Jump to content

Hai sa invatam cum sa folosim VCDS


RoSonic
 Share

Postare recomandată

Salutare.Am si eu o problema.Nu ma pot conecta la calculatorul unui Seat Arosa cu motor de 1 L.Am un vag-com 3.11 si can apas butonul OBD-II imi zice asa "test complete""car is not iso/obd II compatible.if this car is vw/audi/seat/skoda try select individual controllers".Stiti cumva care ar fi problema?Am setat baud rate pe rand de la 0 pina la 9600 si nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cealalta masina(Golf 4) m-am conectat,e Motronic,la masina prietenului meu(Skoda Fabia) cu baud rate setat la 9600 lafel,e Magnetti Marelli.La asta nu merge.A mai intalnit cineva o problema asemanatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste posturile mele de aici incepand cu postul 1590 de la pagina 80 a acestui topic( am incercat sa pun linkul dar vad ca forumul are probleme cu redirectarea exacta). Posibilitatile sunt, sigurante arse corespunzatoare interfetei de la masina, sa ai pb la modulul ABS, casetofon instalat prost, mufa odb de la masina cu pb, interfata incompatibila cu modelul respectiv. Mai sunt si altele dar le-am exclus considerand ca e setata bine interfata, portul din ecu nu are pb etc.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer ma gandesc la casetofon sa nu fie prost instalat.E un aftermarket...Ar trebui sa masor tensiunea intre pini?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deconeteaza-l si vezi daca merge testerul. daca te uiti pe posturile mele ai scheme si se vede cum pe circuit mai e casetofonul si modulul abs.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc sa masor tensiunea la pinii 4 si 7 sa vad cat este!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca HU e aftermarket scoate-i mufa din el si vezi daca merge atunci si verifica si sigurantele, cred ca ti-am mai zis si in topicul celalalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te salut. am si io o intrebare. am un vag 908 si nu stiu cum pot sa schimb in modulul SRI intervalul presetat de la 15000 la 10000 km. asta pt. ca io imi fac schimbul mai repede.thanks.

Modificat de forceturbo
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate cassul sau scoate firul de K-line de diagnoza din mufa de la cass.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cele din urma, am reusit sa intru in posesia unui nou soft pentru aceasta clona si functioneaza. Explicati-mi va rog cum trebuie sa procedez cu internetul ca sa mai pot intra pe internet cu laptop-ul pe care am instalat interfata. Pana acum am intrat in msconfig si am bifat "Selective Startup" iar din meniul "Startup" am debifat "Ross-Tech". Mai mult nu stiu, dar din cate am inteles de la Dragos, ar trebui sa editez hosts sau ceva de genul. Nu prea ma pricep. Am mai avut un 607 dar era o interfata simpla! Nu stiu cum ar trebui sa procedez, va rog sa ma ajutati! Eventual poate imi dati cateva functii ce le pot activa pe Golf Mk5 cu centrala electrica pe 21 de biti. Am activat, coming-leaving home, fog lights off when high beam on, etc. M-ar interesa de exemplu colorarea limbilor indicatoarelor la punerea contactului. Strict limbi, stil Audi. Eventual cornering si output test la instruments la punerea contactului! Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te intereseaza fisierul hosts in gasesti in C:\WINDOWS\system32\drivers\etc.

Adaugi o linie gen 127.0.0.1 www.site.com si windowsul nu mai cauta in DNS adresa ci o ia direct din hosts. Dupa asta nu vei mai putea accesa siteul respectiv pana nu schimbi setarea.

Pentru restul aici.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns DIVINEWIND, dar nu am inteles unde trebuie sa adug acea linie. Am deja una asemanatoare. Iata ce imi arata cand deschid hosts:

# Copyright © 1993-2009 Microsoft Corp.

#

# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.

#

# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each

# entry should be kept on an individual line. The IP address should

# be placed in the first column followed by the corresponding host name.

# The IP address and the host name should be separated by at least one

# space.

#

# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual

# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.

#

# For example:

#

# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server

# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.

# 127.0.0.1 localhost

# ::1 localhost

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu este suficient ce am scris nu am sa explic mai mult. Motivul este ca trebuie sa te pricepi un pic cand faci asemenea setari sau vei avea surpriza sa se rescrie interfata. Ia legatura cu vanzatorul si intreaba exact cum functioneaza softul pentru a nu avea surprize. Si pentru firewall iti recomand acelasi lucru.

Nu vreau sa-ti dau setarile si sa te superi mai tarziu pe mine cu sau fara motiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasat este un *.bat care face automat modificarile necesare in fisierul `hosts` - doar se dezarhiveaza si ruleaza.

Have fun ;)

block_update.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cniky ai dreptate :). Cniky si repara interfete asa ca are si responsabilitatea la ce spune.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasat este un *.bat care face automat modificarile necesare in fisierul `hosts` - doar se dezarhiveaza si ruleaza.

Have fun ;)

Multumesc frumos "cniky"! Ar trebui sa mai umblu si la firewall dupa ce rulez acest programel? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care sint noutatile ca pe site la history updates e pauza...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. am mai postat odata dar se pare ca cineva mi-a sters postul.

detin un Golf 3, 1993, 1.6 ABU, fara MFA. Am vrut sa imi verific si eu consumul cu ajutorul vagcom-ului, dar in sectorul engine butonul Advanced Measuring Values este gri si nu pot apasa pe el. Am incercat la alt golf din 1995 si a mers. Din ce cauza e? Cumva pentru ca am conector 2x2? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai toate facilitatile pentru ca ai un ecu+soft mai vechi decat celalt din 1995.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!