Jump to content

Probleme electrice


Shtrumf2k
 Share

Postare recomandată

Salut. Am si eu o problema la masina din dotare(golf 5). Usa sofer nu se incuie/descuie din telecomanda,decat din cheie. O alta problema ar fi cu oglinda tot din stanga care nu se poate regla(electric),totodata semnalizarea de pe oglinda nu functioneaza. S-a uitat cineva la usa,dand jos fata si a spus ca panoul de la butoane ar fi de Sharan si daca as pune unul de golf 5 ar trebui sa rezolve atat inchiderea centralizata,cat si problemele cu oglinda. 

Alte pareri? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma indoiesc...si cel de Sharan, nu merge la G5.

verificati firele din mansonul de cauciuc dintre usa sau caroserie - mai mult ca sigur gasesti fire rupte acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, are un fir rosu/galben subtire rupt, cel de alimentare terminal 15.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,mersi deocamdata. O sa incerc. Revin cu update

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, de curand mi-am achizitionat o navigatie aftermarket tip RNS 510. Am montat navigatia si de  2 zile nu mai imi porneste iluminarea butoanelor de pe ea. Ce as putea face in cazul acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De cateva zile ma confrunt si eu cu problema sigurantei nr4 de 5A care se arde la masina de la profil. Se aprinde in bord Oil sensor Garage, si nu functioneaza aeroterma. Am scos mufa de la senzorul baii de ulei si nu e nimic oxidat, am scos mufa de la senzorul de presiune Ac (banuiesc ca e cel din poza 1), si pare in regula, firele care pleaca de la ambii senzori par ok atat cat am putut vedea, ca cele de la senzorul de ulei se unesc cu un alt manunchi mai gros si se duc pe sub suportul bateriei (acolo nu se mai vede), dar par izolate destul de bine (copex, carcasa plastic, etc). Am masurat continuitatea pe firele mufei senzorului de ulei si intre firul 1 si firul 2 din poza 2 am continuitate (banuiesc ca nu ar trebui sa fie). Am verificat continuitatea intre masa si cele 2 picioruse ale sigurantei 4 si in partea de jos am continuitate (poza 3), chiar si cu mufele de la cei 2 senzori scoase. Mentionez ca nu am incalzire in scaune (inseamna ca nu am acel releu de care spunea colegul Lucian) si nici nu cred ca am incalzire la duzele de spalare parbriz, doar daca nu sunt bagate prin acelasi traseu cu furtunul (poza 4). E clar ca e un scurt sau vreun releu, ce altceva as putea sa mai verific?  

1554.JPG  1551.JPG  1553.JPG  1555.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu iti spun cum am depistat eu scurtul, greu intradevar dar am reusit. in locul sigurantei pui un bec sau o lampa de control de putere mica, se va aprinde pentru ca ai scurtul care se intoarce. Bun, acum cu ea aprinsa te apuci si misti de toate firele pe care le suspectezi, adica consumatorii care vin pe siguranta aia, acolo unde ai scurtul, atunci cand misti de fire se va stinge lampa, va clipi, adica o vezi ca flambeaza putin. Asta ca sa nu tai toate traseele sa cauti unde sunt lipite pentru ca e mai greu. Nu mai pune siguranta ca se topesc si mai nasol si e mai greu de gasit pe urma. Daca nu esti sigur ca ai duze incalzite, verifica acolo prima data, pune becul si misca zdravan de traseul care face bucla aia acolo la intrarea in capota

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ideea cu lampa, trebuie sa caut un soclu pentru un bec de 12V si sa incerc. Dar daca pun becul in locul sigurantei, nu se va comporta la fel ca siguranta si se va arde filamentul? Duzele nu cred ca sunt incalzite, pentru ca la mine vine doar un traseu, nu doua cum vad in poza de mai jos, gasita aici pe forum. Pana gasesc un soclu, e vreun releu pe care ar trebui sa-l verific?

1556.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becul e facut sa se aprinda, siguranta nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, WooZie said:

eu iti spun cum am depistat eu scurtul, greu intradevar dar am reusit. in locul sigurantei pui un bec sau o lampa de control de putere mica, se va aprinde pentru ca ai scurtul care se intoarce. Bun, acum cu ea aprinsa te apuci si misti de toate firele pe care le suspectezi, adica consumatorii care vin pe siguranta aia, acolo unde ai scurtul, atunci cand misti de fire se va stinge lampa, va clipi, adica o vezi ca flambeaza putin. Asta ca sa nu tai toate traseele sa cauti unde sunt lipite pentru ca e mai greu. Nu mai pune siguranta ca se topesc si mai nasol si e mai greu de gasit pe urma. Daca nu esti sigur ca ai duze incalzite, verifica acolo prima data, pune becul si misca zdravan de traseul care face bucla aia acolo la intrarea in capota

Eu la ultima pe care am avut-o la reparat, era topit firul pana in panoul cu sigurante. Deci, varianta aceasta nu functioneaza decat in cazurile usoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o intrebare: cand pornesc motorul, martorul centurii trebuie sa ramana aprins, chiar daca nu stau pe scaun? Se pare ca siguranta 4 are legatura cu multe componente ale masinii.

1556.JPG

Modificat de Cristi 78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la sofer sta aprins si daca nu esti pe scaun - deoarece majoritatea nu au senzor in scaun, cum este pt pasager

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, F l o r i n said:

Eu la ultima pe care am avut-o la reparat, era topit firul pana in panoul cu sigurante. Deci, varianta aceasta nu functioneaza decat in cazurile usoare.

da, normal ca in cazul ala degeaba misti de fire, dar am zis asa doar cum e in cazul forfecarii sa se atinga putin cat sa arda siguranta, sunt sanse sa il depistezi, daca e sudat pe o portiune mai mare nu sunt sanse cu metoda asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am pus voltmetrul sa țiuie pe continuitate, l-am conectat la masa și piciorul de jos al siguranței și am început sa mișc de fire pe la motor poate se întrerupe țiuitul, dar fără noroc. Am scos panoul climei si navigatia, am deconectat mufele si miscat de ele , tot nimic. Ca simptome nu merge aeroterma, se aprinde senzorul de ulei si nu am lumina la marsarier. Revin cu intrebarea: daca nu am incalzire in scaune, mai este vreun releu care ar putea sa aiba legatura cu aceasta problema? Si ce este J530 - Garage door operation control unit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, Cristi 78 said:

mai este vreun releu care ar putea sa aiba legatura cu aceasta problema? Si ce este J530 - Garage door operation control unit?

nu, nu exista.

este parasolar sofer cu telecomanda, care e facut sa memoreze si deschida usile de la garaj, poata, etc - sigur nu ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

43 minutes ago, Cristi 78 said:

Salut. Am pus voltmetrul sa țiuie pe continuitate, l-am conectat la masa și piciorul de jos al siguranței și am început sa mișc de fire pe la motor poate se întrerupe țiuitul, dar fără noroc. Am scos panoul climei si navigatia, am deconectat mufele si miscat de ele , tot nimic. Ca simptome nu merge aeroterma, se aprinde senzorul de ulei si nu am lumina la marsarier. Revin cu intrebarea: daca nu am incalzire in scaune, mai este vreun releu care ar putea sa aiba legatura cu aceasta problema? Si ce este J530 - Garage door operation control unit?

Ai primit un sfat bun mai sus, de ce nu il urmezi ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy

Sfatul cu lampa de control? Pai e aceeasi treaba, eu cu sau fara baterie am continuitate intre masa masinii si traseul ce pleaca de la siguranta 4 spre componente. Piciorul de sus este cel ce vine de la baterie cu 12V pe el, si e ok. Punând voltmetrul pe continuitate si mișcând de fire ar trebui sa nu-mi mai țiuie când găsesc firul care da la masa. E acelasi lucru ca si cu lampa de control, doar ca nu trebuie sa stau cu ochii in ea mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daaaa?

IA fa urmatorul experiment. Scoate o oglinda de la masina, si poune voltmetrul pe firele de la incalzire si fara sa ai pornita incalzirea in oglinzi  spune-mi ce indica. Apoi pune lampa de control si vezi daca se aprinde.

Dupa ce faci treaba asta, vii si cu explicatiile si asa o sa intelegi diferentele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer m-ai băgat în ceata. Recunosc ca nu ma pricep prea bine la electrica, sunt ceva de stadiul incepator (cat sa fac niste masuratori si sa nu stric ceva pe acolo). In cazul expus de tine, cat timp am conectata mufa la oglinda e circuit închis si e normal sa am continuitate prin rezistenta de încălzire, dar dacă scot mufa și masor intre cele 2 fire, nu ar trebui sa mai fie (zic si eu, nu aruncati cu pietre daca gresesc) ? Scuze ca pun atâtea întrebări, dar încerc sa înțeleg anumite lucruri.

PS: Ce bun ar fi fost un ECT 2000 de la Power Probe acum, din pacate nu cred ca vreun service din Braila si l-au achizitionat, ca m-as fi dus la ei si rezolvam repede problema.

PS2: Cred ca am inteles la ce te referi uitandu-ma la poza de mai jos a unui circuit. Eu masor continuitatea unui circuit in paralel, iar daca am vreo rezistenta pe circuit intre cele 2 fire (gen bec), voi avea continuitate, in timp ce lampa de control se monteaza in locul sigurantei (deci in serie) si nu este acelasi lucru. Scuze, greseala mea !!!

1554.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun ca sa scoti firele, sau macar unul de la oglinda.

Si masoara tensiunea, ca despre asta vorbeam.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Azi am verificat cu lampa de control pusa in locul sigurantei (cu contactul pus), dat carcasa filtrului de aer jos, dat bateria jos, miscat de toate firele de pe acolo si nimic (becul ramane aprins). Am scos carcasa tabloului de sigurante si vad ca pleaca de acolo un singur fir (verde-negru).spre consumatori. Intrebare: daca pleaca unul singur din spatele sigurantei, unde sa ramifica sa duca spre cei 2 senzori de la motor, spre marsarier, spre modulul de control al climei, etc? Sunt cumva niste puncte intermediare unde as putea masura firele care pleaca spre fiecare componenta ca sa nu stau sa dezizolez la ghici? Mufele care vin la senzorul de nivel al motorului si cea de la senzorul de inalta presiune de la AC au cate 3 fire, iar cand masor intre 2 fire la fiecare mufa (cu ele scoase din senzori) imi dau continuitate (si nu cred ca e ok)

PS: are cineva o schema electrica a masinii sa pot urmari circuitele?

Modificat de Cristi 78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punctul de legatura (sau de despartire_ este undeva in cablajul de sub bord, nu scrie nicaieri unde este exact,

Am avut si eu un client cu o problema asemanatoare si solutia a fost sa trag alte fire de la fiecare componenta alimentata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, mi-a mai zis cineva ca daca nu gasesc, pana la urma sa trag fire separate pentru fiecare consumator in parte. As vrea sa mai verific o varianta ca sa micsorez aria de cautare , sa ma corecteze cineva daca logica mea  nu e buna. Conectez aparatul de masura ca in poza de mai jos la plusul mufei senzorului de ulei, apoi la plusul mufei senzorului de inalta presiune (mufele decuplate de la senzori). In cazul in care am continuitate la ambele mufe, inseamna ca scurtul se afla pe fir, intre siguranta si punctul de legatura (despartire), deci in habitaclu. Daca am doar pe unul din fire, inseamna ca scurtul este pe firul respectiv, de la punctul de legatura pana la mufa. Este corect, sau gresesc?

1555.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as mai incerca ceva in locul tau, dai jos panoul de sigurante si vezi ca firul ala de pe siguranta 4 e posibil sa fie lipit de altele pe acolo, desfaci pana unde poti mansonul ala de izolatie si vezi care e treaba cu el, al meu era topit vreo 10 cm si in capatul asta

la mine s-a intamplat situatia asta pt ca am avut o siguranta chinezeasca de 5A care nu a cedat si nu stiam de ce in loc sa se arda iesea fum de sub bord, am pus-o pe baterie inseriata cu firele de la multimetru pe 20A si nu a cedat, se inmuiase firul de la aparat, deci niste XXXX de sigurante cu care iei foc


Atentie la limbaj

Modificat de Aerofan
Limbaj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut capacul panoului de sigurante si cativa cm unde se vede firul, pana intra pe mansonul ala era ok, nu era topit nimic. Mai departe nu m-am uitat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!