Jump to content

Golfuletzu meu Mk. 4


~LauR~

Postare recomandată

Si dilema mea este...cum se opreste acum masina?cat de rau scutura daca i-ai anulat EGR-ul?

Link către comentariu

Scutura putin, dar nu e de speriat...face rau cand ai volant usurata iar la mine nu e cazul. Multa lume a facut treaba asta si nu au fost probleme.

Link către comentariu

Dupa cum stiti ( sau nu ) ultimu schimb de ulei a fost facut cu Ravenol...se pare ca nu ii place deloc acest tip de ulei si il mananca...mai exact dupa 2000-2500 km a inceput sa il haleasca si sa scoata fum albastru in accelerari mai tari...va spun ca sigur este de la ulei pt ca am controlat cam tot ce tine de chestia asta...turbina nu manaca ulei, pierderi nu am, pe admisie si in intercooleru vechi nu era ulei ci doar vapori, compresia la motor este 30/29/30/29 inainte cu Liqui Moly imi manca cam 800 ml la 10.000 km...asa ca EU nu recomand uleiul asta si am sa revin la LM. Singuru plus ar fi ca este mai silentios motoru la rece.

ps: rog sa nu dezbatem chestia asta aici sa nu ne sara moderatori in cap :)

 

Impresii dupa cateva teste cu noul Intercooler Frontal si admisia de ASZ/ARL...trage mult mai bine de la 2200 rpm pana la 4000 la fel si la viteze mari, nu prea exista lag, iar din log-uri totul este ok, nu face overboost. Ca un minus ar fi ca se incalzeste motoru mai greu cand sunt temperaturi cu minus.

La anul sper sa trec la 200-220 caluti  :wub:

Va doresc Sarbatori Fericite !!!  :beer:

20161220_130858.jpg

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
4 minutes ago, ~LauR~ said:

Ca un minus ar fi ca se incalzeste motoru mai greu cand sunt temperaturi cu minus.

Nu este de vina intercooler-ul...ci anularea EGR-ului :)

Link către comentariu

Felicitari pentru trecerea la FMIC! Imi place cum l-ai pus acolo.  :D 

 

 @Vise01, uite aici lucrare frumoasa. 

Link către comentariu

 

@tr03ssr toba a fost 150 lei ( da stiu ieftina ) iar traseul este stock, gol cu finala Milltek

Video asemanator cum se aude la mine ( fara limitarile cand schimba treapta ) este pe pagina anterioara...poate reusesc sa fac unul si il postez.

 

@redline1619 Multumesc ! Am pus preventiv suvita aia de guma pe traseu sa fiu sigur ca nu atinge teava.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Eu acu am vazut ca ai si CGP...

Daca si tu te plangi ca se incalzeste greu...nu vreau sa ma gandesc cum este fara :(

Nu te gandesti sa completezi set-ul si cu Admisie+debitmetru+carcasa filtru de ASZ/ARL ? 

Si vad ca nu are nimeni curaj...cat te-a dus distractia?

Link către comentariu

CGP ce este asta ? :)) Cele 3 bujii care incalzesc antigelu ?

1.9 de obicei se incalzeste mai greu iarna cand e cu minus, lucrul asta l-am observat si cand nu era nimic anulat.

Am avut admisia de ASZ/ARL si le-am dat ca nu aveau loc de racitoru ala de gaze...acum nu mai este si cred ca o sa le iau iar :))

900 lei tevi, coliere, cuple, coturi, mana de lucru + 500 intercooler ( pe 550x230x65 ) + 100 lei galeria de admisie ASZ/ARL + drumu la BUC :))

Ca o precizare...de cand a venit si Fabia, golfuletu se odihneste mai mult :D

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Felicitari de modificari,ca si idee,nu te-ai gandit sa il vopsesti sa nu se vada chrom-ul,etc prin grile?ai masina toata neagra si cam iese in evidenta

Link către comentariu

Ms, m-am gandit...dar o sa se vada aiurea cand o sa incaseze pietricele in freza :)

Arata bine si asa, se si asorteaza cu stema VW si cu farurile :))

Link către comentariu

Pai nu dai cu vopsea normala,se numeste Stone Guard Paint,e undeva la 18-25 lei un tub,rezista la temperaturi mari,lovituri de pietre,nisip,etc.si arata cam ca si in video (in CJ in magazine vad ca scrie Bumper Spray,Bumper Protect sau Anti Gravel)

Spoiler

 

Minutul 2:58

(Striatiile in vopsea ies in evidenta pe masura ce aplici mai multe straturi- in cazul tau nu cred ca e nevoie)

 

Link către comentariu

Hmm...nu stiu ce sa zic, cred ca asta ar diminua racirea intercoolerului...prin faptul ca s-ar forma un strat subtire dupa aplicare ( vad ca are rol de antifonare )  si ar mentine caldura in loc sa o degaje.

Daca ma apuca damblaua, o sa ma interesez cu ce sa il vopsesc.

Link către comentariu
16 hours ago, cxr2test said:

Pai nu dai cu vopsea normala,se numeste Stone Guard Paint,e undeva la 18-25 lei un tub,rezista la temperaturi mari,lovituri de pietre,nisip,etc.si arata cam ca si in video (in CJ in magazine vad ca scrie Bumper Spray,Bumper Protect sau Anti Gravel)

  Hide contents

 

Minutul 2:58

(Striatiile in vopsea ies in evidenta pe masura ce aplici mai multe straturi- in cazul tau nu cred ca e nevoie)

 

am luat eu , si am facut toata masina pe dedesubt, inclusiv scutul de metal. Foarte multumit sunt. Pe scut inca nu e ciupitura de pietricele, si il am deja de vreo 4-5 luni facut

Link către comentariu

Laur,dupa cum ziceam,in functie de straturi devine mai gros,dar in cazul tau nu e nevoie,decat pt schimbare culoare.

Mihai,eu am luat un tub in urma cu 1 an,tot pe sub masina l-am folosit in anumite locuri,e chiar ok.

Link către comentariu

Ce as face in locul tau - si n-ar avea implicatii de grosimi straturi, transfer termic, etc etc

As vopsi cu ce a spus colegul mai sus cele doua racorduri de intrare-iesire si zona de jos ce se vede prin gaura fustei (si nu are aripioare de racire)

As pune o plasa vopsita tot cu negru in grila centrala de sub numar (fara sa renunt la grila de plastic) - nu se va mai vedea atat de tare intercoolerul.

Link către comentariu

Are un rand de aripioare fusta...

Aveam de gand sa vopsesc traseu de la motor, acum mi-ai dat o idee buna sa fac si tevile de intrare-iesire la intercooler, iar de intercooler nu ma ating neam :)

Plasa nu stiu cat de frumos o sa dea cu ea in spate si nu imi place sa fac tiganii.

Link către comentariu

Felicitari pentru masina!! :))))

 

Poate acum cu FMIC te tii si tu dupa Lupii turbati. :)))))))))

Link către comentariu
  • 1 month later...

Urmeaza in viitoru apropiat schimbarea "turbatei" cu una de 2.7 TDI ( 1756VK ) an 2010 :icon_bounce:  o sa fie si ceva modificari pt a o pune...sper sa iasa totul ok, dupa care injectoare ARL si soft :wub:

20170204_130024.thumb.jpg.e8c9a3880f7557094059ad0b02cc86ef.jpg

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!