Jump to content

Hai sa invatam cum sa folosim VCDS


Recommended Posts

Salut.

Din asta se intelege ca ai avut 908 si dupa update la 10.6.1 nu ti-a mai mers interfata?

Edited by h0m3s1ck
Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    193

  • cuiuda

    95

  • Turbocip

    91

  • Ex member

    69

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ultima, cea originala.

Ce legătură are? Vb de chinezărie... Nu știi ce face sau dacă poate face.... Nici dacă e varianta 39.47... Oricum, atenție la discuțiile despre clone... Sunt interzise, cf regulamentului

Asa, si?  

Posted Images

Este vorba de VCDS original - si de un update de la 10.6.0 la 10.6.1

Al Bundy a zis ca nu a vazut diferenta de la prima la a doua varianta.

Link to post
Share on other sites

Ce diferente majore sint intre 908 si 10.6.x ? Din pct. de vedere al utilizatorului.

Edited by Moog
Link to post
Share on other sites

Revision History, Major Releases:

Release 10.6 posted 30 June 2010

Supports Basic Settings on control modules using the new UDS/ODX/ASAM protocol.

Adds new UDS addresses and updated ODX data for 2011 models.

Support for new addresses in latest cars

Improved Readiness Screens with additional info

Full 64-bit support on systems which can use it.

New CODES file, now with over 14,000 fault code and measuring value texts.

Updated Label files; improved documentation for new and existing models.

Includes everything introduced in Beta versions versions 912, 10.3, and 10.4.

Link to post
Share on other sites

Va salut pe toti. Am mai scris problema mea acum ceva timp dar tot nu i-am dat de cap. Este vorba despre faptul ca nu pot face legatura intre masina si aparatul de diagnoza, am izolat de mult firul ala gri cu alb de la casetofon dar tot nu vrea sa faca legatura. ce imi mai recomandati? Aparatul se aprinde ceea ce inseamna ca mufa masinii este alimentata. sugestii??? multumesc

Link to post
Share on other sites

Cand ii dai Option / Test Interface cu mufa OBD scoasa ce zice ?

Dar cu ea bagata pe masina ?

Link to post
Share on other sites

Salut cum pot face si eu aerisirea franelor la un audi a3 cu vag com.

Multumesc

Link to post
Share on other sites

Buna, stie cineva cu ce bloc pot masura valorile sondei lamdba si a catalizatorului ...si care ar fi valorile corecte din fabrica? Vag -com care il am nu-mi afiseara valorile din fabrica. Testul e pt masina din semnatura...1.6 AZD

Edited by vladmury
Link to post
Share on other sites

Testerul era din acela care sa alimenta de la mufa OBD, nu era vag com. deci mufa se alimenteaza sigur. zice NO RESPONSE. aparatul este un auteltech.

post-50515-1284139682_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Vanzatorul nu te ajuta?Are drivere instalate corect?Comunica cu pc-ul?

Sigur mufa odb de la masina este functionala?

Edited by divinewind
Link to post
Share on other sites

Pai mufa stiu sigur ca este alimentata ca altfel nu se aprinde aparatul. Am mai avut problema asta si cu vag com si cu un al fel de tester similar cu cel din poza de sus, doar ca arata mai profi, si tot asa se alimenta dar nu facea legatura cu masina , si nu este nici de la firul gri cu alb de la casetofon ca ala este in aer si izolat.

Link to post
Share on other sites

Verifica sigurantele de la masina.M-am chinuit odata 45 de min la o masina sa nu se cupla vag-com-ul si apoi si-a adus aminte baiatul ca a scos niste sigurante.Intre timp se arsese interfata(de cate ori am cuplat si decuplat) insa de acolo a fost pb.

Edited by divinewind
Link to post
Share on other sites

Daca ai pb mereu de conectare verifica de ex siguranta 12.Daca este aleator, uneori te conectezi, uneori nu, alta e pb.Deci?Aleator sau nu?

Edited by divinewind
Link to post
Share on other sites

Decondecteaza radioul si incerci fara el.

Trebuie verificat k-lineul.

Uite aici.

Edited by divinewind
Link to post
Share on other sites

Pai k-lineul nu este firul gri cu alb? O sa ma uit daca pinul 3 este conectat la ceva.

Link to post
Share on other sites

Asa este cum spui.Ai verificat tensiunile pe k-line?Ai verificat continuitatea la cabluri pana la ecu?Ai incercat si cu abs-ul deconectat?

Edited by divinewind
Link to post
Share on other sites

Ma uit la desenele alea din linkul trimis de tine si imi arata ca la mufa 2 trebuie sa las pinul 3 in aer,, ok dar pinul 3 la mine si de altfel toata mufa 2 este pentru difuzoare. daca las pinul 3 in aer nu mai am o boxa.

Link to post
Share on other sites

Omule ai decuplat casetofonul?Merge interfata fara casetofon?Ai izolat pb si dupa aia alegi ce faci mai departe.Nu e mai usor asa?

Link to post
Share on other sites

Am incercat si cu cas scos si cu motorul pornit si cu motorul oprit ,am verificat mai devreme toate sigurantele,sunt ok, Nu stiu ce poate sa mai fie ca sunt satul . Merci oricum pentru sfaturi, practice dar inutile se pare.

Link to post
Share on other sites

Daca citeai ce am scris si te straduiai un pic rezolvai.Am considerat ca ai schema daca ai idee de firul gri cu alb.Desemenea la linkul respectiv ai in partea de jos mufa cu can-h si can-l.Acuma depinde ce se aplica la tine.Ori e k-line ori e can-l si can-h.

Poate te poate ajuta altcineva mai bine ca mine.

Iti pun si schema.X1 este data link connector(DLP)

Mult succes.

Edited by divinewind
Link to post
Share on other sites
  • Ex member unlocked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept