Jump to content

Probleme electrice


Shtrumf2k
 Share

Postare recomandată

Salut la toata lumea ! La fel ca majoritatea dintre voi, o problema la masina, m.a impins direct la forumul asta. 

Si problema mea consta : 

Pur si simplu partea dreapta a masinii nu mai primeste curent la : 

Semnalizarea pe oglinda

Inchiderea centralizata ( inchis..deschis portiere) portiera fata a ramas blocata, iar cea spata deblocata .. tot timpul

Ledurile butoanelor de pe usi

Reglaj oglinzi

Inchis/deschis geamuri

E total moarta .care ar putea fi cauza. Am fost la service, mi.au facut programare, dar i.am simtit ca nu stapanesc prea bine problema. Au zis ca trebuie sa dea fetele portierelor jos... si mie imi e sa nu fie doar ceva electric .. siguranta/releu etc... Multumesc si astept raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele din mansonul dintre usa si stalp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

80% tind sa cred ca e de vina nul-ul...asa am patit si eu in vara doar ca la sofer :D 5 minute de treaba 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Minus, masa... la masini - in general un plus subtire se rupe - dar cel mai bine, desfa si verifica.

Tot asa, sunt cazuri in care intra apa in mufa, oxideaza pinii, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/25/2018 at 7:46 AM, F l o r i n said:

Cu VAS, ODIS sau VCP - se face update la can gateway - se trece la versiunea K cu sw 0178, ca sa previna descarcarea baterie, in cazul inlocuirii unitatii radio, cu una de generatie mai noua.

Bună . La un golf 5 , 2005. 1.4 FSI 5 usi Hatchback , asa am cumpărat'o cu casetofon Kenwood DPX 405BT , dupa 1 saptamana mi sa ars ECU + câteva fire. Iar acum după alta săptămână Ștergătoare s'au oprit în mijlocul parbrizului , după 30 minute de condus... Un electrician mia spus că S'ar putea sa fie Casetofonul cel care face problemele. 

Voi ce părere aveți ? ... Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce legatura au problemele tale cu can gateway?

Trebuie facuta o verificare amanuntita la toata instalatia...daca ai atitea probleme.Ce becuri ai pe faruri? Cumva Xenon after market?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.02.2018 at 12:17 AM, BAdrian91 said:

Bună . La un golf 5 , 2005. 1.4 FSI 5 usi Hatchback , asa am cumpărat'o cu casetofon Kenwood DPX 405BT , dupa 1 saptamana mi sa ars ECU + câteva fire. Iar acum după alta săptămână Ștergătoare s'au oprit în mijlocul parbrizului , după 30 minute de condus... Un electrician mia spus că S'ar putea sa fie Casetofonul cel care face problemele. 

Voi ce părere aveți ? ... Mulțumesc.

Nu are legătură casetofonul cu problemele acestea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut!

Vin si eu cu o problema electrica la masina din semnatura, la care nu mai inteleg nimic, pentru ca din cauza la o siguranta de 5 Ah care se arde instant paralizeaza o multime de componente. (Siguranta din imaginea de mai jos) 

Problema a aparut acum cateva zile, dupa ce am schimbat navigatia originala cu una AM. Si cu aceeasi ocazie, am schimbat si panoul de clima. Asta a fost acum o saptamana.
Totul a mers perfect... timp de 3 zile. Dupa care, mergand cu masina, am constatat ca nu mai merge clima si nici suflanta (panoul de clima arata ca functioneaza : led-uri aprinse, temperatura, etc ..) 
Dupa ce am oprit masina, si am pornit-o din nou, m-am ales si cu un mesaj pe bord de la senzor nivel ulei .
Dupa ce am verificat motorul de la suflanta (aeroterma) care bineinteles mergea, am gasit aceasta faimoasa siguranta arsa, pe care am schimbat-o si totul a revenit la normal 
PS  : Nici nu stiu de la ce este aceasta siguranta 

Dupa alte 3 zile, adica astazi plec de dimineata, totul OK. Am oprit si dupa cateva ore cand am pornit am observat ca nu se mai aud senzorii de parcare si bineinteles ca a picat si suflanta, si clima si senzorul de ulei

Bineinteles ca m-am dus direct la siguranta de 5 Ah, care evident era arsa, am inlocuit-o si s-a ars si cealalta instant. Si uite asa am schimbat vreo 7-8 sigurante. M-am gandit ca o fii de la chinzeul meu, si am oprit navigatia. Am schimbat siguranta din nou  si a mers vreo  2-3 minute, timp in care totul a mers normal (clima, aeroterma, senzor de parcare) si a disparut si mesajul de la senzorul de ulei. Dupa acestea 2 minute, a ars iar siguranta si odata cu ea au cazut iarasi toate cele mentionate mai sus

Alte probleme nu mai sunt, cu exceptia usa dreapta spate, care nu se mai incuie nici din telecomanda, nici din butonul de pe usa, nimic. In schimb, geamul si lampa de pe usa cu pricina functioneaza, si atunci cand deschui/incui usile, se aude clantanitul specific al motorasului ca si la celelalte usi, dar nu se incuie. 
Mentionez ca toate aceste probleme au aparut odata cu usa, usa fiind prima. Iar dupa usa, a urmat potopul !
Atunci cand siguranta a rezolvat celelalte probleme pe moment, problema usii nu a rezolvat-o, aceasta ramanand deschisa tot timpul.
PS : Nu imi arata la bord usa pasager dreapta spate deschisa !  
Deci nu stiu ce sa-i mai fac. Am facut eu o scanare de tot rasul lumii, dar asta este, altceva nu am si nici nu prea ma pricep iar in plus sunt si departe de tara ca altfel luam eu legatura cu careva de aici. Oricum cu cineva am sa iau legatura pentru aceste probleme si pentru alte mofturi pe care intentionez sa mi le fac la aceasta masina. Dar pana atunci, macar clima sa mearga ca vin acasa prin iulie si ma zapacesc 2600km 
Clima atunci cand merge merge perfect (adica aceeasi temperatura fata/spate, stanga/dreapta, atat pe cald cat si pe rece

Va multumesc frumos pentru intelegere si rabdare. Postez poza cu siguranta in cauza si ceva coduri de eroare 
  - 00562 Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
  - 01305 Databus for Infotainment
  - 01300 Control Module for Navigation with CD-Rom
  - 01304 Radio No signal/communication
  - 00931 Locking Module for Central Locking, rear Right (F223)
  -  18049 Please check DTC Memory of A/C controller
  - 00041 Indirect Ventilation Flap Motor (V213)
  - 00819 High Pressure Sensor (G65)
  - 02092 Enabling Heated Seat
  - 

Inked20180602_182038_LI.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufele, pe rand,  de la senzorul de ulei, de la cel de presiune Freon si vezi daca se mai arde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns AL Bundy, da asa am sa fac dar azi iar a mers corect numai ca nu a vrut sa mai bage aer pe la mijloc, asta e ceva nou.

Mai fac o remarca si anume: am observat ca atunci cand intervin aceste probleme si am pozitia aprinsa  nu mi se aprind cele doua ecrane cu temperatura de pe panoul de clima (arata gradele dar nu se aprind ecranele albastru).  In rest panoul este iluminat ca si celelalte componente, deci cum este posibil ca atunci cand intervine problema, panoul de clima sa fie luminat partial? Ce legatura are? Atunci cand totul merge si pozitia este aprinsa cele doua ecrane sau display cum se numesc ele, se aprind albastru asa cum trebuie sa fie.

Asa cum am precizat in prima postare eu am schimbat panoul de clima cu un altul de Passat pentru ca al meu avea zgarieturi, acesta este la fel ca al meu dar cu coduri diferite: codul celui de Passat 3C0 907 044 AC si are  in plus doar "DUAL" iar al meu are codul 1K0 907 044 BA. Poate o avea ceva  legatura cu problemele astea si m-am gandit sa-l pun inapoi pe al meu sa vedem ce da. Sau nu are legatura panoul si sa incep direct cu scoaterea mufelor pe rind. nu stiu, zic si eu. Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai duze stropitoare cu incalzire? Sunt pe aceeasi siguranta cu cea care ti se tot arde tie. Eu aveam firele duzelor in scurt in zona balamalei capotei si am aflat asta prin eliminare cum ti.a povestit Al. Cu cat vei inlocui mai multe sigurante, daca problema provine de la duze, iti vor topi izolatia firelor pana in habitaclu spre torpedou, putin cate putin, pana apuca sa se arda fuzibila . Singura cale sa afli daca ai scurt este sa dezizolezi firele in zona  balamalei. Duzele nu sunt diagnosticabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu am duze stropitoare cu incalzire.

De ieri a inceput sa mearga iar, si azi la fel a mers fara probleme, barem azi am supuso la toate testele. Merge si pe cald si pe rece, am butonato in fel si chip si nimic, merge normal. Ma asteptam sa se arda siguranta aia ca sa incep scoaterea mufelor sa vedem daca se mai arde. Ma gandesc ca trebuie mai intai sa o arda ca sa pot incepe testul ca altfel nu mai inteleg nimic.

Am cautat sa cumpar noi si senzorul de ulei si senzorul presiune freon ca sa mai elimin din ele. Ce nu inteleg eu este legatura dintre toate astea: senzori ulei, presiune freon, aeroterma, si senzori de parcare ca atunci ,cand se arde siguranta nu mai merge nimic din toate astea

Am observat ca de fiecare data cand se arde siguranta era cald afara. Sambata cand le ardea mereu era foarte cald 28° si ieri dimineata pe racoare cand am plecat am zis sa mai incerc am schimbat siguranta si nu sa mai ars. Nu mai inteleg nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin din nou dupa ce am cautat sa vad ce componente serveste siguranta de 5Ah de la pozitia 4 si zice: "instalatie aer conditionat (AC) /  incalzitor /  scaune incalzite"

Pai eu am probleme cu scaunul de la sofer care nu se incalzeste, poate de la el vine problema fiind pe aceiasi siguranta

DSC_0316.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa verifici cablajul pana la scaun, sa vezi daca vine curent pe acolo, eu nu cred ca are cum o siguranta amarata de 5 amperi sa tina atatea componente, probabil ca sunt relee pt fiecare in parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea de 5A este pe partea dealimentare , nu este pe partea de comanda. Acolo este una de 25A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca mai erau pe siguranta aia si becul de marche arriere si senzorul de presiune freon din fata de la motor. Uita-te la acesta din urma daca are urme de crapaturi vizibile ale carcasei senzorului. Daca intra umezeala in senzor, poate provoca un scurt.

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi sa ars iar siguranta, am inlocuito dar nu sa mai ars, asa cum a facut sambata de le ardea instant. Daca  o ardea pe loc era mai simplu sa scot mufele pe rind inlocuind rezistenta pina ce nu o mai arde, dar o arde la cateva zile. Am localizat mufa astazi de la senzorul de presiune freon si am scoso sa vedem daca o mai arde. M-am uitat si la mufele de la scaun sa o scot pe ai de la incalzire dar nu stiu care este, sa nu o scot pe aia de la airbag, preferam sa o scot de la releu dar nu l-am gasit sub scaun nici cum. Scaunul este cu reglaj electric si a trebuit sa-l dau in spate sa ajung la priza releului, daca o fi incalzirea pe aceiasi mufa cu reglajul si o scot atunci nu mai pot sa-l dau in fata, de asta vroiam sa scot de la releu dar repet nu l-am gasit .

 Am sa cumpar senzorul de freon pe original si mai ramane scaunul  pe siguranta respectiva, vroiam sa schimb si releul ala de incalzire scaun pe care nu il gasesc, ori nu mai este sub scaun ori nu il vad eu. 

Azi cand sa ars siguranta nu mai a aparut mesajul de la senzor ulei. Deci asta cred ca ese din calcul. Cand se arade siguranta  primul lucru care il face si care ma deranjeaza este faptul ca nu mai merge aeroterma, nu mai sufla si binenteles A/C. Aeroterma este cu rezistenta in ea, unele au doar doua fire dar asta a mea are 5 cred, o fi de la rezistenta aia? Este posibil ca o rezistenta sau senzor sa mearga cand vrea? Sau din  n motive sa se puna in scurt sa arda siguranta si dupa sa revina la normal?

 Care ar fi mufa de la incalzire scaune? sau unde ar putea fi releul ala, Multumesc.

DSC_0347.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa de la incalzirea in scaune este aia mare neagra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat panoul de clima, scos mufa de la senzorul presiune freon, si siguranta se tot arde. Am observat ca se arde mai repede cand este cald afara decat atunci cand este mai racoare.

Mai ramane mufa de la senzor ulei care nu am avut timp si nici nu prea e loc de mecanica aici in fata blocului asa cum se face pe la noi. Sa scot mufa de la scaun si am sa schimb si motorul de la aeroterma ca  altceva nu stiu ce sa-i mai fac. Sunt aici pe forum adevarate genii in electronica care fac ce vor ei din instalatia electrica din senzori , practic le stiu pe dinafara cu nr de pini culoare cabluri etc... si nu pot afla si eu o explicatie pentru nenorocita mea de siguranta. Refuz sa cred ca problema asta pe care o am eu este unicata. 

Mai intreb inca o data:

Ce legatura are senzorul de ulei, senzorii de parcare si aeroterma cu siguranta de la A/C si scaune incalzite? ca nici astea nu mai merg cand pica siguranta. Din cate am vazut eu senzorii de parcare au siguranta lor, la fel si aeroterma o are pe a ei si senzorul de ulei o fi pe engine pe undeva cred. Si de ce cand pica siguranta se stinge lumina de la displayurile de pe panoul de clima atunci cand este pozitia aprinsa (cifrele nu se sting si nici luminatul butoanelor). Va multumesc!

Inkeds-l1600_LI.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au legatura pentru ca toate astea sunt pe acea siguranta, e asa greu de inteles?

Climatronicul este alimentat prin 2 sigurante, de aceea se intampla asa la clima, adica este alimentat partial.

 

Scoate mufa de la senzorul de la baia de ulei si verifica firele acolo unde ele sunt fixate cu o clema pe jugul de la caseta de directie.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut asa cum ati spus, am scos mufele pe rand (senzor presiune freon, senzor lumina marcharierre, senzor ulei) si am verificat si firele de la senzorul ulei, le-am scos din camasa aia de protectie si nu se vede nimic. Firele se vad cum urca pe o serpentina pe caseta de directie dupa care se pierd nu mai am vizibilitate mai departe, ar trebui desfacuta placa aia de aluminiu de sub caseta care tine suportul antibalans de la motor.

Siguranta se arde mereu, uneori mai repede alte ori dupa o zi doua chiar trei. Deci am facut tot ce sa scris aici si siguranta se tot arde. Este posibil ca aceasta problema sa o fi avuto si inainte de a cumpara masina eu. Cand am schimbat siguranta asta prima data am observat dupa culoare ca mai fusese schimbata (tot 5 ah dar o culoare maro putin diferita de celelalte care sunt din fabrica) deci a mai fost umblat acolo.

 Ma dau batut ca nu stiu ce sa ai mai fac, asta daca nu mai vin alte idei de la colegii de pe forum. Multumesc tuturor celor care au raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Stan I

Buna seara. Multumesc pentru primirea in grup.

In urma cu 2 luni, am achizitionat un Golf 5, 1.9, TDI, BXE.(decembrie 2007)

Toate bune si frumoase, nu mari probleme, la prima vedere.

                 Am observat, dupa ce las masina in parcare, aprox. 4 zile, bateria tinde sa moara, gasind-o la 9 volti. (Alternatorul incarca 13,6-14,2, nu pare ca el sa fie problema)

Am achizitionat o baterie noua, 77Ah, dar aceeasi problema. Dupa 4-5 zile, se descarca. Nu stiu ce se intampla, dar se descarca. RCD-ul 300, pare sa fie original, nu se vad componente adaugate ulterior.

Daca inseriez Ampermetrul pe borna, conscumul scade in decurs de aproximativ 1 minut, si curentul masurat variaza intre 5-6mA. Nu sunt expert in instalatiile auto, dar mi se pare consum decent. (Capota deschisa si contactul inchis din surubelnita).

La scan, cu VCDS, am o singura eroare:

62-Door, Rear Left -- Status: Malfunction 0010

Address 62: Door, Rear Left        Labels:. 1K0-959-703-GEN3.clb
   Part No SW: 1K0 959 703 K    HW: 1K0 959 703 K
   Component: Tuer-SG         006 1207  
   Coding: 0000192
   Shop #: WSC 00028 028 1012545
   VCID: 387E107C4B538A8672-806C

2 Faults Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
00102 - Rear Left Interior Locking Button (E310)

         008 - Implausible Signal

Usa spate stanga, functioneaza normal.  Sa aiba oare o problema de transmisie pe CAN, cu modulul 62,  generand astfel o descarcare a bateriei?

Pe Langa scanare, am incercat sa vad sigurantele, o banuiala initiala fiind iluminatul interior, dar toate becurile se sting, inclusiv portbagajul.

Am deschis cutia de sub bord, si am inceput sa deconectez sigurante.  Siguranta 15 Imi deconecteaza releul pentru iluminatul de interior. Ceva mi se pare ciudat la acest releu. DAca blochez usile, releul decupleaza. Daca apas butonul de la plafoniera, releul cupleaza, se aprinde lumina, apar iar butonul pentru a-l elibera, lumina dispare treptat dar releul ramane mereu cuplat(si cald, nu elibereaza contactul, bobina lui putand fi o cauza a consumului).

Pentru a elimina suspiciunea cu releul pentru iluminat interior, am extras acest releul, urmand sa vad masina peste 3-4 zile.

A mai  trecut oare cineva printr-o situatie asemanatoare, pot gasi pe cineva sa ma ajute, in Bucuresti?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imposibil 5-6 mA, ori sunt 50-60 ori 500-600, depinde pe ce scala masori, dar minim iti ia 20 mA din fabrica, pune exact valoarea care o vezi pe aparatul de masura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Stan I

Salut. Am Utilizat un Fluke, masura Curent, DC10A.

Contact cuplat, initial: 3,58 A

Deconectare contact: 108 mA

Dupa aproximativ 30s aprox: 70mA

Dupa alte cateva zeci de secunde: 5mA.

https://wetransfer.com/downloads/486b699f2a366205ead2492642f697b320180618163027/03604961bd450b93290d013dad5e4d4620180618163028/76a937

Am atasat un link cu pozele facute asta seara. Capota si usa deschise si blocate cu surubelnita, usile inchise din telecomanda. Canda valoarea curentului s-a stabilizat la 5 mA(uneori 4), am schimbat domeniul pe 400mA si valoarea este aceeasi.

Masurand tensiunea, dupa deconectarea ampermetrlui, cu motorul pornit, valoarea masurata a fost  in jur de 14V.

Modificat de Catalin Stan I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna ca nu sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!