Jump to content

Cutie Automata 4 Trepte Vw Passat


modchip-guru
 Share

Postare recomandată

Cutia ta este de tip AG4 cod cel mai probabil 01M dar mai sunt si alte cateva variante, tot acelasi motor am si eu pe masina de firma.

Daca uleiul a fost schimbat cum trebuie (si ulei recomandat pentru respectiva cutie) si cu tot cu filtru, iti recomand sa faci o diagnoza intai, poate e doar vre-un drac de senzor, exista si un senzor de viteza pe ea. Asta e situatia fericita. Reparatia poate fi costisitoare daca e altceva.

In general cutia asta in 4 trepte daca ii schimbi uleiul la timp nu ar fi trebuit sa ai probleme cu ea. E de ceva generatii pe VW si stiu cazuri in care functioneaza si pe Golfuri III cu foarte multi kilometri.

Ai >>AICI<< un pdf, ca sa-ti dai seama cam despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Executron: da probleme au aparut dupa ce am schimbat uleiul(in mare parte l-am schimbat deoarece nu mai cupla R decat dupa cateva secunde...sau dupa ce o duceam in 1 si o tineam cateva 5 secunde)Uleiul a fost schimbat de mine, dar nu am completat sufient..undeva la 3L...iar pe urma dupa o perioada am vrut sa fac frana de motor din D in 1 la 60/km si atunci sa bulit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai schimbat uleiul ai schimbat si filtrul? Ai dat jos baia de ulei sa cureti pilitura (care cu siguranta este acolo, indiferent de starea cutiei) si ce mizerii s-au mai strans in baie?

Daca a aparut doar cand ai schimbat uleiul si inainte mergea bec poti sa iei in calcul urmatoarele variante:

1. Cutia era deja in drum spre avarie, noul ulei, mai gros pana se uzeaza doar i-a declansat eroarea. Se tot vorbeste pe forum de cutii stricate imediat dupa schimbatul uleiului.

2. Uleiul este prea putin sau prea mult si s-a contaminat din mizieria din baia de ulei, care schimbandu-l a fost agrenata mai virulent.

EDIT: Acum am vazut ca si inainte aveai probleme cu introducerea in R cu vechiul ulei. Asigura-te, totusi ca ai completat cu destul ulei, 3 litrii mi se pare insuficient, chiar daca n-ai schimbat filtrul (desi mai mult de 1 litru nu ramane acolo)

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am un passat b5 2,5 tdi 2002 cutie automata PRND432. motor akn. In unltimul timp imi face probleme dimineata. nu schimba vitezele cum trebuie. sta foarte turat motorul, parca nu cupleaza, cand iau piciorul de pe acceleratie turometrul se duce direct la 900 ture. Dupa ce se incalzeste un pic merge bine. Aceeasi problema o am si in treapta a 2-a chiar daca s-a incalzit motorul parca nu vrea sa cupleze pana la 30km/h acolo se simte cum cupleaza brusc. dar pana pe la vreo28km/h merge tot asa "in gol". Am schimbat uleiul si filtrul la reprezentanta si nu s-a schimbat niimic. stie cineva ce poate fi? sincer nu prea as vrea sa platesc vreo 1400e pt o reparatie la ea. poate sa fie numai convertorul? pompa? Multumesc

Modificat de moby007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Bogdan

salutare,

am si o problema cu cutia automata 01M, am schimbat ulei, filtru, curatat baia de ulei.

Problema este urmatoarea,

Cand motorul este rece iar temperatura apei nu este trecuta de 80 grade, cand o pun in treapta "R", relantiul imi scande sub 700 rpm si tremura foarte rau. Am facut un scan cu VAG-COM si nu am gasit nimic la cutie m-am uitat la Meas. Blocks, de pe cutie si am gasit niste date despre "Solenoid 6"

In treapta "P" Actual Current este 0.752 A si Spec. Current este 0.750 A

In treapta "R" -----///-------- este 0.752 A si --------///----- este 0.750 A

In treapta "D"-----///--------- este 0.984 A si -------///------ este 0.996 A

am atasat si niste poze sa vedeti exact despre ce este vorba. In treapta R nu era normal ca amperajul de la solenoidul respectiv nu trebuia sa creasca ca la treapta "D" sau e normal sa fie la aiba acelasi amperaj ca in treapta "P"

Multumesc ! Astept o parere din partea voastra !

post-47512-1269117067_thumb.jpg

post-47512-1269117080_thumb.jpg

post-47512-1269117086_thumb.jpg

post-47512-1269117067_thumb.jpg

post-47512-1269117080_thumb.jpg

post-47512-1269117086_thumb.jpg

Modificat de Marius Bogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut!!! Am un passat din '99 cutie automata si am probleme la mersul cu spatele se tureaza foarte mult si abia resuesc sa plec cu ea de pe loc ma poate ajuta cineva cu un sfat de la ce este ?? ce este de facut ?? in schimb la mersul inainte nicio problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna tuturor.Va scriu in disperare de cauza.Am un Passat 3BG din 2001 cu cutie automata in 4 trepte.Nu stiu ce sa ii mai fac.are aceeasi problema ca si cea prezentata in acest topic.Ramane cateodata blocata in treapta a-3-a si trage greu,dar sunt si momente cand schimba frumos.Am pus-o pe diferite testere si de fiecare data aceeasi eroare:lipsa semnal senzor turatie.Am schimbat senzorul G38 care mi-l dadea ca s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna

Am si eu un passat din 2001, cod motor AVB cu cutie in 4 trepte

De mult nu mai merge ea cum trebuie , doar ca sa mai lungit cat sa putut, pleca greu de pe loc de iti venea sa iti smulgi parul din cap, a fost schimbat un senzor de pe cutie si sia revenit cat de cat dar de atunci a inceput sa smanceasca cand schimba pe la 50 de km pe ora si dc numarai iti ieseau cateodata 5 viteze, foarte interesant

Acum dintr-o data iarasi se tareste la plecarea de pe loc si smanceste si in treapta a 3 si a 4 cand schimba vitezele , dc mergi constant si vrei sa intri in depasire in momentul in care ii dau sa demarez parca nu isi mai gaseste vitezele care sa o aleaga

Nu stiti cam cat ar ajunge una second , cred ca asta moare cat de repede

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa schimbi uleiul cutiei si filtrul la fiecare 60.000Km

Nu ar strica sa faci si un log si sa-l pui pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de la cine o cumperi - pret intre 400 si 600 euro. Acum, depinde si de cat de buna e.

Schimbatul uleiului si filtrului - si eu il sustin, chiar daca VW recomanda doar reinoirea uleiului.....specialistii in cutii hidramate sustin schimbarea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul trecut a fost schimbat uleiul de 3 ori in cutie la 3 service-uri dierite, acum nu stiu ce ulei trebuia sa puna si de care au pus , stiu ca de 2 ori sa schimbat si filtrul, au fost ceva probleme cu o conducta ce mergea la racitor si curgea uleiul

Aseara am facut un test la cutie si nu are nici o eroare , dar de plecat pleaca foarte greu,dupa ce ajunge la 2000 rpm tasneste, am urcat botul pe o panta de apx 30 de grade si nu a putut pleca de pe loc nici pe drive si nici pe 1

Se poate face cumva log si pe cutie

Pe motor logul este ok, toate sunt in parametri,

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, stiti cumva daca se poate schimba cutia automata 4 trepte de passat 98 TDI cu una manuala 5 trepte? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

As dori cateva informatii de la posesorii de passat cu cutii automate.

Sunt in tratative cu un cunoscut pentru un volkswagen passat b5.5 din 2002, 1,9 tdi, 101 hp, cutie automata in patru trepte (D,3,2,1).

Ce pot sa va spun, printre altele, este faptul ca masina are 220.000 de kilometri reali, iar uleiul si filtrul cutiei nu au fost schimbate niciodata (de fapt, cel putin in ultimii 2,5 ani, de cand a fost adusa in tara). Am codus-o si mi se pare ca raspunde la comenzi destul de bine , insa nu am o experienta prea mare cu autovehiculele cu cutii automate.

De schimbat, schimba bine, nu smunceste, nu scoate sunete alarmante, etc. - se aude doar un zgomot de motoras electric, la viteze foarte mici, imediat dupa plecarea de pe loc, insa pentru scurt timp.

Am oprit-o intr-o panta destul de inclinata, cu fata la vale, si am cuplat R, iar la eliberarea pedalei de frana nu s-a clintit in fata absolut deloc.

Dupa asta, am incercat acelasi test atat in D cat si in R intr-o panta mult mai accentuata ( >35% ), insa de data asta a inceput sa se miste foarte usor la vale, in ambele variante. Care ar fi explicati, sau mai exact cum reactioneaza o cutie normala in astfel de situatii ?

Astept alte sugestii de testare de la voi pt. cutie !

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

profit si eu sa intreb aici a schimbat cineva o cutie in 5 viteze cu o cutie in 6 viteze pana acum?daca da astept si eu ceva vesti?pt masina di semnatura cu motor afn 110 cp ,.multumesc tuturor pasionatilor !!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma tem ca avem aceasi problema ,ambreiaj/convertor ramane blocat pe OFF ,cica se defecteaza din cauza vechimi sau/si a lipsei de ulei (mie imi lipseau 2 lt... Daca cumva ai reusit s-o repari si ai avut aceasi problema ,lamureste-ma si oe mine te rog ,merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu aceeasi problema cu cutia automata 4 trepte. se aude un zgomot de motoras electric mai ales cand accelerez mai brusc din a I in a II a. nu face tot timpul cand vrea ea.am fost cu ea la reprezentanta si nu stiu ce are.

in rest schimba foarte bine. uleiul nu stiu daca a fost schimbat vreodata

ca e adusa din germania. cei de la reprezentanta mi-au spus sa schimb uleiul si filtrul dar am auzit pe forum ca unii au schimbat si au patit mai rau dupa.

masina are cred 150.000 km.

cine poate sa-mi dea niste sfaturi ar fi bine. sa schimb sau nu uleiul? la reprezentanta au lasat sa curga putin si l-am vazut ca e galben era clar, nu negru.la tester nu a iesit nici o eroare

am fost si la un service in Crangasi pe str .Mehadia si un tip de acolo dupa ce ne-am plimbat cu masina putin a zis ca e convertizorul de vina si ca e 600 euro, dar nu sunt convins ca e asa, si mi-a zis ca pot merge mult cu ea asa.

astept pareri

.unde pot sa merg sa testez cutia la cineva care se pricepe ca cei dela reprezentanta se uitau ca la masini straine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna tututor!sunt nou pe aici, asa ca iertati-ma daca la inceput totul nu se intelege de la sine

sunt fericitul posesor al unui passat din 2001, 1,9 TDI, 74kw, cutie automată, volan pe dreapta, am adus-o din UK. O am de 2 ani. Singura problemă care mă macină este legată de cutia de viteze. Odată ajunsă în țară i-am schimbat uleiul în cutie. De ceva vreme am observat, că pornește cam greu în D, trebuie să-l accelerez destul de serios. Am citit câteva zeci de pagini din topic-uri asemânătoare de aici de pe forum, dar tot nu m-am lămurit. Un coleg a scris despre o problemă asemănâtoare acum 2-3 ani. Mașina în mers uneori trepidează, adică scutură, de parcă nu ar stii în ce viteză să intre, în altfel de cazuri dacă accelerez excesiv îsi revine. Stiu că trebuie să schimb uleiul în cutie, stiți pe cineva în jud Mureș meseriaș? Am citit despre cineva din Corunca și din Sîncrai, ceva referințe de la cei care s-au întors la ei?

mulțumesc

drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit altundeva sa postez, asa ca intreb aici...

Stie cineva sa imi explice daca e rost sa ma bag la schimbarea luminilor de la cutia de viteze automata de pe un passat din 97?

...si poate niste indicatii...

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna ziua!Imi cer scuze daca mai exista un alt topic despre aceasta cutie dar eu nu am gasit.

Am achizitonat recent un Passat B5.5 din 2004 2.0i 115cp cod motor AZM cu aceasta cutie automata si as dori sa aflu mai multe detalii despre ea.La ce interval se schimba uleiul,este normal sa se simta mici smucituri la schimbarea treptelor,cat de fiabila este,etc?Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal sa se simta smucituri. Primul lucru care trebuie sa-l faci este sa schimbi uleiul daca are smucituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta o sa si fac.Acum trebuie doar sa gasesc un mecanic bun care sa se priceapa la cutii automate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut!

Sunt si eu posesorul unui passat 1,9 TDI cod motor AVB automat drept pentru care va intreb ca sa fac in situatia aceasta.Brusc nu mai merge marsarierul ,o duc la mecanic schimba ulei si filtru parca incearca sa mearga in spate dar nu reuseste .Ma gandesc sa caut o alta cutie sh caci reparatia este tot cam cat una second si nu da prea mare garantie.Ce cod de cutie mai este compatibila cu a mea care are EPV?Va rog sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si crezi ca la una sh ai mai mare garantie? :)

Eu iti recomand s-o repari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theonecosmin2004

iti pot recomanda eu un service ieftin, doar cu asta se ocupa, au piese pe stoc. cu sh-ul nu sti ce iei baietii la service dau garantie.

0760.905.908 mihai

Mishu999 -> Depinde de intensitatea smuciturilor poti sa ai ceva uzura, recomand un schimb de ulei si o verificare la service.

Modificat de theonecosmin2004
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!