Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Salut Cristi...am atasat codul de motor...este motorizarea de1.6 cr

Mersi frumos

post-105734-0-31875600-1393169580_thumb.

Modificat de adytzurulz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca se mai vede syncro angle la motoarele CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate vedea. La cele care se pot acesa blocurile de masura - se vede in 051. La cele care nu, se cauta in advanced measuring

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa drumuri lungi de exterior, cosumul a scazut la 6,5, un consum rezonabil, iar in orasi rar sare ed 8,5

 

va multumesc la toti de sfaturi

Modificat de BogdanLitoiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Radu Bolovan

Salutari

Am si eu o priblema la un golf 3 1.8 benzina 75 hp..la cald daca stau pe loc si tin acceleratie calcata peste 2500 de ture de exemplu la 3000 dupa cateva secunde incepe si imi scade turatia motorului cu 3-400 de ture dupa care urca iar la 3000.asa face si in mers de exemplu daca vreau sa ma duc constant la 60km/h dintr-o data ma pune in cap...(flansa carburator schimbata,bujii schimbate,capac distribuitor schimbat) oare ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Am scris pe un alt topic ca Passatul meu BMP scoate un miros foarte urat, intepator pe la esapament la rece. Cauza mirosului ar putea sa fie avansul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

dupa drumuri lungi de exterior, cosumul a scazut la 6,5, un consum rezonabil, iar in orasi rar sare ed 8,5

 

va multumesc la toti de sfaturi

cu ce valoare la avans? eu il am la -2,5 sau -2,4 parca, dar nici nu am iesit cu utilajul la drum lung momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, -2.4

Modificat de BogdanLitoiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off.topic.

Rog pe cei ce au -2,4º sa faca o poza/print screen in grupul 004 si sa o posteze aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi imi fac timp sa ma joc cu diagnoza, dar la mine o sa fie valoare luata la rece, ca nu plec nicaieri.

Si tot de info o sa pun si citi km au trecut de cind s-a facut distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rece e irelevant, eu vreau unul cu -2,4º.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi dar..ai postat 3 print screnuri total diferite unul fata de altul si aici ma refer la turatie/inceputul injectiei, durata ei/consumul in relanti, singurul lucru interesant e unghiul de -2,4º care nu sa modificat.

Pot sa inteleg ca la 940 rot.era abia pornit si era socul tras cu o durata mare(lucru normal)dar celelalte 2 chiar nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul print inteleg tot mai putin valiarea unghiului nemodificat(normal trebuia sa fie crescuta).

In al 2/3 vad 2 valori ale turatiei si restul valorilor diferite dar...unghiul de avans nemodificat.

E ok, mersi pt.deranj.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok unghiul de avans in neregula mi se par restul valorilor care se tot modifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

revenit fara poze dar avansul e tot la -2,4 si consumul e maricel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare!

imi zice cineva daca e ok valoarea avansului?

mentionez ca e vb de un pd BXE cu distributia schimbata de ceva timp (ianuarie 2014).

 

simptoma reclamata de mine e doar cresterea consumului putin. si la relanti de la 0,5 l/h la 0,7-0,9 l/h la relanti cu motoru cald sau nu cu consumatori porniti sau nu.

 

Multumesc!

 

post-130939-0-36079500-1415030714_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bine, ar trebui pe la -2.5 sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si reglarea/modificarea se face hardware? adica se modifica vreo pozitie a vreunui surub/pinion sau software?

poate sa existe diferente de valori de atunci cand era cureaua noua si acum cand "s-a mai lasat" dupa 7000 km?

Modificat de gaborvad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face mecanic sau"hardware"cum spui tu, miscand axul cu came dupa ce ai desfacut cele 3 suruburi de M 8 de pe fulie.

Daca printul e facut cu motorul la 90º precum a spus si Al Bundy nu e ok avansul cu, completarea mea ca nici inceputul injectiei nu e ok.

Ca sa ne lamurim fa un print cu motorul la 90º pe grupirile 004/013/015.

Seara faina tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acea valoare e cu motorul rece/foarte rece (la 1 minut de la pornire).

 

ma duc sa fac rost de date pe grupurile precizate,

 

Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate masuratorile/BS se fac DOAR cu motorul cald la 90º.

Te iertam de data asta si...asteptam noul print.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!