributia era: Torsion Value  1.84
Poate sa-mi spuna cineva daca e ceva in neregula si daca da ce trebuie sa fac?
 
Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad ce motor ai, dar avansul trbuie sa fie 0 sau -2,5, nu cat e acum la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy   -   motorul  e 2.0 tdi 4 motion cod bkp 2007 . Multumesc pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-2,5º trebuie sa ai pt.ca ai EDC 16 pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsurile prompte. O sa-l modific si o sa revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din axa din fata = avans

Din axa din spate = cantitate motorina injectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Salutare.

 

 La masina din semnatura cu cod motor CBAB am verificat cu VCDS avansul pe canalul 51, grup 4 i-mi arata 0.0.

 E bine valoarea asta sau nu, fiindca consumul pe bord im-i arata 0.7 - 0.8 l/h? Mai trebuie reglat avansul sau nu? Precizez ca distributia sa schimbat anul trecut in 17 decembrie la reprezentanta!

 

  Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa ti vad masina din semnatura dar...avansul trebuie sa l ai la -2,5º si o cantitate injectata in jurul valorii de 4,5 mg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Taxy... e scris in post - CBAB. E reglata aiurea.... mergi pe la un -5 si vezi cum se comporta. Daca nu iti place.. reduci spre - 3... -2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!