Jump to content

Probleme electrice


Shtrumf2k
 Share

Postare recomandată

Catalin Stan I

Multumesc!   La cunosumul asta, intr-adevar nu pare sa aiba probleme masina.  O sa duc bateria Bosch, inapoi.  Dupa un drum de 700km, nu avea cum sa nu fie incarcata si sa nu tina o saptamana in parcare.(A scazut la 8v dupa 4-5 zile, respectiv 10 v, urmatoarea saptamana).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
ilasca_marius

Buna ziua tuturor,

 

In speranta ca ma poate ajuta cineva, am o problema electrica dubioasa la pompa de lichid de parbriz. MAsina e Golf 5, 2005, hatchback motor BKC. 

Problema: siguranta pe circuitul pompei sare de fiecare data cand actionez pompa de lichid de parbriz.

Am facut urmatoarele si problema persista:

1) Schimbat siguranta;

2)Schimbat pompa;

3) Schimbat releele;

4) Schimbat modulul electronic confort in care sunt releele si de unde e alimentata pompa.

Sigura varianta ramane sa urmaresc firele de la pompa pana la modulul confort...dar e migaloasa procedura si as vrea sa evit acest lucru.

Cineva mi-a spus ca e posibil sa mai aiba o pompa pe haion. Ce parere aveti? 

Aveti si alte idei?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am si eu o problema, cred ca de natura electrica:

- nu functioneaza ichiderea centralizata din telecomanda

- de la buton nu actioneaza decat usile din fata

- portbagajul blocat

- nu functioneaza stergatorul si sprituitoarea pe hayon

toate acestea au aparut simultan.

Nu stiu daca are legatura cu ele dar nu functioneaza nici semnalizarea pe oglinda stanga

Am o serie de erori pe VAGCOM:

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 09: Electr. centrală        Eticheta: 3C0-937-049-23-H.lbl
   Număr VAG SW: 3C0 937 049 E    HW: 3C0 937 049 E
   Componenta: Bordnetz-SG     H37 1002  
   Revizie: 00H37000    Număr serial: 00000003445630
   Codare: 018B8F2700041800001400001400000000097F075C
   Atelier: WSC 38881 123 84149
   VCID: 2B5F6C598AE09D46111-807E

   Subsistem 1 - Număr VAG: 1K1 955 119 C
   Componenta: Wischer VW350  012  0402  
   Codare: 00063445
   Atelier: WSC 38881  

1 cod a gasit 
01330 - Modul pentru confort-J393- 
            004 - lipsă semnal / nu comunică
             împrejurări cod:
                    Starea defectului: 01100100
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 25
                    Resetare contor: 46
                    rulaj: 191707 km
                    Indicator de timp: 0

             împrejurări cod:
                        Dec.
                    tensiune: 12.80 V
                        Dec.
                        Con.
                        Dec.
                        Dec.
                        Dec.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 17: Instrumente bord        Eticheta: ROJ\1K0-920-xxx-17.clb
   Număr VAG: 1K0 920 862 B
   Componenta: KOMBIINSTRUMENT VDD 1212  
   Codare: 0007103
   Atelier: WSC 80093 222 69422
   VCID: 29539651801C8F56E3D-807C

1 cod a gasit 
01330 - Modul pentru confort-J393- 
            004 - lipsă semnal / nu comunică

------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 42: Uşa electr. şofer        Eticheta: 1K0-959-701-MIN2.lbl
   Număr VAG: 1K0 959 701 K
   Componenta: Tuer-SG         024 2311  
   Codare: 0000180
   Atelier: WSC 00046 412 704512
   VCID: 36694D2D41A2D0AE7EF-8063

1 cod a gasit 
01330 - Modul pentru confort-J393- 
            004 - lipsă semnal / nu comunică

-----------------------------------------------------------------

etc si. aceleasi erori pentru toate cele 4 usi

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

A mai patit cineva,ca la golf sa porneasca clansonul din senin?Am observat ca incepe atunci cand ploua,si nu-i gasesc rezolvare.Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi?Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica mufa intermediara de la lonjeron stanga si cablajul. Nu cumva sa ai acolo ceva probleme, sa iti intre apa

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Check Engine & ASR - Jetta 1.6 benzina

Salutare,

Am o problema cu vw ul meu, o jetta 1.6 benzina 2008 motor BSE 102 cai. Nu are esp.

Problemele au inceput la mijlocul acestei veri cu oprirea motorului in trafic. La repornire s-a aprins martorul Check Engine plus martorul ASR cu taierea puterii motorului. La repornire ulterioara martorul ASR se oprea, Check Engine ramanea aprins. Dupa un rulaj mai lung, la repornire martorul Chek Engine se stingea. Problema s-a repetat de mai mute ori dupa aceesi formula, oprire motor, erori ...mers la service schimbat Sonda lambda 1 oxigen cu una NGK noua , fara tester, la recomandarea mecanicului. Problema nu s-a rezolvat, asa ca am schimbat mecanicul si am mers la tester unde au rezultat erorile din foto atasata ... senzor G28 - 2 erori si circuit incalzire sonda lambda oxigen. S-a schimbat senzor turatie g28 cu unul nou si s-a masurat tensiunea la circuitul de incalzire a sondei unde au iesit 12 V.

Problema persista, chiar agravata as putea spune. Martorul Check engine a ramas aprins in permanenta in timp ce martorul ASR ramane aprins dupa aprox. 90% din pornirile masinii. Atunci cand nu se aprinde ASR masina merge perfect insa cu martorul Check Engine aprins. Masina pornneste dupa un contact de aprox. 4 -5 secunde, atunci cand porneste cu eroarea ASR, sau la sfert cand porneste fara eroarea ASR. 

La un alt electrician dupa testarea cu VAG si rescrierea softului ECU, fara vreun succes (aceleasi probleme), mi s a recomandat schimbarea Calculatorului de motor.

Avand in vedere costurile cu calculatorul am zis sa va cer sfatul ... poate a mai patit cineva ceva asemnator sau poate cunoaste cineva cauza ...

Nu stiu daca este important , martorul ASR s-a mai aprins de cateva ori si pe autostrada la aprox. 160km/h 4.500 rpm, timp in care martorul Check Engine clipea, dupa ramaneau ambele aprinse.

Momentan o pornesc si o o opresc de cate ori este necesar pana porneste fara martorul ASR. Desigur mai da si cate un rateu, probabil de la repornirile repetate.

Merci de sfaturi!

20180829_210835.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara. Detin un golf 5 1.6 fsi  si imi apare pe ecranul de la bord in momentul pornirii ERROR , iar din maneta  de semnalizare nu funcioneaza niciun buton.  Care ar fi cauza.  Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu avem glob de cristal sa vedem in el. Fa o diagnoza in primul rand sa vedem ce erori sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/6/2018 at 7:27 PM, Vali42 said:

Buna seara. Detin un golf 5 1.6 fsi  si imi apare pe ecranul de la bord in momentul pornirii ERROR , iar din maneta  de semnalizare nu funcioneaza niciun buton.  Care ar fi cauza.  Multumesc

eeprom perimat ceasuri. Cineva s-a jucat la ele...si nu a reusit ce si-a propus.

Variante - se poate incerca repararea eepromului - nu se stie daca reuseste, avand in vedere ca informatia este criptata. A doua varianta, se inlocuiesc ceasurile, se adapteaza pe masina, cipuri chei, km ,...etc... si se rezolva problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Revin cu problema mea, arderea sigurantei de 5Ah, de data aceasta cu rezolvarea. Problema era de la incalzirea scaunului de la sofer si am rezolvato inca de atunci cu scoaterea releului de incalzire al scaunului respectiv. Am scos releul si siguranta nu sa mai ars, a-m mers cu ea asa toata vara, de asta nici nu m-am precipitat cu raspunsul pentru ca sa fiu sigur ca este de acolo problema. Atunci intrebarea era ce safie? scaunul sau releul, eu am banuit scaunul. Nu a fost scaunul ci releul pentru ca l-am schimbat si siguranta nu se mai arde si acum merge si incalzirea. Precizez ca de cand am masina scaunul de la sofer nu se incalzea. Rezolvat cu un releu de pe ebay.de de Porsche de la incalzirea bancheta spate evident cu aceiasi referinta vw care a costat 11€ Acelasi releu cu aceiasi referinta sau cod piesa se gaseste si pe Phaeton, Tuareg, Touran, Golf 5 etc. A mea Jetta are doua relee adica fiecare scaun cu releul lui (acelasi cod vw). Din cauza acestui releu se ardea siguranta si odata cu ea apăreau o multime de probleme  (vezi postarile mele de la pagina 7)

s-l1600 (2).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Am nevoie de ajutor ! Cam de 3-4 luni am probleme cu masina mea. Am un Golf 5 1.6fsi BAG 2004. Masina se opreste in mers aleatoriu (nu cand se incalzeste/raceste sau in functie de ceva). Problema am aflat ca este la calculatorul de motor. Intrebarea mea este urmatoarea: pot sa pun orice calculator de motor pe masina mea, daca am un mecanic care poate face codarea? sau nu se poate? Intreb pentru ca domnii de la reprezentanta mi-au dat urmatoarele coduri: 03C 997 056M si 03C 997 056H. Le-am cautat foarte mult si nu gasesc nicaieri aces calculator de motor sh. Multumesc! 

PS: De asemenea masina imi consuma si curent. Domnii mecanici au spus ca este din cauza radio CD-ului pe care o sa-l schimb dupa ce rezolv problema cu ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
catalinpaun1998

Vi sa întâmplat așa ceva că la fiecare manson dintre uși și caroserie la toate 4 sau capota și caroserie ,haion să găsesc cel puțin câte 2 fire din instalația electrică retezate!!!!Așa ceva nu credeam 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firele alea au izolatia rigida si de invechire se face si mai bat si se rup

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am patit si eu beleaua cu siguranta de 5A care se arde intruna, nu am mai pus-o dar nu am becuri pe marsariere, aeroterma nu merge, incalzirea in scaune nu merge, lampa de senzor ulei se aprinde pe bord, etc. As vrea sa stiu unde se afla releele de care a zis Bica_ Lucian, pentru incalzirea in scaune, sa il scot sa vad daca se mai arde siguranta. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Woozie, vezi sa nu ti se fi scurtcircuitat firele incalzirii duzelor stropitoare in dreptul balamalei capotei. Nu mai schimba mereu siguranta, ca ti se vor topi firele pana in spatele torpedoului, cum am patit eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau cele de la senzorul de presiune freon sau cel din baie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca pentru alea de la freon si ulei imi trebuie rampa ceva....habar n-am unde se afla, astea de la capota as putea sa le desfac sa ma uit la ele cu toate ca n-as vrea. Treaba a aparut imediat dupa ce a devenit masina cub de gheata de la ploaia aia

Modificat de WooZie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, adyp2003 said:

Woozie, vezi sa nu ti se fi scurtcircuitat firele incalzirii duzelor stropitoare in dreptul balamalei capotei. Nu mai schimba mereu siguranta, ca ti se vor topi firele pana in spatele torpedoului, cum am patit eu.

Da, des întâlnit. Mai am și eu una acum, care e praf făcută instalația, din acesta cauza. A tot pus siguranțe... Pana a topit firele. Sigur... Totul a început de la duzele incalzite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele de la duze au fost si la woozie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat, va multumesc la toti, nemernicia de manson de la balamaua capotei a fost, sper sa nu se fi topit si prin alta parte, acum a mai iesit morcovul, dar tot am asa o teama

Modificat de WooZie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti cumva detalii despre sigurantele din blocul acesta de la un vw golf 5 plus 1,4 benzina? O siguranta de 30 A care se ocupa de geamurile electrice spate dar si flashul cand deschid usile este responsabila de consumul excesiv de aproximativ 700 mA. As vrea sa identific traseul sau orice m-ar ajuta sa rezolv problema. Multumesc.

51459348_2214808485515339_8149752194220949504_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladutz1995Vlad

am si eu o problema tampita, de un an si. Deschid geamul soferului sau al pasagerului. Cand vreau sa il inchid, dau din impuls, sa se inchida automat ( oricare dintre ele) si geamul o ia in jos o buna bucata de timp, dupa se opreste, si trebuie sa il inchid eu, tinand pe buton ( deci nu mai merge dupa impulsul deloc ). Prima oara am patit la geamul pasagerului, iar apoi la cel de la sofer. Nu este nici o eroare prezenta pe diagnoza.. Am incercat sa invat limitele geamului, tinand apasat pe buton mai mult, chiar daca s-a inchis, pana se aude ceva tacait, lafel si la deschidere.. dar de pomana. Ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca rama geamului este curata, atunci problema este din calculatoarele de usa - cate unul pe fiecare usa cu geam electric - si necesita inlocuire - problema clasica la G5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!