Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Off.topic.

Am spus ca nu pot vedea masina in profil si NU tipul motorului(asta l am vazut).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No...si ce o reglezi dupa model ...sau cod motor - tip ?☺... dupa cod motor, normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, de aia am si scris ce am scris in post(cu profilul masinii a fost doar o remarca vizavi la ce a spus colegu"masina din profil" si atat tot).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

   Vreau sa multumesc colegului EEXCALADE pentru ca mi-a reglat si mie avansul la masina. Imi place sa vad ca mai sunt si oameni care lucreaza cu pasiune si stiu ce fac. Maisna merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-134705-0-05472800-1427443668_thumb.Salut! Se poate sa-mi zica si mie cineva daca am distributia pusa corect? Am motorizare 1900cc,105cp cod motor BKC.Atasez o poza facute cu VCDS Modificat de florin-78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea... la tine trebuie sa fie intre -1.5 si -2.5, nu 0.0 cum e acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau e OK? Am consum la relantiu 0,7-0,8 si nu prea trage ca alta masina cu acelasi motor.

Modificat de florin-78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau ce @florin78 ?

Asa trebuie sa fie cum a spus Florin.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc, baieti pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

Imi spuneti si mie va rog daca avansul afisat in blocul de masura este OK??? Precizez ca la relanti am un consum instant de 0,4-0,5l/h. Si referitor la injectoare daca sunt OK??. Coeficientul de incarcare a DPF-ului mi se pare putin mare. Ce parere aveti??? (poze atasata) motor BMP, 2.0 TDI

Multumesc de raspuns!

post-81714-0-88483200-1427888903_thumb.j

post-81714-0-37127300-1427888916_thumb.j

Modificat de Nutzu84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul e ok,pentru filtru vezi grupul 68-2 ash mass care zica ca la 60g se inlocuieste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Eexcalade

Adica daca pe grupul 68, imi arate 60 g trebuie inlocuit filtru DPF???

Cert e ca l-am regenerat de vreo 2 ori pana acum (cand s-a aprins martorul) in 5 ani de cand am masina...si am inteles ca dupa a treia regenerare, apoi trebuie inlocuit??? E adevarat??

Si legat de injectoare??? o parere...

Parca am vazut un topic pe aici pe forum cu o procedura de curatare fizica a filtrului.

acum am observat ca procedura este tot de tine postata :)

Mersi

Modificat de Nutzu84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic  Da,dupa 60 grame teoretic trebuie inlocuit.Injectoarele arata ok la compensatii (partea electrica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cum pot sa intru in TDI-Timing? Intru in Engine>Basic settings >Group 000 si butonul TDI-Timing e gri, ce fac gresit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai un raspuns in celalalt topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Nu stiu daca acest topic mai este activ, dar in caz afirmativ, as dori putin ajutor, Am un Passat 2.0 TDI 2007 , motorizere 140 CP, motor tip BMP.  Am facut o diagnoza vag com. Imaginile 1 si 2 cu motorul la 90C, dar masina in stationare, iar a doua zi imaginile 2 si 3 tot cu motorul la 90C, dar in regim de mers. Imi puteti spune ce problema am? Motorul nu suna bine, este foarte zgomotos, nu suna "rotund ", trepideaza tare. Mentionez ca am schimbat distributia -2013,  ambreiajul - 2013, MAF-2014, am reconditionat  turbosuflanta -2015, iar din 2013 pana acum in mai 2015, am cam 2500 Km facuti. Tot o bag in service, cheltuiesc o gramada de bani si merge din ce in ce mai rau.

 Multumesc pentru orice sfat autorizat.

post-135560-0-76601300-1432483202_thumb.

post-135560-0-20005100-1432483203_thumb.

post-135560-0-71565200-1432483203_thumb.

post-135560-0-12835900-1432483204_thumb.

Modificat de bigwolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce ai pus tu aici nu se poate spune NIMIC. Nici macar un torsion value la relantiu nu se vede. 

In orice caz cred ca pentru tine doar un mecanic serios este rezolvarea, ca de unul singur nu prea stii ce sa-i faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti e acelasi unghi de avans ca si in sarcina(mai putin 1/2 secunde in momentul accelerarii bruste)deci..la el oricum nu e ok(trebuie sa aiba -2,5º).

Ce nu e ok la el in sarcina e inceputul/durata injectiei, dar poate odata cu reglajul avansului se imbunatatesc si cele 2 valori.

Bine ar fi o poza cu, grupurile 001/004/013/015.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, de fapt intre -1.5 si -2.5 - in functie de celelalte valori si cum se comporta motorul.

 

oricum, ce are el e mult peste.

 

ca idee - saptamana trecuta am gasit o masina cu PD - prima generatie, care avea avansul +9... si mergea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca distributia era montata cu un dinte in urma normal ca mergea(a compensat o din avans).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu am avut timp sa verific.... la +7,+8 sa stii ca nu e sarita un dinte, e ok, doar reglata prost... am gasit asa si era din reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi. am revenit cu noi date. Nu am sustinut ca ma pricep, de aceea cer sfaturi, caci de cate ori am bagat-o in service, a mers mai rau.

 

Salut!

Nu stiu daca acest topic mai este activ, dar in caz afirmativ, as dori putin ajutor, Am un Passat 2.0 TDI 2007 , motorizere 140 CP, motor tip BMP.  Am facut o diagnoza vag com. Imaginile 1 si 2 cu motorul la 90C, dar masina in stationare, iar a doua zi imaginile 2 si 3 tot cu motorul la 90C, dar in regim de mers. Imi puteti spune ce problema am? Motorul nu suna bine, este foarte zgomotos, nu suna "rotund ", trepideaza tare. Mentionez ca am schimbat distributia -2013,  ambreiajul - 2013, MAF-2014, am reconditionat  turbosuflanta -2015, iar din 2013 pana acum in mai 2015, am cam 2500 Km facuti. Tot o bag in service, cheltuiesc o gramada de bani si merge din ce in ce mai rau.

 Multumesc pentru orice sfat autorizat

post-135560-0-69619600-1432666399_thumb.

post-135560-0-17982300-1432666400_thumb.

post-135560-0-60471000-1432666400_thumb.

post-135560-0-99989500-1432666400_thumb.

post-135560-0-45335400-1432666401_thumb.

post-135560-0-84980200-1432666401_thumb.

post-135560-0-24979900-1432666402_thumb.

post-135560-0-76351900-1432666402_thumb.

post-135560-0-21110700-1432666403_thumb.

LOG-01-001-004-013.xls

post-135560-0-66631700-1432667348_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune torsion value la -1.5 / 2.5 si ai rezolvat o problema.

Si nu mai posta in mai multe locuri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanLitoiu

Salut,

 

am si  eu o nelamurire/ o ciudatebie.

doar ce am schimbat distributia la masina din semnatura si dupa montarea ei cu cale de reglare avansul a fost de +1.00. cum e posibil asta, sa fie un senzor montat prost? (cel de pozitie ax cu came sau pozitie vilbrochen)

l-am adus dupa la -2.5?

 

merci de indrumari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!