Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

nu, nu are ce senzor sa fie montat prost....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dif.poate sa fie daca nu au fost slabite cele 3 suruburi M8 de pe axa cu came/sa fortat cureaua de distributie la punerea pe fulie/rola intinzatoare nu e pusa la semn.

Senzor cum a spus si @Florin nu poate fi montat gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Diferenta poate fi de la : cale ,curea ,intinzator curea , manopera

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanLitoiu

toate au fost facute de mine, nu e prima masina la care fac distributia.

cele 3 suruburi au fost slabite, dupa montare, intindere curea si strangerea celor 3 suruburi am dat o tura la motor, calele au picat exact, cala specifica de 2.0 TDI (in trusa de cale sunt cele 2 cale pt 1.9 si 2.0, blocatorii de arbori cu came -2bucati, siguranta pentru intinzator....).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa dai doua pt.ca axa cu came sa faca o rotatie completa, apoi verificat din nou daca intra boltul/cala jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanLitoiu

romytaxy, am dat 2 ture de arbore cotit, respectiv una de ax cu came, alt fel nu piteam sa introduc din nou calele :), eu nu inteleg de unde vine diferenta, adica imediat dupa montaj avansul era la +1,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rola intinzatoare ai pus o la semn??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanLitoiu

da totul e pus corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanLitoiu

singura ipoteza este cala de blocat pinionul arbore cotit sa fie umpic decalata, mai exact tamburusul care intra in locasul de pe blocul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am schimbat distributia in decembrie anul trecut ( passat, b6, 2008, bkp, 4x4). Intre timp am pus masina pe tester si citind topicul am obs ca nu ar fi chiar totul in regula ( zgomotul motorului parca s-a schimbat de când am schimbat distributia).

Cam astea-s datele inainte de a face vre-un reglaj:

 

post-55407-0-31103900-1433445546_thumb.p

post-55407-0-49226400-1433445546_thumb.p

 

Mentionez ca schimbarea distributiei s-a facut cu cale.

 

La recomandarea unor colegi am reglat avansul spre -2,5 si mi-a iesit asa:

 

post-55407-0-10365900-1433446130_thumb.j

post-55407-0-32799600-1433446130_thumb.j

 

 

Spuneti-mi daca totul este in regula acum. Eu am impresia ca motorul parca tot nu toarce cum torcea inainte. Facand reglajul spre -2,5 masina va trage mai bine sau va fi mai lenesa? Voi avea consum mai mare sau mai mic?

 

Multumesc.

Modificat de k7_nairam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul tau, trebuie sa fien intre -1,5 si -2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de avans, la mine era la -2 si mi l-a pus la 0 dupa schimb distributie. E ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@k7.

Cum a spus si @Florin la tine trebuie avans cu -1,5/2,5.

Pt.ca avansul e cu + nici inceputul injectiei dar nici durata ei nu este ok.

@Sahara.

Nu pot vedea profilul masinii tale, dar..daca ai edc 15 avansul trebuie sa fie in jur de 0º iar la edc 16 intre -1,5/-2,5 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are EDC 17 

Apropo de avans, la mine era la -2 si mi l-a pus la 0 dupa schimb distributie. E ok?

 

nu este ok.... du-l cum era inainte de schimbarea distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am asa: 

 

  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat CC 2011
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

LE: Mersi Florin, o sa-mi sun mecanicul 

Modificat de sahara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sahara.

-1,5º/-2,5º trebuie sa ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de double post, dar nu am gasit. 

 

De ce nu este ok? Ce se poate intampla? Eu am impresia ca are consum mai mare la relantiu. 

 

Si mai e un bazait ce ma streseaza la 950 rpm dar nu stiu daca are legatura. 

Modificat de sahara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ala e zgomotul de la pompa de inainte (tacanic), care era si anterior schimbarii distributiei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde gasesc informatia ca trebuie intre -1.5 si -2.5 la motor CR EDC17? Daca nu trebuia schimbat vreau sa am o sursa ca sa nu fiu bun de plata fara motiv. 

 

Nu am reust sa gasesc nimic pe google. 

 

 

Multumesc.

Modificat de sahara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU o sa gasesti nicaieri explicit acest lucru, nici macar in manualul de reparatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romitaxi pana la urma sunt cu avansul la -2.23, nici acum nu e bine?

 

Am inteles din comentul tau  ca avansul  e pozitiv , nu e negativ ? Intradevar inainte de reglaje distributia a fost la 1.09 (pozitiv).  Mi-ati spus ca trebuie sa fie in jurul valorii de -2.5 si am reusit sa-l scoat la -2.23.

 

Pana la urma e bine sau nu ca  deja sunt bulversat?

 

post-55407-0-61074000-1433602930_thumb.j

 

Asta este ultima poza dupa reglaje.

 

Celelalte date din poza sunt ok?

 

Cum trage masina mai bine pe negativ sau pe pozitiv? Ce reglaje le faci pentru putere si ce reglaje le faci pentru consum? Eu intelesesem ca daca avansul e negativ masina trage mai bine. Am inteles gresit?

 

Incerc sa pun distributia la punct pt ca motorul parca nu mai suna la fel de rotund ca inainte de a umbla la distributie

 

Scuze daca tot insist cu problema asta dar se pare ca nicaieri nu scrie la cat trebuie sa ai avansul reglat si la schimbarea distributiei nimeni nu mi-a facut nici un reglaj, masina mergând diferit inainte de schimb.

 

Multumesc pentru ajutor.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din axa din fata = avans

Din axa din spate = cantitate motorina

injectata.

La tine acum avansul e ok dar...inceputul injectiei e prea mare(4º ATDC), iar durata/cantitatea injectata e prea mica.

Parerea mea e ca ar trebui sa pui/verifici distributia din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. O sa umblu din nou la ea dar cat trebuie sa am in rest? Am inteles, avansul o sa fie -2.5. Cat trebuie sa fie la motorul meu începutul injectiei? Cat trebuie sa fie durata/cantitatea injectata? O sa dau cureaua jos din nou dar trebuie sa stiu toate valorile ca sa nu mai umblu iar si iar si sa platesc alta manopera. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inceputul in jurul valorii de 0º ATDC/BTDC, iar durata injectiei intre 6/7,1(din pacate durata nu o sa o poti modifica)dar...odata pusa bine distributia ar trebui sa fie in parametrii.

NU trebuie sa dai cureaua jos(pt.semnul de pe vilbrochen ai semn pe fulia de la accesorii si pe carcasa/aparatoarea de la cureaua de distributie).

Tragi vibrochenul la semn/slabesti suruburile M8 de pe axe/invarti axele pana intra bolturile/strangi suruburile/verifici cu vdcs, sau...o poti face invers(blochezi axele cu bolturile si duci semnul de la vilbrochen unde trebuie).

Spor la munca !!!

Off topic.

Ia legatura cu, colegul nostru @ gctinvalentin, si poate te ajuta.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare!

Imi poate spune cineva care e valoarea ideala a avansului  (idle stabilization;torsion value) la group 4 in vcds ? passat 2.0 TDI motor 140 cp cod BMP an 2006

Am pus in attach valorile actuale.

Multumesc in avans

post-99803-0-77271300-1435863736_thumb.j

post-99803-0-79394200-1435863747_thumb.j

post-99803-0-83162300-1435863758_thumb.j

post-99803-0-19655200-1435863775_thumb.j

post-99803-0-67304000-1435863785_thumb.j

post-99803-0-40334300-1435863803_thumb.j

post-99803-0-65547500-1435863814_thumb.j

post-99803-0-75093500-1435863827_thumb.j

post-99803-0-94324900-1435863836_thumb.j

post-99803-0-13518700-1435863848_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!