Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

salut...eu stiu ca valorile OK pe vagcom sunt:  -2.00 si + 2.00

la masina din semnatura il aveam la + 9.00

s-a reglat de catre mecanic la  0.00 ( dar oscileaxa -1.00 , +0.00 )

** este foarte bine acum, ma refer la relanti si la consum, parca este alta masina ( la relani trepida destul de urat,acum toarce ca in viss :zzzzz:  :D )

 

NOTA : masiniele ies pe portile fabricilior cu avans 0.00 ( citez ce a zis acest mecanic de la TESS Brasov )

 

 

Stima :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NOTA : masiniele ies pe portile fabricilior cu avans 0.00 ( citez ce a zis acest mecanic de la TESS Brasov )

 

corect, numai ca dupa 10 ani si ceva sute de mii de km, masinile nu mai sunt asa cum ies de pe poarta fabricii. Apare uzura la axa cu came, injectoare, came, etc.... asa ca, se fac mai multe reglaje consecutive, pana iese perfect - sa mearga si bine, sa fie si un consum mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am facut de treaba cu avansul.Am incercat diferite reglaje,nu vad nici o diferenta.Postez cateva imagini poate cineva stie ce reprezinte si restul datelor.

Mai e o problema ca la ING.TIMING a eu am ATDC.Nu ar trebui sa fie BTDC?

L-am pus si 0.00 si 0.5 si parca e la fel.Cum sa il las?

 

Multumesc!

 

post-74110-0-33933000-1361818063_thumb.j

post-74110-0-17904800-1361818072_thumb.j

post-74110-0-19054000-1361818086_thumb.j

post-74110-0-27791700-1361818105_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

0-0.5 e perfect...dar de ce ai umblat totusi la avans? Limitele sunt intre -3 si +3.

Acum vezi si tu unde e cel mai mic consum sau unde injectoarele au cele mai bune valori!

Vezi ca nu e indicat sa umbli de multe ori la el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile (compensarile) injectoarelor trebuie sa fie cat mai apropiate de zero...daca lasi avansul axei cum came la 0.0-0.5 acolo e cel mai bun raport intre cuplu/consum iar -5.9 nu e ok deloc deoarece depaseste cu mult limitele de -3 si +3.

Repet regleaza odata avansul (daca poti din cat mai putin incercari) si nu mai umbla la el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

La masina din semnatura am schimbat distributia de o luna.Inainte de aceasta operatiune am uitat sa ma uit cu VCDS la canalul 4.

Am facut un log dupa schimbare distrutiei.Imi poate spune cineva daca valorile de mai jos sus ok pentru calalul 4?

 

Va multumesc.

 

   RPM           °ATDC       °KW        °KW

    800             -3.9           2.5          1.09

Modificat de hada_flo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul din semnatura am reglat avansul de la -2 la -0.5 - 0 (alterneaza putin). Motorul categoric trage mai bine dar a crescut consumul cu 0.5 - 0.7 l . Nu ma supara deloc cresterea de consum atata timp cat masina e mai sprintena.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci valorile mele sunt ok, nu ?

Nu am sesizat nici o modificare, consumul cu VCDS pe canalul 15 la relanti fiind 0.38 l/h cu motorul cald.

Un singur lucru am sesizat, dar era si inainte sa schimb distributia ca la prima pornire cand era rece afara, masina trepida putin 2-3 secunde si apoi era ok.

de asemenea valorile injectoarelor de pe canalul 13 sunt:


 Cyl1          Cyl2            Cyl3     Cyl4

-0.3            -0.06           0.19      0.17

Modificat de hada_flo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Participă la conversaţie

You are posting as a guest. Dacă aveţi deja un cont de utilizator, vă rugăm să vă autentificaţi pentru a posta cu contul de membru.
Notă: Postarea dvs. va necesita aprobarea unui moderator înainte de a fi vizibilă.

Vizitator
Răspunde la acest subiect...

×   Aţi postat conţinut ce păstrează o altă formatare decât cea permisă de Regulament..   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Link-ul a fost încorporat automat în postare.   Elimină inserarea şi afişează ca simplu link

×   Conţinutul anterior a fost restaurat.   Curăţă editorul

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Încărcare...
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!