Jump to content

Cutie Automata 4 Trepte Vw Passat


modchip-guru
 Share

Postare recomandată

eroare nu are, nimeni nu stie ce sa ii faca, senzorul l—am schimbat ca nu imi schimba viteza a 4 dar avea eroare pe cutie.

sincer nu stiu ce sa ii mai fac, e foarte frustrant cand esti incarcat si stai sa pleci la semafor ca e ca un melc, ieri de exemplu am fost pe un drum in constructie si am fost nevoit sa opresc intr—o groapa nu mare,dar surpriza a aparut cand de abia am iesit din ea, ma claxonau din spate.

eroare nu are, nimeni nu stie ce sa ii faca, senzorul l—am schimbat ca nu imi schimba viteza a 4 dar avea eroare pe cutie.

sincer nu stiu ce sa ii mai fac, e foarte frustrant cand esti incarcat si stai sa pleci la semafor ca e ca un melc, ieri de exemplu am fost pe un drum in constructie si am fost nevoit sa opresc intr—o groapa nu mare,dar surpriza a aparut cand de abia am iesit din ea, ma claxonau din spate.

eroare nu are, nimeni nu stie ce sa ii faca, senzorul l—am schimbat ca nu imi schimba viteza a 4 dar avea eroare pe cutie.

sincer nu stiu ce sa ii mai fac, e foarte frustrant cand esti incarcat si stai sa pleci la semafor ca e ca un melc, ieri de exemplu am fost pe un drum in constructie si am fost nevoit sa opresc intr—o groapa nu mare,dar surpriza a aparut cand de abia am iesit din ea, ma claxonau din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit cutie si am luat—o cu tot cu planetare, la mine de la socuri cea din stanga e varza, ca si cost va trebui sa platesc 300 de € asta dc totul merge bine.sambata o sa o montez sa vad ce spune dupa, uleiul ma gandesc sa nu il schimb e la maxim in cutie si as vrea sa il las asa dc merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merge bine cutia, dupa o vreme (o luna sau pe acolo) eu as schimba uleiul cu unul nou de la reprezentanta. E o reasigurare in plus ca o sa te tina ok. Nu as baga ulei de la inceput pt ca daca nu e buna ai aruncat banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat cutia, aventuri de numai

Dupa ce am cumparat si ulei ca eram sigur ca merge am facut tot ce trebuia sa mearga, m-am trezit ca nu imi merge vitezometru, am schimbat senzor, am schimbat mufa si pana la urma am schimbat de pe cutia mea acel cititor magnetic pe care citeste senzorul, in aceasta cutie cineva a umblat si nu a pus la loc cum trebuie si astfel a saprt acel cititor, am rezolvat si merge si vitezometru, de plecat acum pleaca de pe loc de numai schimba vitezele cce schimba dar nu vrea sa imi schimbe in 4H ramae in 4M si astfel am la 100 la ora 3k de turatii si la 140 la ora 4300 de turatii si acolo moare, am mutat senzorii de pe cutia mea pe asta dar nici o schimbare, codul cutiei este la fel cu a mea, are altcineva o idee ce se intampla? trebuie configurat ceva? electronica din cutie nu e la fel? nu inteleg nimic, pana la urma cred ca o dau jos si o pun la loc mea si merg cu ea pana crapa, chiar dc stau 1 minut sa plece de pe loc, dar pe asta nu o platesc ca sigur e ceva din ea.

Astept pana marti poate vine cineva cu o idee despre ce e vorba dc nu jos si gata.

 

 

P.S. Am zis sa mai dau o raita cu ea si sa vad dc schimba sau nu si de schimbat schimba , DAR ce nu inteleg si cred ca de acolo se trage e faptul ca viteza masini pe cutie e cu apx 30 de km mai mare decat pe bord si astfel schimba cred ca cum o taie capul, zic asta deoarece cutia mea schimba latreapta a 4 la 80 la ora pe instrumente si acum cutia astalalta  schimba la 80 pe cutie si 55 pe instrumente.

 

Oare se poate corela viteza cutiei cu cea a instrumentelor? are cutia soft ce se poate citi inafara de calculatorul cutiei?

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este de cosmar ce zici. Din ce am mai citit pe net despre problema ta, ma gandesc sa verifici si ECU sa nu fie bulit. Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ecu maşinii sau al cutiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce sa fie defect la ecu de la cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi contacte oxidate de la umezeala sau sa aiba electronica defecta.

Am citit aici pe forum ca unii colegi au avut probleme la modulul confort (la contacte), care este situat similar intr-o cutie de plastic sub scaunul soferului.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la scanare, ce erori iti apar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am absolut nici o eroare.

Azi am fost la cineva care repara cutii automate, omul a zis sa nu mai caut ca e vb de cutia pe care am montat—o, in ea eceva ce nu merge cum trebuie, ma sfatuit sa imi repar cutia mea, astfel incat eu trebuie sa montez la loc cutia mea si sa ma duc cu tot cu masina la el si o repara,dar vrea sa vada ce face, ce simptome are si dc trebuie sa o dea jos si—o da el singur jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am remontat cutia mea si sa duc masina la cineva sa o repare, ei se pare ca pana la urma acel cineva incearca sa ma duca cu presul cum ca masina merge bine si ca pleaca de pe loc doar ca e mai puturoasa ea , dar dc ai rabdare pleaca, nu stiu ce meserias mai e si asta dar nah, a ramas sa las masina sa imi inlocuiasca blocul de valve parca sa vad dc e vreo schimbare sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna!

am dus masina la o scanare vag. si mecanicul mi-a spus ca la cutie nu da nici o eroare, dar sa schimb un senzor de temperatura. A mai avut cineva astfel de probleme? Am scris cu cateva pagini mai devreme, ca a mea trepideaza cateodata de parca n-ar stii in ce viteza sa intre si daca apas acceleratia mai tare, atunci isi revine. Se poate ca numai senzorul acela sa fie de vina, si cutia sa nu aiba probleme?greu pot crede. Daca senzorul e problema atunci de ce numai cateodata trepideaza? Am observat in ultima vreme ca daca merg cu viteza, dupa depasiri sau ocazii cand accelerez mai tare revin la turatia normala atunci trepideaza mai des. Ce ziceti?ce pareri aveti?

Modificat de szgary
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Descriu cum am schimbat uleiul la cutia mea automata in 4 trepte, model 01M.

Masina are 187.000 km si uleiul nu fusese schimbat niciodata.

Simptomele erau ca la viteza constanta, chiar daca tineam pedala de acceleratie fixa, turometrul oscila in limite mici dar sesizabile, si de asemeni vitezele inferioare le schimba cam smuncit.

Nu am avut rampa sau elevator, am urcat masina cu 2 roti pe bordura si am lucrat sub ea.

Se demonteaza scuturile de la motor (mare si mic) si scutul de la cutia de viteze (la mine lipseste).

Baia de ulei este fixata de cutie cu 5 suruburi, care se demonteaza cu cheie tubulara de 10.

Pentru a se scurge uleiul vechi, se desurubeaza mai intai busonul baii de ulei, cu o cheie imbus de 5. Busonul are o garnitura de aluminiu, care ramane fixata pe el. Curge ceva ulei, apoi se opreste.

Se introduce in gaura de scurgere din baie tot cheia imbus de 5 si se desfileteaza limitatorul de nivel de ulei, care este o tevusca din plastic, de culoare rosie.

Acum curge grosul uleiului.

In prealabil, ca sa fie loc de manevra pentru demontarea baii, se demonteaza urmatoarele:

- o traversa de tabla care sustine scutul mic de motor, care este fixata de sasiu cu doua suruburi, se demonteaza cu tubulara de 10.

- o brida de langa baia de ulei, care fixeaza 2 conducte metalice paralele de sasiu, se demonteaza un surub lung cu tubulara de 10, apoi se da deoparte si brida, perechea ei ramane fixata pe conducte, nu cade.

- o brida mai dinspre motor, care fixeaza tot cele 2 conducte metalice, se demonteaza un surub mai scurt tot cu tubulara de 10, apoi se da deoparte si brida.

- un surub care fixeaza tot cele 2 conducte metalice, in zona in care acestea trec peste marginea baii de ulei, se demonteaza tot cu tubulara de 10.

Cu o surubelnita dreapta si cat mai mare, se departeaza putin cele 2 conducte, ca sa poata fi desfacute 2 din suruburile baii de ulei. Celelalte 3 suruburi ale baii de ulei se scot fara probleme.

Apoi, se trage in jos de baie ca sa se desprinda garnitura de cutie, si se scoate usor.

Filtrul este fixat de cutie prin presare, se trage usor in jos si iese. Se scoate cu o surubelnita garnitura filtrului, care ramane fixata pe cutie.

Uleiul scos era maro inchis la culoare, nu arata prea bine, s-au scurs cam 3–3.5 litri.

Am cumparat filtru de ulei Meyle si garnitura Topran, in total 105 lei.

Am cumparat ulei Febi 4 litri x 55 lei bidonul = 220 lei (se vede codul in poza, norma G052.162.A2, culoare galbena).

Am spalat baia de ulei, avea o mazga subtire pe fund, pe magnet avea de asemeni ceva mazga foarte fina.

Dopul de la baia de ulei se scoate departand cu o surubelnita subtire o clema de plastic, apoi se trage de dop si iese.

Se unge garnitura noului filtru cu putin ulei, si se preseaza filtrul in locas (filtrul vine fixat intr-o pozitie unica, longitudinal pe cutie, are un piciorus conic de plastic pentru ghidare).

Am montat la loc baia de ulei.

Cursa de strangere a suruburilor este limitata de cele 5 mici bucse metalice care intra in gaurile garniturii, deci garnitura nu se preseaza peste o anumita limita.

Am turnat 3.5 litri de ulei in cutie, pe deasupra motorului, folosind o palnie si un furtun, apoi am pus dopul la loc.

Am pornit motorul, si cu piciorul pe frana am bagat pe rand in toate vitezele, ca sa circule putin uleiul. Apoi am facut o proba de drum ca sa ajunga uleiul la temperatura de lucru.

Stiu ca nivelul uleiului se verifica cand ajunge la 35-40 grade (citit cu vag-com), dar eu n-am avut vag-com.

Cu motorul pornit si incalzit in prealabil, am desurubat din nou busonul si s-a mai scurs putin ulei de preaplin, si gata treaba. Acum masina merge bine, nu mai am problemele descrise mai sus.

... si celelalte poze.

salutari! Și eu am o problema asemănătoare cu a ta, la o viteza constanta de 50- 60 km/h turometrul oscilează.

După schimbul de ulei ai mai avut probleme?

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la schimbul de ulei am facut 4.000 km si nu am mai avut nici o problema cu cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi a decedat cutia, inca nu stiu ce sa intamplat, de ultima data am schimbat convertizorul si masina mergea si pleca bine, catedata parca la deal mai smancea, parca retrograda greu, iar azi in mers efectiv sau blocat rotile si a mers suba cam 50 de m.

Urmeaza sa se desfaca si sa se vada ce se intampla.

 

P.S.  Cu regret spun ca in romanai nu exista nici un meserias in cutii automate , dar nici unul, asa ca mai bine incerci sh-uri pana nimeresti una buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare intrebatoare, dc montez cod de cutie DMX cand mie imi trebuie EPV ar fi vreo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

va rog sa ma ajutati si pe mine:

am un Passat B5, 1999, 1,9TDI, cutie automata 4 trepte, cu urmatoarea problema:

cutia de viteze nu intra in viteza a 4a, celelate 3 merg fara probleme.

 

Am fost in Galati la un service de cutii automate si mi-a recomandat sa-mi pun cutie manuala (pret cerut 600Eu), si mi-a spus ca in general acest model de cutii sunt cu probleme si ca nu merita cumparat alta...

 

Am schimbat uleiul regulat in cutie, i-am facut 2 testari si la ambele nu mi-a dat nici o eroare. Cel de la service mi-a spus ca ar fi vorba de mecanica, nu de electronica...

 

Intrebare: cum pot rezolva aceasta problema?

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

pfff.sa nu mai aud de cutie in 4 trepte la vw. am muncit 7 zille la cutia mea sa o fac manuala.am incercat sa ii schimb uleiul si tot sa,nu intra in marsarier si zmucea rau,trepida si patina se tura rau.am pus cutie manuala si am reusit sa finalizez in masuta de 80 % proiectul.mai am de legat masalierul la lampi,sa ii fa legatura la ambreij la calculator sa imi mearga pilotul.

Problema e alta pe lnga multe care le-am intampinat am o problema cu ea acum...pfff.....can da sa plec da in nas rau parca se intrerupe limentarea cu combustibil ,cateodata merge bine dar cateodata face rau e naspa sa depasesti asa.are cineva idee ce sa aiba? specific ca amschimbat din vag com pe cutie manuala calculatorul masinii ,nu mai am erori dar nu am scos calculatorul cutiei de viteze. Se poate sa am problema din cauza calculatorului? o seara buna astept un raspuns urgent va rog daca ati mai auzit de treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat cu datul in nas...esra de la senzorul de frana.masina merge forte bine dar mi se pare ca nu trage parca cum ar trebui...:)))...cineva vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

acum masina merge ceas..am reglat pompa ...avansul si iq ,consuma normal si am montat un cip tuning care ii mai da ceva forta pentru depasiri.

Am montat interior piele complet de b5.5 din 2005 ,incalzire scaune,faruri lupe si xenon, crom exterior geamuri de b5.5 complet,haion cu eleron oem,capete planetara noi,curele,intinzatoare distributie si transmisie,tacheti si ulei,baterie,geam oglinzi incalzite,boxe golf plus si acum urmeaza sa ii fac tot interiorul cu becuri alb xenon, inclusiv usi si bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut , am un passat 1.9 130cp anul 2003, cutie Triptronic . Am constatat in urma cu acum o saptamana cutia a ramas aprinsa in bord imi smuceste cand o bag de pe P pe D .

Masina este  blocata in treapta a 3 dupa cate spun mesteri de la service,in schimb cutia nu comunica cu calculatorul, subliniez faptul ca am inlocuit calculatorul de la cutie cu altul sa vad daca este posibil sa fie acesta de vina dar nu este . Pe langa toata cuita care a ramas aprinsa in bord a aparut si esp . cand ii dau cheie masini se aprinde si abs dupa care se stinge. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de alimentare ale calculatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, mihai1414 said:

Salut , am un passat 1.9 130cp anul 2003, cutie Triptronic . Am constatat in urma cu acum o saptamana cutia a ramas aprinsa in bord imi smuceste cand o bag de pe P pe D .

Masina este  blocata in treapta a 3 dupa cate spun mesteri de la service,in schimb cutia nu comunica cu calculatorul, subliniez faptul ca am inlocuit calculatorul de la cutie cu altul sa vad daca este posibil sa fie acesta de vina dar nu este . Pe langa toata cuita care a ramas aprinsa in bord a aparut si esp . cand ii dau cheie masini se aprinde si abs dupa care se stinge. Multumesc anticipat!

daca incepe si smuceste din d in p este de la discurile de ambreiaj  plus simultan aprinse in bord prnd432 pe fundal de rosu deci eu te sfatuiesc sa nu dai o fuga la un mecanic bun eu am sapat ieftin cu 2800 ron si merge boboc , in poze sunt discurile care sau busit si carcasa sparta de la smucituri

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!