Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Mersi mult pentru informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut! Stie cineva la ce group in vag-com gasesc avansul la passat 2.0 tdi 140 cp  CR an 2010  ?

 

 

nu poti vedea avansul la cr.se regleaza automat.

 

 

In legatura cu acest subiect am observant ca la mine in campul 51 cu 4 imi arata valoarea avnsului

 

post-86257-0-40366900-1385069622_thumb.p

 

Stie cineva daca intradevar este valoarea avansului?

 

Daca da la mine este sub -3 cea ce nu prea este in regula, a reglat cineva avansul la acest motor sau se regleaza singur?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un print screen la grupul 51 cu motorul oprit (doar cu contactul pus) si daca  in loc de -3 iti arata 00000000, inseamna ca nu e avasul , e Shut-Off Status, Injection Sequence

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura am schimbat distributie, ax came, tacheti, mecanicul a reglat avansul, cel putin asa mi-a spus. Am circulat cu masina 2000 km si a mers perfect. Dupa asta a inceput sa nu mai porneasca la prima cheie(la rece). Am schimbat senzor pozitie ax came , un timp a pornit din prima acum iarasi face figuri, doar la rece. Ca sa porneasca din prima cand dau la automat trebuie sa turez putin motorul din acceleratie  si nu mai moare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Fa un print screen la grupul 51 cu motorul oprit (doar cu contactul pus) si daca  in loc de -3 iti arata 00000000, inseamna ca nu e avasul , e Shut-Off Status, Injection Sequence

Am facut print screen si valoarea este 0,0 am atasat 2 imagini

post-86257-0-35046900-1386519791_thumb.p     post-86257-0-94316600-1386519860_thumb.p

Din cate I-mi dau seama este vorba de avansul axului cu came. Stie cineva cum se regleaza la motoarele CR?

Se regleaza doar din axa cu came sau si pompa de injectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@ EEXCALADE,vad ca te-ai jucat putin cu avansul de la masina.

 

cand aveai un consummai mic? si cand te "intelegeai" cel mai bine cu ea?

 

majoritatea zic ca e cel mai bine pe 0,dar altii afirma caaceasta valoare de 0 la sincro angle este valabila doar la motoarele de 1.9....

 

multi colegi cu BKP am vazut ca au -2,5  , -2,8,  iar aici au si un consum normal.

 

eu la a mea (nu o am de mult) am avut cand am luat-o +2,8 siconsum maimulticel - la 130 km/h, treapta a 6-a (CC activ) avea o oscilatie intre 8 - 8,2l/100km pe A1.

 

am vazut valoarea din grupul4 si am zis sa o aduc pe zero, acum este pe 0 dar tot mariceleste consumul - la 130km/h, treapta a 6-a (CC activ) oscileaza intre 7,4 - 7,6l/100km, tot pe A1

 

cu acest avans reglat, pe 0, indiferent de distantele parcurse, cu greu obtin un consum mediu sub 6,8 in exterior, un consum maricel (zic asta pt ca am mers si cu alte masini de 2L si am scosconsumuri mult mai mici, genul A6 C6 din 2006, motor de 2L 140hp, dus in 170 hp, iar la 130 avea un instantaneu de 6,2 - 6,3 in aceleasi conditii)

 

cateva valori de la a mea: motor rece si motor cald

post-16812-0-85514400-1389387172_thumb.p

post-16812-0-36724800-1389387227_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 

M-am jucat cu avansul de la -5.9 la +3.9,si cand am schimbat distributia l-am lasat acolo unde a cazut .A cazut exact unde merge cel mai bine adica la -1.5.Dupa 10 mii km sa dus la -2.(probabil sa mai intins cureaua.

Am verificat si la alte BMP-uri se se pare ca la -1.5/-2 e cel mai ok.Consumul din bord la relanti trebuie sa fie 0.5L/H.Din vcds la grupul 15 trebuie sa fie 0.4L/H

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanLitoiu nu este o regula ca la motoarele de 1,9 sa fie avansul la 0, este vorba de calculator, la EDC 15 este la 0 grade  la EDC 16 la -2.5 grade. Am un golf 5 cu motor de 1,9 BLS iar avansul este la -2.5 grade.

 

post-86257-0-36769300-1389420783_thumb.p

Modificat de nyky85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc la amandoi de raspunsuri, azi o sa ma ocup de punerea la -2.5.

Trimis de pe android folosind Tapatlk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reglat avansul, acum astept urmatorul drum lung sa va spun cum e  :)

 

 

post-16812-0-93629300-1389640287_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Am facut si eu niste print screen-uri referitoare la avans...nu am stiut exact ce grupuri sa aleg, de aceea am facut pe mai multe...

Rog si eu pe cineva care se pricepe sa imi spuna daca avansul meu este ok sau daca trebuie reglat.

 

Multumesc frumos

 

 

post-105734-0-90855300-1392712589_thumb.

post-105734-0-36269200-1392712590_thumb.

post-105734-0-87056700-1392712590_thumb.

post-105734-0-36954000-1392712591_thumb.

post-105734-0-89722800-1392712591_thumb.

post-105734-0-42828100-1392712592_thumb.

post-105734-0-93057500-1392712592_thumb.

post-105734-0-45395300-1392712593_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie reglat... pt motorul tau, valoarea care o ai nu este ok. Vezi cum merge cu ea in jurul valorii de -2.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos Florin :)

 

Acum am cateva neclaritati....in primul rand daca ma apuc sa il reglez in ce campuri trebuie sa ma uit mai exact...pe ce grupuri...?

Cum reglez avansul asta...? Am tot cautat pe net si am dat peste tot felul de discutii si contradictii...am gasit ceva pe net postat daca nu ma insel chiar de tine....dar este pentru motoarele PD....al meu este CR....este aceiasi procedura ?  Din pacate nu am gasit in post nici o poza dupa care sa ma orientez :(

 

Daca ma poti ajuta ti-ar ramane vesnic recunoscator :)

 

"Reglarea avansului distributiei la motoarele PD


Aceasta operatiune se executa, in general, dupa schimbarea distributiei.

Cu Vag Com-ul, se intra in measuring blocks, la grupul 004 si se verifica valoare din casuta "syncro angle" . Valorile pot fii intre -3 si +3. Valoarea ideala este de 0.0 

Dupa ce s-a citit valoarea, cu Vag-ul, se trece la partea mecanica.

1. Se scoate capacul motorului.
2. Se scoate capacul superior al distributiei � are doua cleme pe lateral.
3. Se face un semn cu marker-ul, pe surubul mare (cel incercuit cu verde, in poza), saiba si fulia distributiei.

th_06112010065.jpg

4. Se slabesc cele 3 suruburi (incercuite cu albastru, in poza), cu ajutorul unei chei de 13.
5. In functie de valoarea pe care o aveai, la syncro angle, cu ajutorul unei chei de 18, se defazeaza axa cu came, prin rotirea surubului mare (incercuit cu verde) � trebuie miscat foarte putin, pt a face corectarea � de ordinul milimetrilor.

th_06112010067.jpg


- daca valoarea era pe plus rotesti surubul astfel incat marcajul facut anterior pe fulie, sa se deplaseze spre dreapta (pentru -, in poza) � respective semnul de pe surub sa avanseze in fata celui de pe fulie.

- daca valoarea era pe minus rotesti surubul astfel incat marcajul facut anterior pe fulie, sa se deplaseze spre stanga (pentru +, in poza) � respective semnul de pe surub sa se deplaseze in spatele celui de pe fulie.


Dupa efectuarea corectarii, se strag suruburile de 13, se porneste motorul si se verifica cu Vag-ul, valoarea. In functie de aceasta, se repeta operatiunea sau se monteaza totul la loc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandare: avand in vedere ca tu ai postat procedura, care este descrisa cu lux de amanunte, si totusi se pare ca iti este inca f neclar, apeleaza totusi la cineva care a mai facut acest lucru pentru ca daca faci ceva gresit, urmarile vor fi infinit mai costisitoare, dpdv financiar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este adevarat....eu am postat-o dar nu eu am scris-o....neclaritatile sunt : scrie "ca in poza" si nu exista nicio poza.... :( 

Oricum....m-ar interesa sa imi regleze cineva...dar cine?? Pt atata lucru nu as vrea sa merg in service cu ea....

 

 

Recomandare: avand in vedere ca tu ai postat procedura, care este descrisa cu lux de amanunte, si totusi se pare ca iti este inca f neclar, apeleaza totusi la cineva care a mai facut acest lucru pentru ca daca faci ceva gresit, urmarile vor fi infinit mai costisitoare, dpdv financiar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu existe cand tocmai tu le-ai pus ...? Incearca cu alt browser si o sa vezi si pozele! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi D@ny  :))  Internet Explorer is shit.....trecem din nou la Firefox :D :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ultima rugaminte....va rog frumos sa imi spuneti si mie in ce grupuri si campuri pot vedea avansul asta?

Acum ca am reusit sa vad si pozele o sa incerc singur sa imi fac reglajul :D Sper sa nu o dau in bara :D

 

 

Mii de multumiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adytzurulz te sfatuiesc sa nu incerci singur reglajul la motorul tau daca nu ai mai facut asa ceva, deoarece este mai complicat decat la motoarele PD. La motoarele CR trebuie sa fi atent sa nu dereglezi fulia de la pompa de inalte. Eu caut un motor CR la care nu sa intervenit la distributie sa vad la cat este reglat avansul din fabrica, dar nu am gasit deocamdata. La mine avansul este la - 3.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca trebuie analizat pe langa avans si campul care da corectiile pe injectoare.

Nelamuriri:

 

- acele valori ale corectiilor aratate de vag-com (campul 013 daca nu ma insel) sunt valori plauzibile si pentru injectie clasica (nonPD)?

- daca mie nu imi scrie nimic pentru cilindrul 4 care ar putea fi problema?

 

urmarirea avansului se face deci pe campul 004, sper ca am inteles bine - exista recomandari referitoare la cum trebuie sa arate parametrii aia pentru un cosnum cat mai redus (valori optime)....

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, sunt si pentru motoarele VEP....

 

tu trebuie sa-ti verifici avansul pe basic settings - la TDI timing - nu pe campul 004 din blocurile de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine cu o informatie....

Pentru o Skoda Octavia 2 unde pot vedea avansul? Grup....camp? Mentionez ca voiam sa ma uit in "Measuring Blocks" dar meniul respectiv apare gri si nu pot sa il accesez....alte idei??

 

 

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!