Jump to content

Hai sa invatam cum sa folosim VCDS


RoSonic
 Share

Postare recomandată

Ca sa nu te mai chinui .... incearca interfata pe o alta masina fara casetofon aftermarket / daca se intampla la fel ca si pana acum - atunci problema ta este interfata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca nu te superi , nu vreau sa crezi ca sunt nerecunoscator pentru ajutorul dat, dar pur si simplu nu vrea jucaria .Ce est drept am mai pobat-o pe un tdi dar nu a vrut nici pe aia, dar tot cu cass AM.Nu cred ca mai sunt oameni cu cass orig pe masina, mai ales cu caseta, nu ca nu ar fi bune dar le-au schimbat altii demult.

Modificat de liviucon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca mai sunt oameni cu cass orig pe masina, mai ales cu caseta, nu ca nu ar fi bune dar le-au schimbat altii demult.

Ai fi surprins sa afli cat de multi mai sunt :D Chiar daca si-au adaugat alte device-uri care citesc USB sau I-Pod!

In primul rand, daca nu gasesti o masina cu radio OEM sa verifici, nu poti sti exact daca iti functioneaza interfata sau nu. S-ar putea sa se fi prajit de la incercarea cu HU AM.

In al doilea rand, nu trebuie sa verifici decat cu motorul oprit si cu contactul pus. Daca nu merge asa... incearca pe alta masina. Daca nu iti merge pe masina cu HU OEM, trebuie reparata interfata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti voi, el deja a spus ca mai multe interfete nu au mers, deci nu doar interfata e prajita (asta daca nu a remediat intamplator problema).In linkul de la ross-tech se spune ca interfetele originale nu se ard ca au protectie insa alte device-uri poate nu au protectie.

Pana nu masoara tot pe acolo e bine sa fie atent.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, voi masura toate tensiunile , si voi citi cu mai multa atentie pe ross tech. Cred ca tot o scot la capat cumva. Multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare de la mare...pacat ca nu mai e de plaja...:icon_thumright:((..Am si eu o intrebare. As putea reseta martorul de airbag din bord la un Logan cu vag com 311.2N? Se conecteaza vagul meu cu Loganul? Intreb in prealabil ca sa nu incerc si sa stric masina unui amic. Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Bafta, numai bine!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mult sa mearga pe modulul motor.Pe altceva nu cred ca merge.Intrebarea este daca chiar pe vw merge vag-com-ul 311 pentru treaba asta.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vw merge...am resetat o eroare de airbag la un G4 din 2001.Multumesc ptr raspuns...voi incerca pana la urma...:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Intrebarea este daca chiar pe vw merge vag-com-ul 311 pentru treaba asta.

De regula trebuie sa functioneze, mai putin pe modulul de airbag cu codul 6Q0 909 605 A

Cel putin asa spune RossTech:

post-12725-1284298740_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am si eu o intrebare. Cum as putea sa vad consumul instann sau consumul mediu de benzina prin vag-com la un golf 1,4 motor Axp. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare: la valorile citite in measuring blocks, cand sunt cu verde sunt ok si cand sunt cu rosu nu-s ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat tensiunea intre pini 4 si 7 si am 12 v , problema este ca am aceeasi tensiune si cu mufa de la cass scoasa si cu firul gri cu alb (k lineul) in aer si izolat. Ce ar putea avea sau unde ar putea fi in scurt k lineul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!O intrebare legata de o interfata VAGCOM 908.Pot citi ecu masinii mele(cea din semnatura)?In sensul sa ii scot harta pe un stick.Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, din link-ul pus de mine se poate citi ca "If you have a volt-meter: measure the voltage between pins 4 and 7 of the diagnostic connector with the ignition and radio turned ON.If it's under 9V, your K-line is fine.If it's over 9V, the results are inconclusive. You'll need a 1k Ohm (approximately) resistor. Put it between pins 4 and 7 of the diagnostic connector. Now use the volt-meter to measure the voltage between 4 and 7 (in parallel with the resistor). If it's under 1V, you don't have the problem. If it remains near 12V (the resistor will get hot!) you do have this problem and you'll need to fix it per the the instructions below. "

Deci mai trebuie sa faci treaba cu rezistenta.

Din cealalta schema reiese ca pe traseu mai poti avea probleme cu modulul de abs.Il cauti si il deconectezi si pe acela.Cu cd-playeru deconectat si modulul ABS deconectat testezi interfata.

Toate astea le faci dupa ce te asiguri ca interfata ta nu este deja prajita.Daca ai izolat firul alb-gri dupa ce ai conectat interfata e foarte posibil sa o ai prajita.

Poti sa-mi spui si mie de unde stiai de firul alb-gri ca trebuie izolat?De la inceput am crezut ca ai schema cunoscuta dar se pare ca nu este asa.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iau la rand toate canalele din measuring blocks sa le citesc, pot strica ceva?

Avand in vedere ca e vorba doar de citire, raspunsul evident ar fi ca NU, insa am nevoie si de o a doua parere :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-o fara frica ... pe measuring blocks nu ai ce sa strici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai idee, in centrala electrica, pe ce canal pot verifica bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria o verifici cu un aparat de masura - in Engine vezi in primele canale - cat iti incarca alternator ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria o verifici cu un aparat de masura

^_^ Acelasi lucru mi l-a zis si AlBundy azi la telefon :P

Nu am verificat niciodata eu cu VAG-ul, dar stiu ca la o scanare mi-a zis baiatul ca e cam slaba bateria. Aia o fi verificat el, cat incarca alternatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca ai contactul pus si motorul nu e pornit si ai faruri si alti consumatori, probabil ca tensiunea de pe baterie sa scada. Trebuie masurata cu un aparat de masura si cu motorul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu o problema cu interfata care pana acum a mers fara probleme.Cand bag mufa usb in laptop imi apare " New hardware detected FFFFFFFF" cu toate ca am driverul si softul instalat,conectata la masina la fel si cand ii dau test "interface not found".Ati mai intalnit problema asta? Interfata este Vag-Com 908.

Modificat de fff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!